Gå til innhold

Hva er den værste filmen dere har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Requiem for a dream. Æsj og æsj. Den er det mange som liker og mange som kaller en god fim, men jeg hatet den. Det er en av de verste filmene jeg har sett. Ellers liker jeg ikke filmer om surfing og tenåringsvampyrer heller. Jeg husker jeg likte white chicks selv om den er ufattelig dårlig :)

Anonymous poster hash: cdfab...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bad boy Bubby. Noe av det særeste jeg har sett. 

Toxic avenger (HVORFOR bestemte jeg meg for å bruke to timer på det der?)

Har ellers sett mye rart, men klarer ikke å si hvilken film som var mest skremmende. 

Anonymous poster hash: c9ec0...621

Ååååh, Bad Boy Bubby! Nostalgi!  :wub:

Jeg boikotter filmer hvor man er slem mot dyr eller bruker dyr på en måte jeg ikke klarer å stå bak, så ser den nok ikke igjen, dessverre.

Skrevet

Requiem for a Dream. 

Anonymous poster hash: 899ba...e26
Skrevet

Requiem for a dream. Æsj og æsj. Den er det mange som liker og mange som kaller en god fim, men jeg hatet den. Det er en av de verste filmene jeg har sett. Ellers liker jeg ikke filmer om surfing og tenåringsvampyrer heller. Jeg husker jeg likte white chicks selv om den er ufattelig dårlig :)

Åh, den skulle jeg ha skrevet også. (Huff, dette blir fjerde innlegget i samme tråd, flaut)

Så den på kino med skolen og hatet den virkelig. Trodde jeg var den eneste, så dette var opptur :D

Skrevet

Jeg ble veldig berørt av Requiem da jeg så den da den kom, men jeg tror ikke jeg hadde orket å se den en gang til. Ellers prøvde jeg veldig hardt å like the Rocky Horror Picture Show, men måtte til slutt bare plassere den i kategorien "Keiserens nye klær"...

Skrevet

Dårligste hmmmm

The grudge og the ring... Store forhåpninger, satt og kjedet meg og lurte på hva i all verden er hysteriet rundt dem?

Oceans 12 var nedtur

Piranha, var ufattelig kjedelig og bortkastet penger

---

Filmer som skremmer meg er zombi filmer, uansett hvor lite skumle de er jeg får mareritt (fikk mareritt av Warm Bodies som var ganske artig) Problemet mitt er at jeg klarer ikke å la vær å se slike filmer :P

Skrevet

Burlesque er en av veldig få filmer jeg bare skrudde av midtveis, fantastisk dårlig. Ellers alle filmer der Eddie Murphy spiller flere roller eller har på fatsuit.

Skrevet

28 dager senere. Den grusomste filmen jeg noen gang har sett! Men så liker jeg ikke skrekk eller grøsser heller. Nesten ikke thriller heller om jeg er alene i alle fall :o  Litt pyse eller?? :P

Skrevet

Menn som stirrer på geiter - tror den heter det. Skjønte ingenting,

Livets lyse side. Boooriiiing.

Der untergang - jeg hater krigsfilmer, spesielt Hitler krigsfilmer.

Skrevet

Showgirls og glitter angrer jeg på at jeg kastet bort tid på også. Enig med hun over forresten når det kommet til EM i FS..

Skrevet

Requiem for a dream...

Anonymous poster hash: 464b1...529

Skrevet

Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett?

Anonymous poster hash: a4832...76c

Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.

Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind".

Hva...? Eternal sunshine of the spotless mind er jo et mesterverk :o! Det er en av de absolutt beste filmene jeg har sett, og absolutt ikke i søppelkategorien slik som Glitter med Mariah Carey (selv om jeg ikke har sett den) ;).

Hva var det du ikke likte med den?

Skrevet

Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett?Anonymous poster hash: a4832...76c

Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.

Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind".

Hva...? Eternal sunshine of the spotless mind er jo et mesterverk :o! Det er en av de absolutt beste filmene jeg har sett, og absolutt ikke i søppelkategorien slik som Glitter med Mariah Carey (selv om jeg ikke har sett den) ;).

Synes også Eternal Sunshine er nydelig :-)

Skrevet (endret)

De verste (men gode) filmene jeg har sett er nok "Naken" av Mike Leigh og "Hotel Rwanda".

Har sett mye dårlig, men husker ikke hva de heter.

Jeg syntes forresten Sin City som ble skrytt opp i skyene var helt utrolig elendig, hadde gått fra kinoen om ikke jeg så den sammen med noen....

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

cabin in the woods. Jeg andrer som en hund for at jeg kastet bort nesten halvannen time av livet mitt på den. Det er halvannen time jeg aldri får tilbake! 

The Ruins er også en ræva film. 

Anonymous poster hash: 704f7...e6c
Skrevet

Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett?Anonymous poster hash: a4832...76c

Hva...? Eternal sunshine of the spotless mind er jo et mesterverk :o! Det er en av de absolutt beste filmene jeg har sett, og absolutt ikke i søppelkategorien slik som Glitter med Mariah Carey (selv om jeg ikke har sett den) ;).

Filmen er teknisk sett svært god. Jeg har et svært anstrengt forhold til Jim Carrey *blærg* også er det noe ved den filmen som får meg til å oppleve et intenst ubehag. Hele "feelingen", fargene, stemningen blir bare helt feil for meg :(
Skrevet

Ja, den er utrolig vakker og kjærligheten mellom dem virker så ekte, og i tillegg har den en eksistensiell dybde som får en til tenke.

Skrevet

cabin in the woods. Jeg andrer som en hund for at jeg kastet bort nesten halvannen time av livet mitt på den. Det er halvannen time jeg aldri får tilbake!

The Ruins er også en ræva film.

Hva?? "Cabin in the Woods" er et episk mesterverk! Joss Whedon er et geni :D
Skrevet (endret)

Hva...? Eternal sunshine of the spotless mind er jo et mesterverk :o! Det er en av de absolutt beste filmene jeg har sett, og absolutt ikke i søppelkategorien slik som Glitter med Mariah Carey (selv om jeg ikke har sett den) ;).

Filmen er teknisk sett svært god. Jeg har et svært anstrengt forhold til Jim Carrey *blærg* også er det noe ved den filmen som får meg til å oppleve et intenst ubehag. Hele "feelingen", fargene, stemningen blir bare helt feil for meg :(

Så rart, for jeg skjønner akkurat hva du mener, men det samme føltes veldig "riktig" for meg. Morsomt ;). Jeg har faktisk selv et anstrengt forhold til Jim Carrey, og trodde ikke jeg skulle like en film med ham i hovedrollen så godt, men i denne filmen viste han skjulte talenter og karakteren hans traff meg midt i hjertet!

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

The Ruins er også en ræva film. Anonymous poster hash: 704f7...e6c

Hva?? "Cabin in the Woods" er et episk mesterverk! Joss Whedon er et geni :D

Vet ikke om jeg vil gå så langt som til å kalle den episk, men syntes den var feeet (sjargong, tror jeg :-)) .... særlig slutten, når vi får se alle boksene/burene/glasskassene. Stilig.

Skrevet

Forresten, må hive inn en til: the Cell, med Jennifer Lopez. Den er skrekkelig dårlig fordi den kunne ha vært så utrolig bra. Idéen er god og noen av scenene er så utrolig flotte. Men så ramler det bare sammen i dårlig utførelse og elendig skuespill. Synd.

Skrevet

Har sett Cabin in the Woods selv. Synes den brukte litt tid på å ta seg opp, men siste halvdel var verd begynnelsen og kreativiteten glimrende :). Men har sett enda bedre i samme sjanger.

Skrevet

Har sett Cabin in the Woods selv. Synes den brukte litt tid på å ta seg opp, men siste halvdel var verd begynnelsen og kreativiteten glimrende :). Men har sett enda bedre i samme sjanger.

jada, kreativiteten er glimrende... problemet mitt er selve historien. Plottet. Mate gudene. Dummeste jeg har sett. Men det er godt vi er forskjellige, noe annet ville være enda kjedeligere enn denne filmen ;)

Skrevet

Har noen sett 1408 med John Cusack forresten? Den er utrolig god og vanvittig ekkel/ fæl...!

Er dessuten veldig glad i ham som skuespiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...