Virginia. Skrevet 13. september 2013 #51 Skrevet 13. september 2013 Har sett Cabin in the Woods selv. Synes den brukte litt tid på å ta seg opp, men siste halvdel var verd begynnelsen og kreativiteten glimrende . Men har sett enda bedre i samme sjanger. jada, kreativiteten er glimrende... problemet mitt er selve historien. Plottet. Mate gudene. Dummeste jeg har sett. Men det er godt vi er forskjellige, noe annet ville være enda kjedeligere enn denne filmen Anonymous poster hash: 704f7...e6c Ja, plottet kunne vært bedre
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #52 Skrevet 13. september 2013 A serbian film, er den verste, mest grusomme, forferdelige ekleste filmen jeg har sett. Selv 1,5 år etter jeg så den, så blir jeg dårlig av tanken på den filmen. Anonymous poster hash: 36ecc...870
3 i april Skrevet 13. september 2013 #53 Skrevet 13. september 2013 Zalo den var både ekstremt dårlig og ufattelig syk.... Æsj, gadd ikke se den ferdig en gang.
Subwoofer Skrevet 13. september 2013 #54 Skrevet 13. september 2013 Rareste filmen jeg har sett - the beaver Beste skumle filmen - the bone collector og the Conjuring
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #55 Skrevet 13. september 2013 Har noen sett 1408 med John Cusack forresten? Den er utrolig god og vanvittig ekkel/ fæl...! Er dessuten veldig glad i ham som skuespiller. den har jeg sett. den er fæl!! Men jeg likte den faktisk. Er veldig glad i slike filmer som spiller på det psykiske, at man må være psykisk sterk for å overleve. Anonymous poster hash: 704f7...e6c
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #56 Skrevet 13. september 2013 Glemte Cannibal Holocaust. Slo av halvveis når de dreper dyr på skjermen
Virginia. Skrevet 13. september 2013 #57 Skrevet 13. september 2013 Har noen sett 1408 med John Cusack forresten? Den er utrolig god og vanvittig ekkel/ fæl...! Er dessuten veldig glad i ham som skuespiller. den har jeg sett. den er fæl!! Men jeg likte den faktisk. Er veldig glad i slike filmer som spiller på det psykiske, at man må være psykisk sterk for å overleve. Anonymous poster hash: 704f7...e6c Ja, ikke sant! Den er utrolig god både i plott, stemning og skuespillere, men virkelig fæl ja...! Jeg har sett mange slike filmer, men dette er nok en av de mest skremmende. Kan forresten anbefale filmen White noise, hvis du liker filmer med et enda litt mer overnaturlig element (som faktisk er gode) også.
Liada Skrevet 13. september 2013 #58 Skrevet 13. september 2013 Den verste filmen jeg noen gang har sett må være Vallhalla Rising.. Skjønte ingenting av den filmen, og det tror jeg resten av de 500 i kinosalen er enig med meg i. Det var i allefall ingen igjen i salen da regisøren skulle snakke med oss om filmen etterpå!! I tillegg var den rimelig grotesk.
Voilà Skrevet 13. september 2013 #59 Skrevet 13. september 2013 Den Benjamin Button-filmen. Første halvdel av filmen er ekkel. Vet ikke hvorfor, men jeg synes hele Brad Pitt blir creepy. Fikk mareritt allerede første natten, så den skal jeg aldri se igjen! Ellers blir jeg som regel ikke berørt av skrekkfilmen. De blir liksom så urealistiske eller overdrevne at det ikke bryr meg. Likevel får jeg fnatt av Scream. (Det kan ha noe med at nabogutten skaffet seg en sånn maske, og lusket rundt i nabolaget når han visste at jeg var alene hjemme...)
Voilà Skrevet 13. september 2013 #60 Skrevet 13. september 2013 Må legge til Snakes on a plain. Elendig film, rett og slett. Det har ingenting med at jeg er redd for slanger å gjøre, hele filmen var bare ekstremt dårlig.
MammantilNurket Skrevet 13. september 2013 #61 Skrevet 13. september 2013 Har sett Cabin in the Woods selv. Synes den brukte litt tid på å ta seg opp, men siste halvdel var verd begynnelsen og kreativiteten glimrende . Men har sett enda bedre i samme sjanger. jada, kreativiteten er glimrende... problemet mitt er selve historien. Plottet. Mate gudene. Dummeste jeg har sett. Men det er godt vi er forskjellige, noe annet ville være enda kjedeligere enn denne filmen Anonymous poster hash: 704f7...e6c Ja, plottet kunne vært bedre Hum? Hva? Hæ? Jeg elsker den litt "Lovecraftske" vrien
Gustav Klitt Skrevet 13. september 2013 #62 Skrevet 13. september 2013 Må legge til Snakes on a plain. Elendig film, rett og slett. Det har ingenting med at jeg er redd for slanger å gjøre, hele filmen var bare ekstremt dårlig. Haha, jaa!! Og det var i tillegg første gang jeg ble oppmerksom på at Nic Cage faktisk bare har ett ansiktsuttrykk for å uttrykke 1) sinne, 2) frustrasjon, 3) skuffelse, 4) sorg, 5) resignasjon ... og sikkert flere i samma sekken. Han bare lukker øynene, kniper munnen litt sammen, legger hodet en anelse på skrå og rister svakt i slow motion, men rykkvis, "nei, nei, nei". Etter denne oppdagelsen har jeg ikke klart å se én hel film med ham. Og ja, den filmen er helt flaut dårlig på alle måter. Hvem sier ja til den idéen, liksom??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #63 Skrevet 13. september 2013 Huff jeg har sett mye dritt oppover årene.. Led også av søvnmangel i mange år, og brukte nettene til å se film. Paranormal activety syns jeg var kjedelig.. The blair witch project derimot... Vil ikke se den igjen! Norske Villmark syns jeg var dritekkel. En av de beste jeg har sett!! Skjønte derimot fint lite av skrekkfilmen Skjult.. Så den to ganger til og med bare for å prøve å skjønne hva den handlet om. Husker ingenting fremdeles.. Benjamin Button klarte jeg ikke heller å se facinasjonen for. Anonymous poster hash: 50c4d...d8e
Virginia. Skrevet 13. september 2013 #64 Skrevet 13. september 2013 Må legge til Snakes on a plain. Elendig film, rett og slett. Det har ingenting med at jeg er redd for slanger å gjøre, hele filmen var bare ekstremt dårlig. Haha, jaa!! Og det var i tillegg første gang jeg ble oppmerksom på at Nic Cage faktisk bare har ett ansiktsuttrykk for å uttrykke 1) sinne, 2) frustrasjon, 3) skuffelse, 4) sorg, 5) resignasjon ... og sikkert flere i samma sekken. Han bare lukker øynene, kniper munnen litt sammen, legger hodet en anelse på skrå og rister svakt i slow motion, men rykkvis, "nei, nei, nei". Etter denne oppdagelsen har jeg ikke klart å se én hel film med ham. Og ja, den filmen er helt flaut dårlig på alle måter. Hvem sier ja til den idéen, liksom?? Jeg vet . Nicholas Cage er av en eller annen merkelig grunn mange menns favorittskuespiller (!), mens jeg omtrent ikke orker å se ham i flere filmer .
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #65 Skrevet 14. september 2013 American poop, med tanke på tittelen forstår jeg ikke hvorfor jeg så den Anonymous poster hash: 52d7a...a22
☆☆☆ Skrevet 14. september 2013 #66 Skrevet 14. september 2013 (endret) Det meste frå nittitalet med talet 2 i tittelen. Oppfølgjarar var tragiske før i tida. Og komediar frå 80- og 90-talet med ordet "hjelp" i den norske tittelen. Endret 14. september 2013 av ★
Serepta Skrevet 14. september 2013 #67 Skrevet 14. september 2013 American History-X har brent seg fast i minnet ihvertfall. Den grusomme scenen der det ligger en på magen i gata, med tenna over fortauskanten ... Grøss.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #68 Skrevet 14. september 2013 Den verste som i ekleste: the grudge Verste som i jævligste: american history x Verste som i dårligste: fatso Anonymous poster hash: 6c1cd...870
trollemor86 Skrevet 14. september 2013 #69 Skrevet 14. september 2013 The contry club killer (aner ikke hvordan det staves) hverdens dårligste skrekkfilm!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #70 Skrevet 14. september 2013 Ciderhusreglene og Den engelske pasienten. Jeg vet det er store episke filmer som mange gråter av for de er så sterke og rørende, men jeg hadde store problemer med å se filmene ferdig. Makan til kjeeeeedelige langdryge pompøse greier!!! Anonymous poster hash: bca88...700
Musemorbr / Skrevet 14. september 2013 #71 Skrevet 14. september 2013 Jeg har sett alle skrekkfilmer jeg har klart å oppdrive. Virkelig, enormt mange. Men husker jeg en eneste tittel? Nei. Dårligste skrekkfilm ever er den der australske sauefilmen. Og den der med julenissen som morder. Den lo jeg faktisk av, og måtte sjekke coveret to ganger for å være helt sikker på at det ikke skulle være komedie.
Kortslutning Skrevet 14. september 2013 #72 Skrevet 14. september 2013 Mamma mia!! Grusomt dårlig:( De synger falskt, dårlige skuespillere og elendig handling... Skikkelig oppskrytt film som aldri vil bli vist igjen i dette hus.
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 14. september 2013 #73 Skrevet 14. september 2013 Spring breakers! For et makkverk av en film, et forsøk på å lage en "annerledes og alternativ" film. Tror den vinner prisen for den verste filmen jeg har sett.
LanzaroteJenta Skrevet 14. september 2013 #75 Skrevet 14. september 2013 Så en gang en fransk film son het " Irreversible". Jeg blir fortsatt kvalm når jeg tenker på den. Den har noen grusomme voldsscener og... Nei, fysj! Den dårligste må ha vært en norsk skrekkfilm jeg så for noen år siden. Husker ikke hva den heter men handlet om noen unge Oslofolk som ble drept en etter en. Superteit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå