Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett? Anonymous poster hash: a4832...76c
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg likte den filmen. . hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Den mest idiotiske og teiteste er Dreamcatcher... Tittelen har så mye potensiale, men filmen handler om store larver fra verdensrommet.. Plastikkmonstre... dårlig, dårlig og dårlig. Ekkleste er perfekt strangers.. Handler om 3 omreisende folk som kommer til et par og torturerer dem.. Den var ekkel. Anonymous poster hash: d1254...f17
Rivjernet Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 my son, my son what have you done? Skremmende dårlig! Klarte ikke å se den ferdig engang.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Død snø.. Herregud.. Anonymous poster hash: 1ea2e...679
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 American crime. Den filmen burde aldri ha vært laget! Fysj, så ekkel! Verst fordi det er en sann historie.. helt grusomt. Anonymous poster hash: e0fbd...d54
Miamimom Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Twilight. Pinlig, ekstremt fjortis og gørrkjedelig. Så den riktignok ikke ferdig, så det kan jo hende den er suuper på slutten..hehe. Og har da selvfølgelig bare sett den første.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 The centipide. Har ikke sett hele. Æsj så utrolig ekkel!! Anonymous poster hash: b415d...dc8
MammantilNurket Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett? Anonymous poster hash: a4832...76c Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind". Endret 13. september 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Feed me !! Hadde ingen anelse om hva den handlet om før vi så den for å si det slik. Og vi så IKKE hele, huff ;-) Anonymous poster hash: c363c...3e6
hønemor0408 Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 off...det er flere jeg syns er ekle. generelt så syns jeg alle satan filmer er creepy, type the exorcist, the rite og sånn. pranormal Activity...grøss...spesielt nr 2 med det kjøkkenet. hadde litt noia hver gang jeg gikk ut på kjøkkenet en periode
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett?Anonymous poster hash: a4832...76c Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind". Jeg såg Wes Craven. Den var grusom. Anonymous poster hash: a4832...76c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Human Centipede. Eksepsjonelt ræva film Anonymous poster hash: 04fdb...07b
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett? Anonymous poster hash: a4832...76c håhå, husker jeg så den filmen på kino og den syntes jeg faktisk var ekkel. Jeg har sett splatterfilmer og skrekkfilmer siden jeg var 8-9 (Takk storebror), så jeg blir seriøst ALDRI redd eller skremt av filmer, men det er et par stk som jeg syntes er litt ekle selv for meg. Det var en av dem
SmellyCat Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Tror den het Orlando. Om en person som gjennom århundrer endret kjønn (??!!) Det eneste jeg husker er det og at den var ulidelig kjedelig. House of wax med Paris Hilton var heller ingen høydare.
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett? Anonymous poster hash: a4832...76c Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind". TAKK, endelig fler enn meg som HATER twilight. Jeg så den på flyet til Australia før den kom på kino her i Norge, og syntes filmen bare var teit. Trodde det var en sånn ukjent tenåringsfilm. Så kommer jeg tilbake til twilightHYSTERI i Norge 6 mnd senere.. Måtte klø meg litt i hodet:P
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 Jeg elsker filmer og lider av søvnløshet, så det blir en del... Det er mange dårlige filmer som er litt Troma-dårlige, og det liker jeg, så skriver bare de som jeg aldri hadde sett igjen. Silent Hill 2: Elsker spillet, så begynte nesten å gråte over filmen. Drag me to Hell: Dårlig og mistet all sympati for personen når hun... Ja. Shoot 'Em Up: Skikkelig mannfilm som er bare action og tull. (Egentlig en helt ok popkorn-film, men noe av plottet er bare så ubeskrivelig dårlig ) The Devil wears Prada: Nei, bare nei. Soft for Digging: Hadde skikkelig forventninger til denne, skrekkfilm nesten uten dialog. Ubeskrivelig kjedelig. Rancid: Sør-Afrikansk skrekkfilm. Enda en jeg hadde forventninger til, men jeg sovnet. Å sovne i en kinosal under visningen av en høylydt skrekkfilm er et godt tegn på at filmen er dårlig. Ellers syns jeg nesten Twilight er så dårlig at den er morsom
Papegøyeblomst Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Pretty Woman og Matrix. Matrix var så hypa at jeg hade store forventninger, men bare satt og klaska meg i panna og var irritert. The Hills Have Eyes - ikke dårlig, men veldig ekkel...Så den alene på nattevakt på dvd, vurderte flere ganger å skru den av... Så noen nevnte Antichrist ( av von Trier). Den er overhodet ikke dårlig, men jeg klarer faktisk ikke å beskrive hvilke følelser den ga meg. Ulikt noe annet. Ellers sånne testostoronfilmer som "Armageddon"... blæh
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #21 Skrevet 13. september 2013 Pretty Woman og Matrix. Matrix var så hypa at jeg hade store forventninger, men bare satt og klaska meg i panna og var irritert. The Hills Have Eyes - ikke dårlig, men veldig ekkel...Så den alene på nattevakt på dvd, vurderte flere ganger å skru den av... Så noen nevnte Antichrist ( av von Trier). Den er overhodet ikke dårlig, men jeg klarer faktisk ikke å beskrive hvilke følelser den ga meg. Ulikt noe annet. Ellers sånne testostoronfilmer som "Armageddon"... blæh Von Trier er en mester til å lage filmer som treffer deg dypt. Jeg fikk nesten angstanfall av Melancholia
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #22 Skrevet 13. september 2013 Bad boy Bubby. Noe av det særeste jeg har sett. Toxic avenger (HVORFOR bestemte jeg meg for å bruke to timer på det der?) Har ellers sett mye rart, men klarer ikke å si hvilken film som var mest skremmende. Anonymous poster hash: c9ec0...621
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #23 Skrevet 13. september 2013 Funny Games gir meg ekstreme grøsninger.Ellers kommer alle zombie-filmer i hatlisten min, jeg synes det er så ekkelt og skremmende. Zombier er det eneste som gir meg mareritt. Anonymous poster hash: af70b...e13
Tante Gustava Skrevet 13. september 2013 #24 Skrevet 13. september 2013 Bad boy Bubby. Noe av det særeste jeg har sett. Toxic avenger (HVORFOR bestemte jeg meg for å bruke to timer på det der?)Har ellers sett mye rart, men klarer ikke å si hvilken film som var mest skremmende. Anonymous poster hash: c9ec0...621 Haha, Bad Boy Bubby var syk, syk, syk!,,
MammantilNurket Skrevet 13. september 2013 #25 Skrevet 13. september 2013 Jeg har sett en film som heter The hills heave eyes. Den er den mest groteske filmen jeg har sett. Hva er den værste filmen dere har sett? Anonymous poster hash: a4832...76c Hvilken så du? Wes Craven sin film fra 1977 eller remaken fra 2006? Synes Craven sin funker, stiller meg noe mer tvilende til den fra 2006.Også elendige filmer: "Dis", "Glitter" m/Mariah Carey, "Twilight"-filmene og "Eternal Sunshine in a Spotless Mind". TAKK, endelig fler enn meg som HATER twilight. Jeg så den på flyet til Australia før den kom på kino her i Norge, og syntes filmen bare var teit. Trodde det var en sånn ukjent tenåringsfilm. Så kommer jeg tilbake til twilightHYSTERI i Norge 6 mnd senere.. Måtte klø meg litt i hodet:P Vampyrer som glitrer - *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå