Cat.68 Skrevet 12. august 2013 #101 Skrevet 12. august 2013 I samme gate som KISS syndrom, ME og fibromyalgi. Anonymous poster hash: f9cbb...704 Mener du at disse et tullediagnoser? Det må være flaut å være så uvitende.......Cat68: Du og dine har vel hatt alle disse tullediagnosene med flere..?? Anonymous poster hash: 1e29d...2df Joda datteren min har hatt kiss, hun banet vei for et tverrfaglig samarbeid mellom sykehus, fysioterapeut og Manuellterapeut her i vårt fylke siden nan ike kjente til dette så godt før henne. Hun var også case i videreutdanning for fysioterapeuter i kiss så så tullete er den diagnosen faktisk. Selv har jeg behktrev er det også en tullediagnose?Du har vel også skrevet at du har fibromyalgi? Høres mer ut som arbeidsvegring og behov for å nave... Anonymous poster hash: 1e29d...2df Ja ble diagnostisert ned fibromyalgi men det er behktrev som er hovedproblemet mitt. Og arbeidsvegring kan det vel neppe være snakk om da jeg har fast stilling 71, 3 stilling. Så du klarte ikke å naile meg med den heller. Hehehe.Tja... Du har tydeligvis veldig mye fritid som alltid kan være her inne. Og det var du selv som laget mye drama for å finne ut hva dette hadde med deg å gjøre. Der fikk du svaret! Har vært her i snart 9 år, og vet MYE om deg Cat 68. Grøss. Anonymous poster hash: 1e29d...2df For å ta det første først. Jepp jeg har faktisk ganske godt med fritid siden jeg har en " hvilende" nattvaktsstilling. Er heldig sånn En du da? Du må jo ha minst like mye fritid du siden du klarer å følge med på meg slik. Så, eksakt hva for drama skapte jeg?? Og til sist, trur du har store mangler i hva du klart å få med deg, du visste jo ikke engangbat jeg hadde jobb Uansett trur du det plager meg at fu får grøssninger av det? Beundrer deg Cat.68 for tålmodigheten og for at du i det hele tatt gidder å svare... Hehehe, jo takk du. Har jo så mye fritid å fylle kan skjønne, så da kan jeg jo like så godt mate trollene slik at dem ikke sulter ihjel
MammantilNurket Skrevet 12. august 2013 #102 Skrevet 12. august 2013 Tror nok at kolikkdiagnoseb føles svært så reell for de foreldrene som står med et brølende (bymatet/rapet/stelt) spedbarn på armen for ørtende våkenatt på rad. Om ikke du troller så vær så snill å holde de tåpelige tankene dine for deg selv. Å presentere "teorier" om at Kolikk er forårsaket av at omsorgshaver (les:mor) ikke evner å dekke barnets primærbehov (les:ikke gjør jobben sin og er dårlige mødre) er rett og slett gement! Bymatet? Hva er det? Bobliss på flaske? Sist jeg sjekket kom bobbliss bare på flaske - med unntak av den proseccoen på de gøye små boksene Bobbliss på kartong? Nei dét skulle tatt seg ut. Tror ikke bobbliss egner seg på tåteflasken til kolikkbarn grunnet boblesituasjonen. Er nok et feilslag her - skulle stå "nymatet". B og N er naboer på tastaturet. Har prestert å skrive "diagnoseB" også - klønete, men ikke så klønete som HI for hun er jo helt på jordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå