Gå til innhold

Hvilket narkotisk stoff blir kallet cola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kokain?

Anonymous poster hash: c95c0...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 01a84...7c1

Skrevet

Haha

Og det var morsomt fordi?

Skrevet

Fordi du ikke veit såpass

Skrevet

Kola,ikke cola..Cola er brus.

Anonymous poster hash: e4f1e...62f
Skrevet

Og du da,bedreviter'n....

Hva slags stoff blir kalt joggesko?

Anonymous poster hash: feb24...c28

Skrevet

Nei, for så beskyttet fra elendigheten har jeg vært helt til nå.

Syns egentlig det er en bra ting jeg.

Men nå får jeg visst inngående kjennskap til det siden sønnen min bruker det.

Så da slipper du å flire lenger.

Hi

Skrevet

Kola er kokain ja. Huff, ikke lett å få en slik beskjed! Korka er heldigvis mulig å komme vekk fra. Eller, det er det jo fra alt, men det er enklere med Kola enn mye annet.

Prøv å forstå mønsteret i bruken, og skaff ham hjelp. Dette kommer til å gå fint :)

Anonymous poster hash: 1e292...1da

Skrevet

Og du da,bedreviter'n....

Hva slags stoff blir kalt joggesko?

Anonymous poster hash: feb24...c28

Joggesko, å sko seg er amfetamin her. Noen bruker det også om exstacy ( e, kips)

Anonymous poster hash: 88378...c87

Skrevet

Slapp av,det er bare en fase. Hvem har ikke vært der?!

Skrevet

Nå er du unødvendig ufin Snekker Pelle! Dropp det her.

Anonymous poster hash: 5ccb5...09f

Skrevet

Men det er da sant?! De fleste jeg kjenner har vært der. Men vi er da til syvende og sist fornuftige mennesker.

Skrevet

Kola er kokain ja. Huff, ikke lett å få en slik beskjed! Korka er heldigvis mulig å komme vekk fra. Eller, det er det jo fra alt, men det er enklere med Kola enn mye annet.

Prøv å forstå mønsteret i bruken, og skaff ham hjelp. Dette kommer til å gå fint :)

Anonymous poster hash: 1e292...1da

Takk for hyggelig svar.

Vi har ikke merket noe på han, men fikk ved et uhell hans fb på min tlf og så at noen sa at de skulle skaffe cola (med C) til helgen. Han hat tidligere i innrømmet å røyke hasj også, men som sagt så holder han seg så 'fin' at vi ikke merker noe.

Vi har ingen erfaring med narkotika og innser jo at selv om vi prøver å følge med, så lurer han oss trill rundt.

Han er over 20 år og på vei ut av huset til ny jobb og leilighet i en annen by og jeg er kjempebekymret. Føler meg maktesløs og vet ikke hvordan vi skal takle dette.

Han påstår selv at han ikke har noe problem med stoff (surprise), og at det kun har skjedd en sjelden gang. Det tror bare sånn passe på, men har ikke grunnlag for å 'ta' han da vi ikke har tatt han på fersken.

Huff, det er tryggere med de små som vi kan legge om kvelden og vite hvor vi har dem...

Hi

Skrevet

Har aldri vært der, aldri hatt venner eller familie som har det heller.

Synes det heller er sært å uttale at "alle" har vært der. Hva slags miljø har du vært borti?

Anonymous poster hash: 72a9f...626

Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg har aldri vært der, og uansett om jeg kjente hundrevis av folk som hadde "vært der", hadde jeg likevel blitt fryktelig bekymret om jeg fant it at mine barn brukte slike stoffer.

Skrevet

Jeg vil si at jeg har vært litt her og der, helt normalt.

Prat med sønnen din! Det ordner seg.

Skrevet

Bare gjør det vanskeligere for han ved ikke å gi han noe penger. Lett å se om det går mye gryn, og ingenting å vise til det. Det er langt fra gratis det han bruker.

Anonymous poster hash: 22b28...707

Skrevet

Men det er da sant?! De fleste jeg kjenner har vært der. Men vi er da til syvende og sist fornuftige mennesker.

Sier vel mer om omgangskretsen din. Man er ikke fornuftig om man henger i slike miljøer.

Anonymous poster hash: b2fc8...828

Skrevet

Hvordan kan du bare påstå at det ordner seg? ? Trordu ikke de på Plata også begynte i det små? Jeg skjønner godt at man blir bekymret når man finner ut at barna eksperimenter med stoff. Det er faktisk ikke alle det går bra med. Jeg har venner som ikke lever lenger pga stoff, så det gikk ikke bra med alle oss.!

Anonymous poster hash: f326f...727

Skrevet

Jeg har ikke vært der. Hadde du syns det hadde vært greit om dine barn hadde brukt det?
Gjest Skofantomet
Skrevet

Du tar så lett på det om barna kommer hjem ruset også?

Skrevet

Så, fordi DU har en dusfunksjonell omgangskrets skal HI ikke bekymre seg? Slikt må tas tak i så raskt som mulig. Det er en grunn til at det er egne ventetidsordninger for personer under 23 år innen tverrfaglig spesialisert rusbehandling...

Hilsen en som jobber i rusomsorgen.

Anonymous poster hash: 01c57...00e

Skrevet

Ikke ta lett på det, nei. En ekskollega hadde en sønn med store problemer i over et tiår. Og hun hadde en bekjent familie med en sønn som i alder av 27 år rett og slett mistet all personlighet og livsgnist etter en ecstacypille. Han har sittet bak lukkede gardiner på gutterommet i årevis. Personligheten er rett og slett forduftet. En "grønnsak" som kan bevege seg, men lite annet.

Jeg tror jeg hadde vært fristet til å tipse politiet om stoffet. Så de fikk seg en støkk tidlig.

Anonymous poster hash: 3fdc7...af8

Skrevet

Du virker litt "her og litt der" nå og spør du meg. Komme med slike dustete kommentarer.

Anonymous poster hash: 56119...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...