Gå til innhold

Utrolig urettferdig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det bare blir mer og mer flaut når jeg hører om det.

Min sønn var EN cm over minstegrensa når vi skulle inn i en park for noen år siden. Skulle jeg liksom laget sak på det? Hehe. Flaut!!

Og min andre sønn var 99 cm og kunne ikke kjøre de fleste karuseller. Føltes urettferdig for han selvfølgelig, men regler er regler.

Videoannonse
Annonse
Gjest sussie77
Skrevet

Har lest alle kommentarene under artikkelen og blir nesten litt provosert over hvor "dumme" folk er. Er det virkelig ingen som skjønner at dette er en kombinert dyrepark og fornøyelsespark hvor de har en haug med karuseller?

Det sier seg jo selv at de som er over 1 meter og kan kjøre karuseller dagen lang må betale, mens de som er under 1 meter og ikke er høye nok til å bli med i karusellene kan komme inn gratis.

Alle hisser seg opp over at det er en dyrepark og derfor burde det gå på alder og ikke høyde, men disse foreldrene var helt uinteressert i å gå i bare dyreparkdelen. Det går nemlig an å gå bare i dyreparkdelen og droppe karuselldelen, det koster 150 kr og det hadde familien hatt råd til. Isteden går de til media fordi datteren deres ikke fikk kjøre karuseller gratis når hun i følge reglene må betale.

Blir for dumt altså, dette skulle de sjekket opp på forhånd. Og når de forsto at de ikke kunne komme gratis inn i fornøyelsesparken kunne de likevel gått i dyreparken.

Har absolutt ingen medfølelse med disse foreldrene, men synes synd på datteren som har så pr-kåte foreldre. Tipper de har gått til media i håp om å få noe gratis..

Anonymous poster hash: bd043...d25

Ja hvorfor gikk de ikke bare i dyreparken da. Eller bare en av foreldrene ble med inn. Helt utrolig av foreldrene å stille opp i avisen sånn. Syntes synd på jenta da.

Skrevet

Regler er regler. Min sønn har vært 1 meter høy fra litt før 2,5 års alder. Han er litt over gjennomsnittet, i følge hs, men ikke mye. Synes ikke det er så rart da at en treåring er 102 cm. Uansett, et sted må jo grensa gå.

Synes likevel det er litt kjipt med de plassene/selskapene som hopper rett fra gratis til voksenpris. Synes de kan ha litt rabatt frem til feks 12.

Anonymous poster hash: b25fe...54e

Skrevet

Regler er regler! Sippe i avisa etterpå? De kunne ha dratt til dyreparken alle sammen til 150kr per pers. Istedet droppa de alt og syter i avisa. Det er foreldrene her som er fjerne. Buhu fattig,mange i samme situasjon men da burde man gjøre det beste ut av det. Ergo kun en av parkene til 150kr og gi dattera en opplevelse hun ville digga.

Skrevet

Tror kanskje man bare kan betale seg inn i dyreparken til 150 kr etter 19. august? Ellers må man betale 350 kr for alt?

Uansett, en av foreldrene kunne betalt seg inn med jenta, så kunne den andre gjort noe annet med det minste barnet.

Anonymous poster hash: a3af8...242
Skrevet

Reglene er jo krystallklare, så ser ikke urettferdigheten i dette.

Utrolig dårlig gjort overfor jenta å starte en høylydt krangel og deretter la henne gå med en vond følelse etterpå fordi tydeligvis skjønner at det har noe med henne å gjøre...fikk helt vondt jeg :(

Anonymous poster hash: 2092b...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...