Gå til innhold

Shaver du deg der nede?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det også slik at mannen foretrekker frisert, altså ikke glattbarbert og ikke for langt, rett og slett fordi han blir sår på penis (pga friksjonen) hvis det er helt glatt eller for mye hår. Det blir så klart friksjon bed frisert også, men da er vel håret akkurat passe til å gi litt 'støtdemping' samtidig som det ikke er i veien. ;)

 

Anonymous poster hash: 101bf...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

på badeland er det vel flest 14isser, barn og godt voksne damer ? pluss dere med 3 barn som ikke gidder å gjøre noe med det der nede da....

På spenst/ol vet IKKE jeg for jeg pleier ikke å glane ned på kjønnet til de andre som dusjer der.

 

Helt tett å kalle det for en liten jente uten hår, er ikke det urettferdig mot menn som liker hårfritt. liker de småjenter av den grunn?? skjerp dere da..

 

uønsket ¨hår er noe jeg ikke trives med, hår vil jeg ha på hodet og øyenbryn/vipper... noe annet sted -neitakk. har dere tid til å shave dere under armene eller på leggene da ?? tar ikke noe lenger tid å gå over underlivet med høvelen !

men dere tar kanskje ikke det? blir jo sikkert fort svett og nuppete under arma..........

 

Anonymous poster hash: b84b6...0a6

Hahaha!! :D Oj så sinna :P Hva i all verden gjør det deg om kvinner barberer seg nedentil eller ikke?? Du skal jo ikke borti der uansett...

Noe foretrekker busk, andre glattbarbert.. Er det ikke flott at ikke alle foretrekker det samme?? Hadde blitt en kjedelig verden da :P

 

Anonymous poster hash: 104b1...150

Skrevet

 

Jeg barberer bikinilinjen, ellers stusser jeg bare litt. Har altså full busk, og det er det eneste jeg klarer å leve med.

 

Barbert plages jeg konstant med svie, røde nupper, innvokste hår, undertøyet gnager, og jeg føler meg fuktig hele tiden, og føler jeg MÅ bruke truseinnlegg. Ofte synes jeg det lukter etter en tid, og jeg får soppinfeksjon etter få dager. ÆSJ! Jeg føler meg så urenslig og sårhudet at jeg har mindre lyst på sex enn vanlig. Jeg har prøvd de fleste råd angående daglig barbering, smøre med antibakteriell krem på huden, lufte seg tørr etter dusj osv osv, men det hjelper ikke.

 

Voksing i salong har jeg hverken tid eller penger til. Egentlig har jeg ikke tid til å sitte og styre med barberhøvel der nede hver dag heller. Vi har tre barn og full timeplan. Det er viktigere og morsommere ting å bruke penger og tid på i livet mitt.

 

Mannen min har aldri klaget på hår i suppa. Jeg føler meg også som en småjente uten hår. Og jeg bruker tampong når jeg har mensen. Jeg trener og svømmer, og det er fortsatt bare unntaksvis jeg ser helshavede damer, uansett alder, i garderoben. Lurer på om dette er et storby-fenomen?

 

Anonymous poster hash: 30cd2...0f2

 

Bortsett fra at jeg vokser i salong (men bare legger/lår og bikinilinjen) så er dette akkurat nøyaktig min erfaring også. :)

 

Anonymous poster hash: 101bf...70e

Skrevet

 

på badeland er det vel flest 14isser, barn og godt voksne damer ? pluss dere med 3 barn som ikke gidder å gjøre noe med det der nede da....

På spenst/ol vet IKKE jeg for jeg pleier ikke å glane ned på kjønnet til de andre som dusjer der.

 

Helt tett å kalle det for en liten jente uten hår, er ikke det urettferdig mot menn som liker hårfritt. liker de småjenter av den grunn?? skjerp dere da..

 

uønsket ¨hår er noe jeg ikke trives med, hår vil jeg ha på hodet og øyenbryn/vipper... noe annet sted -neitakk. har dere tid til å shave dere under armene eller på leggene da ?? tar ikke noe lenger tid å gå over underlivet med høvelen !

men dere tar kanskje ikke det? blir jo sikkert fort svett og nuppete under arma..........

 

Anonymous poster hash: b84b6...0a6

 

Jo, det tar helt klart mye lenger tid. Alle er ikke like, vet du. Jeg kan ikke barbere meg uten å se hva jeg gjør i et speil, ellers risikerer jeg å omskjære meg selv! :o  Uansett sliter jeg med å få det til bra. Hvis du bare "går over underlivet med høvelen" som du sier, så regner jeg med at du er langt fra så glattbarbert og hårløs som du tror.

 

Ja, jeg sliter også med barbering ellers på kroppen pga sårhet og nupper, men der kan man jo f.eks. bruke hårfjerningskrem.

 

På badelandet og svømmehallene jeg har vært i har det vært folk i alle aldre. Men du har rett, de mest selvopptatte partyjentene tidlig i 20-åra uten barn er det mindre av der. Helt greit, jeg savner dem ikke. På treningssentrene finnes de jo i menger igjen da.

 

Anonymous poster hash: 30cd2...0f2

Skrevet

jo det går så fint at :)

Tar det nesten hver gang jeg dusjer (spørs hvor mange ganger jeg dusjer pga trening e.l.) og det er ikke noe busk noe sted.. tar meg max et par minutter når det bare blir vedlikehold jo !

skjønner jo at dere med busk bruker en halvtime hvis dere først vil ta noe ;)

 

-jeg er verken mer selvopptatt enn gjennomsnittet eller tidlig i 20 årene!



Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Gjest Skofantomet
Skrevet

Beholder en trekant, klarer ikke ta vekk alt lenger, er ikke en lite jente liksom :)

Skrevet

Pitteliten trekant foran, resten shaves bort :) .

Skrevet

Spørsmål til dere som shaver bort alt. Får dere nupper eller inngrodde hår? Evnt, hvordan unngår dere dette? Dersom valget er en nuppete bollemus eller en liten dott synes jeg jo valget er enkelt..



Anonymous poster hash: ecc2f...c38
Skrevet

får sjelden nupper, hvis jeg bruker en litt sløv høvel så kan jeg få det.. så det prøver jeg å unngå :) nuppete er jo verken behagelig eller pent..



Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Skrevet

Hårfjerningskrem eller voks. Alt bort.

Men er ikke hysterisk. Per.dd. har jeg litt hår der nede. Må bli ekstreme mengder hvis gubben kommenterer det :P

 

Anonymous poster hash: 4baf6...e2a

Skrevet

får nok ikke noe mer nupper dersom vi shaver alt, enn nuppene dere som shaver bikinilinja, trekant, dott whatever får på sidene..  

er nok veldig forskjell på folk og hvor sensitiv huden er !



Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Skrevet

 

Spørsmål til dere som shaver bort alt. Får dere nupper eller inngrodde hår? Evnt, hvordan unngår dere dette? Dersom valget er en nuppete bollemus eller en liten dott synes jeg jo valget er enkelt..

 

Anonymous poster hash: ecc2f...c38

Dette lurer jeg på også. Har prøvd alt. Men får masse nupper når jeg barberer meg. Det er jo veldig lite pent. Så nå er det Hårfjerningskrem eller voks det går i hvis jeg ikke ønsker mange røde nupper.

 

Anonymous poster hash: 4baf6...e2a

Skrevet

 

Spørsmål til dere som shaver bort alt. Får dere nupper eller inngrodde hår? Evnt, hvordan unngår dere dette? Dersom valget er en nuppete bollemus eller en liten dott synes jeg jo valget er enkelt..Anonymous poster hash: ecc2f...c38

Dette lurer jeg på også. Har prøvd alt. Men får masse nupper når jeg barberer meg. Det er jo veldig lite pent. Så nå er det Hårfjerningskrem eller voks det går i hvis jeg ikke ønsker mange røde nupper.Anonymous poster hash: 4baf6...e2a

Kan man bruke hårfjerningskrem inni rumpa og på kjønnsleppene også?

 

Anonymous poster hash: e0fff...301

Skrevet

 

 

Spørsmål til dere som shaver bort alt. Får dere nupper eller inngrodde hår? Evnt, hvordan unngår dere dette? Dersom valget er en nuppete bollemus eller en liten dott synes jeg jo valget er enkelt..Anonymous poster hash: ecc2f...c38

Dette lurer jeg på også. Har prøvd alt. Men får masse nupper når jeg barberer meg. Det er jo veldig lite pent. Så nå er det Hårfjerningskrem eller voks det går i hvis jeg ikke ønsker mange røde nupper.Anonymous poster hash: 4baf6...e2a

Kan man bruke hårfjerningskrem inni rumpa og på kjønnsleppene også?Anonymous poster hash: e0fff...301

Ville IKKE prøvd inni rompa! Ørtynn hud.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...