Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hadde en nabo på besøk som snakket som om at alle raker seg av alt der nede. Ble litt paff og tenkte kanskje jeg er en av de få som har noe av hårveksten i behold. Selv finpusser jeg og har en liten trekant foran. Resten er shavet. Hva gjor du? - Shaver bort alt? - Har en trekant foran, men shaver resten? - Har en tynn stripe foran, men shaver resten? - Lar alt vokse fritt? - Annet? Anonymous poster hash: ecc2f...c38
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Tar bort alt! Enkelt og greit. Eier ikke tid til å frisere Anonymous poster hash: 68499...18d
mamma_bergen Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Tar vekk alt Orker ikke bruke tid på å pynte
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg beholder busken som det er, og trimmer hårlengden innimellom. Og tar selvsagt bikinilinjen ved behov. Kan ikke barbere bort alt, får soppinfeksjon med em gang. Anonymous poster hash: 101bf...70e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 tar bort alt, ja... trodde alle gjorde det ;D Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Grunnen til at jeg ikke tar bort alt er at jeg føler meg som en liten jente når jeg er totalshavet... Anonymous poster hash: ecc2f...c38
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 tar bort alt, ja... trodde alle gjorde det ;D Anonymous poster hash: b84b6...0a6 [/quote Nei, alle gjør ikke det. Alle under 25 kanskje... Anonymous poster hash: 101bf...70e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 hver sin smak. jeg hater hår Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Von Hertelhofen Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Nei, jeg bruker veet hårfjerningskrem. Lar det være igjen en liten "dott"
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Jada. Bort med det Blitt mer vane enn noe annet. Føler meg renere, dessuten. ( Selv om sannheten faktisk er motsatt, hvis jeg husker artikkelen rett?)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Jada. Bort med det Blitt mer vane enn noe annet. Føler meg renere, dessuten. ( Selv om sannheten faktisk er motsatt, hvis jeg husker artikkelen rett?) Ja, sannheten er motsatt. Håret er jo der av en grunn, selv om få bryr seg om det nå til dags. Anonymous poster hash: 101bf...70e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 synes ikke det høres hygienisk ut å ha masse hår + mensen og gå med bind i tillegg `? uansett hvor ofte man vasker seg nedentil !? Her går det i null hår og tamponger! bortsett fra når jeg nettopp har født .... Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Elsker livet Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Det må bort. Har gjort det siden videregående eller noe slikt, og har aldri kommet over kneika til å orker la det gro mer en noen dager. Men skulle gjerne gått tilbake til el naturelle.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 synes ikke det høres hygienisk ut å ha masse hår + mensen og gå med bind i tillegg `? uansett hvor ofte man vasker seg nedentil !? Her går det i null hår og tamponger! bortsett fra når jeg nettopp har født .... Anonymous poster hash: b84b6...0a6 Nei vel. Det høres ikke sånn ut for deg, men jeg kan love deg at det ikke er noe problem. Hvor går du det forresten fra at man automatisk bruker bind dersom man har hår nedentil? Anonymous poster hash: 101bf...70e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 synes ikke det høres hygienisk ut å ha masse hår + mensen og gå med bind i tillegg `? uansett hvor ofte man vasker seg nedentil !? Her går det i null hår og tamponger! bortsett fra når jeg nettopp har født .... Anonymous poster hash: b84b6...0a6 Nei vel. Det høres ikke sånn ut for deg, men jeg kan love deg at det ikke er noe problem. Hvor går du det forresten fra at man automatisk bruker bind dersom man har hår nedentil? Anonymous poster hash: 101bf...70e beklager at du misforsto, men det var et eksempel på HVIS man i tillegg går med bind. skrev ikke at alle gjør det ! Men såklart er det mange som gjør det ! men for all del.... rødt hår er sikkert stilig det og.... Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Jeg vil gjerne legge til noe! Hvordan kan man slappe av når mannen leker seg der nede, hvis det er full busk? Det må jo være ekkelt å ligge der nede å spytte hår. Nasty! Anonymous poster hash: 68499...18d
Elsker livet Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg vil gjerne legge til noe! Hvordan kan man slappe av når mannen leker seg der nede, hvis det er full busk? Det må jo være ekkelt å ligge der nede å spytte hår. Nasty! Anonymous poster hash: 68499...18d Trenger ikke bite av hårene vel? Endret 4. august 2013 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 synes ikke det høres hygienisk ut å ha masse hår + mensen og gå med bind i tillegg `? uansett hvor ofte man vasker seg nedentil !? Her går det i null hår og tamponger! bortsett fra når jeg nettopp har født .... Anonymous poster hash: b84b6...0a6 Nei vel. Det høres ikke sånn ut for deg, men jeg kan love deg at det ikke er noe problem. Hvor går du det forresten fra at man automatisk bruker bind dersom man har hår nedentil? Anonymous poster hash: 101bf...70e beklager at du misforsto, men det var et eksempel på HVIS man i tillegg går med bind. skrev ikke at alle gjør det !Men såklart er det mange som gjør det ! men for all del.... rødt hår er sikkert stilig det og.... Anonymous poster hash: b84b6...0a6 Håret blir ikke rødt. Når man bruker tampong har dette samme effekt som når du bruker tampong. Og når man bruker bind, så byttehandel like ofte som ellers. Og vet du, det er akkurat like lite problem å tørke vekk 'overskuddsblod' når man har hår som når man ikke har det. Jeg vet det, har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: 101bf...70e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Jeg vil gjerne legge til noe! Hvordan kan man slappe av når mannen leker seg der nede, hvis det er full busk? Det må jo være ekkelt å ligge der nede å spytte hår. Nasty! Anonymous poster hash: 68499...18d Du tenker da på full busk? For meg med en pyntedott har ikke den biten vært noe problem. Han leker seg jo ikke oppå skambenet? Anonymous poster hash: ecc2f...c38
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Men hva bruker dere til å fjerne hårene med da? Jeg klør noe helt inni grønnhelvete når det gror ut igjen, og det gjør det jo med en gang Anonymous poster hash: c4b06...45c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Jeg vil gjerne legge til noe! Hvordan kan man slappe av når mannen leker seg der nede, hvis det er full busk? Det må jo være ekkelt å ligge der nede å spytte hår. Nasty! Anonymous poster hash: 68499...18d Trenger ikke bite av hårene vel? Nemlig. Og dessuten har han vel hender også, så han kan skille kjønnsleppene før han går løs? Og så er det jo fascinerende hvordan dere som er maniske shavere har en ide om at det kun finnes 'enten/eller'-alternativer. Det er altså ikke slik at man nødvendigvis har nærmest afro der nede bare fordi man ikke shaver alt. Anonymous poster hash: 101bf...70e
Vogndilla Skrevet 4. august 2013 #23 Skrevet 4. august 2013 Jeg barberer kun bort bikinilinjen nå på sommeren når jeg går i bikini, barberer ellers aldri. Gjorde det før jeg fikk barn men etter første sv,skap hvor det gikk noen mnd uten shaving så har jeg aldri kommet igang igjen, får jo store røde smertefulle nupper bare jeg ser på høvelen omtrent. Må legge til at jeg er ekte blondine så har lyse hår og veldig lite hårvekst der nede, klipper det som er der litt av og til så det er kort og velfrisert. Mannen har aldri klaget Kunne godt tenkt meg å prøve brasiliansk voksing en gang, noen som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #24 Skrevet 4. august 2013 Jeg tar bort alt Anonymous poster hash: 02399...f2e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #25 Skrevet 4. august 2013 Tok bort alt før, men har plutselig fått det for meg at det ser så dumt ut å være helt naken....som et lite barn liksom, så nå har jeg gått over til en tynn stripe foran...alt annet shaves. Anonymous poster hash: 5b899...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå