Gå til innhold

Shaver du deg der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva bruker dere til å fjerne hårene med da? Jeg klør noe helt inni grønnhelvete når det gror ut igjen, og det gjør det jo med en gang

Anonymous poster hash: c4b06...45c

Barberhøvel og glidemiddel eller aloevera gele er å foretrekke, ellers fungerer vanlig dusjsåpe helt fint. Det klør når det vokser ut igjen ja, da er det å ta ny runde med høvelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shaver alt ja. Har så merkelig hårvekst der nede, så blir ikke "pent" om jeg sparer ;) Langt, glissent, stritt hår er ikke spesielt lekkert. Føler meg renere når jeg barberer meg også.

Anonymous poster hash: cc239...7e1
Skrevet

bruker bare høvel og som regel inimsåpe :) klør litt dag 3 ellerno, men det er fordi det er på tide å ta det igjen--

finnes mye sånn rfsu greier for de som blir veldig røde/nuppete..

dere må gjøre som dere vil, for MEG i min verden er det Uaktuelt å ha hår der nede, samme om det er klippa eller hva... det er for at JEG skal føle meg vel, har gjort dette siden 7 klasse på barneskolen, sikkert rundt da jeg fikk hår.

Men alle som lar det gro og stå i - værsegod, det er ikke min hårete tiss ;)

Anonymous poster hash: b84b6...0a6
Skrevet

Mannen liker at det er en trekant f.eks, men med kort hår også tar jeg resten bort.

Må jo være grusomt ekkelt å slikke når det er masse hår der nede, uff stakkars mennene til dere naturelle kvinner

Anonymous poster hash: 5700a...c91

Skrevet

Mannen liker at det er en trekant f.eks, men med kort hår også tar jeg resten bort.

Må jo være grusomt ekkelt å slikke når det er masse hår der nede, uff stakkars mennene til dere naturelle kvinnerAnonymous poster hash: 5700a...c91

Ja mannen min er det synd på gitt!! ;)

Skjerp deg a...

Skrevet

Må jo være grusomt ekkelt å slikke når det er masse hår der nede, uff stakkars mennene til dere naturelle kvinnerAnonymous poster hash: 5700a...c91

Jeg liker å gjøre ting med min egen kropp for min egen del jeg, er man sammen med en mann som har preferansr når det kommer til dine kjønnshår så vil jeg si du har større problemer enn et hår i suppa.

Anonymous poster hash: e0fff...301

Skrevet

Dere føler ikke at en del av kvinneligheten blir borte med å fjerne alt hår? At man blir som et lite barn nedentil?

Anonymous poster hash: ecc2f...c38
Skrevet

Brazilian på salong hver 4 uke ca.

Anonymous poster hash: d3e3c...f2d

Skrevet

Jeg liker å gjøre ting med min egen kropp for min egen del jeg, er man sammen med en mann som har preferansr når det kommer til dine kjønnshår så vil jeg si du har større problemer enn et hår i suppa.

Vi har det faktisk ganske bra vi, er lykkelig og har det godt. Og sexlivet er fantastisk.

At en mann ønsker at underlivet skal være frisert på en måte betyr ikke at han er en drittsekk

Skrevet

Dere føler ikke at en del av kvinneligheten blir borte med å fjerne alt hår? At man blir som et lite barn nedentil? Anonymous poster hash: ecc2f...c38

Trodde jeg skulle føle det, men det gjør jeg ikke. Syns det er veldig greit!

Skrevet

Dere føler ikke at en del av kvinneligheten blir borte med å fjerne alt hår? At man blir som et lite barn nedentil?

Anonymous poster hash: ecc2f...c38

nei..

det er så naturlig for meg at det er sånn det skal være..

føler meg ikke noe mindre som et barn enn om jeg skulle beholdt håret under armer og på leggene også..

Skrevet

Men hva bruker dere til å fjerne hårene med da? Jeg klør noe helt inni grønnhelvete når det gror ut igjen, og det gjør det jo med en gang Anonymous poster hash: c4b06...45c

Med brazilian i salong klør det ikke!

Skrevet

Her er jeg faktisk uenig.

Synes ikke det er noe feil i å ordne seg litt der nede, hvis mannen skal tilbringe tid med både munn, fingre og stake :P Blir jo bare bedre for alle involvert.

Jeg synes jo heller ikke at det er superdigg å "gå ned" på en mann, hvis jeg har hår i halve munnen.

Skrevet

Her er det kun trimme med maskin eller ser jeg ut som en kjøttkake i blender. Har heldigvis en voksen mann uten skrekk for hår.

Hva gjør mennen til dere som er helt glatte? Er de det selv? For det synes jeg ser utrolig teit ut.

Skrevet

Alt fjernes her!! Hver gang jeg dusjer, altså hver dag :) hater hår der!

Anonymous poster hash: 0ab2c...184

Skrevet

Nå som magen er i veien er det Ronja Røverdatter der nede, jeg kan jo ikke se hvor eller hva jeg gjør.

Ellers pleier jeg å stusse det, ha det velfrisert, men ikke totalshavet. Jeg føler meg rett og slett litt som en tenåring igjen, og pittelitt frisert hår skjuler og fint bollemusa mi :P  Ikke like "flat" som en 18-åring lengre, for å si det slik. 

Anonymous poster hash: 3a58b...146
Skrevet

Her er jeg faktisk uenig.

Synes ikke det er noe feil i å ordne seg litt der nede, hvis mannen skal tilbringe tid med både munn, fingre og stake :P Blir jo bare bedre for alle involvert.

Jeg synes jo heller ikke at det er superdigg å "gå ned" på en mann, hvis jeg har hår i halve munnen.

ENIG !!

man er jo ikke svak eller ulykkelig, har dårlig selvtillit, blir styrt -selv om man ønsker det beste for mannen sin og gjerne vil gjøre fine ting han setter pris på ! tåpelig feminisme preik...

Man gir og man får i et forhold.. man gjør gode ting for hverandre, BEGGE 2 !

SELV om ikke DET er grunnen til at jeg shaver meg, tror de fleste jenter som gjør det gjør d like mye for seg selv =)

Skrevet

Ja fjerner alt. Alltid fjerna alt , eller kun hatt stripe helt siden jeg starta få hår som tenåring. Aldri hatt full bush.

Skrevet

Her er det naturelle.

Mannen bryr seg ikke om hår. Han er svært ivrig til å være der nede uansett! :D

Anonymous poster hash: 70f23...4c7

Skrevet

Her er det naturell, får sopp med en gang uten. I tillegg er det vondt om mannen drar hånden mot hårene. Ser heller ikke bra ut med alle de røde nuppene.

For mannens del tror jeg det er bedre med hår i salaten, enn sopp i munnen.

Liker heller ikke at min man har shavet, er jo sammen med en man, ikke en gutt. Håret hans har aldri plaget meg. Tror ikke håret mitt har så mye å si for han, like mye iver der nede uansett om det er hår eller ikke!

Skrevet

Jeg tar alt. Forstår meg ikke på de som sier det er barnete, hva feiler det dere? Vi har kvinnekropper i fullvoksen skala, mange av oss har født barn, eller er gravide. Blir fysisk uvel av at dere greier å trekke sammenhenger fra et kvinnekjønn til små barn! Æsj! Denne debatten er enten eller, hårtilhengerne føler seg som små barn eller får sopp og andre uvelheter hvis de barberer seg, glattbarberte synes hår er disgusting fordi det samler seg mensblod i det og mannen får ufrivillig tanntråd. Grow up. Alle har egne preferanser. Noe barnekjønn har barberte folk ihvertfall ikke!

Anonymous poster hash: 8c340...fc3

Skrevet

Jeg barberer bikinilinjen, ellers stusser jeg bare litt. Har altså full busk, og det er det eneste jeg klarer å leve med.

Barbert plages jeg konstant med svie, røde nupper, innvokste hår, undertøyet gnager, og jeg føler meg fuktig hele tiden, og føler jeg MÅ bruke truseinnlegg. Ofte synes jeg det lukter etter en tid, og jeg får soppinfeksjon etter få dager. ÆSJ! Jeg føler meg så urenslig og sårhudet at jeg har mindre lyst på sex enn vanlig. Jeg har prøvd de fleste råd angående daglig barbering, smøre med antibakteriell krem på huden, lufte seg tørr etter dusj osv osv, men det hjelper ikke.

Voksing i salong har jeg hverken tid eller penger til. Egentlig har jeg ikke tid til å sitte og styre med barberhøvel der nede hver dag heller. Vi har tre barn og full timeplan. Det er viktigere og morsommere ting å bruke penger og tid på i livet mitt. 

Mannen min har aldri klaget på hår i suppa. Jeg føler meg også som en småjente uten hår. Og jeg bruker tampong når jeg har mensen. Jeg trener og svømmer, og det er fortsatt bare unntaksvis jeg ser helshavede damer, uansett alder, i garderoben. Lurer på om dette er et storby-fenomen?

Anonymous poster hash: 30cd2...0f2
Skrevet

Må jo være grusomt ekkelt å slikke når det er masse hår der nede, uff stakkars mennene til dere naturelle kvinner

Du vet at man kan få langt eklere ting på tunga enn et hår ved å slikke mus, ikke sant?

Anonymous poster hash: 821c4...c7e

Skrevet

Jeg barberer bikinilinjen, ellers stusser jeg bare litt. Har altså full busk, og det er det eneste jeg klarer å leve med. Barbert plages jeg konstant med svie, røde nupper, innvokste hår, undertøyet gnager, og jeg føler meg fuktig hele tiden, og føler jeg MÅ bruke truseinnlegg. Ofte synes jeg det lukter etter en tid, og jeg får soppinfeksjon etter få dager. ÆSJ! Jeg føler meg så urenslig og sårhudet at jeg har mindre lyst på sex enn vanlig. Jeg har prøvd de fleste råd angående daglig barbering, smøre med antibakteriell krem på huden, lufte seg tørr etter dusj osv osv, men det hjelper ikke. Voksing i salong har jeg hverken tid eller penger til. Egentlig har jeg ikke tid til å sitte og styre med barberhøvel der nede hver dag heller. Vi har tre barn og full timeplan. Det er viktigere og morsommere ting å bruke penger og tid på i livet mitt.  Mannen min har aldri klaget på hår i suppa. Jeg føler meg også som en småjente uten hår. Og jeg bruker tampong når jeg har mensen. Jeg trener og svømmer, og det er fortsatt bare unntaksvis jeg ser helshavede damer, uansett alder, i garderoben. Lurer på om dette er et storby-fenomen? Anonymous poster hash: 30cd2...0f2

Enig med deg og signerer den med at jeg sjeldent ser shavede kvinner. Jeg trener på spenst og drar ofte på badeland, bor midt imellom østfoldbadet og badeland i sarpsborg. Ser så og si aldri helbarberte kvinner der. Tror mange skryter på seg jeg :P

Skrevet

på badeland er det vel flest 14isser, barn og godt voksne damer ? pluss dere med 3 barn som ikke gidder å gjøre noe med det der nede da....

På spenst/ol vet IKKE jeg for jeg pleier ikke å glane ned på kjønnet til de andre som dusjer der.

Helt tett å kalle det for en liten jente uten hår, er ikke det urettferdig mot menn som liker hårfritt. liker de småjenter av den grunn?? skjerp dere da..

uønsket ¨hår er noe jeg ikke trives med, hår vil jeg ha på hodet og øyenbryn/vipper... noe annet sted -neitakk. har dere tid til å shave dere under armene eller på leggene da ?? tar ikke noe lenger tid å gå over underlivet med høvelen !

men dere tar kanskje ikke det? blir jo sikkert fort svett og nuppete under arma..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...