Gå til innhold

jeg er helt knust. trenger dere nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange av dere sikkert synes jeg overdriver, men prøv å tenk at dette er veldif vilig for meg... sambo røyker. Jeg får fnatt av røyk i nærheten av datteren vår. Vil ikkr hun skal verken lukte røyk eller få den dritten i seg. Tenker astma krybbedød.... han fatter ikke at jeg bryr meg. Men skulle prøve ta på seh røyke jakke og vaske hendene når han kom inn. Jeg ble da veldig glad.. men han "glemer" det gang på gang, og kaller meg atpå til gal og nazi når jeg ber ham vaske hendene før han skal ta på datteren vår. Nå nettop kommenterte han et glads med babymmat som jeg hadde glemt å skylde ut av å kaste (det gill i ett med jenta vår i kveld). Han sa han hadde bedt meg om å gjøre dette før og at jeg tydligvis gir totalt faen. Jeg gir ikke faen!! Noen ganger står ting på vasken fordi jeg har det travelt, er sliten og glemmer. Så sa jeg at han gir faen i det jeg spørr om (vask og jakke). Han klilker da og sier jeg må slutte å lese pånknternett. At hun tar ingen skade av det. At han gir faen og ikke gidder å diakutere mer. Det er såå viltig for meg at hum holdes borte fra røyk så mye som mulig. Han respekterer meg ikke. Han kommer ikke til å vaske hendene.. jeg gråter nå og har en diger klump i magen.... jeg var så lykkelig for en liten stund siden. Og nå er alt bare dratt ned i dass igjen. Hvorfor kan vi aldri være lykkelige. Hadde han spurt meg om så enkle ting hadde jeg glatt gjort det:(:(

Anonymous poster hash: e1af0...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil. Går litt fort med mobilen. Håper dere forstår!

Anonymous poster hash: e1af0...7db

Skrevet

Så lenge du ikke klarer å respektere han fordi han røyker, så sliter vel han med å respektere deg tilbake?

Vanskelig å forstå så mye mer enn røykeproblemet ditt md skrivefeilene dine.. sorry..

Anonymous poster hash: 32cd7...cd8
Skrevet

Hjelpes, kan du skrive det om igjen? Orker ikke sitte å gjette på dette tullet.

Anonymous poster hash: a288a...5a3
Skrevet

Du fikk barn med en røyker. Ekkelt nok, men slik er det. Han har helt rett i at du fremstår hysterisk.

Kanskje du kan ta en prat med legen din om angsten din?

Anonymous poster hash: 123cd...229
Skrevet

Det er tydelig at du aldri har røykt for det er ikke bare "så enkelt" som du skal ha det til. Og ja, du syns det er kjipt, men han røyker trossalt (selvsagt) ute, og ikke opp i ansiktet på datteren deres.

Du bekymrer deg i overkant mye. Du visste vel at han røykte før du valgte å få barn med ham? Han er et voksent menneske og det er faktisk lov å røyke i Norge.

Anonymous poster hash: a84e5...1d5

Skrevet

Du fikk barn med en røyker. Ekkelt nok, men slik er det. Han har helt rett i at du fremstår hysterisk.

Kanskje du kan ta en prat med legen din om angsten din?

Anonymous poster hash: 123cd...229

Ganske enig her.... Det blir litt over the top.

Anonymous poster hash: 59d3d...73b

Skrevet

Okei, jeg prøvde igjen. Men ga opp. Du er sammen med en som røyker. Regner med han røyket før dere fikk barn også så du va vel klar over problemstillingen før barnet ble født. Om dere ikke hadde noen klar avtale på hvordan dette skule gå for seg så kan du ikke forvente så mye. Håper han røyker ute. Han bør vaske hendene, der er jeg helt enig. Litt oppvask på benken går bra, ta det før du legger deg. Har han støv på hjernen kan han ta det selv med en gang. Om du er veldig engstelig for krybbedød så kan du og barnet ligge på et annet rom enn far. Kanskje mest naturlig at far legger seg på et annet rom. Eventuelt at baby ligger på rom alene. Du kan kjøpe en sensor som festes til baby og en alarm vll gå av om baby slutter å puste.

Skrevet

Synes dere det er mye å be om at han vasker hendene altså? Det er vel ikke så vanskelig?

Anonymous poster hash: 69f69...6d1
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han bør selvsagt vaske hender før han tar i henne. Det tar 1 minutt!

Skrevet

Uavhengig av alt annet bør han selvsagt vaske hendene før han tar i henne. 

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Å vaske hendene burde han gjøre, er selv røyker, og jeg vasker alltid hendene før jeg rører ungene og røyker ikke tett på de.. Synes ikke det er for mye å forlange..

Han virker som om han har støv på hjernen, så om han ikke kan la noe stå en stund, så får han ordne det selv uten å lage noe styr ut av det..

Skrevet

Fysj. Skjønner godt at du er hysterisk på dette området. Kjipt at han ikke respekterer dette. Samtidig kan jo du prøve å gjøre ting (vaske opp) slik at han føler at du også respekterer hans ønsker. Det må gå begge veier. Hva med å skrive ut noen konkrete forskningsartikler ang. røyking og vise disse til han? Si til han på forhånd at dere må snakke om røykingen hans en bestemt dag, og at du ikke ønsker å krangle. Smil :)  Bare vis han hva som er det beste for barnet deres, så skjønner han gjerne alvoret.

Anonymous poster hash: db5b5...7f1
Skrevet

At dette gjør det knust, er vel det jeg vil kalle å overreagere. Han burde vaske hender osv etter han har røyket, men når du lager ett sånt drama ut av det hele, ser jeg for meg at han gir blanke fordi han vet at det uansett ikke blir godt nok med mindre han slutter.

Skrevet

At dette gjør det knust, er vel det jeg vil kalle å overreagere. Han burde vaske hender osv etter han har røyket, men når du lager ett sånt drama ut av det hele, ser jeg for meg at han gir blanke fordi han vet at det uansett ikke blir godt nok med mindre han slutter.

Enig i at dette er for mye drama og at han antageligvis gir faen fordi han får kjeft og blir hakket på uansett. Har samboer som røyker, kronisk astma og 3 barn. Han røyker alltid ute og tillater ikke at andre røyker inne i huset vårt eller bilene våre. Jeg finnes ikke hysterisk. Jeg er mer bekymret for at du har alvorlig problem mht skriving. Forstod kun halvparten av innlegget grunnet hårreisende skrivefeil i hver setning. Du burde ta opp norsk fra videregående for å kunne hjelpe barna med lekser, synes det er noe av det verste jeg har sett her på DiB.

Anonymous poster hash: ba207...59e

Skrevet

Enig i at dette er for mye drama og at han antageligvis gir faen fordi han får kjeft og blir hakket på uansett. Har samboer som røyker, kronisk astma og 3 barn. Han røyker alltid ute og tillater ikke at andre røyker inne i huset vårt eller bilene våre. Jeg finnes ikke hysterisk. Jeg er mer bekymret for at du har alvorlig problem mht skriving. Forstod kun halvparten av innlegget grunnet hårreisende skrivefeil i hver setning. Du burde ta opp norsk fra videregående for å kunne hjelpe barna med lekser, synes det er noe av det verste jeg har sett her på DiB.

Anonymous poster hash: ba207...59e

Hahaha.... du er bare dust da... men morsomt.

vfølgelilh skal idioten vaske seg !

Å han burde faen meg ta seg sammen , et babyglass på vasken ?? seriøst !?

Han der trenger hjelp !  Hadde faen meg klint til mannen min hvis han hadde prøvd seg på noe sånn bullshit.

Anonymous poster hash: c95d3...f0c

Skrevet

Okei, jeg prøvde igjen. Men ga opp. Du er sammen med en som røyker. Regner med han røyket før dere fikk barn også så du va vel klar over problemstillingen før barnet ble født. Om dere ikke hadde noen klar avtale på hvordan dette skule gå for seg så kan du ikke forvente så mye. Håper han røyker ute. Han bør vaske hendene, der er jeg helt enig. Litt oppvask på benken går bra, ta det før du legger deg. Har han støv på hjernen kan han ta det selv med en gang. Om du er veldig engstelig for krybbedød så kan du og barnet ligge på et annet rom enn far. Kanskje mest naturlig at far legger seg på et annet rom. Eventuelt at baby ligger på rom alene. Du kan kjøpe en sensor som festes til baby og en alarm vll gå av om baby slutter å puste.

Seriøst!? Mener du at hun burde avtalt før barnet ble unnfanget om han skulle vaske hendene etter han har røkt?

Synes ikke du ber om mye. Hadde det vært min mann hadde han ikke fått sove i samme rom som oss!

Skrevet

Dere høres ut som en litt dårlig match....begge hysteriske på hver deres ting, og lite respekt for hverandre. Hva med å være litt mer vennlige mot hverandre? Tålmodige og sen til vrede? Kommer langt med det :)

Anonymous poster hash: 328be...56c

Skrevet

DU ER IKKE HYSTERISK!!

Hadde aldri latt han ta i henne uten å vaske hendene, heller ikke fått lov å lene seg over henne før lenge etter han var ferdig å røyke. Hadde hatt motforestillinger om at de sov i samme rom faktisk også

Røyk kødder man ikke med!

Anonymous poster hash: da3ee...2a2

Skrevet

DU ER IKKE HYSTERISK!!

Hadde aldri latt han ta i henne uten å vaske hendene, heller ikke fått lov å lene seg over henne før lenge etter han var ferdig å røyke. Hadde hatt motforestillinger om at de sov i samme rom faktisk også

Røyk kødder man ikke med! Anonymous poster hash: da3ee...2a2

Bare litt uheldig at hun er sammen med en røyker da....ikke så lett å få det til som det høres ut som...røykere er så følsomme og føler seg ofte mobbet...

Skrevet

Ja, dette burde tas på alvor- absolutt, men HI burde kanskje endre litt på måten hun kommuniserer dette på,

Anonymous poster hash: 92a21...1d8
Skrevet

DU ER IKKE HYSTERISK!!

Røyk kødder man ikke med! Anonymous poster hash: da3ee...2a2

Bare litt uheldig at hun er sammen med en røyker da....ikke så lett å få det til som det høres ut som...røykere er så følsomme og føler seg ofte mobbet...

Åååå, buhu! Røykere er følsomme? Største tullet jeg har hørt på leeenge!

Man velger da ikke mann utfra om han røyker eller ikke. Mener du seriøst det? Da jeg ble sammen med min mann, for ti år siden, røkte han også. Mener du seriøst at jeg da skulle tenke; "Hmmm er det noe vits for meg å bli sammen med denne mannen ITILFELLE vi skulle få barn engang og han ikke kommer til å klare å slutte å røyke....??"

Heldivis sluttet han lenge før vi fikk barn. Men HI, og jeg, regnet sikkert også sterkt med at når man får ett barn så respekterer mann det barnet. Når man gjør det så tvinger mann ikke det til å bli passiv røyker, når vi i dag vet alle farene forbundet med det. Hvis man ikke klarer å sette barnet først, ville jeg sagt at det var ett trekk hos far jeg hadde bekymret meg mye mer for enn at han røyker.

Røykere er følsomme, for noe tull. Stakkars stakkars røykere. Måtte driten bli ulovlig.

Hilsen fra en festrøyker.

Anonymous poster hash: da3ee...2a2

Skrevet

Seriøst!? Mener du at hun burde avtalt før barnet ble unnfanget om han skulle vaske hendene etter han har røkt?

Synes ikke du ber om mye. Hadde det vært min mann hadde han ikke fått sove i samme rom som oss!

Hvor i innlegget leser du at å vaske hender er mye å be om?

Anonymous poster hash: 39145...a4e

Skrevet

Hjelpes, kan du skrive det om igjen? Orker ikke sitte å gjette på dette tullet.

Seriøst? Så vanskelig var det ikke å forstå hva hun har skrevet! Ro dere ned, "rettskrivings-damer"!!

Anonymous poster hash: 7f6bb...d16

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Dette stikker dypere enn røyk og rot. Hadde min mann røyket, så ville jeg krevd både vasking av hender og en runde med munnskyll. Det lukter jo drit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...