Gå til innhold

Nickfredag!! Hvem vil du helst ... reist på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jo vært litt hyggelig om de kom ut av boblen sin og så at det er mange flere nick her inne som er aktive. Jeg synes ikke sånne tråder er spesielt hyggelige, når ganske mange ignoreres.

Anonymous poster hash: 68626...214

Men det går godt an å la være å åpne akkurat disse trådene hvis de plager deg? Det fremkommer alltid av overskriften hva som er innholdet akkurat på disse nicktrådene. Selv nevnes jeg svært sjelden, men jeg synes faktisk det er interessant å lese hvem som nevnes sammen, altså hvordan folk kan like nick som jeg oppfatter som diametrale motsetninger f.eks. 

Takke med til litt variasjon, noen nicktråder på fredager er grei avveksling fra det som ellers er dagens eller ukas hang-up, spør du meg. 

Hva med litt variasjon på hvem som nevnes og? Det plager meg ikke, men alt skal være så fint, flott og hyggelig, men det er bare for noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jo vært litt hyggelig om de kom ut av boblen sin og så at det er mange flere nick her inne som er aktive. Jeg synes ikke sånne tråder er spesielt hyggelige, når ganske mange ignoreres.

Men det går godt an å la være å åpne akkurat disse trådene hvis de plager deg? Det fremkommer alltid av overskriften hva som er innholdet akkurat på disse nicktrådene. Selv nevnes jeg svært sjelden, men jeg synes faktisk det er interessant å lese hvem som nevnes sammen, altså hvordan folk kan like nick som jeg oppfatter som diametrale motsetninger f.eks.

Takke med til litt variasjon, noen nicktråder på fredager er grei avveksling fra det som ellers er dagens eller ukas hang-up, spør du meg.

Hva med litt variasjon på hvem som nevnes og? Det plager meg ikke, men alt skal være så fint, flott og hyggelig, men det er bare for noen

Hvilke nick mener du det er da?

Hi

Anonymous poster hash: 4c193...dbc

Skrevet

Pub til Pub tur i Dublin med luten.

Øyhopping i Hellas med CaptainHindsight

Fottur i Nepal med Vicky P, fordi jeg tror begge ville sett så malplassert ut der og det er ikke så ille når man er to om slikt. 0=)

Jeg har lyst til mye mer med mangle fler! :<

Hmmmm.. Reiste ikke Brad Pitt til Nepal? Hva kostet flynilettene sa du?? :P

Jo det gjorde han, men så lenge jeg får Deppen i fred så kan du snuske rundt med Pitten I nepal til du blir sår :D

Skrevet

Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ?

Anonymous poster hash: 3c4dc...158

Oooooh, sur fordi du ikke er nevnt?

Og nei, jeg er ikke nevnt jeg heller, men so what? Liker tråder som dette jeg, som er koselige og hyggelige, til forskjell fra surneper som deg. Hold deg vekke om det plager deg sånn.

Anonymous poster hash: ecd82...462

Det hadde jo vært litt hyggelig om de kom ut av boblen sin og så at det er mange flere nick her inne som er aktive. Jeg synes ikke sånne tråder er spesielt hyggelige, når ganske mange ignoreres.

Det har ikke slått deg at grunnen til at de samme nicka går igjen er fordi det faktisk er de som er best likt her? 

Eller at det er fordi det er de som skriver oftest? Jeg husker nemmlig ikke nick på de som har skrevet 3 ganger her inne, eller som aldri skriver noe morsomt eller interessant.

Det jeg legger merke til med disse som nevnes er at de fleste skriver noenlunde greit og fornufftig, har gode argument når de diskuterer, lite skrivefeil, er passelig empatiske og oppegående og med en dose selvironi. Iallfall de fleste her.  Krasse innimellom kanskje og jeg er gjerne ikke alltid enige med alt de skriver, men de skriver oftest på en skikkelig måte og virker oppegående. Det er det jammen ikke alle som gjør!

Dessuten skriver mange av dem veldig ofte med nick så de huskes lett

Anonymous poster hash: ecd82...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...