Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 ferie med? Hva slags ferie og hvor?? Bondegårdsferie med Elsker Livet, tur i fjellheimen med Luten eller kanskje til Disneyland med Kengumamma? Anonymous poster hash: 4c193...dbc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil være budeie på en seter med Elsker Livet! Der skulle vi være i en måned og få besøk av mannen hennes av og til (og min, men han er mindre viktig;) Er SÅ nysgjerrig på dynamikken dem imellom! Anonymous poster hash: 7b5a6...96a
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 (endret) Trur jeg kunne tenke meg en ferie med tante_esel, barn og engler og elsker livet. Veit ikke hvor den ferien skulle gå, men trur det hadde blitt hyggelig og interessant uansett hvor vi var. Gleder meg allerede:) Endret 2. august 2013 av Scaniabusslastebilmjau
MammantilNurket Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe
Gjest Nerdens'mus Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Siden kengurumamma tydeligvis liker kenguruer ville jeg reist til Australia med henne. Der kunne vi levd i kenguru flokken. Sett etter wombater og kost oss være. Er noe Australia fil og digger det australske dyrelivet. Jeg hadde sikkert fått prøvd bæretøyet hennes også.
SameSara Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Ville tatt med frøken_førstegang_med_gutt (ble det riktig?) på hyttetur i nord med fisketurer, vin, god mat, null stress og godt humør. Fordi jeg tror hun både trenger og fortjener det
Monajenten Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Liker egentlig ikke å svare på sånne tråder, for kjedelig å glemme noen hehe Men sånn umiddelbart tenker jeg: Spa med Sekretøsa Shopping og vinsmaking med MammantilNurket NewYork med Skofantomet
PintSizedDictator Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Pub til Pub tur i Dublin med luten. Øyhopping i Hellas med CaptainHindsight Fottur i Nepal med Vicky P, fordi jeg tror begge ville sett så malplassert ut der og det er ikke så ille når man er to om slikt. 0=) Jeg har lyst til mye mer med mangle fler! :<
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Døh, det er ikke nickfredag før klokka 19 på fredag kveld. Dette har vi diskutert før
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Trur jeg kunne tenke meg en ferie med tante_esel, barn og engler og elsker livet. Veit ikke hvor den ferien skulle gå, men trur det hadde blitt hyggelig og interessant uansett hvor vi var. Gleder meg allerede:) Reiser hvor som helst med dere jeg altså Men hadde nok dratt med meg Mammaen til Will og Ailo også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Ville reist på shoppe- og champistur med Mamma'ntilNurket, Pashla, konditoren og Sug Lut. Og Harrytur med Barn&Engler, Elsker Livet og Musemorbr m.fl.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Absolutt shoppe og champagnetur med Konditoren Jeg tror jeg kunne hatt det festlig med et flertall av damene her! Både på harryturer, kulturelle turer, fjellturer og skogsturer. Har sansen for Barn&Engler, Mamma'ntilNurket, Pashla, Tyrkisk Pepper, Luten og Musemorbr, Elsker Livet, Undrende Ullteppe, Vicky P, Mammaen til Ailo....og...og..og.. Jeg må begynne å skrive lister. For mange nick å holde styr på. Men samtlige hadde vært herlig å reise på BIM-tur med.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil reise til Sommarland i Bø sammen med Mamma'n til Nurket for jeg brenner etter å se hvordan hun fikser å fly etter en aktiv krabat i sol og vann med solhatt, store solbriller og kaftan mens hun leter febrilsk etter skygge Men siden Nurket er helt ny, må vi nok vente et par år og frem til det tar jeg likeså godt med meg hele hurven til en øy i Stillehavet. Tror vi hadde hatt nok å snakke om
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Absolutt shoppe og champagnetur med Konditoren Jeg tror jeg kunne hatt det festlig med et flertall av damene her! Både på harryturer, kulturelle turer, fjellturer og skogsturer. Har sansen for Barn&Engler, Mamma'ntilNurket, Pashla, Tyrkisk Pepper, Luten og Musemorbr, Elsker Livet, Undrende Ullteppe, Vicky P, Mammaen til Ailo....og...og..og.. Jeg må begynne å skrive lister. For mange nick å holde styr på. Men samtlige hadde vært herlig å reise på BIM-tur med. ÅH! Dataverket og Tired Mama. Godt mulig jeg (som en Tired Mama nr 2) drar med Tired Mama på velfortjent spaferie, slår av telefonen og lever av jordbær og champagne en langhelg!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Wow, tenk at noen ville reist på ferie med meg Den turen tar jeg i mot med glede! Jeg hadde mer enn gjerne reist på tur med brorparten av dere, tror det hadde blitt en kjempetur!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Trur jeg kunne tenke meg en ferie med tante_esel, barn og engler og elsker livet. Veit ikke hvor den ferien skulle gå, men trur det hadde blitt hyggelig og interessant uansett hvor vi var. Gleder meg allerede:) Reiser hvor som helst med dere jeg altså Men hadde nok dratt med meg Mammaen til Will og Ailo også Sikkert flere jeg vil hatt med meg da, men kom ikke på fler i farta..
Gjest meg&mini Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Ville tatt med frøken_førstegang_med_gutt (ble det riktig?) på hyttetur i nord med fisketurer, vin, god mat, null stress og godt humør. Fordi jeg tror hun både trenger og fortjener det Så hyggelig av deg!
MammantilNurket Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil reise til Sommarland i Bø sammen med Mamma'n til Nurket for jeg brenner etter å se hvordan hun fikser å fly etter en aktiv krabat i sol og vann med solhatt, store solbriller og kaftan mens hun leter febrilsk etter skygge Men siden Nurket er helt ny, må vi nok vente et par år og frem til det tar jeg likeså godt med meg hele hurven til en øy i Stillehavet. Tror vi hadde hatt nok å snakke om HAHAHA Fantastisk!!
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 (endret) Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe Jeg er med, og når Rhindalen er smakt tom, blir det Frankrike og Rhone-dalen, og dersom det går tomt der også må vi til... Rendalen??? Utover det vil jeg gjerne på en storbyferie med Magia, Lilla Gorilla, Yzma og Miip You, der vi bare skal trippe gatelangs og sitte på fortausrestauranter. Magica fra Tryll skal få bli med til Napoli, hvor vi skal beskue Vesuv i solnedgangen, og kanskje høre en italiensk opera. Sint Naken Biltyv tar sikkert i på en kyst-til-kyst-kjøretur tvers gjennom Canada i stjålen bil, mens vi spiller høy musikk på den gamle utdaterte kassettspilleren i bilen. In My Heart, Barn&Engler og Mamman til Nurket kan få være med på et kombinert spa og seminar, der tema er livsnyting. Vi starter dagen med en trommereise, følger på med yoga, badstu og makrobiotisk mat, og legger oss tidlig med honningomslag på hender og føtter for myk og elastisk hud. Jeg tror jeg helst vil unngå fjellfriske vandreturer med en kvinne som Sug Lut. Hun er sikkert oppe og har sekken på ryggen før 7 om morgenen, og når jeg sutrer over gnagsårene mine, bare avfeier hun meg som den pingla jeg er. Hun kan sende et kort fra Besseggen, jeg blir ikke med! Endret 2. august 2013 av Pashla
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Liker egentlig ikke å svare på sånne tråder, for kjedelig å glemme noen hehe Men sånn umiddelbart tenker jeg: Spa med Sekretøsa Shopping og vinsmaking med MammantilNurket NewYork med Skofantomet Bare si fra når!
Cat.68 Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil på en skikkelig brun bar sammen med Luten .Føler jeg ikke fikk snakket ferdig med henne sist. Destinasjon kan hun få bestemme.
Catlady Skrevet 2. august 2013 #22 Skrevet 2. august 2013 Captain hindsight ville jeg hatt med meg på rundtur på Sicilia. Frk Nilsen og captain h. tar jeg med meg på roadtrip i sørstatene.
frk Nilsen Skrevet 2. august 2013 #23 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe henger meg med på vinsmakingen
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil på ferie med Mordi, spiller ingen rolle hvor så lenge vi reiser uten unger
Catlady Skrevet 2. august 2013 #25 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe henger meg med på vinsmakingen Rhindalen er oppskrytt Heng med til Sicilia istedet .. Kusinen til mamma har egen vingård
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå