frk Nilsen Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 Captain hindsight ville jeg hatt med meg på rundtur på Sicilia. Frk Nilsen og captain h. tar jeg med meg på roadtrip i sørstatene. Tar en shoppingtur innom NY først
frk Nilsen Skrevet 2. august 2013 #27 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe henger meg med på vinsmakingen Rhindalen er oppskrytt Heng med til Sicilia istedet .. Kusinen til mamma har egen vingård All in!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. august 2013 #28 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe henger meg med på vinsmakingen Rhindalen er oppskrytt Heng med til Sicilia istedet .. Kusinen til mamma har egen vingård *Bestiller billett*
magica fra tryll Skrevet 2. august 2013 #30 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe Jeg er med, og når Rhindalen er smakt tom, blir det Frankrike og Rhone-dalen, og dersom det går tomt der også må vi til... Rendalen??? Utover det vil jeg gjerne på en storbyferie med Magia, Lilla Gorilla, Yzma og Miip You, der vi bare skal trippe gatelangs og sitte på fortausrestauranter. Magica fra Tryll skal få bli med til Napoli, hvor vi skal beskue Vesuv i solnedgangen, og kanskje høre en italiensk opera. Sint Naken Biltyv tar sikkert i på en kyst-til-kyst-kjøretur tvers gjennom Canada i stjålen bil, mens vi spiller høy musikk på den gamle utdaterte kassettspilleren i bilen. In My Heart, Barn&Engler og Mamman til Nurket kan få være med på et kombinert spa og seminar, der tema er livsnyting. Vi starter dagen med en trommereise, følger på med yoga, badstu og makrobiotisk mat, og legger oss tidlig med honningomslag på hender og føtter for myk og elastisk hud. Jeg tror jeg helst vil unngå fjellfriske vandreturer med en kvinne som Sug Lut. Hun er sikkert oppe og har sekken på ryggen før 7 om morgenen, og når jeg sutrer over gnagsårene mine, bare avfeier hun meg som den pingla jeg er. Hun kan sende et kort fra Besseggen, jeg blir ikke med! Anytime! Så herlig at du vil på tur med meg -Ellers henger jeg gjerne med på den der trommereise/yoga-saken,-er nok mer meg enn italiensk opera egentlig.Men på den annen side, så er jeg jo med på sånne greier ganske ofte og forandring fryder jo..hehe Og italiensk mat og vin er virkelig min favoritt!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #31 Skrevet 2. august 2013 Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ? Anonymous poster hash: 3c4dc...158
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #32 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil være budeie på en seter med Elsker Livet! Der skulle vi være i en måned og få besøk av mannen hennes av og til (og min, men han er mindre viktig;) Er SÅ nysgjerrig på dynamikken dem imellom! Anonymous poster hash: 7b5a6...96a Det er så hot at det praktisk talt syder når vi er i samme rom. Du hadde blitt pinlig berørt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #33 Skrevet 2. august 2013 Jeg vil være budeie på en seter med Elsker Livet! Der skulle vi være i en måned og få besøk av mannen hennes av og til (og min, men han er mindre viktig;) Er SÅ nysgjerrig på dynamikken dem imellom! Anonymous poster hash: 7b5a6...96a Det er så hot at det praktisk talt syder når vi er i samme rom. Du hadde blitt pinlig berørt. Jeg digger deg Elsker livet ! Anonymous poster hash: 3c4dc...158
Gjest Emea Skrevet 2. august 2013 #34 Skrevet 2. august 2013 Fjelltur med Vikicy P, Sug Lut og Elsker livet. Jeg skulle bare vært flue på veggen (i luften) mens damene kaklet i vei.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #35 Skrevet 2. august 2013 Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ? Anonymous poster hash: 3c4dc...158 Oooooh, sur fordi du ikke er nevnt? Og nei, jeg er ikke nevnt jeg heller, men so what? Liker tråder som dette jeg, som er koselige og hyggelige, til forskjell fra surneper som deg. Hold deg vekke om det plager deg sånn. Anonymous poster hash: ecd82...462
Catlady Skrevet 2. august 2013 #36 Skrevet 2. august 2013 Vinsmaking i Rhindalen e.l. med Pashla og Undrende Ullteppe henger meg med på vinsmakingen Rhindalen er oppskrytt Heng med til Sicilia istedet .. Kusinen til mamma har egen vingård *Bestiller billett* Vin nok til alle Sleng deg ned i en hengekøye så skal jeg komme med litt hjemmelaget limoncello og
Magia Skrevet 2. august 2013 #37 Skrevet 2. august 2013 Utover det vil jeg gjerne på en storbyferie med Magia, Lilla Gorilla, Yzma og Miip You, der vi bare skal trippe gatelangs og sitte på fortausrestauranter. Så hyggelig! Vi blir litt av en gjeng
rytme Skrevet 2. august 2013 #38 Skrevet 2. august 2013 Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ? Anonymous poster hash: 3c4dc...158 Kan ikke du si et annet nick da? Jeg tror ikke jeg kunne kommet på noen nick som ikke er nevnt her jeg. For det er liksom de som er mest aktive o.l. som blir nevnt da... Høres litt ut som at du ble litt sjalu!!
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #39 Skrevet 2. august 2013 Jeg ville dratt på ferie med meg selv. En ukes ferie med meg, og den slitne, gretne og sure mammaen forsvinner, og frem kommer en knakende morsom, underholdende, kul og grei dame!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #40 Skrevet 2. august 2013 Regner med at Tired mama har valgt nicket sitt for en grunn, aner meg at hun kunne trengt en husmorferie Så henne ville jeg reist sammen med Anonymous poster hash: 09c23...3f0
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #41 Skrevet 2. august 2013 Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ? Anonymous poster hash: 3c4dc...158 Litt enig med deg altså. Men det er jo kanskje ikke så veldig rart at det er de mest aktive som alltid blir nevnt. Det er jo de som blir husket. Jeg blir ikke sur pga det, men svarer i disse trådene når jeg kommer over dem. Og da er det alltid meg selv jeg nevner at jeg ville drikke vin med, reise på ferie med etc.
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #42 Skrevet 2. august 2013 Regner med at Tired mama har valgt nicket sitt for en grunn, aner meg at hun kunne trengt en husmorferie Så henne ville jeg reist sammen med Anonymous poster hash: 09c23...3f0 Åhhhh! Tusen takk anonym!! Endelig noen som nevner meg. ;-) Du har helt rett; jeg trenger virkelig en husmorferie! Og jeg lover deg at du ikke hadde kjedet deg et sekund! Vi ville hatt det så fint så! ;-)
Gjest Emea Skrevet 2. august 2013 #43 Skrevet 2. august 2013 Er litt spent på profilbildet til Tired mama etter ferien. Blir det noe alla dette: http://www.google.no/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=wHNwt5ZM_prZEM&tbnid=0PHD-wCJ7J3-HM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.yoganonymous.com%2F12-habits-of-healthy-happy-people-who-dont-give-a-sht-about-your-inner-peace%2F&ei=LR_8UZy9CcTStAamu4HwBQ&psig=AFQjCNE5ZA-HMyps2W4cxeUuadzbvd9c-w&ust=1375563949200990
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #44 Skrevet 2. august 2013 Er litt spent på profilbildet til Tired mama etter ferien. Blir det noe alla dette: http://www.google.no/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=wHNwt5ZM_prZEM&tbnid=0PHD-wCJ7J3-HM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.yoganonymous.com%2F12-habits-of-healthy-happy-people-who-dont-give-a-sht-about-your-inner-peace%2F&ei=LR_8UZy9CcTStAamu4HwBQ&psig=AFQjCNE5ZA-HMyps2W4cxeUuadzbvd9c-w&ust=1375563949200990 Hehe. Hadde ventet å se bilde av en lekker sexbombe. Men joda, godt mulig jeg hadde sett slik ut! Samme hvordan man ser ut bare man er lykkelig! ;-)
Gjest meg&mini Skrevet 2. august 2013 #45 Skrevet 2. august 2013 Tired mama, jeg hadde lett dratt på ferie med deg. Ser at ingen nevner meg heller, så det er tydeligvis ikke mange som vet hvem jeg er, haha. Jeg foreslår at vi drar et sted hvor de har vin og varmere vær enn her hvor jeg befinner meg. Jeg er morsom og liker vin, så allerede der er vi en god match.
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #46 Skrevet 2. august 2013 (endret) Absolutt shoppe og champagnetur med Konditoren Jeg tror jeg kunne hatt det festlig med et flertall av damene her! Både på harryturer, kulturelle turer, fjellturer og skogsturer. Har sansen for Barn&Engler, Mamma'ntilNurket, Pashla, Tyrkisk Pepper, Luten og Musemorbr, Elsker Livet, Undrende Ullteppe, Vicky P, Mammaen til Ailo....og...og..og.. Jeg må begynne å skrive lister. For mange nick å holde styr på. Men samtlige hadde vært herlig å reise på BIM-tur med. ÅH! Dataverket og Tired Mama. Godt mulig jeg (som en Tired Mama nr 2) drar med Tired Mama på velfortjent spaferie, slår av telefonen og lever av jordbær og champagne en langhelg! Åh! Leste ikke gjennom hele tråden før nå. Hadde aldri regnet med å bli nevnt. Men det var jeg jo allerede! Så hyggelig!! :-) Godt å høre det finnes flere tired mamas! Vi hadde hatt godt av en spatur!! :-) Endret 2. august 2013 av Tired mama
Tired mama Skrevet 2. august 2013 #47 Skrevet 2. august 2013 Tired mama, jeg hadde lett dratt på ferie med deg. Ser at ingen nevner meg heller, så det er tydeligvis ikke mange som vet hvem jeg er, haha. Jeg foreslår at vi drar et sted hvor de har vin og varmere vær enn her hvor jeg befinner meg. Jeg er morsom og liker vin, så allerede der er vi en god match. Tusen takk! Synes forslaget ditt hørtes helt topp ut! ;-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. august 2013 #48 Skrevet 2. august 2013 Pub til Pub tur i Dublin med luten. Øyhopping i Hellas med CaptainHindsight Fottur i Nepal med Vicky P, fordi jeg tror begge ville sett så malplassert ut der og det er ikke så ille når man er to om slikt. 0=) Jeg har lyst til mye mer med mangle fler! :< Hmmmm.. Reiste ikke Brad Pitt til Nepal? Hva kostet flynilettene sa du??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #49 Skrevet 2. august 2013 Det er så typisk. Samme hver eneste gang. Massevis av de samme nickene som slikker hverandre oppetter ryggen. Blir det ikke kjedelig etter en stund ? Anonymous poster hash: 3c4dc...158 Oooooh, sur fordi du ikke er nevnt? Og nei, jeg er ikke nevnt jeg heller, men so what? Liker tråder som dette jeg, som er koselige og hyggelige, til forskjell fra surneper som deg. Hold deg vekke om det plager deg sånn. Anonymous poster hash: ecd82...462 Det hadde jo vært litt hyggelig om de kom ut av boblen sin og så at det er mange flere nick her inne som er aktive. Jeg synes ikke sånne tråder er spesielt hyggelige, når ganske mange ignoreres. Anonymous poster hash: 68626...214
Iiiiik Skrevet 2. august 2013 #50 Skrevet 2. august 2013 Det hadde jo vært litt hyggelig om de kom ut av boblen sin og så at det er mange flere nick her inne som er aktive. Jeg synes ikke sånne tråder er spesielt hyggelige, når ganske mange ignoreres. Anonymous poster hash: 68626...214 Men det går godt an å la være å åpne akkurat disse trådene hvis de plager deg? Det fremkommer alltid av overskriften hva som er innholdet akkurat på disse nicktrådene. Selv nevnes jeg svært sjelden, men jeg synes faktisk det er interessant å lese hvem som nevnes sammen, altså hvordan folk kan like nick som jeg oppfatter som diametrale motsetninger f.eks. Takke med til litt variasjon, noen nicktråder på fredager er grei avveksling fra det som ellers er dagens eller ukas hang-up, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå