Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget.

Anonymous poster hash: 656d5...dc3

Feil igjen, islam er ikke farlig hverken for de som følger den eller andre.

Det er derimot farlig med de som misbruker og med vilje tolker den dit de vil for å kunne forsvare sine onde handlinger. Men de er da i " ekte " muslimers øyne ikke muslimer. Islam er en fredelig religion. Men som med alle religioner blir dens navn og mening misbrukt.

Dette betyr da ikke at det er islam !

Feil igjen? Du er jammen frekk.

Les deg opp om hvorfor de kaller det "Religion of peace" du...

Nei, frekk er jeg ikke fordi om jeg tør skrive sannheten.

Det er stor forskjell på hva islam egentlig er og hva dessverre mange har skitnet den til med.

Det kommer til å ta meg år å forklare deg dette på en måte du kan forstå, så jeg sier det enkelt.

Islam er en fredelig religion i utgangspunktet, MEN det er dessverre en hel del mennesker som har misbrukt både dens navn og mening som dermed har klart å spre et fullstendig feil bilde av hva islam virkelig er.

Hehe... På en måte selv jeg kan forstå altså?

Jøje meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget.

Feil igjen, islam er ikke farlig hverken for de som følger den eller andre.

Det er derimot farlig med de som misbruker og med vilje tolker den dit de vil for å kunne forsvare sine onde handlinger. Men de er da i " ekte " muslimers øyne ikke muslimer. Islam er en fredelig religion. Men som med alle religioner blir dens navn og mening misbrukt.

Dette betyr da ikke at det er islam !

Feil igjen? Du er jammen frekk.

Les deg opp om hvorfor de kaller det "Religion of peace" du...

Nei, frekk er jeg ikke fordi om jeg tør skrive sannheten.

Det er stor forskjell på hva islam egentlig er og hva dessverre mange har skitnet den til med.

Det kommer til å ta meg år å forklare deg dette på en måte du kan forstå, så jeg sier det enkelt.

Islam er en fredelig religion i utgangspunktet, MEN det er dessverre en hel del mennesker som har misbrukt både dens navn og mening som dermed har klart å spre et fullstendig feil bilde av hva islam virkelig er.

Hehe... På en måte selv jeg kan forstå altså?

Jøje meg.

Føler ikke det har noe for seg å krangle med deg, det er så liten vist i.

Jeg mener helt klart og tydelig at du har feil, du dømmer islam og muslimer utifra et lite knippe menneskers handlinger. Uten å egentlig vite hva islam er så tråkker du de rett ned. Deg om den saken.

Dersom du virkelig setter deg inn i og ønsker å forstå islam, koranen og muslimer vil du klare å skille på enkeltmenneskers/ gruppers handlinger og de resterende. Koranen kan tolkes alle mulige veier, hvordan folk velger å tolke den er opp til de selv. Men " ekte" muslimer tolker den i absolutt de fredeligste veier. Hva de som tolker den feil gjør er ikke i samråd med disse. De har ingenting med hva islam egentlig er.

Å gjøre en vondt handling i islam, kristendommen, jødedommen, hindusimens osv sitt navn gjør ikke at d er d religionen handler om. Det er hvordan man velger å forstå det som avgjør.

Du velger å mene at de handlingene du har blitt utsatt for og det du ser i media er islam. Det er synd, for det er virkelig ikke islam eller muslimer. Det betyr ikke at det stemmer og at du sitter på fasiten, at muslimer er slik de blir fremstilt.

Lykke til videre og god natt :-)

Skrevet

Vant 2 millioner. Sa ikke noe til noen, reiste vekk i 3,5 mnd, sa jeg ville finne meg selv osv. Var singel og barnløs på den tiden.i USA fikset jeg på hele kroppen, fettsugde magen, hoftene, rumpen, lår, rygg, og armene. Bodde på hilton i 1 mnd mens jeg kom meg etter inngrepene.

Anonymous poster hash: 185a9...37e

ahhhh, FANTASTISK!! det ville jeg også gjort!!! hehe, digger deg!!!! 

Anonymous poster hash: b3d2c...a58

Skrevet

jeg er blitt voldtatt. Ingen som vet, kun han som gjorde det..som var min ex...skammer meg for det. Og jeg er en person som utad sier høyt at ingen kvinner skal skamme seg for å ha blitt voldtatt, men skal anmelde, si i fra, snakk med noen etc. men så har det altså skjedd meg, og jeg tør ikke si det til noen..fordi jeg var full og ble med han hjem frivillig..hadde frivillig sex, men plutselig tok han kvelertak på meg og voldtok meg analt...husker bare bruddstykker, men at jeg skrek nei, nei, nei..rett etter det var skjedd tenkte jeg ikke så mye på at jeg var blitt "voldtatt", men etterhvert som det demret for meg hva som hadde skjedd, plaget det meg mer og mer...nå skammer jeg meg over hele episoden og kommer aldri til å fortelle det til noen...nå vet dere det da...var litt deilig å skrive det ned...

Anonymous poster hash: b3d2c...a58
Skrevet

Jeg hater muslimer.

Ventet på at den skulle komme. Hehe

Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker.

Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt.

Ja, for alle er like ikke sant ?
Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve.

Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?

Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.

Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting.

Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver.

Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men....

Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ?

Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ?

Unnskyld meg, men det er ikke dette denne tråden handler om. Ta diskusjonen med et annet sted om det er så fordømt viktig å få frem synspunktene dine. 

Og en annen ting; Det er ikke sikkert det er muslimske MENNESKER hun har imot, kanskje det er selve religionen. Jeg tolket det dit hen i hvert fall (ikke på det første innlegget, men på de neste hun svarte deg på). 

Og min hemmelighet er altså at jeg ikke liker hunden min lengre, altså å gi den kos, ha den innendørs... Den stinker! Jeg vasker og vasker, tar med til dyrlegen for tannstell... STINKER FREMDELES! Fysj. Verdens beste hund utenom dette.

Anonymous poster hash: 9f13e...dd7

Skrevet

jeg og min daværende kjæreste kuttet pilla med vilje som 16-åring, fordi vi synes det ville vert koslig med en liten baby å dulle med.. ble gravid som 17åring, og har idag en herlig gutt på 19 år. ser jo nå hvor dumt og idiotisk det var, men kan ikke si jeg angrer på sønnen min fordi om.. bare glad han er mye mer fornuftig enn meg, og syns barn enda er langt fram i tid:) 
men syns det er ufattelig pinlig å tenke på, og ingen andre enn meg og barnefaren som vet om det. heldigvis.

Anonymous poster hash: 09685...5bc
Skrevet

Jenter !

Dette er en tråd om "hva er din største hemmelighet"- lag deres egen tråd om religion da, makan!! Kvinnfolk altså, SKAL ALLTID BEGYNNE Å KRANGLE OM ET ELLER ANNET i hver eneste tråd :(

Anonymous poster hash: dd97b...a24

Skrevet

Jeg lider av angst og selvmordstanker..

Alle tror jeg er full av pågangsmot og alltid en blid og glad trebarnsmor. Sannheten er at jeg egentlig ikke har lyst til å være her mer, men vil ikke gjøre dem mot barna. Anonymous poster hash: 91a8f...d29

Trist at du føler det sånt :-( du skal vite at uansett hvordan du føler, er det mange rundt deg som er glad for at du er den du er og glad for at du er til! Så sender deg en klem og håper at du klarer å se deg selv slik andre gjør en dag :-)

Takk, det var fint sagt;)

Det håper jeg også.... Drømmer om å våkne opp en dag og føle glede, det er maaange år siden sist.

Anonymous poster hash: 91a8f...d29

Skrevet

Kjørte på en person for noen år siden, men fikk panikk og kjørte videre. Personen ble bare lettere skadet, men bevisstløs, og de hadde ingen vitner. De klarte ikke å spore frem til at det var jeg som kjørte, og jeg turte heller ikke fortelle det til politiet. Hadde nok fått ei skikkelig svie om de hadde kommet frem til at det var meg, men i ren panikk holdte jeg det skjult for at ingen på noen måte skulle kunne henge det sammen. 

Før jeg dro ut å kjørte ringte også en veninne og lurte på hva jeg gjorde, og jeg sa at jeg satt hjemme og så film og orket ikke bevege meg utfor døra. Men så kjente jeg etterhvert at jeg ville ut for å se om det skjedde noe, så det ble en liten biltur. 

Anonymous poster hash: 3804a...5da

Denne kommer jeg til å rapportere.

Anonymous poster hash: 3545b...13c

Skrevet

Kjørte på en person for noen år siden, men fikk panikk og kjørte videre. Personen ble bare lettere skadet, men bevisstløs, og de hadde ingen vitner. De klarte ikke å spore frem til at det var jeg som kjørte, og jeg turte heller ikke fortelle det til politiet. Hadde nok fått ei skikkelig svie om de hadde kommet frem til at det var meg, men i ren panikk holdte jeg det skjult for at ingen på noen måte skulle kunne henge det sammen. 

Før jeg dro ut å kjørte ringte også en veninne og lurte på hva jeg gjorde, og jeg sa at jeg satt hjemme og så film og orket ikke bevege meg utfor døra. Men så kjente jeg etterhvert at jeg ville ut for å se om det skjedde noe, så det ble en liten biltur. 

Anonymous poster hash: 3804a...5da

Denne kommer jeg til å rapportere.

Anonymous poster hash: 3545b...13c

Regner med dette var en spøk. Men i motsatt fall: Lykke til, det er sikkert bare 150-200 slike saker som venter på å bli oppklart i ulike distrikt.

Anonymous poster hash: de951...528

Skrevet

Min hemmelighet er at jeg endelig er blitt gravid, men grunnet overvekt og MYE mobbing i barndommen teller jeg kalorier nå i svangerskapet for å unngå å bli den stygge andungen igjen...

Og jeg har en helt ekstrem misunnelse på gravide som trener hver dag i svangerskapet og holder seg så friske og lykkelige. Jeg klarer ikke leve opp til det, og kjenner jeg blir deprimert om jeg går glipp av en treningstime og holder meg på sofaen

Anonymous poster hash: de951...528
Skrevet

Denne tråden blir ødelagt av den kranglingen deres! Poenget var å fortelle en hemmelighet - anonymt om ønskelig - og så kommer dere med pekefingeren og trusler om rapportering.

Drit i det da!

Anonymous poster hash: 251af...aa8

Skrevet

Denne tråden blir ødelagt av den kranglingen deres! Poenget var å fortelle en hemmelighet - anonymt om ønskelig - og så kommer dere med pekefingeren og trusler om rapportering.

Drit i det da!

Anonymous poster hash: 251af...aa8

Akkurat dette med kranglinga om religion syns jeg også er teit.. Men om noen skriver om straffbare handlinger så bør det rapporteres...

Anonymous poster hash: e3431...e18

Skrevet

Jeg er møkk lei den eldste sønnen min,føler han ødelegger hele familie gleden vår,og ønsker han bort!! Angrer hver dag på jeg ikke tok abort på han!!!

Problemer med å forholde meg til han på en normal måte!!

Føler for han som om det er min mann sin sønn fra forrige forhold :-(

Vet ikke hvordan jeg kan snu dette :-( ?

Anonymous poster hash: 39bc6...f1c

Skrevet

Jeg er møkk lei den eldste sønnen min,føler han ødelegger hele familie gleden vår,og ønsker han bort!! Angrer hver dag på jeg ikke tok abort på han!!!

Problemer med å forholde meg til han på en normal måte!!

Føler for han som om det er min mann sin sønn fra forrige forhold :-(

Vet ikke hvordan jeg kan snu dette :-( ? Anonymous poster hash: 39bc6...f1c

Oi, den er drøy da. Du må søke hjelp, for din egen og din sønns skyld. Please. Håper det ordner seg for dere.

Anonymous poster hash: 6d27d...0f5

Skrevet

Jeg har 2 ganger hatt sex på konferanse med menn som har vært gift. Ikke noe jeg er spesielt stolt av, men deilig og forbudt der og da

Anonymous poster hash: f848f...c16
Skrevet

Jeg hater muslimer.

Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker.

Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt.

Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve.

Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?

Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.

Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting.

Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver.

Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men....

Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ?

Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ?

Unnskyld meg, men det er ikke dette denne tråden handler om. Ta diskusjonen med et annet sted om det er så fordømt viktig å få frem synspunktene dine. 

Og en annen ting; Det er ikke sikkert det er muslimske MENNESKER hun har imot, kanskje det er selve religionen. Jeg tolket det dit hen i hvert fall (ikke på det første innlegget, men på de neste hun svarte deg på). 

Og min hemmelighet er altså at jeg ikke liker hunden min lengre, altså å gi den kos, ha den innendørs... Den stinker! Jeg vasker og vasker, tar med til dyrlegen for tannstell... STINKER FREMDELES! Fysj. Verdens beste hund utenom dette.

Jeg syns dette blir for dumt jeg også, så jeg gidder ikke diskutere mer med henne om det. Temaet var hemmeligheter. Om jeg hater Islam i hemmelighet så skader det ingen.

Jeg vet nok om Islam til å skygge banen, får ikke akkurat et bedre inntrykk når slike som henne kommer med pekefinger og misjonering. Latterlig.

Skrevet

Jeg la meg med vilje etter en mann jeg visste var nyforlovet å klarte å forføre han til sengs.

Anonymous poster hash: 26a99...379
Skrevet

Jeg hater muslimer.

Jeg syns dette blir for dumt jeg også, så jeg gidder ikke diskutere mer med henne om det. Temaet var hemmeligheter. Om jeg hater Islam i hemmelighet så skader det ingen.

Jeg vet nok om Islam til å skygge banen, får ikke akkurat et bedre inntrykk når slike som henne kommer med pekefinger og misjonering. Latterlig.

wow du var da opplyst! Snakker vi iq på 50?

Anonymous poster hash: 185a9...37e

Skrevet

Min hemmelighet er at jeg blir litt tent av at mannen min har vært kriminell. Ble dømt for grov vold, drapsforsøk, kidnapping og væpnet ran.

Dette er litt over 15 år siden, og han er en helt normal familiemann nå. Han vokste bare opp i et helt annet miljø

Anonymous poster hash: c51ba...b69

Skrevet

har ligget med en eldgammel mann på jobben. snart pensjonist, gammel og grå uten hår og kjemperynkete sikkert pga røyking og sånt... ikke spør meg hvorfor jeg gjorde det. for jeg aner virkelig ikke. var 24 år da og angret allerede med en gang vi begynte men da var det jo for sent.. klarer fremdeles ikke se han i øynene eller snakke med han.. stakkars fyr for han gjør jo alt for å få oppmerksomheten min.

går veldig mye opp og ned i vekt +/- 15 kilo veldig raskt begge veier, har holdt på i mange år. det ingen som kjenner meg vet, er grunnen til at jeg går så fort opp og like fort ned igjen. har perioder der jeg overspiser helt sinnsykt, presser i meg så mye jeg klarer av snop og godterier på kveldene.. og når jeg føler for å gå ned igjen faster jeg helt i noen dager, eneste jeg "får lov" å få i meg er kaffe og vann. hvis jeg finner på å spise noe, kaster jeg opp. og så blir jeg helt avhengig av å ha tom magesekk hele tiden. dett ekan vare mange måneder før jeg plutselig skeier ut, og da blir jeg så sint på meg selv at jeg overspiser igjen og går opp igjen....

jeg har klær fra str. 36 til 42 i skapet og akkurat nå er jeg på vei mot 42 igjen (var 36 i beg. av sommeren.....så fort går det) men vet jo at jeg snart får bruk for de mindre klærne så i mitt klesskap er klær sortert etter størrelse ;)

omg jeg er jo gaaaaaaaaaaaal :-O

Anonymous poster hash: e8bdf...b8e

Sånn har jeg det også. Nesten litt "deilig" å vite at det er flere. Har ingen fast vekt, raser opp og ned 20 kilo flere ganger i løpet av året. Begynner å komme meg ut av det nå, og har klart å få ett litt sunnere forhold til mat i det siste. Pluss at jeg trener.Drømmer om å ha ett normalt forhold til mat, og en stabil vekt!

Anonymous poster hash: f0f27...177

Skrevet

Spiser godteri og junk food i smug. Ser på reality house wives reality når jeg er alene hjemme.

Anonymous poster hash: 3e5a4...06f
Skrevet

Jeg er misunnelig på søsknene mine som har et fantastisk forhold til vår mor, føles ut som jeg står på utsiden å ser inn. Tror ikke moren min liker meg siden jeg er så lik min far.

Anonymous poster hash: 303fe...8f9
Skrevet

Jeg la meg med vilje etter en mann jeg visste var nyforlovet å klarte å forføre han til sengs.

Anonymous poster hash: 26a99...379

Hvorfor i all verden gjorde du det???

Anonymous poster hash: f3495...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...