Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært utro med mannen min 3 ganger med sex og 1 gang som jeg ble holdt og kysset intimt av en annen mann en kveld. Vært sammen med han i 5 år og 2 barn!Faen.. Hater meg selv for det, hatt en tøff oppvekst men har det bra nå! Orker ikke forholde det til meg så jeg fortegner det. Blir kvalm av tanken og bare skrive det her..

Anonymous poster hash: 3d5ba...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid med nr 3, ingen vet det. Skal ta abort på onsdag. Kvier meg veldig, men kan ikke få et barn i den situasjonen vi er i nå.

Anonymous poster hash: b255e...4d3

Skrevet

Har 25.000 i kredittkortgjeld. Bruker shopping som terapi og belønning. Samme med mat.

Anonymous poster hash: 17697...8d5

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3, ingen vet det. Skal ta abort på onsdag. Kvier meg veldig, men kan ikke få et barn i den situasjonen vi er i nå.

Anonymous poster hash: b255e...4d3

Husk på dette, det er aldri barnet som kommer på feil tidspunkt. Det er bare alle de andre tingene som kommer feil.

Anonymous poster hash: 7e604...5f9

Skrevet

At søskenbarnet mitt forgrep seg på meg iløpet av barndommen, husket tilegnet at han (19) lurte meg til å suge han når jeg var 12!!! Heldigvis var dette siste gang jeg var på besøk der, kun sett han i typ konfirmasjon etter det.......

Anonymous poster hash: 1d72b...d45

Skrevet

Jeg lider av angst og selvmordstanker..

Alle tror jeg er full av pågangsmot og alltid en blid og glad trebarnsmor. Sannheten er at jeg egentlig ikke har lyst til å være her mer, men vil ikke gjøre dem mot barna. Anonymous poster hash: 91a8f...d29

Trist at du føler det sånt :-( du skal vite at uansett hvordan du føler, er det mange rundt deg som er glad for at du er den du er og glad for at du er til! Så sender deg en klem og håper at du klarer å se deg selv slik andre gjør en dag :-)

Skrevet

mannen har vært siktet i to sedelighetssaker, en dom, den andre henlagt pga foreldelse... 

Anonymous poster hash: a2809...4c0
Skrevet

Jeg er veldig ensom og dritsjalu på alle de som legger ut og tagger vennebilder med kos og moro på Facebook.

Skrevet

Jeg har uhelbredlig kreft, kun familien og mannen min som vet det foreløpig. Anonymous poster hash: e1898...bb9

Så utrolig leit! Tenker på deg <3

Skrevet

Jeg har 100 000 i kredittgjeld. Ingen jeg kjenner vet om det.

Anonymous poster hash: 6bb86...bca

Skrevet

mannen har vært siktet i to sedelighetssaker, en dom, den andre henlagt pga foreldelse... 

Anonymous poster hash: a2809...4c0

Og du er sammen med ham fordi???

Anonymous poster hash: 7018b...380

Skrevet

Vant 2 millioner. Sa ikke noe til noen, reiste vekk i 3,5 mnd, sa jeg ville finne meg selv osv. Var singel og barnløs på den tiden.i USA fikset jeg på hele kroppen, fettsugde magen, hoftene, rumpen, lår, rygg, og armene. Bodde på hilton i 1 mnd mens jeg kom meg etter inngrepene.

Anonymous poster hash: 185a9...37e

Skrevet

Vært utro med mannen min 3 ganger med sex og 1 gang som jeg ble holdt og kysset intimt av en annen mann en kveld. Vært sammen med han i 5 år og 2 barn!Faen.. Hater meg selv for det, hatt en tøff oppvekst men har det bra nå! Orker ikke forholde det til meg så jeg fortegner det. Blir kvalm av tanken og bare skrive det her..

Anonymous poster hash: 3d5ba...830

Det værste jeg vet er, jeg hadde en grusom oppvekst så jeg har lov til å gjøre dumme ting som å være utro

Anonymous poster hash: 105ba...8ea

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Jeg hater muslimer.

Anonymous poster hash: 656d5...dc3

Ventet på at den skulle komme. Hehe

Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker.

Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt.

Ja, for alle er like ikke sant ?
Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve.

Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?

Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.

Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting.

Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver.

Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men....

Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ?

Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ?

Skrevet

Jeg har opplevd seksuelt misbruk fra et eldre søsken. Anonymous poster hash: d4eae...964

Liker???

Anonymous poster hash: 23584...ec2

Lurte litt på hvorfor hun likte det, jeg også. Men tolker det slik at hun har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: d4eae...964

Gjest Antarctica
Skrevet

Vant 2 millioner. Sa ikke noe til noen, reiste vekk i 3,5 mnd, sa jeg ville finne meg selv osv. Var singel og barnløs på den tiden.i USA fikset jeg på hele kroppen, fettsugde magen, hoftene, rumpen, lår, rygg, og armene. Bodde på hilton i 1 mnd mens jeg kom meg etter inngrepene.

Anonymous poster hash: 185a9...37e

Jøsseball!

... lurer på hvor langt jeg kommer med den hundretusingen min da, tro? Heise opp puppene, og så kanskje en uke på Hilton? Forresten kan det være det samme med puppene, tror jeg bare tar Hilton.

Skrevet

Jeg har en enorm formue, men det meste er skjult...

Folk vet jeg har penger, bare ikke hvor mye...

Anonymous poster hash: e3431...e18

Skrevet

Jeg hater muslimer.

Ventet på at den skulle komme. Hehe

Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker.

Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt.

Ja, for alle er like ikke sant ?
Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve.

Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?

Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.

Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting.

Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver.

Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men....

Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ?

Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ?

Døm i vei du. Kjenner jeg bryr meg ekstremt lite om hva du tror og tenker om meg.

Det er idiotisk å dømme noen basert på landet de er født i, noe helt annet å dømme noen basert på valget de har tatt vedrørende religion.

Skrevet

Har spart 100.000 kroner som samboeren ikke vet om!

Signerer denne! Har 110.000 på sparekonto som samboeren min ikke vet om. Kjekt å ha.

Anonymous poster hash: 29f11...e8c

Gjest Gullguttene
Skrevet

Okei.. Jeg ser på Ice Road Truckers. Ja, jeg syns det er spennende.

Gjest Antarctica
Skrevet

Har spart 100.000 kroner som samboeren ikke vet om!

Signerer denne! Har 110.000 på sparekonto som samboeren min ikke vet om. Kjekt å ha.

Anonymous poster hash: 29f11...e8c

Blir du med på Hilton? Vi trenger ikke ta det der ubehagelige greiene med operasjoner og sånt. Bare minibaren og annen hygge!

Skrevet

Jeg er gravid og gleder meg skikkelig til å ta et glass champagne når babyen er født. ( ikke med en gang da selvsagt)

Litt uhørt å si i mine kretser.....

Anonymous poster hash: 8f8b9...6a1

Skrevet

Jeg har opplevd seksuelt misbruk fra et eldre søsken. Anonymous poster hash: d4eae...964

Liker???Anonymous poster hash: 23584...ec2

Lurte litt på hvorfor hun likte det, jeg også. Men tolker det slik at hun har opplevd det samme? Anonymous poster hash: d4eae...964

Det skjer ofte at jeg kommer bort i liker-knappen når jeg leser på mobil. Har sikkert skjedd at jeg ikke har oppdaget det også. Kanskje det var det som skjedde?

Skrevet

At jeg har bruker hijab i Pakistan for å ungå konfrontasjon med de eldre i landsbygda der foreldrene mine er fra. Personlig motstander av hva hijaben har blitt i moderne tid ellers, men i hjemlandet strider jeg i mot mine egne prinsipper.

Skrevet

Jeg spiser bare i andres selskap. Aldri alene eller sammen med datteren min. Hun er bare et år da, så hun skjønner det ikke.

Bare jeg som vet det! Har alltid hatt et anstrengt forhold til mat. Men nå som jeg går hjemme i permisjon har det tatt helt av. Klarer ikke spise noe før mannen kommer hjem eller om noen er på besøk. Da spiser jeg helt normalt! Skjønner ikke hvorfor jeg er sånn.

Anonymous poster hash: dfae1...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...