Vakreste_i_verden:-) Skrevet 29. juli 2013 #76 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hater bikkja vår. Den skaper bare merarbeid. Støvsuger og vasker hele tiden pga den. Dessuten lukter det hund inne. Jeg klikker snart!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #77 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er gravid, men vil ikke ha barnet fordi det er feil kjønn. Anonymous poster hash: 332d2...c46
Gjest lykkeliggift Skrevet 29. juli 2013 #78 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hater muslimer. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ventet på at den skulle komme. Hehe Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker. Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ja, for alle er like ikke sant ?Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver. Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men.... Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ? Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ? Døm i vei du. Kjenner jeg bryr meg ekstremt lite om hva du tror og tenker om meg. Det er idiotisk å dømme noen basert på landet de er født i, noe helt annet å dømme noen basert på valget de har tatt vedrørende religion. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Jeg spurte, skulle jeg ha gjort det ? Sa ikke at jeg gjør det. Jeg dømmer deg ikke, synes synd på deg. Og nei, det er 0 forskjell på å dømme noen utifra hvor de er født og hvilken religion de har. Først og fremst fordi du dømmer religionen, ikke mennesket, du liker ikke religionen de har valgt, og dømmer derfor mennesket basert KUN på valg av religion. Det er snevert og trist. Synes det er trist på vegne av de menneskene du dømmer, men mer på dine.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #79 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er gravid, men vil ikke ha barnet fordi det er feil kjønn. Anonymous poster hash: 332d2...c46 Ønsket deg jente? Det er heldigvis noe som går over Anonymous poster hash: 8f8b9...6a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #80 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hater muslimer. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Det må være kjipt å være deg. Tenk å hate 1, 6 billioner mennesker. Over 23, 5% av verdens befolkning. Du må sitte inne med mye hat. Syns synd på deg Anonymous poster hash: 332d2...c46
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #81 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hater muslimer. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ventet på at den skulle komme. Hehe Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker. Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ja, for alle er like ikke sant ?Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver. Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men.... Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ? Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ? Døm i vei du. Kjenner jeg bryr meg ekstremt lite om hva du tror og tenker om meg. Det er idiotisk å dømme noen basert på landet de er født i, noe helt annet å dømme noen basert på valget de har tatt vedrørende religion. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Jeg spurte, skulle jeg ha gjort det ? Sa ikke at jeg gjør det. Jeg dømmer deg ikke, synes synd på deg. Og nei, det er 0 forskjell på å dømme noen utifra hvor de er født og hvilken religion de har. Først og fremst fordi du dømmer religionen, ikke mennesket, du liker ikke religionen de har valgt, og dømmer derfor mennesket basert KUN på valg av religion. Det er snevert og trist. Synes det er trist på vegne av de menneskene du dømmer, men mer på dine. Vær så nedlatende du bare vil. Jeg syns synd på DEG. Du er hjernevasket. Anonymous poster hash: 656d5...dc3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #82 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hater muslimer. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Det må være kjipt å være deg. Tenk å hate 1, 6 billioner mennesker. Over 23, 5% av verdens befolkning. Du må sitte inne med mye hat. Syns synd på deg Anonymous poster hash: 332d2...c46 Nei, jeg har det ganske greit jeg Du trenger absolutt ikke synes synd på meg. Med mindre jeg ramler over en haug muslimer som strømmer ut etter fredagsbønn, da kjenner jeg det bobler litt i meg. Anonymous poster hash: 656d5...dc3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #83 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har en sykdom og går på medisiner, skulle ikke få et barn til. Sykdommen går mye utover andre, spesielt mannen min. Likevel hadde jeg et "uhell" med ppillen. Det som absolut ingen vet er at jeg aldri tok ppillen (joda, fikk resept fra legen og hentet på apoteket, men pillen havnet i sluken hver kveld). Da jeg ble gravid latet jeg som jeg ikke ville ha, men etter mye om og men bestemte "vi" oss for å beholde. Mye kluss med sykdommen under graviditeten, men fikk en skjønn og frisk unge og jeg angrer ikke, hadde gjort det igjen. Har likevel dårlig samvittighet overfor mannen og at jeg lurte ham, visste ikke en gang selv at jeg var så god skuespiller i månedsvis. Heldigvis er mannen helt forelsket i ungen og etter fødselen sluttet han å være så bekymret men gleder seg. Anonymous poster hash: 0c889...4b0
CaptainHindsight Skrevet 29. juli 2013 #84 Skrevet 29. juli 2013 Jeg vedder lua mi på at om noen hadde skrevet at de mislikte kristne så hadde ikke noen hevet et øyebryn... Uansett... Dype hemmeligheter... Jeg er sånn ca. normalvektig, men har et veldig anstrengt forhold til mat. Hadde spiseforstyrrelse som barn, og tror ikke man noensinne kommer helt over det. Iallefall gjør ikke jeg det. Jeg ser nesten på spising som det samme som å gå på do. Noe privat og litt ekkelt. Spiser normalt med familie og venner, men har problemer om det er mennesker til stede som jeg ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #85 Skrevet 29. juli 2013 Er nok spiseforstyrret. Spiser massevis av godteri, spesielt sjokolade, alltid i skjul. Bruker også en del penger på det. Dere ville ikke trodd hvor jeg gjemmer maten, er flink med å kvitte meg med søppelet uten at noen får det med seg. Spiser helt normalt i andres selskap. Jeg burde søke hjelp men klarer ikke. Anonymous poster hash: 0c889...4b0
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #86 Skrevet 29. juli 2013 Jeg vedder lua mi på at om noen hadde skrevet at de mislikte kristne så hadde ikke noen hevet et øyebryn... Uansett... Dype hemmeligheter... Jeg er sånn ca. normalvektig, men har et veldig anstrengt forhold til mat. Hadde spiseforstyrrelse som barn, og tror ikke man noensinne kommer helt over det. Iallefall gjør ikke jeg det. Jeg ser nesten på spising som det samme som å gå på do. Noe privat og litt ekkelt. Spiser normalt med familie og venner, men har problemer om det er mennesker til stede som jeg ikke kjenner. Tror det er en ganske stor forskjell på å si at man avskyr religion (noe jeg bekjenner åpenlyst, det er ingenlunde min største hemlis) og å si at man hater dem som følger religionen. Å hate mennesker, i særdeleshet grupper, er ikke noe man trenger å være så stolt av. Det har så mange ganger endt helt feil. Kanskje like greit om det forblir vedkommendes hemmelighet.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #87 Skrevet 29. juli 2013 Jeg misliker kristendommen. Islam er religionenen alle burde følge. Allah Anonymous poster hash: 105ba...8ea
CaptainHindsight Skrevet 29. juli 2013 #88 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg vedder lua mi på at om noen hadde skrevet at de mislikte kristne så hadde ikke noen hevet et øyebryn... Uansett... Dype hemmeligheter... Jeg er sånn ca. normalvektig, men har et veldig anstrengt forhold til mat. Hadde spiseforstyrrelse som barn, og tror ikke man noensinne kommer helt over det. Iallefall gjør ikke jeg det. Jeg ser nesten på spising som det samme som å gå på do. Noe privat og litt ekkelt. Spiser normalt med familie og venner, men har problemer om det er mennesker til stede som jeg ikke kjenner. Tror det er en ganske stor forskjell på å si at man avskyr religion (noe jeg bekjenner åpenlyst, det er ingenlunde min største hemlis) og å si at man hater dem som følger religionen. Å hate mennesker, i særdeleshet grupper, er ikke noe man trenger å være så stolt av. Det har så mange ganger endt helt feil. Kanskje like greit om det forblir vedkommendes hemmelighet. Selvfølgelig, men nå handlet jo tråden nettopp om hemmeligheter For min del blir det litt merkelig og mot sin hensikt å være nedlatende mot en person med en annen mening, spesielt når det handler om noe så betent. Skal man bekjempe fordommer hjelper det ikke å være fordømmende selv. Endret 29. juli 2013 av CaptainHindsight
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #89 Skrevet 29. juli 2013 Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget. Anonymous poster hash: 656d5...dc3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #90 Skrevet 29. juli 2013 første barnet jeg og sambo fikk var ikke et uhell... jeg lot vær å ta pillen, han tror enda han har supersperm jeg prøver å virke friskere ovenfor alle, inkludert legen min og psykologen min. mens jeg egentlig har mest lyst å sove hele dagen og starte med kuttingen igjen. jeg syns det er kjempeflaut at jeg ikke klarer å være oppegående selv 10 år etter en voldsom voldtekt. jeg har mareritt hver natt om han. sover maks 3-4 timer, usammenhengende hver natt. jeg sover avogtil på sofaen når ungene ser tv på morgenen jeg er kontrollfreak uten like huff... på tide med en innleggelse Anonymous poster hash: a031a...cd0
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #91 Skrevet 29. juli 2013 Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Scientologien er da mye farligere, eller Moon-bevegelsen, eller katolisismen om så. Jeg hater da likevel ikke de menneskene, eller bare den ene religionen. All religion er for meg noe som forkludrer den frie tanke. Men dessverre kan det samme sies om fordommer... så dermed er vi nok mye mer ulike enn man skulle tro.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #92 Skrevet 29. juli 2013 Jeg vedder lua mi på at om noen hadde skrevet at de mislikte kristne så hadde ikke noen hevet et øyebryn... Den lille nøttelua di? Hahaha! Jeg har av og til hevntanker om mennesker jeg er sint på. De ville blitt forskrekket hvis de visste hva jeg drømte om å gjøre med dem. Har også et barnslig forhold til mat, der jeg lager en kake hvis jeg "må" ha en kake. Skulle gjerne hatt et mer voksent og skikkelig forhold til mat. Og vil gjerne at andre skal tro jeg har et skikkelig kosthold. Men hvis en er litt overvektig, går det jo ikke an å skjule. Anonymous poster hash: 7aec4...754
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #93 Skrevet 30. juli 2013 Er sykmeldt for myalgi og hodepine, er deprimert men sier ingenting til noen om det. Føler at fastlegen har liten tid til å lytte når jeg kommer på kontoret og jeg ikkje klarer å belemre andre med mine tanker og følelser så da blir ingenting sagt. Er stortsett på gråten minst en gang for dag og alle slags program på TV kan få meg til å sipe. Min største angst er å ende som min bestemor som hengde seg men siden jeg føler at jeg må finest på denne jord for mine barn så holder jeg ut. Anonymous poster hash: 788f1...aff
CaptainHindsight Skrevet 30. juli 2013 #94 Skrevet 30. juli 2013 Jeg vedder lua mi på at om noen hadde skrevet at de mislikte kristne så hadde ikke noen hevet et øyebryn... Den lille nøttelua di? Hahaha! Anonymous poster hash: 7aec4...754 Høye odds med andre ord
Gjest lykkeliggift Skrevet 30. juli 2013 #95 Skrevet 30. juli 2013 Jeg hater muslimer. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ventet på at den skulle komme. Hehe Trist for deg da, du går glipp av å bli kjent med en held del fantastiske mennesker. Nei, heller trist at jeg ikke stolte på magefølelsen da jeg først ble venner med slike mennesker. Kunne spart meg for mye dritt. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Ja, for alle er like ikke sant ?Nei, sikkert ikke, men etter X antall forsøk og dårlige erfaringer så slutter man å prøve. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du om det, kjipt at du skulle komme utfor slike folk. Men litt trangsynt å avsky så mange mennesker pga handlingene til noen få er det ikke ?Joda, sikkert. Men jeg skrev ikke dette for å diskutere med deg. Jeg har null interesse å forsvare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, aller minst til deg. Du jakter på folk som er kritiske til Islam.Du kan kanskje prøve å tenke at det kan være flere grunner til at jeg er skeptisk, kanskje er det vold som ligger til grunn, eller verre ting. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Du får la være å skrive inne på et offentlig forum dersom du ikke tåler at folk stiller spørsmål ved det du skriver. Jakter på folk som er imot islam ? Hehe, det var nå også et utsagn å komme med. Ganske spesielt...men du om den biten også. Synes det er litt skummelt at du tydeligvis vet noe om meg som jeg ikke vet da men.... Selvsagt kan jeg forstå at det kan ligge mye bak skeptisen din. Det forsvarer vel alikevel ikke å dømme så mange mennesker. Om en, to eller 10 muslimer har gjort deg noe vondt, betyr det vel ikke at de resterende millionene av muslimer er akuratt likedan ? Skal jeg da bedømme alle norske folk som trangsynte ( inklusive meg selv) bare fordi du er det da ? Døm i vei du. Kjenner jeg bryr meg ekstremt lite om hva du tror og tenker om meg.Det er idiotisk å dømme noen basert på landet de er født i, noe helt annet å dømme noen basert på valget de har tatt vedrørende religion. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Jeg spurte, skulle jeg ha gjort det ? Sa ikke at jeg gjør det. Jeg dømmer deg ikke, synes synd på deg. Og nei, det er 0 forskjell på å dømme noen utifra hvor de er født og hvilken religion de har. Først og fremst fordi du dømmer religionen, ikke mennesket, du liker ikke religionen de har valgt, og dømmer derfor mennesket basert KUN på valg av religion. Det er snevert og trist. Synes det er trist på vegne av de menneskene du dømmer, men mer på dine. Vær så nedlatende du bare vil. Jeg syns synd på DEG. Du er hjernevasket. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Tar du det som at jeg er nedlatende er det vel fordi du føler deg truffet. Noe jeg kan forstå, det ER ikke helt bra å hate så mange mennesker og å dømme de for det noen få har gjort. Hjernevasket i den forstand at ? Skjønner liksom ikke helt hva du sikter til ;-)
Gjest lykkeliggift Skrevet 30. juli 2013 #96 Skrevet 30. juli 2013 Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Feil igjen, islam er ikke farlig hverken for de som følger den eller andre. Det er derimot farlig med de som misbruker og med vilje tolker den dit de vil for å kunne forsvare sine onde handlinger. Men de er da i " ekte " muslimers øyne ikke muslimer. Islam er en fredelig religion. Men som med alle religioner blir dens navn og mening misbrukt. Dette betyr da ikke at det er islam !
Gjest lykkeliggift Skrevet 30. juli 2013 #97 Skrevet 30. juli 2013 Jeg misliker kristendommen. Islam er religionenen alle burde følge. Allah Anonymous poster hash: 105ba...8ea Mener du, det betyr ikke at det er rett av den grunn. Du har ditt syn, andre har sitt. En av reglene om du vil kalle det det i islam er å respektere andre mennesker, da også for deres valg av religion. Dersom du virkelig er muslim ( noe jeg egentlig tviler på ) og skriver slikt så gir du et veldig dårlig inntrykk av islam og muslimer. Man kan ikke bestemme over andre, eller diktere hvordan de skal leve. Ingen bestemmer hva som er rett å tenke og føle annet enn personen selv.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #98 Skrevet 30. juli 2013 Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Feil igjen, islam er ikke farlig hverken for de som følger den eller andre. Det er derimot farlig med de som misbruker og med vilje tolker den dit de vil for å kunne forsvare sine onde handlinger. Men de er da i " ekte " muslimers øyne ikke muslimer. Islam er en fredelig religion. Men som med alle religioner blir dens navn og mening misbrukt. Dette betyr da ikke at det er islam ! Feil igjen? Du er jammen frekk. Les deg opp om hvorfor de kaller det "Religion of peace" du... Anonymous poster hash: 656d5...dc3
Gjest lykkeliggift Skrevet 30. juli 2013 #99 Skrevet 30. juli 2013 Kan gjerne forandre det til at jeg hater Islam, og ikke muslimer. Men religionen er da engang farlig pga de som følger den, så det blir vel litt som høna og egget. Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Feil igjen, islam er ikke farlig hverken for de som følger den eller andre. Det er derimot farlig med de som misbruker og med vilje tolker den dit de vil for å kunne forsvare sine onde handlinger. Men de er da i " ekte " muslimers øyne ikke muslimer. Islam er en fredelig religion. Men som med alle religioner blir dens navn og mening misbrukt. Dette betyr da ikke at det er islam ! Feil igjen? Du er jammen frekk. Les deg opp om hvorfor de kaller det "Religion of peace" du... Anonymous poster hash: 656d5...dc3 Nei, frekk er jeg ikke fordi om jeg tør skrive sannheten. Det er stor forskjell på hva islam egentlig er og hva dessverre mange har skitnet den til med. Det kommer til å ta meg år å forklare deg dette på en måte du kan forstå, så jeg sier det enkelt. Islam er en fredelig religion i utgangspunktet, MEN det er dessverre en hel del mennesker som har misbrukt både dens navn og mening som dermed har klart å spre et fullstendig feil bilde av hva islam virkelig er.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #100 Skrevet 30. juli 2013 Men hva islam er, må da vises i Koranen? Og det finnes jo en del sitater der om å drepe de vantro? http://conservativecolloquium.wordpress.com/2008/03/11/violent-and-intolerant-quran-verses/ Koranen har heller ikke noe "nytestamente" som kan mildne sitatene. Anonymous poster hash: 7aec4...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå