Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja dressing og ost.. Jaja imorgen faller dommen og viser om det går rett vei eller rett vest..

Jeg vinner i alle fall ikke konkurransen :P

Jeg veide meg i dag, siden jeg ikke vet om jeg er i nærheten av en vekt imorgen. Og jeg er under 114!!! Gått ned 0, 5kg og er nå113, 5kg :-D enda jeg pakka i meg mcfeast meny fra McDonald's igår....:P

Noe må jeg gjøre rett, men vet ikke hva. ...

Endret av junimamma81

Annonse

Hmmmm, puppene mine er så vonde/ømme sist de var sånn var jeg gravid. Blir testing til neste helg om ikke tante rød kommer på besøk. Men tresifra vekt og gravid er ikke drømme situasjon, kan man slanke seg om man er på tjukka?

Jeg var gravid og tresifret på vekta. Kvalm først månedene og gikk ned 10 kg.... gikk opp 6 kilo to siste mnd. Hadde et veldig fint svangerskap selv om vekta var høy. Trente 3-4 ganger i uka og gikk på ski 2 mnd før termin. På fjelltur mnd før termin. :-)

Så det kan gå veldig bra Løvemamma:-)

13.02.2014: 104kg

20.02.2014: 103kg

27.02.2014: 102kg

13.02.2014: 102kg

20.03.2014: 101kg

27.03.2014: 102kg

Usja, litt for mye usunt. Og jeg føler meg oppblåst. Fokus fokus. Håper det går bedre med dere jenter.

Jeg fikk ikke veid meg idag. Vekta trenger nytt batteri. Men kan garantere at jeg ikke har gått ned i vekt.. Tjukkasbuksene blir jo aldri større. Har sagt at jeg kan finne en annen bukse når jeg kommer under 85, men det skjer vel aldri. Sur og lei idag. Var på do og alt igår så håpte det skulle hjelpe. Men nei hvorfor skulle det være så enkelt for meg :( Kosten som er bra for helsa mi må på død og liv ikke være bra for vekta!! HAT!!

Da har jeg kjøpt test, har jo lyst til å sjekke i morgen men på søndag er det i såfall to uker siden befruktning. Vente eller ikke vente det spørsmålet. Menssyklus har jeg ikke tenkt over engang. 3uker ish eller 4.

Jeg fikk ikke veid meg idag. Vekta trenger nytt batteri. Men kan garantere at jeg ikke har gått ned i vekt.. Tjukkasbuksene blir jo aldri større. Har sagt at jeg kan finne en annen bukse når jeg kommer under 85, men det skjer vel aldri. Sur og lei idag. Var på do og alt igår så håpte det skulle hjelpe. Men nei hvorfor skulle det være så enkelt for meg :( Kosten som er bra for helsa mi må på død og liv ikke være bra for vekta!! HAT!!

Hold ut Moota. Det hjelper nok med lavkarbo skal du se om ikke kutt litt i meieriproduktene. Ikke alle som går ned når de spiser mye meierier.

Annonse

Da har jeg kjøpt test, har jo lyst til å sjekke i morgen men på søndag er det i såfall to uker siden befruktning. Vente eller ikke vente det spørsmålet. Menssyklus har jeg ikke tenkt over engang. 3uker ish eller 4.

Jeg hadde ikke klart og venta og testet allerede i dag....

Hvilke resultat håper du på da?

Ikke så mye og meddele her i fra, bortsett fra litt sjokolade og litt mer sjokolade, herregud!!

Hold ut Moota. Det hjelper nok med lavkarbo skal du se om ikke kutt litt i meieriproduktene. Ikke alle som går ned når de spiser mye meierier.

Takk for gode ord :) Jeg fortsetter ja. Det kan visst være flere grunner til at jeg ikke går ned. Både generelt og sånn nå i starten. Har faktisk ikke holdt på i 3 uker engang..

Ja dette blir spennende! :)

76.6 kg. 1.1ned fra forrige uke (da jeg hadde gått opp 1.5 kg)

Håper å snart komme meg ned på 75 slik jeg var før jul, og å klare å kjempe meg videre. Latterlig å snart ha brukt 4 mnd på det....

Men ned er ned, og her er det sol i dag så; ønsker dere ei god helg :)

Jeg var 86,7. Går verken opp eller ned med andre ord. Kommer ikke til å endre noe eller slutte med dette enda.

Legen tok nye blodprøver for å sjekke i forhold til lavt stoffskifte også siden jeg hadde mange symptomer og det lå lavt sist gang.

Noe har jo endret seg drastisk siden jeg før kunne gå ned 10-15-20 kilo mellom sommer og jul og jul og sommer og nå klarer jeg ikke å nå 10 kilo.

Men skal jeg ligge på stedet hvil kan jeg likegodt leve slik jeg gjør nå. Jeg trives godt med dette kostholdet. Men sur og lei blir jeg jo.

Må få legge til at jeg ser at det er nesten 1 kilo opp fra det laveste jeg har vært de siste ukene. Liker ikke og må følge med.

Stille stand siden sist fredag, 71,9 så det er bra med tanke på de siste dagers utskeielser, men frustrende siden jeg var ned i 71 men men. Spist er spist ikke sant?

Har tenkt litt, og lurer på hvorfor jeg må eksperimentere og lage så mye forskjellig? Kan jeg ikke bare spise det som funker en stund,FØR jeg endre? Skader ikke spise samme frokost, lunch og kvelds et par uker, hvorfor i pokker kan jeg ikke bare gjør det som funker? Og heller prøve nye ting, eller endringer når jeg blir lei??

Jeg har ikke lyst til å skrive her i dag, vet ikke om jeg noen gang har lyst til å skrive her igjen. Noe i meg nekter meg å lykkes med dette, jeg klarer ikke å få meg til å slutte spise alt dette tøyset...

Veide 78,9 i dag, det er vel en drøy halvkilo opp fra forrige fredag det.

Nå er det 4 mnd til jeg fyller 40 år. Målet har jo hele veien vært å være under 70 når jeg fyller 40, helst på 65 kg. Det er jo fremdeles fullt mulig, men da må jeg slutte å motarbeide meg selv og det er visst veldig vanskelig.

Vet ikke om det sitter mest i kroppen eller psyken, men helt avhengig av å spise er jeg ihvertfall. Tenkte her om dagen at jeg kanskje skulle kjøpe noen bringebær og blåbær på butikken, men så var de så dyre at jeg lot være. Det er jo helt latterlig, for summen jeg brukte på snop er jo minst like høy, snop er ihvertfall ikke billig...

Jaja, gir meg ikke riktig enda, ny uke, nye muligheter. Kan ikke akseptere at jeg skal være lubben resten av livet heller.

Ve hvordan det føles fire små troll. Av og til så slår det meg, kanskje jeg bare skal godta jeg er lubben, det er jo flere som er? Ikke alle som ser ut som modeller hele livet. Men så ser du jeg dem som er slanke, som kler seg fint ser freshe ut.( ikke at lubben/feite ikke gjør det!!! Men dere skjønner!!) da tenker jeg nei f jeg vil også bli slank og drage på meg de fine antrekkene, uten og tenke på at jeg må ha den buksa eller den toppen, eller ha jakka over så de ene eller andre ikke vises! ..... Mest sannsynlig føler de slank de også slik i blandt.... Men det tror jeg ikke før jeg føler det selv:D haha

Jeg vil kun gå med en jeans og trang topp uten det tyter i alle retninger! Jeg vil gå på badestrender og føle meg fine, ja det kan se ut som jeg har født barn, men det trenger ikke se ut som jeg skal TIL å føde igjen!! Uff dagens syteinnlegg.... Jada jeg fant ingen fine klær og ha på i dag

Håper jeg klarer , nei jeg SKAL ta fornuftige mat valg i helgen. Mitt humør er hakke bedre når jeg klarer det!

Måtte jo ta testen selv om jeg trodde det var for tidlig, og testen var jo negativ, så da får jeg bare vente å se om tanta kommer eller ta en ny test om en uke eller to.

Blir jo glad om det kommer en til selv om det ikke er planlagt. Hadde jo passet å få nummer to før jeg ble 30.

Uff, kjenner frustrasjonen din fire småtroll!

Det er en balansegang det der med å ønske å forbedre seg selv, samtidig som man skal godta og ha det bra med seg selv, sånn man er i dag.

Jeg hadde litt samme tankegang som deg da jeg ble 30 for 3 (!) år siden. Jeg ønsket at da jeg var 30 skulle jeg ha en kropp jeg kunne være fornøyd med. Jeg trente og gikk ned en del, veide vel rundt 80 kg, men var litt fastere i fisken enn jeg er nå. Jeg fant meg en kjole jeg likte, og følte meg fin på festen. Noe annet jeg gjorde som betydde mye for meg å legge ut bunaden. Den hadde ikke passet på nærmere 10 (?) år. Selv om jeg altså ikke klarte å komme inn i den ved å slanke meg, kunne jeg nå bruke den på 17. mai og andre anledninger og det var godt for meg. Det var en måte å fortelle meg selv at jeg var godt nok til å ha bunad, selv om jeg måtte legge den ut.

Du skriver at du må ha mat, det må du selvsagt. :) Har du lyst til å skrive litt om hva du spiser i løpet av en dag? Eller altså hvordan du ønsker å spise, planen din. Kanskje noen av oss kan komme med noen tips med andre forslag av mat som mettet mer f. eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...