Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #76 Skrevet 27. juli 2013 Ok, nå er jeg spent :-) Hvordan har dette gått? Var nok bare skyggetester, mensen kom for fullt i går kveld men da bruker jeg ikke de testene mer! Anonymous poster hash: 9dca3...bae Snedig med alle de som bare så tydelig så en strek..... Man ser visst det man vil se Anonymous poster hash: d76ca...965
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #77 Skrevet 27. juli 2013 Ok, nå er jeg spent :-) Hvordan har dette gått? Var nok bare skyggetester, mensen kom for fullt i går kveld men da bruker jeg ikke de testene mer! Anonymous poster hash: 9dca3...bae Jeg brukte disse billigstrimlene i prøveperioden på 19 mnd uten problemer. Synes de var flotte. Det er mulig at egget sneiet innom livmorveggen så en begynner å produsere hcg. Men så kommer mensen fordi det ikke festet seg helt. Veldig vanlig. Mulig det, de har forøvrig fungert før Det som er rart er at det samme skjedde forrige mnd, men da fikk jeg svak strek på en cb plus. Mensen kom like etter så antar ihvertfall at et egg sneiet innom da. Jeg hadde ikke tenkt til å teste da vi ikke er aktive prøvere (bruker ikke beskyttelse), men fikk plutselig like sympt som sist. Men neste gang kommer jeg uansett til å vente til noen dager etter ikm. Nå kan det virke som jeg har 31 dagers sykluser. Greit å vite Anonymous poster hash: 9dca3...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå