Gå til innhold

Ser dere en strek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel.. Det ble ingen tydeligere strek og jeg orker ikke å granske testen opp og ned :) jeg hadde sikkert funnet en strek om jeg hadde holdt på som i går ;)

i tillegg begynte jeg og blø litt bittelite grann. Det har stoppet igjen, men tipper mensen banker hardt på døra senere i dag :D

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Så spennende!! Det kan ikke være festeblødning da?

Hmm, vet ikke. Hadde festeblødning med forrige, men da var det bare en liten dråpe på papiret. Nå kom det litt i do. Har ikke blødd noe mere enda, så får bare se an :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er forresten dagens test..

post-42-131005_thumb.jpg

Skrevet

Altså, på meg ser den også svakt positiv ut :-)
Skrevet

Jeg ser 2 streker på begge testene jeg da, men den er veeldig svak. De gangene jeg ikke har vært gravid har det vært heeelt hvitt på de testene der..

Anonymous poster hash: 1fa1f...781
Skrevet

Jeg ser også antydning til strek på begge testene. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 484bd...eb2
Skrevet

Den er jo sterkere enn den i går..

Skrevet

Hvorfor i allverden bruker du den testen 2 ganger? Hva med å den clearblue sin gravid/ikke gravid

Anonymous poster hash: 236f9...9d5

Skrevet

Hvorfor i allverden bruker du den testen 2 ganger? Hva med å den clearblue sin gravid/ikke gravid

Anonymous poster hash: 236f9...9d5

Fordi det er den eneste jeg har tilgjengelig nå? SKal teste med en annen senere, men vanskelig å få tak i annen test før kl 8 om morgenen :)

Skrevet

Jeg ser streken på begge bildene. Lettere å se den i dag enn den i går :)

Skrevet

Du ER gravid. :)

Skrevet

Ser den, og den er sterkere fra igår. Gratulerer! :)

Skrevet

De er ingen strek her. Tror flesteparten av damene her inne trenger å sjekke synet sitt.

Anonymous poster hash: 5e917...105

Skrevet

Jeg ser også to svake streker, men lurer på om testene er gamle?

Anonymous poster hash: 25a96...4ab

Skrevet

Ser dessverre ingen strek

Skrevet

Skjerp dere damer. Det er ikke vits i å gi HI falske forhåpninger.

Skrevet

Nei, de må du ikke stole på.. Ikke tro at du er gravid med mindre det er to tydelige streker. Dette sier jeg pga egen erfaring... Har brukt de testene hver mnd i et år nå, og blitt helt fra meg av glede pga slike små ekstremt svake streker og skyggestreker. Men eneste gangen jeg har vært gravid, har jeg sett det klart og tydelig med to streker. Stoler ikke på de før jeg bruker CB altså!

Anonymous poster hash: 9f0aa...9f1

Skrevet

Jeg ser også to svake streker, men lurer på om testene er gamle?

Anonymous poster hash: 25a96...4ab

Sjekket testene før jeg tok de i bruk og de har ikke gått ut på dato. Skal prøve igjen om noen dager og da med annen test.

Skrevet

Nei, de må du ikke stole på.. Ikke tro at du er gravid med mindre det er to tydelige streker. Dette sier jeg pga egen erfaring... Har brukt de testene hver mnd i et år nå, og blitt helt fra meg av glede pga slike små ekstremt svake streker og skyggestreker. Men eneste gangen jeg har vært gravid, har jeg sett det klart og tydelig med to streker. Stoler ikke på de før jeg bruker CB altså!

Anonymous poster hash: 9f0aa...9f1

Jeg tror ingenting før jeg får tydelig resultat og da gjerne med clearblue :) men morsomt å se om andre så streken, jeg vet ikke om det er en strek der eller om jeg innbiller meg det :P

Skrevet

jeg ser streken :D

Skrevet

Skjønner ikke hvor dere ser strek, ser da overhodet ingenting jeg.

Anonymous poster hash: 2a376...256
Skrevet

Tipper at vi som ser den ser på bidet via mobil, eller i lite format. De som ikke ser den har så stor skjerm at bildet blir for kornete. Streken er i alle fall der.

Skrevet

Tipper at vi som ser den ser på bidet via mobil, eller i lite format. De som ikke ser den har så stor skjerm at bildet blir for kornete. Streken er i alle fall der.

nei, den er ikke det. Verken med mobil eller PC. Sjekke synet kanskje?

Skrevet

Jeg ser den ikke, hverken på mobil eller mac.

Har hatt svaaaake streker jeg nesten ikke har sett selv, men de har likevel vært tydeligere enn dette. Altså, man har kunnet ane dem, men det gjør jeg ikke her.

Anonymous poster hash: 2bf0a...348
Skrevet

nei, den er ikke det. Verken med mobil eller PC. Sjekke synet kanskje?

Interessant. Du mener at der en ser noe en annen ikke ser, må altså den som ser det være den av de to som har dårlig syn? Kanskje du heller skulle ta ditt eget råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...