Gå til innhold

Ser dere en strek


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Tipper at vi som ser den ser på bidet via mobil, eller i lite format. De som ikke ser den har så stor skjerm at bildet blir for kornete. Streken er i alle fall der.

nei, den er ikke det. Verken med mobil eller PC. Sjekke synet kanskje?

 

Anonymous poster hash: 5e917...105

Interessant. Du mener at der en ser noe en annen ikke ser, må altså den som ser det være den av de to som har dårlig syn? Kanskje du heller skulle ta ditt eget råd.

 

Jeg ser helt fint, og ser ikke ting som ikke er der :)

 

Anonymous poster hash: 5e917...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Tipper at vi som ser den ser på bidet via mobil, eller i lite format. De som ikke ser den har så stor skjerm at bildet blir for kornete. Streken er i alle fall der.

 

nei, den er ikke det. Verken med mobil eller PC. Sjekke synet kanskje?

 

Anonymous poster hash: 5e917...105

 

 

 

Vanligvis er det vel de som ikke ser som bør sjekke synet? Eller?? ;)

 

Anonymous poster hash: 0a067...851

Skrevet

Hvem som bør sjekke synet finner vi kanskje ut om et par dager? :P

 

Etter å ha studert bildene nå så ser jeg jo en strek der! Nå er jo spørsmålet om det er en skyggestrek eller om jeg er gravid :P



Anonymous poster hash: 9dca3...bae
Skrevet

Jeg ser en strek :) En veldig veldig veldig svak en ;)



Anonymous poster hash: bd23c...364
Skrevet

Hei.. Mine billigtester startet også slik ... Med svaaake streker ..og jeg var gravid .. Men tvillinger ....

 

Anonymous poster hash: b3854...0a8

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg så ingen strek på gårsdagens test, men så faktisk svak strek på dagens!

Fra iPhone. Lykke til Hi:)

Skrevet

Jeg ser to svake streker.. Kanskje tvillinger? ;P men seriøst, fikk sånn svaaak test jeg å for ca 32 uker siden.. Her sitter jeg snart fødeklar!

Skrevet

Jeg ser to svake streker.. Kanskje tvillinger? ;P men seriøst, fikk sånn svaaak test jeg å for ca 32 uker siden.. Her sitter jeg snart fødeklar!

Haha! Det er det to streker betyr! ;)

 

Har blødd bittelitt igjen nå, så tipper det er skyggestreker.. :)

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Skrevet

Jeg ser en strek :-)

Skrevet

De to øverste er fra i dag, den nederste er fra i går. Tok i tillegg en CB plus som var blenda hvit. Så nå gidder jeg ikke teste mer før lør/søn, hvis ikke mensen kommer før da :)

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

post-42-1335831_thumb.jpg

Skrevet

De to øverste er fra i dag, den nederste er fra i går. Tok i tillegg en CB plus som var blenda hvit. Så nå gidder jeg ikke teste mer før lør/søn, hvis ikke mensen kommer før da :)

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Herlig, bilde snudde seg.. Den til høyre er fra i går..

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Skrevet

Slike streker får man gjerne hvis man har spor av blod eller proteiner i urinen.. Trenger ikke bety at du er gravid

 



Anonymous poster hash: 22ca9...26e
Skrevet

Hvor i syklusen er du da? Jeg kunne kanskje skimte skyggen av en strek på det ene bildet, men jeg ville nok ikke stolt på et så svakt resultat, dessverre. Kjøp en CB til og prøv til helgen. Lykke til!

Skrevet

Synes alle testene ser like ut, og ser ingen streker på noen av dem.

Jeg har hatt skyggestreker, men alltid sånn at man faktisk ser dem.



Anonymous poster hash: 2bf0a...348
Skrevet

Jeg kan ikke se noen strek jeg.... :(



Anonymous poster hash: 53890...d5f
Skrevet

Hvor i syklusen er du da? Jeg kunne kanskje skimte skyggen av en strek på det ene bildet, men jeg ville nok ikke stolt på et så svakt resultat, dessverre. Kjøp en CB til og prøv til helgen. Lykke til!

Jeg er ikke sikker, har hatt litt uregelmessige sykluser i det siste. Er på dag 29 og har hatt sykluser på alt fra 28 til 32 dager.

 

Har en cb jeg skal bruke til helgen. Er nesten sikker på at jeg slipper å bruke den, tipper mensen kommer snart. Venter bare på pms'en :P

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Skrevet

Hvor skal streken være? Jeg ser ingen strek

 

Anonymous poster hash: 236f9...9d5

Skrevet

Sånn har mine sett ut i starten både med jenta vår på 1 1/2 og babyen jeg har i magen nå :) ikke noe rart at CB er blendahvit, de slår ikke ut på så lav hcg som billigtestene. Har hatt negativ både CB plus og digital samtidig som svakt positiv på billigtestene. Og vært gravid.

Tør prøve meg på et forsiktig gratulerer :)

Lykke til! Kan jo være kjemisk graviditet også siden du blør. Eller festeblødning :)

 

Anonymous poster hash: 48840...e01

Skrevet

Ser en svak strek, lik som den jeg fikk med billigstrimlene 3 dager før IKM. Testene ble bare sterkere og sterkere for hver dag og da jeg var 1 dag over IKM tok en en digital CBS som slo ut med en gang :) Lykke til, det kan hende det er noe der! Ikke mist motet før mensen kommer :)

 

Anonymous poster hash: 7af9c...713

Skrevet

Jeg har sjekket testene nå, de er veldig sensitive. Registrer fra 10 mlU.. Har ikke begynt å blø "ferskt" blod enda, kun litt brunt. Vi har jo ikke vært aktive prøvere, så blir ikke veldig deppa om jeg ikke er gravid nå. Så tar veldig lett på det :)

 

Tror jeg hadde en kjemisk forrige mnd, fikk nemlig en svak (men sterkere enn de jeg har nå) før jeg begynte å blø..



Anonymous poster hash: 9dca3...bae
Skrevet

Ok, nå er jeg spent :-) Hvordan har dette gått?

Skrevet

Ok, nå er jeg spent :-) Hvordan har dette gått?

 

Var nok bare skyggetester, mensen kom for fullt i går kveld :) men da bruker jeg ikke de testene mer! :)

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

Skrevet

 

 

Ok, nå er jeg spent :-) Hvordan har dette gått?

Var nok bare skyggetester, mensen kom for fullt i går kveld :) men da bruker jeg ikke de testene mer! :)

 

Anonymous poster hash: 9dca3...bae

 

Jeg brukte disse billigstrimlene i prøveperioden på 19 mnd uten problemer. Synes de var flotte. Det er mulig at egget sneiet innom livmorveggen så en begynner å produsere hcg. Men så kommer mensen fordi det ikke festet seg helt. Veldig vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...