Gå til innhold

Hvordan tror dere nickene ser ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Helbom! :)
Jeg tror musemorbr er litt kraftig og med mørkt, ikke så langt hår. Til skuldrene kanskje? Ca 1.70 cm. Sug lut: kort, mellomblondt hår, slank, kul klesstil. ♥♥♥in my heart♥♥♥: liten og mørk, søt, langt hår?? Mamman til Nurket: midt i 20åra, mellomblond hår i hestehale, sporty.

Fantastisk! Er 34 med brunt hår ... noen ganger i hestehale og finnes ikke sporty (håpløs i skiløypa og en kløne med alt som heter ball). ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Mammaen til nurket: Søt og litt lav, litt fnisete, men ikke på en dårlig måte.

Magia: Tøff og typete

Musemorbr/: Slank, elegant og veldig pen.

Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt)

Catlady: Olivenhud og store pene øyne. Litt mystisk.

Scaniabusslastebilmjau: Lav og søt.

CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne.

Elsker livet: Masse former, og masse smil. Pen.

Ingen skal få!: Ser for meg et skikkelig søtt og sarkastisk smil :D

Anonymous poster hash: a8bce...c8a

Smiler aldri:P

Skrevet

Sug lut er en sporty dame med bein i nesa med ett tøft ytre men litt soft inni :) hun er slank høy med mørkt langt hår.

Elsker liver er uskylden selv med lyst kort hår og bruker knekorte kjoler i friske farger, hun er ca 165cm tynn.

Scaniabusslastebilmjau er en luring for når man leser nicket så tenker mann røff lastebiltype men hun er helt motsatt :)

Barn og engler er god, mørk, normalt bygd med mørkt hår 

Musemorbr er en voksen dame som er mørk, har full kontroll på hus og barn, baker en del, ser for meg litt husmor fra 1960ìsh :)

Skrevet

Har alltid sett fro meg suglut som en sånn litt fargerik pedagog. Med flagrende batikklær og store smykker. Fikk sjokk (sier vel mer om meg ;) ) da hun ønsket seg kattekjoler og div. i en tråd en gang. Det passet ikke med mitt inntrykk. Ellers en litt stor dame, ikke tykk, men ikke petit.

Barn og engler har jeg sett bilder av. Samme med Cat og mamman til will og ailo og konditoren.

Mamman til nurket tar vare på seg selv ja. Liker å pynte seg. Fresh voksen dame, som vet hva hun vil.

Vicky P bor på landet og kler seg i greie, komfortable klær. Jeans og topper som regel.

Kira liker å kle seg fint, men er også praktisk så det må gå an å bevege seg i klærne hun velger. Mørkt hår til skuldrene.

Elsker livet. Lys, men ikke platinablond. Langt hår. Runde former og trygg på seg selv.

Scaniabuss osv. Langt hår. Litt sånn kommunefarget, mot lyst. Slank, men ikke fordi hun trimmer. Det har bare alltid vært slik.

Yzma. En stor dame med et like stort hjerte. Mørk.

Ibsenfrue er voksen og pleier å ha håret i hestehale. Brunt hår. Almindelig slank.

Himmel og hav er nordfra. Hun er mellom 30 og 40. En fornuftig dame. Hun er mørkblond. Litt bølger i håret. Bruker ikke så mye sminke og liker praktiske klær.

Tyrkisk pepper. Mørk, lav og litt rund. Ens kikkelig godjente!

Major HotLips, ser akkurat ut som Major HotLips :P

Ellen-propelle. Rødlig hår og fregner. Glatt hår med lengde. Slank.

Musemorbr. Nordlending. Slank. Brunt langt hår.

Anonymous poster hash: 57bee...08a
Skrevet

Sug lut: Middelaldrende, tynn, brunt hår, megatykke colaglass briller ;)

Skeptisimo: Rund i kantene, mørkt hår, 30-åra

Elsker livet: 30-åra, litt lubben, bleket hår, store bryster, søtt ansikt

Vicky P.: Høy, slank, mørkt kort hår, og et ansiktsuttrykk som sier "jeg gir faen"

Barn og engler: Naturlig, 30-åra, lyst hår, former

Nei, nei. Ikke bleket hår. Jeg har et irriterende barnslig naturlig sandfarget/lys blondt hår som jeg gjerne skulle stripet litt mørkere for å se litt myndigere ut.

Skrevet

Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser.

Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det :P

Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam :)

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Hehe.

Forsjellige vi da:P

Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår

Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former

Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen.

Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler :P

Takk, takk - litt hoven i føttene om dagen så høyhælte sko må vente, men håret flagrer i vinden og kjolen er på (litt trangt over magen fortsatt, men puppene tar heldigvis litt av oppmerksomheten ... Haha).

Luten: høy, slank med kule briller. Sofistikert og kjapp i replikken. Eksklusive klær i duse farger med rene linjer - skandinavisk design. Dyr hårklipp.

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

Elsker Livet: Liten, blonde Shirley Temple-krøller, store blå øyne og omringet av sommerfugler og blå småfugler à la Disney.

Nei, nei, nei. Jeg er stor og dessuten omringet av irriterende fluer.

Skrevet

Sug Lut: lav, slank, mørkt hår, med bein i nesa, sofistikert, intelligent, morsom og kjapp i replikken

Elsker Livet: Yndig, slank, middels høy, mellomblondt hår, alltid blid og imøtekommende

kommer ikke på fler akkurat nå

Elsker livet: yndig, lubben, høy, lys blond, tilsynelatende blid og imøtekommende. På innsiden sitter det ofte en hormonell heks.

Skrevet

Sug lut er en sporty dame med bein i nesa med ett tøft ytre men litt soft inni :) hun er slank høy med mørkt langt hår.

Elsker liver er uskylden selv med lyst kort hår og bruker knekorte kjoler i friske farger, hun er ca 165cm tynn.

Scaniabusslastebilmjau er en luring for når man leser nicket så tenker mann røff lastebiltype men hun er helt motsatt :)

Musemorbr er en voksen dame som er mørk, har full kontroll på hus og barn, baker en del, ser for meg litt husmor fra 1960ìsh :)

Rart hvilket bilde folk har av meg. Jeg har lyst hår, det er ned til skulderbladene, jeg bruker aldri kjoler og syns knekort er uanstendig. Jeg er dessuten 174 cm og noe overvektig uten at det er noe folk tenker over.

Ellers har jeg vanskelig for å beskrive utseende til folk, jeg danner meg mer en slags atmosfære rundt personen. Men har lett for å sette folk i båser etter hvor de hører hjemme, men de som hører til i båsene har ikke en bestemt hårfarge eller kroppsfasong.

Går mer på typer f,eks har man de litt alternative som gjerne er lesehester, er opptatt av miljøet, økologisk mat og gjenbruk. De sitter med store t-kopper, ullragger, ullpledd halvveis i en krøll rundt seg, håret i en tilfeldig knute, mørk neglelakk og har det gjerne litt rotete på bordet. Gjerne med mørke markerte briller de drar frem når barna er i seng.

Så har man de med langt glatt hår, alltid singlet inne samt en grå løs joggebukse og de har store en BH som tyter ut av singlettene og den er ikke sort eller hvit, men f.eks rosafarget med sorte blonder. Ofte dukker det frem en tatovering. Øyenbrynene er nappet og markerte av at de har sminket dem. I tillegg brukes ofte litt sterk eyeliner, og de er brune enten av sol, solarium eller selvbruningskrem.

Kunne fortsatt med eksempler på kategorier.

Skrevet

Rart hvilket bilde folk har av meg. Jeg har lyst hår, det er ned til skulderbladene, jeg bruker aldri kjoler og syns knekort er uanstendig. Jeg er dessuten 174 cm og noe overvektig uten at det er noe folk tenker over.

Ellers har jeg vanskelig for å beskrive utseende til folk, jeg danner meg mer en slags atmosfære rundt personen. Men har lett for å sette folk i båser etter hvor de hører hjemme, men de som hører til i båsene har ikke en bestemt hårfarge eller kroppsfasong.

Går mer på typer f,eks har man de litt alternative som gjerne er lesehester, er opptatt av miljøet, økologisk mat og gjenbruk. De sitter med store t-kopper, ullragger, ullpledd halvveis i en krøll rundt seg, håret i en tilfeldig knute, mørk neglelakk og har det gjerne litt rotete på bordet. Gjerne med mørke markerte briller de drar frem når barna er i seng.

Så har man de med langt glatt hår, alltid singlet inne samt en grå løs joggebukse og de har store en BH som tyter ut av singlettene og den er ikke sort eller hvit, men f.eks rosafarget med sorte blonder. Ofte dukker det frem en tatovering. Øyenbrynene er nappet og markerte av at de har sminket dem. I tillegg brukes ofte litt sterk eyeliner, og de er brune enten av sol, solarium eller selvbruningskrem.

Grå joggebukse er sååå fælt! Død over alle grå joggebukser :P
Skrevet

Må ikke glemme at de pleier å tråkke i slippersene eller mannens crocs når de skal utenfor for å røyke ;)

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Jeg tror musemorbr er litt kraftig og med mørkt, ikke så langt hår. Til skuldrene kanskje? Ca 1.70 cm. Sug lut: kort, mellomblondt hår, slank, kul klesstil. ♥♥♥in my heart♥♥♥: liten og mørk, søt, langt hår?? Mamman til Nurket: midt i 20åra, mellomblond hår i hestehale, sporty.

Fantastisk! Er 34 med brunt hår ... noen ganger i hestehale og finnes ikke sporty (håpløs i skiløypa og en kløne med alt som heter ball). ;)

Haha! Det var NESTEN riktig da :pp

Skrevet

Må ikke glemme at de pleier å tråkke i slippersene eller mannens crocs når de skal utenfor for å røyke ;)

Åh jeg vet om noen sånne. Jeg liker måten de prøver å se ut som organisert kaos. 

Det skal være veldig chill, og se ut som om håret var sånn når de sto opp. Veldig slack.. Det er kaos, men organisert! Den dotten på hodet er ikke tilfeldig plassert, ei heller sminken. Klærne er like nøye valgt ut som noe annet. For det skal passe, i en kaotisk sammenheng :P

Men jeg skal ikke snakke for høyt. I dette øyeblikk sitter jeg i hvit singlet og grå joggebukse. Vi sto opp kl halv 5, barnet har akkurat lagt seg ned for en lur og jeg tillater meg en grå joggebukse! :D

Men her er det ikke organisert kaos. Kun kaos.. 

Skrevet

Miip you! har jeg sett, men hun passet bra med inntrykket. Typete og veldig pen.

Elsker Livet tror jeg ser ut som profilbildet. Tekkelig kledd, veldig pen, men likevel "approachable"

Catlady vet jeg er fra Italia, så ser for meg henne som smellvakker.

Magia ser jeg på som tøff og alternativ.

Stjerna ser jeg for meg som barnet på bildet hennes, men med langt hår. Litt skremmende, egentlig...

Papegøyeblomst tror jeg er litt alternativ, ser for meg en rocka Bird of Paradise... O_o 

Ingen skal få! ser jeg på som typete og sarkastisk. 

MammaentilNurket forestiller jeg meg er veldig søt, hjerteformet ansikt og litt distre. (Vet ikke hvorfor...)
Vicky Pollard klarer jeg ikke forestiller meg, ser bare Vicky... Haha.

Musemorbr/ ser jeg for meg som veldig pen, slank og pent kledd. Har sett bilde av brudekjolen, så vet at de to siste punktene stemmer iallefall :)
Konditoren så jeg for meg som et søtt lite bustehode med deig i håret og et digert smil. Passer sikkert med virkeligheten? Iallefall litt?

Skrevet

Har alltid sett fro meg suglut som en sånn litt fargerik pedagog. Med flagrende batikklær og store smykker. Fikk sjokk (sier vel mer om meg ;) ) da hun ønsket seg kattekjoler og div. i en tråd en gang. Det passet ikke med mitt inntrykk. Ellers en litt stor dame, ikke tykk, men ikke petit.

Barn og engler har jeg sett bilder av. Samme med Cat og mamman til will og ailo og konditoren.

Mamman til nurket tar vare på seg selv ja. Liker å pynte seg. Fresh voksen dame, som vet hva hun vil.

Vicky P bor på landet og kler seg i greie, komfortable klær. Jeans og topper som regel.

Kira liker å kle seg fint, men er også praktisk så det må gå an å bevege seg i klærne hun velger. Mørkt hår til skuldrene.

Elsker livet. Lys, men ikke platinablond. Langt hår. Runde former og trygg på seg selv.

Scaniabuss osv. Langt hår. Litt sånn kommunefarget, mot lyst. Slank, men ikke fordi hun trimmer. Det har bare alltid vært slik.

Ibsenfrue er voksen og pleier å ha håret i hestehale. Brunt hår. Almindelig slank.

Himmel og hav er nordfra. Hun er mellom 30 og 40. En fornuftig dame. Hun er mørkblond. Litt bølger i håret. Bruker ikke så mye sminke og liker praktiske klær.

Det var blink på tre ting og bom på resten  ;)

Skrevet

Haha! Det var NESTEN riktig da :pp
Driver litt med dans fortsatt, da ... så jeg liker å bevege meg, bare ikke med planker på bena eller lærkuler susende rundt ørene *skummelt* :P
Skrevet

Deler forsvant, av en eller annen grunn...

Yzma hadde jeg en ide av, men etter nickskifte ser jeg faktisk bare for meg Yzma... Før så jeg for meg en tøff og rocka gamerdame, alternativ, men avslappet. Nå er det bare... Yzma :D

Tyrkisk pepper ser jeg for meg som Azra Akin.

Barn og Engler ser jeg for meg som pen, men på samme måte veldig trygg og god.

Crazy Cat lady ser jeg for meg som hun gale kattedama i The Simpsons. 
Kengumamma ser jeg for meg som hun nydelige eieren av butikken Frelse.

Valkyrien ser jeg for meg som akkurat det.

Skrevet

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

Hehe, jeg ser for meg det samme, bare litt sånn "Jasmine gone bad". Litt kraftig sminke og røffere klær, ellers helt lik Jasmine. 

Sug Lut (rart at alle har et inntrykk av henne :P) : Grovbygd, høy, mørk stemme, mørk blond, feminint men "profesjonelt" kledd.

Mamman til nurket: Lav, søt, sprudlende (hører en litt sånn trillende, karakteristisk latter), mørk blond/lys brunt hår. 

Miip you!: Heit (og det vet jeg, siden hun hadde bilde før).

Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte). 

Gikk tom for nick gitt...

Så snill du er! <3

Skrevet (endret)

Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte). 

Haha ;P Faktisk så lider jeg av et syndrom som gjør at hver gang noen drar frem et kamera så blir jeg litt mer enn bare litt goofy-looking. Dette gjør at til dags dato så er det omtrent 2. 5 fine bilder av meg.

CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne.

Anonymous poster hash: a8bce...c8a

Ja :o Det var litt skummelt.

Endret av CaptainHindsight
Skrevet

Ok, jeg føyer til noen, og tar med litt andre inntrykk:

In my heart: Myndig men myk, lysebrunt hår (nesten alle her inne har visst det), mørk, myk og litt sensuell stemme. Fregner og et koselig, omsorgsfullt ansikt.

Hercule Poirot: Liten og nett, med myk stemme. Du kler deg veldig ordentlig, men litt mer anonymt enn du ønsker. Du har en hemmelig drøm om å gå med flagrende, fargerike klær, men faller tilbake på dressbukser og blyantskjørt hver gang. Håret har du som regel i en stram hestehale, og du bruker lesebriller som egentlig er på hele tiden, fordi du leser littegrann hele tiden. Når du går med dem uten å lese lar du dem bare ligge på nesetippen. 

Barn og Engler: Nedtonet utstråling, ser veldig "streit" ut, men er langt fra det. Ellers har jeg sett bilde av deg, så det er ikke noe gøy å beskrive utseende :)

Tired Mama: Ser akkurat lik ut som på bildet sitt, og jeg ler litt hver gang jeg ser bildet fordi jeg ser for meg henne sitte der i sine slitte t-skjorter med gulp på skuldra, hullete, grå og altfor store joggebukser, om gitt av unger på alle kanter. Hihi

Skrevet (endret)

Sug Lut: Dame i sin beste alder. Myk som silke tullet rundt et stålrør. Klassisk pen. Kort hår i brun/blonde toner og når hun ler så gjør alle andre det også. (enten fordi hun er skummel eller fordi latteren smitter, klarer ikke å bestemme meg.)

TyrkiskPepper: Eksotisk. Langt sort hår i flette eller oppsatt. Tunge øreringer, naturlig sminket, flagrende og lyse gevanter og knall rød neglelakk på lange negler.. :o

Musemor: En skikkelig mamma type. En som flyr etter barna med genseren på vrangen, håret i et eneste stort kaos og en av hver sko, med verdens lykkeligste smil.

Magia: Jeg ser for meg en som ligner litt på meg. Litt sånn gamer girl, fantasy geek, metal hode. Hurra \o/

Yzma : Ummm jeg ser bare Yzma fra Kusko jeg. :P

Captain Hindsight: Åååh det profilbildet! Jeg digger det. Jeg kan tenke meg at hun er like klovn som jeg tror. En turbo som er høyt og lavt og er kjempegøy å være med.  

Elsker Livet: 50'talls pinup. Jeg kan ikke noe for det...

Pashla: Russisk eller Polsk dame med den aksenten de får når de prater norsk. Konservativ i klesveien, eier hyllemeter med tung litteratur, brun strikkevest og blyantskjørt. Når hårknuten løses opp er hun et seksuelt villdyr. Jepp.

MammanTilNurket: Sko. I alle varianter. Minst ett par til enhver anledning, med matchende antrekk. Blondt hår til skuldrene. Kan sees utenfor de dyrere skobutikkene med store øyne og rykende varmt visakort. :P

Vicky P: Haha jeg ser kun for meg karakteren fra Little Britain.

Kommer ikke på fler akkurat nå.

Endret av Miip you!
Skrevet

De fleste ville nok blitt overraska om de så meg, etter inntrykkene å bedømme :)

Jeg liker bare å fremstå som tøff, egentlig er jeg superfølsom. Gjør alt jeg kan for å ikke se dollete ut, men jeg er dessverre forbannet med et pent, feminint ansikt og blankt, rett, lyst hår. 

Skrevet

Vel, veit ikke hva jeg skal si. Er ikke akkurat det motsatte, men har heller ikke det nicket fordi jeg er lastebiltype. Men er nok litt guttejente, og en luring.

Skrevet

Blond, faktisk ... hehe ... jeg har laaangt brunt hår med krøller :P

Skrevet

Jeg har mørkebrunt, nesten svart hår, det var langt men nettopp klipt meg, er lubben (alltid vært det) og trener faktisk regelmessig..

Skrevet

De fleste her inne virker som noen hekser. Dere er kjeftete og sjefer den stakkars mannen deres rundt, som er en tøffelhelt som må leve med en ape fordi hun ikke vil barbere seg, mannen må håndvaske tøybindene deres. Tar han på deg uten samtykke er han en overgriper!! og alt skjer på damens prinsipper. I dagens samfunn er menn kvinner og kvinner menn

Anonymous poster hash: 13891...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...