Gå til innhold

Hvordan tror dere nickene ser ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man leser om noen, så lager man seg jo et mentalt bilde av dem i hodet, så hvordan tror dere egentlig de forskjellig nickene her inne ser ut? 

Korte trekk da, høy - lav, mørk - blond, tynn-kraftig, lang/kort hår etc. 

 



Anonymous poster hash: 6719d...8e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser.

Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det :P

Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Skrevet

Det var forresten ikke meningne å signere med anonym her :P

Skrevet

Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser.

Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det :P

Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Hehe.

 

Forsjellige vi da:P 

Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår

Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former

Vicky -  Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen.

 

Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler :P

Skrevet

Mammaen til W og A; langt blondt hår, slank

Barn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig

 



Anonymous poster hash: 0369c...6bd
Skrevet

Mammaen til W og A; langt blondt hår, slankBarn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig  Anonymous poster hash: 0369c...6bd

Men de var jo med på FB-gruppa da, enkelt ;)

 

Anonymous poster hash: a73c6...a50

Skrevet

 

Mammaen til W og A; langt blondt hår, slankBarn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig  Anonymous poster hash: 0369c...6bd

Men de var jo med på FB-gruppa da, enkelt ;)

 

Anonymous poster hash: a73c6...a50

 

Jeg var ikke med i den gruppa, har da litt nettvett.

 

Anonymous poster hash: 0369c...6bd

Gjest sug lut
Skrevet

Sug lut: total fox. Hvorfor er det ikke noen som sier det, tro?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Sug lut: total fox. Hvorfor er det ikke noen som sier det, tro?

Rakk ikke!

Skrevet (endret)

 

 

Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser.

Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det :P

Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Hehe.

 

Forsjellige vi da:P

Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår

Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former

Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen.

 

Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler :P

Takk, takk - litt hoven i føttene om dagen så høyhælte sko må vente, men håret flagrer i vinden og kjolen er på (litt trangt over magen fortsatt, men puppene tar heldigvis litt av oppmerksomheten ... Haha).

 

Luten: høy, slank med kule briller. Sofistikert og kjapp i replikken. Eksklusive klær i duse farger med rene linjer - skandinavisk design. Dyr hårklipp.

 

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

 

Elsker Livet: Liten, blonde Shirley Temple-krøller, store blå øyne og omringet av sommerfugler og blå småfugler à la Disney.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Sug lut må være litt sporty med guttekort, mørkt hår.

Mammaen til nurket har stil og høy boblisføring.

Kengumamma må være høy og slank, mørkt hår.

 

 

Anonymous poster hash: 57e89...811

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Skrevet

Sug lut: Middelaldrende, tynn, brunt hår, megatykke colaglass briller ;)

Skeptisimo: Rund i kantene, mørkt hår, 30-åra

Elsker livet: 30-åra, litt lubben, bleket hår, store bryster, søtt ansikt

Vicky P.: Høy, slank, mørkt kort hår, og et ansiktsuttrykk som sier "jeg gir faen"

Barn og engler: Naturlig, 30-åra, lyst hår, former

Du hadde rett på mørkt hår i alle fall :P

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Føy til utstråling på Sug Lut også. Ellers gjetter jeg vilt her, så correct me if I'm wrong ;).

 

Kom på et par til:

Stjerna: Søt, middels høy, slank, kort hår, smilehull.

Iiiik: Mellombrunt halvlangt hår, middels høy og slank, kler seg pent, avslappet type.

Skrevet

 

 

 

Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser.

Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det :P

Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Hehe.

 

Forsjellige vi da:P

Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår

Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former

Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen.

 

Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler :P

Takk, takk - litt hoven i føttene om dagen så høyhælte sko må vente, men håret flagrer i vinden og kjolen er på (litt trangt over magen fortsatt, men puppene tar heldigvis litt av oppmerksomheten ... Haha).

 

Luten: høy, slank med kule briller. Sofistikert og kjapp i replikken. Eksklusive klær i duse farger med rene linjer - skandinavisk design. Dyr hårklipp.

 

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

 

Elsker Livet: Liten, blonde Shirley Temple-krøller, store blå øyne og omringet av sommerfugler og blå småfugler à la Disney.

Wow er du synsk eller? Du har jo helt rett jo:) ;)

Skrevet

 

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

 

 

 

Hehe, jeg ser for meg det samme, bare litt sånn "Jasmine gone bad". Litt kraftig sminke og røffere klær, ellers helt lik Jasmine. 

 

 

Sug Lut (rart at alle har et inntrykk av henne :P) : Grovbygd, høy, mørk stemme, mørk blond, feminint men "profesjonelt" kledd.

 

Mamman til nurket: Lav, søt, sprudlende (hører en litt sånn trillende, karakteristisk latter), mørk blond/lys brunt hår. 

 

Miip you!: Heit (og det vet jeg, siden hun hadde bilde før).

 

Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte). 

 

Gikk tom for nick gitt...

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Helbom! :)

Gjest Lagå
Skrevet

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

 

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

Skrevet

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

 

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

 

Hehe. Villedende nick, tydeligvis. ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

Det gjør jeg også. Og hun er jo hot, til and å være. :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

 

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

 

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

 

Hehe. Villedende nick, tydeligvis. ;)

 

 

Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så :)

Skrevet

 

 

Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin

 

 

 

Hehe, jeg ser for meg det samme, bare litt sånn "Jasmine gone bad". Litt kraftig sminke og røffere klær, ellers helt lik Jasmine.

 

 

Sug Lut (rart at alle har et inntrykk av henne :P) : Grovbygd, høy, mørk stemme, mørk blond, feminint men "profesjonelt" kledd.

 

Mamman til nurket: Lav, søt, sprudlende (hører en litt sånn trillende, karakteristisk latter), mørk blond/lys brunt hår.

 

Miip you!: Heit (og det vet jeg, siden hun hadde bilde før).

 

Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte).

 

Gikk tom for nick gitt...

No no, feil der. Ikke noe kraftig sminke, er jo så naturlig pen, akkurat som en prinsesse :) :-D
Skrevet

Sug Lut: lav, slank, mørkt hår, med bein i nesa, sofistikert, intelligent, morsom og kjapp i replikken

 

Elsker Livet: Yndig, slank, middels høy, mellomblondt hår, alltid blid og imøtekommende

 

kommer ikke på fler akkurat nå

Skrevet

 

 

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

 

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

 

Hehe. Villedende nick, tydeligvis. ;)

 

 

Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så :)

 

 

Jo, det gjør jeg. Her er et bilde av meg :)

 

Rick%2BGenest.jpg

Gjest Lagå
Skrevet

 

 

 

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

 

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

 

Hehe. Villedende nick, tydeligvis. ;)

 

 

Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så :)

 

 

Jo, det gjør jeg. Her er et bilde av meg :)

 

Rick%2BGenest.jpg

 

Nice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...