Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Når man leser om noen, så lager man seg jo et mentalt bilde av dem i hodet, så hvordan tror dere egentlig de forskjellig nickene her inne ser ut? Korte trekk da, høy - lav, mørk - blond, tynn-kraftig, lang/kort hår etc. Anonymous poster hash: 6719d...8e1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser. Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam Anonymous poster hash: 5bd3a...185
Bustetroll Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Det var forresten ikke meningne å signere med anonym her
Bustetroll Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser. Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam Anonymous poster hash: 5bd3a...185 Hehe. Forsjellige vi da:P Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen. Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til W og A; langt blondt hår, slank Barn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig Anonymous poster hash: 0369c...6bd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til W og A; langt blondt hår, slankBarn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig Anonymous poster hash: 0369c...6bd Men de var jo med på FB-gruppa da, enkelt Anonymous poster hash: a73c6...a50
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til W og A; langt blondt hår, slankBarn og engler; kort mørkt hår og litt kraftig Anonymous poster hash: 0369c...6bd Men de var jo med på FB-gruppa da, enkelt Anonymous poster hash: a73c6...a50 Jeg var ikke med i den gruppa, har da litt nettvett. Anonymous poster hash: 0369c...6bd
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: total fox. Hvorfor er det ikke noen som sier det, tro?
Gjest Ingen skal få! Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: total fox. Hvorfor er det ikke noen som sier det, tro? Rakk ikke!
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser. Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam Anonymous poster hash: 5bd3a...185 Hehe. Forsjellige vi da:P Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen. Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler Takk, takk - litt hoven i føttene om dagen så høyhælte sko må vente, men håret flagrer i vinden og kjolen er på (litt trangt over magen fortsatt, men puppene tar heldigvis litt av oppmerksomheten ... Haha). Luten: høy, slank med kule briller. Sofistikert og kjapp i replikken. Eksklusive klær i duse farger med rene linjer - skandinavisk design. Dyr hårklipp. Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin Elsker Livet: Liten, blonde Shirley Temple-krøller, store blå øyne og omringet av sommerfugler og blå småfugler à la Disney. Endret 10. juli 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut må være litt sporty med guttekort, mørkt hår. Mammaen til nurket har stil og høy boblisføring. Kengumamma må være høy og slank, mørkt hår. Anonymous poster hash: 57e89...811
Virginia. Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid? Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk? Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma? Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?
Bustetroll Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: Middelaldrende, tynn, brunt hår, megatykke colaglass briller Skeptisimo: Rund i kantene, mørkt hår, 30-åra Elsker livet: 30-åra, litt lubben, bleket hår, store bryster, søtt ansikt Vicky P.: Høy, slank, mørkt kort hår, og et ansiktsuttrykk som sier "jeg gir faen" Barn og engler: Naturlig, 30-åra, lyst hår, former Du hadde rett på mørkt hår i alle fall
Virginia. Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid? Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk? Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma? Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid? Føy til utstråling på Sug Lut også. Ellers gjetter jeg vilt her, så correct me if I'm wrong . Kom på et par til: Stjerna: Søt, middels høy, slank, kort hår, smilehull. Iiiik: Mellombrunt halvlangt hår, middels høy og slank, kler seg pent, avslappet type.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: tynn androgyn dame med pinnkort hår som alltid går i bukser. Stjerna: sporty blond dame med hestehale, dongeri og joggesko. Ser for meg at hun handler en del på Rimi, haha. Aner ikke hvorfor jeg tror det Mammantilnurket: litt Hanne Sørvaag type. Hun er ganske lav og blond? Som tripper rundt i fine kjoler og hæler mens hun dytter barnevogn. Hun har jo selv innrømmet at hun er glad i glam Anonymous poster hash: 5bd3a...185 Hehe. Forsjellige vi da:P Jeg ser for meg luten som slank, pen og med brunt halvlangt hår Mammatilburket, mørkt langt hår og veldig søt. Ikke så høy og med former Vicky - Mørkeblond, middels høy, normal kropp ikke tykk men former og pen. Tror ikke jeg har fått noe utseende på så mange fler Takk, takk - litt hoven i føttene om dagen så høyhælte sko må vente, men håret flagrer i vinden og kjolen er på (litt trangt over magen fortsatt, men puppene tar heldigvis litt av oppmerksomheten ... Haha). Luten: høy, slank med kule briller. Sofistikert og kjapp i replikken. Eksklusive klær i duse farger med rene linjer - skandinavisk design. Dyr hårklipp. Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin Elsker Livet: Liten, blonde Shirley Temple-krøller, store blå øyne og omringet av sommerfugler og blå småfugler à la Disney. Wow er du synsk eller? Du har jo helt rett jo:)
Magia Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin Hehe, jeg ser for meg det samme, bare litt sånn "Jasmine gone bad". Litt kraftig sminke og røffere klær, ellers helt lik Jasmine. Sug Lut (rart at alle har et inntrykk av henne ) : Grovbygd, høy, mørk stemme, mørk blond, feminint men "profesjonelt" kledd. Mamman til nurket: Lav, søt, sprudlende (hører en litt sånn trillende, karakteristisk latter), mørk blond/lys brunt hår. Miip you!: Heit (og det vet jeg, siden hun hadde bilde før). Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte). Gikk tom for nick gitt...
Musemorbr / Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid? Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk? Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma? Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid? Helbom!
Gjest Lagå Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll
Magia Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Hehe. Villedende nick, tydeligvis.
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Det gjør jeg også. Og hun er jo hot, til and å være.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Hehe. Villedende nick, tydeligvis. Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Tyrkisk Pepper: Prinsesse Jasmine fra Alladin Hehe, jeg ser for meg det samme, bare litt sånn "Jasmine gone bad". Litt kraftig sminke og røffere klær, ellers helt lik Jasmine. Sug Lut (rart at alle har et inntrykk av henne ) : Grovbygd, høy, mørk stemme, mørk blond, feminint men "profesjonelt" kledd. Mamman til nurket: Lav, søt, sprudlende (hører en litt sånn trillende, karakteristisk latter), mørk blond/lys brunt hår. Miip you!: Heit (og det vet jeg, siden hun hadde bilde før). Captain Hindsight: Morsom, litt goofy-looking (på en sjarmerende måte). Gikk tom for nick gitt... No no, feil der. Ikke noe kraftig sminke, er jo så naturlig pen, akkurat som en prinsesse :-D
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Sug Lut: lav, slank, mørkt hår, med bein i nesa, sofistikert, intelligent, morsom og kjapp i replikken Elsker Livet: Yndig, slank, middels høy, mellomblondt hår, alltid blid og imøtekommende kommer ikke på fler akkurat nå
Magia Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Hehe. Villedende nick, tydeligvis. Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så Jo, det gjør jeg. Her er et bilde av meg
Gjest Lagå Skrevet 10. juli 2013 #25 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Hehe. Villedende nick, tydeligvis. Bare du ikke ligner på profilbildet ditt så Jo, det gjør jeg. Her er et bilde av meg Nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå