Gå til innhold

Hvordan tror dere nickene ser ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen til nurket: Søt og litt lav, litt fnisete, men ikke på en dårlig måte. 

Magia: Tøff og typete

Musemorbr/: Slank, elegant og veldig pen.

Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt)
Catlady: Olivenhud og store pene øyne. Litt mystisk.

Scaniabusslastebilmjau: Lav og søt.

CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne.

Elsker livet: Masse former, og masse smil. Pen.

Ingen skal få!: Ser for meg et skikkelig søtt og sarkastisk smil :D

Anonymous poster hash: a8bce...c8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer

Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll :P

Nei, det er meg det;)

Skrevet

Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt)

Stemmer faktisk det. Jeg er ikke veldig høy, og får ofte høre jeg er søt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sug lut: Middelaldrende, tynn, brunt hår, megatykke colaglass briller ;)

Skeptisimo: Rund i kantene, mørkt hår, 30-åra

Elsker livet: 30-åra, litt lubben, bleket hår, store bryster, søtt ansikt

Vicky P.: Høy, slank, mørkt kort hår, og et ansiktsuttrykk som sier "jeg gir faen"

Barn og engler: Naturlig, 30-åra, lyst hår, former

Nå følte jeg meg virkelig gammel her :-o hehe.. Har ikke helt det folk ser for seg når de sier "lyst hår", men det dekker jo fargen jeg egentlig har på håret ;) Men farger det da, så varierer en del hvilke farge det har :-p

Skrevet

Jeg er ikke så tøff, men kanskje litt typete? Vanskelig å se sånt sjøl syns jeg.

Skrevet

Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent :P

Virker ihvertfall som de er "besserwissere"

Anonymous poster hash: 7de27...a39

Skrevet

Sug lut: Mann.

Anonymous poster hash: 3f848...76f
Skrevet

Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent :P

Importent?

Anonymous poster hash: ec5f9...8b7

Gjest Skofantomet
Skrevet

Sug lut ser jeg for meg som monsterhøy, stram hårklipp med harde linjer og strengt ansikt.

Barn&engler : Lav, fyldig med med halvkort hår med bølger og briller.

Musemorbr : Slank, krøllet langt mørkt hår, veldig søt og vennlig.

Elsker livet : Høy (litt lavere enn luten), halvlangt friskt og blankt naturlig stripet hår, frodig med et friskt ansikt.

Skrevet

Ingenting galt med besserwissere som faktisk har peiling, med mindre du synes det er så skrekkelig plagsomt at noen kan mer om deg på noen områder og ikke vil la faktafeil stå uimotsagt :).

Anonymous poster hash: 9966b...6fd

Skrevet

Hvem er "de"? Er det de som svarer med nick du refererer til? Er de besserwissere alle sammen? Hvordan ser en besserwisser ut da? Finnes det en importent-uniform? Er den importert fra et bedrevitende land? 

Anonymous poster hash: 27fdb...19d

Skrevet

Sug lut har sånn hjelmhår som den katten på profilbildet til hybelkanina.

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Skrevet

Sug lut har sånn hjelmhår som den katten på profilbildet til hybelkanina.

Anonymous poster hash: 5bd3a...185

Hahah :D

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Har langt lyst hår, og langtfra energisk, men resten stemmer ganske bra :-)

(bare på sommern jeg går i fargerike klær, ellers er det 100% svart)

Skrevet

Jeg har en forestilling om at Papegøyeblomst er råsexy med sterk erotisk utstråling. Hun bruker en litt krydret og tung sensuell parfyme, har rød leppestift og alle, uavhengig av alder og kjønn, får lyst til å ta på henne når de ser henne :)

Skrevet

Jeg har hengt her en stund, så har dannet meg et bilde av de fleste, men jeg orker ikke engang å begynne, for jeg har elefanthukommelse hva nick angår, og kan holde på i det uendelige..

Eneste jeg sliter med (og som faktisk plager meg litt) er at jeg under ingen omstendigheter klarer å se for meg at Vicky P. ikke ser ut slik hennes navnesøster i Little Britain :wacko:

Skrevet

Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid?

Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk?

Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma?

Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid?

Helbom! :)

Jeg tror musemorbr er litt kraftig og med mørkt, ikke så langt hår. Til skuldrene kanskje? Ca 1.70 cm. Sug lut: kort, mellomblondt hår, slank, kul klesstil. ♥♥♥in my heart♥♥♥: liten og mørk, søt, langt hår?? Mamman til Nurket: midt i 20åra, mellomblond hår i hestehale, sporty.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihihi, så morsom tråd :D

Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! :P nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne ;)

Skrevet

Jeg har en forestilling om at Papegøyeblomst er råsexy med sterk erotisk utstråling. Hun bruker en litt krydret og tung sensuell parfyme, har rød leppestift og alle, uavhengig av alder og kjønn, får lyst til å ta på henne når de ser henne :)

WOW, virkelig? Hadde jo vært spennende om det var sant... Jeg har knallrød leppestift i alle fall :-) Takk for komplimentet..

Skrevet

Vicky P: Ca 1.60-1.65 cm, ca 70 tettpakkede og fine kg med litt mage, rødlig hår og fregner, tynt og halvlangt. Går mest med olabukser og skjorter/enkle gensere i grønt og blått. Lite sminke, mest litt øyenskygge og mascara. ;)

Skrevet

Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! :P nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne ;)

Morsomt å høre oppfatningen din av kroppsspråk og fakter også!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sug lut ser jeg for meg som monsterhøy, stram hårklipp med harde linjer og strengt ansikt.

Barn&engler : Lav, fyldig med med halvkort hår med bølger og briller.

Musemorbr : Slank, krøllet langt mørkt hår, veldig søt og vennlig.

Elsker livet : Høy (litt lavere enn luten), halvlangt friskt og blankt naturlig stripet hår, frodig med et friskt ansikt.

Synes da ikke 170 er så lavt jeg ;) hehe.. Ikke noe halv kort bølgete hår heller, men fyldig og briller stemmer vel sånn sett ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg (både når det kommer til nickene her inne og bøker :) )

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Morsomt å høre oppfatningen din av kroppsspråk og fakter også!

Jeg kan prøve meg på et par i morgen når jeg er mer våken ;) men du er i allefall en rolig dame som vet hva du mener og hvor du står. Jeg tror du er ganske sofistikert og dannet! Jeg tenker ofte at du sitter ved et kjøkkenbord av en eller annen grunn.

Og Kira er en glad dame med mye energi, en litt fargerik person tror jeg, på bare positive måter. En sosial dame, med hage føler jeg hehe...

Skrevet

Haha morsom tråd... Jeg ser for meg alle nickene med barnevogner og en barneflokk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...