Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #26 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til nurket: Søt og litt lav, litt fnisete, men ikke på en dårlig måte. Magia: Tøff og typete Musemorbr/: Slank, elegant og veldig pen. Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt)Catlady: Olivenhud og store pene øyne. Litt mystisk. Scaniabusslastebilmjau: Lav og søt. CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne. Elsker livet: Masse former, og masse smil. Pen. Ingen skal få!: Ser for meg et skikkelig søtt og sarkastisk smil Anonymous poster hash: a8bce...c8a
magica fra tryll Skrevet 10. juli 2013 #27 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut - høy, slank dame med mørkt kort hår og med kjappe kommentarer Magia - Da ser jeg for meg Magica fra Tryll Nei, det er meg det;)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. juli 2013 #28 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til nurket: Søt og litt lav, litt fnisete, men ikke på en dårlig måte. Magia: Tøff og typete Musemorbr/: Slank, elegant og veldig pen. Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt) Catlady: Olivenhud og store pene øyne. Litt mystisk. Scaniabusslastebilmjau: Lav og søt. CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne. Elsker livet: Masse former, og masse smil. Pen. Ingen skal få!: Ser for meg et skikkelig søtt og sarkastisk smil Anonymous poster hash: a8bce...c8a Stemmer faktisk det. Jeg er ikke veldig høy, og får ofte høre jeg er søt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #29 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: Middelaldrende, tynn, brunt hår, megatykke colaglass briller Skeptisimo: Rund i kantene, mørkt hår, 30-åra Elsker livet: 30-åra, litt lubben, bleket hår, store bryster, søtt ansikt Vicky P.: Høy, slank, mørkt kort hår, og et ansiktsuttrykk som sier "jeg gir faen" Barn og engler: Naturlig, 30-åra, lyst hår, former Nå følte jeg meg virkelig gammel her :-o hehe.. Har ikke helt det folk ser for seg når de sier "lyst hår", men det dekker jo fargen jeg egentlig har på håret Men farger det da, så varierer en del hvilke farge det har :-p
Magia Skrevet 10. juli 2013 #30 Skrevet 10. juli 2013 Mammaen til nurket: Søt og litt lav, litt fnisete, men ikke på en dårlig måte. Magia: Tøff og typete Musemorbr/: Slank, elegant og veldig pen. Miip you!: Kjempetøff og pen! (Men der jukser jeg, for jeg har sett bilde, tross alt) Catlady: Olivenhud og store pene øyne. Litt mystisk. Scaniabusslastebilmjau: Lav og søt. CaptainHindsight: Rotete bustehode med store blå øyne. Elsker livet: Masse former, og masse smil. Pen. Ingen skal få!: Ser for meg et skikkelig søtt og sarkastisk smil Anonymous poster hash: a8bce...c8a Jeg er ikke så tøff, men kanskje litt typete? Vanskelig å se sånt sjøl syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #31 Skrevet 10. juli 2013 Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent Virker ihvertfall som de er "besserwissere" Anonymous poster hash: 7de27...a39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #32 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut: Mann. Anonymous poster hash: 3f848...76f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent Virker ihvertfall som de er "besserwissere" Anonymous poster hash: 7de27...a39 Importent? Anonymous poster hash: ec5f9...8b7
Gjest Skofantomet Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut ser jeg for meg som monsterhøy, stram hårklipp med harde linjer og strengt ansikt. Barn&engler : Lav, fyldig med med halvkort hår med bølger og briller. Musemorbr : Slank, krøllet langt mørkt hår, veldig søt og vennlig. Elsker livet : Høy (litt lavere enn luten), halvlangt friskt og blankt naturlig stripet hår, frodig med et friskt ansikt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #35 Skrevet 10. juli 2013 Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent Virker ihvertfall som de er "besserwissere" Anonymous poster hash: 7de27...a39 Ingenting galt med besserwissere som faktisk har peiling, med mindre du synes det er så skrekkelig plagsomt at noen kan mer om deg på noen områder og ikke vil la faktafeil stå uimotsagt . Anonymous poster hash: 9966b...6fd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #36 Skrevet 10. juli 2013 Ser vel for meg at de egentlig har kjedelige liv og lite spenning, så derfor er de så aktive her og tror de er importent Virker ihvertfall som de er "besserwissere" Anonymous poster hash: 7de27...a39 Hvem er "de"? Er det de som svarer med nick du refererer til? Er de besserwissere alle sammen? Hvordan ser en besserwisser ut da? Finnes det en importent-uniform? Er den importert fra et bedrevitende land? Anonymous poster hash: 27fdb...19d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #37 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut har sånn hjelmhår som den katten på profilbildet til hybelkanina. Anonymous poster hash: 5bd3a...185
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #38 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut har sånn hjelmhår som den katten på profilbildet til hybelkanina. Anonymous poster hash: 5bd3a...185 Hahah Anonymous poster hash: a8bce...c8a
Papegøyeblomst Skrevet 10. juli 2013 #39 Skrevet 10. juli 2013 Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid? Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk? Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma? Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid? Har langt lyst hår, og langtfra energisk, men resten stemmer ganske bra :-) (bare på sommern jeg går i fargerike klær, ellers er det 100% svart)
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2013 #40 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har en forestilling om at Papegøyeblomst er råsexy med sterk erotisk utstråling. Hun bruker en litt krydret og tung sensuell parfyme, har rød leppestift og alle, uavhengig av alder og kjønn, får lyst til å ta på henne når de ser henne
stjertløvetann Skrevet 10. juli 2013 #41 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har hengt her en stund, så har dannet meg et bilde av de fleste, men jeg orker ikke engang å begynne, for jeg har elefanthukommelse hva nick angår, og kan holde på i det uendelige.. Eneste jeg sliter med (og som faktisk plager meg litt) er at jeg under ingen omstendigheter klarer å se for meg at Vicky P. ikke ser ut slik hennes navnesøster i Little Britain
Sikkertforgammel Skrevet 10. juli 2013 #42 Skrevet 10. juli 2013 Musemor: Liten, normal kropp, lysblondt eller lysebrunt langt hår i rotete knute på toppen, briller, litt surrete og organisatorisk på samme tid? Sug Lut: Ganske høy, slank, kort blondt hår, brune øyne og et smart blikk? Yzma: Middels høy, litt fyldig og formfull, sort eller mørkebrunt langt hår, karisma? Papegøyeblomst: Halvlangt mørkt hår, litt fyldig, fargerike klær, energisk og blid? Helbom! Jeg tror musemorbr er litt kraftig og med mørkt, ikke så langt hår. Til skuldrene kanskje? Ca 1.70 cm. Sug lut: kort, mellomblondt hår, slank, kul klesstil. ♥♥♥in my heart♥♥♥: liten og mørk, søt, langt hår?? Mamman til Nurket: midt i 20åra, mellomblond hår i hestehale, sporty.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juli 2013 #43 Skrevet 10. juli 2013 Hihihi, så morsom tråd Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne
Papegøyeblomst Skrevet 10. juli 2013 #44 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har en forestilling om at Papegøyeblomst er råsexy med sterk erotisk utstråling. Hun bruker en litt krydret og tung sensuell parfyme, har rød leppestift og alle, uavhengig av alder og kjønn, får lyst til å ta på henne når de ser henne WOW, virkelig? Hadde jo vært spennende om det var sant... Jeg har knallrød leppestift i alle fall :-) Takk for komplimentet..
Sol Ute Skrevet 10. juli 2013 #45 Skrevet 10. juli 2013 Vicky P: Ca 1.60-1.65 cm, ca 70 tettpakkede og fine kg med litt mage, rødlig hår og fregner, tynt og halvlangt. Går mest med olabukser og skjorter/enkle gensere i grønt og blått. Lite sminke, mest litt øyenskygge og mascara.
Virginia. Skrevet 10. juli 2013 #46 Skrevet 10. juli 2013 Hihihi, så morsom tråd Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne Morsomt å høre oppfatningen din av kroppsspråk og fakter også!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #47 Skrevet 10. juli 2013 Sug lut ser jeg for meg som monsterhøy, stram hårklipp med harde linjer og strengt ansikt. Barn&engler : Lav, fyldig med med halvkort hår med bølger og briller. Musemorbr : Slank, krøllet langt mørkt hår, veldig søt og vennlig. Elsker livet : Høy (litt lavere enn luten), halvlangt friskt og blankt naturlig stripet hår, frodig med et friskt ansikt. Synes da ikke 170 er så lavt jeg hehe.. Ikke noe halv kort bølgete hår heller, men fyldig og briller stemmer vel sånn sett
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 10. juli 2013 #48 Skrevet 10. juli 2013 Hihihi, så morsom tråd Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne Jeg tenker akkurat det samme som deg (både når det kommer til nickene her inne og bøker )
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juli 2013 #49 Skrevet 10. juli 2013 Hihihi, så morsom tråd Jeg oppdaget nå at jeg ikke har noen bilder i hodet av noen av dere, ikke på utseende i hvertfall, ser dere mer som en rekke personlige egenskaper/fakter...helt rart, for jeg hadde tidligere veldig livlig fantasi og brukte i mange år å ligge unna filmatiseringer av bøker, ettersom jeg ble så fornærmet rett og slett, over at filmskaperne kunne bomme så fatalt på hvordan karakterene og miljøet så ut! nå vet jeg i hvertfall hva jeg kommer til å tenke på i tiden fremover her inne Morsomt å høre oppfatningen din av kroppsspråk og fakter også! Jeg kan prøve meg på et par i morgen når jeg er mer våken men du er i allefall en rolig dame som vet hva du mener og hvor du står. Jeg tror du er ganske sofistikert og dannet! Jeg tenker ofte at du sitter ved et kjøkkenbord av en eller annen grunn. Og Kira er en glad dame med mye energi, en litt fargerik person tror jeg, på bare positive måter. En sosial dame, med hage føler jeg hehe...
Urwa Skrevet 10. juli 2013 #50 Skrevet 10. juli 2013 Haha morsom tråd... Jeg ser for meg alle nickene med barnevogner og en barneflokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå