Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #51 Skrevet 7. juli 2013 Du sier du svarer med samme mynt, men innlegget du klikka i vinkel over var ikke frekt. Les gjennom det en gang til, og prøv å se at du overreagerte kraftig. Derfor kommer folk med negative svar til deg - ETTER det unødvendig frekke svaret ditt. Du framstår som ustabil. Anonymous poster hash: 87c76...e84 Det er frekt å si: Kjøp deg noe eget eller omplasser katten. Det er et "angrep" på katta, sånn jeg ser det. Det er skrevet på en nedlatende måte, "sånn som at herregud hvorfor kjøper dere ikke bare deres eget liksom". Jeg eier eget, jeg er bedre enn deg" holdning.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #52 Skrevet 7. juli 2013 Litt på siden av det du spør om, men hvis dere har så dårlig råd at dere ikke får lån nok til å kjøpe en liten bolig og heller ikke har råd til å bruke 500 kr på sparket (jfr annonse på Finn) hadde det da ikke vært lurt å vente litt med å forsøke å bli gravid? Barn er ikke billig i drift! Anonymous poster hash: 14ba7...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå