Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. juli 2013 #51 Skrevet 8. juli 2013 Min egen. Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. Skal litt til å toppe den, LillaGorilla. Ja, herregud, signerer luten her jeg
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #53 Skrevet 9. juli 2013 Det må jo være historien jeg leste her inne, fra hottecharlotte eller hva hun kalte seg.. Stakkars dame! Anonymous poster hash: 49000...999
Kanutten83 Skrevet 9. juli 2013 #54 Skrevet 9. juli 2013 Husker navnet hottecharlotte, men hva skjedde med henne? Anonymous poster hash: b4fb6...81b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #55 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #56 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #57 Skrevet 9. juli 2013 Poenget var vel utrohistorier, og dette var min historie, så da var det min samboer og hans bror sin dame.. Anonymous poster hash: 9b55c...966 ...og tror du det var en grunn til at ingen av dem gikk for å kikke etter dere? Enten sov de, eller var travelt opptatt med å ikke sove. Anonymous poster hash: 881ab...449 idiotisk å svare sånn da...Jeg driter seriøst i om de holdt på eller ikke.. Dette er mange år siden.. jeg skulle fortelle min historie... om de inne i vognen også hadde en historie var ikke poenget... Å nei, jeg tror neppe det, men om de gjorde det trenger jo ikke jeg har dårlig samvittighet lenger... Kanskje jeg skal slenge meg på din teori... Anonymous poster hash: 9b55c...966
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #58 Skrevet 9. juli 2013 Min egen, krever guts å snakke om den, selv sååå mange år etterpå.... Min eks, faren til min eldste datter og jeg hadde campingvogn. På sommeren kom broren hans og hans kone på besøk til oss...( før vi fikk barn dette da) En kveld ble det litt sånn flørting under bordet, holdt fingrer o.l.... det bare ble sånn, aner ikke hvorfor.... Dette mens alle satt sammen... Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet...( ikke sex, men det meste av annet,,, shit... Det er vinduer ut i teltet da, å vi hadde jo ingen kontroll om noen kom ut... Etter å ha blitt temmelig hete, gikk vi til stranda å hadde sex... herregud, trøster meg med at jeg var 22 år og null moral... Dette ødela jo såklart mitt forhold til henne, uten at hun visste det da.. jeg klarte aldri se henne skikkelig i øynene igjen.. Noen år etterpå fikk de en datter, de bodde i utlandet, og vi skulle dit i barnedåp. Da hadde også vi fått baby.... og tror du ikke vi klarte det igjen æ... når de var i butikken.... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966 Du pulte broren til samboeren min? Tillogmed etter du og samboer og broren til samboeren din og dama hans(som han var utro med med deg) fikk barn? Fy faen du er bare jævlig.... Er du fortsatt sammen med samme mann? Han du pulte broren til.... Anonymous poster hash: 74619...f7b ja det gjorde jeg.. Å jeg er IKKE stolt av det... Helt forferdelig og sykt... Nei jeg er ikke sammen med han idag.... De er heller ikke sammen Anonymous poster hash: 9b55c...966
n74 Skrevet 9. juli 2013 #59 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b Jeg vet ikke om jeg kan tilgi utroskap, men jeg hadde garantert klart å ta til me dette barnet. Søsteren til barnet mitt hadde vært velkommen i vårt liv uansett.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. juli 2013 #60 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b Vet du, i akkurat et slikt tilfelle tror jeg at jeg også kunne gjort det. Det er jo ikke den uskyldige nyfødtes skyld at foreldrene ikke oppfører seg fint mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #61 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b Det er sant, "Siri" er i omgangskretsen til min mor. Utroskapen skjedde kun en gang i fylla (selvom utroskap er utroskap). Jeg tror jeg hadde klart å gjøre det samme, når et dødsfall rammer deg får du perspektiv på ting, det samme når du sitter med en liten baby, og denne babyen har en søster som ikke har en mor. Jeg har ikke sagt at alle ekteskapsproblemene løste seg denne dagen, det vet jeg ingenting om, men de lever hvertfall lykkelige i dag, og jeg vet ikke om en mann som elsker sin kone og sine barn høyere enn denne mannen. "Siri" forsøkte forresten å amme begge barna, men det gikk ikke, så etter et par måneder bestemte hun seg for å slutte p amme helt, for hun syntes det ble feil å bare gi sin biologiske datter mm mens hun andre fikk mme. Hun har også adoptert Ane sitt barn, og hun anser dem begge for sine og elsker de like høyt. Ane sitt barn har forresten ingen kontakt med sin andre familie. Jeg tror det er fordi familien ikke var i interesserte og at de fra før av heller ikke hadde kontakt med Ane. Anonymous poster hash: 64b5f...026
LittLykkelig Skrevet 9. juli 2013 #62 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b Hvis det var snakk om et spedbarn (til hun som en gang var min venninne, utroskap eller ei) så hadde jeg ikke nølt engang! For meg ville det betydd mer å ta meg av dette lille barnet som stod alene i verden.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #63 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Sykt.... Hadde aldri klart å ta til meg elskerinnens barn... Eller tilgitt utroskap... Høres uansett ut som en fiktiv historie.... Kan umulig være sant?!?! Anonymous poster hash: 74619...f7b Det er sant, "Siri" er i omgangskretsen til min mor. Utroskapen skjedde kun en gang i fylla (selvom utroskap er utroskap). Jeg tror jeg hadde klart å gjøre det samme, når et dødsfall rammer deg får du perspektiv på ting, det samme når du sitter med en liten baby, og denne babyen har en søster som ikke har en mor. Jeg har ikke sagt at alle ekteskapsproblemene løste seg denne dagen, det vet jeg ingenting om, men de lever hvertfall lykkelige i dag, og jeg vet ikke om en mann som elsker sin kone og sine barn høyere enn denne mannen. "Siri" forsøkte forresten å amme begge barna, men det gikk ikke, så etter et par måneder bestemte hun seg for å slutte p amme helt, for hun syntes det ble feil å bare gi sin biologiske datter mm mens hun andre fikk mme. Hun har også adoptert Ane sitt barn, og hun anser dem begge for sine og elsker de like høyt. Ane sitt barn har forresten ingen kontakt med sin andre familie. Jeg tror det er fordi familien ikke var i interesserte og at de fra før av heller ikke hadde kontakt med Ane. Anonymous poster hash: 64b5f...026 Forresten så hadde jo ikke "Siri" i utgangspunktet tenkt til å tilgi mannen sin. De hadde tatt ut seperasjon og flyttet fra hverandre. Det var da "ane" døde hun fant ut av at hun måtte gjøre det som var riktig for både sitt eget barn og dette barnet sitt søster, og heldigvis fungerte det fint. Anonymous poster hash: 64b5f...026
HunMedDeBlå Skrevet 9. juli 2013 #64 Skrevet 9. juli 2013 "Siri" var gift og ventet sitt første barn. Skeis venninne "ane" ventet sitt første barn en mnd senere, var singel og nektet å fortelle vennegjengen hvem som var faren. Og ja, dere gjetter riktig, det var selvfølgelig siris mann som var faren til Anes barn også. Sannheten kom for en dag, Ane var en angrende synder (skjedde i fylla), og verken Siri eller Ane ønsket kontakt med mannen. De hadde heller ingen særlig kontak med hverandre, men måtte forholde seg til hverandre pga felles venner og jobbkontakter. De taklet det greit begge to, men var ikke venner lengre. Så skulle Siri føde og (eks)mannen ble med. Midt under fødselen fikk mannen en telefon som sa at Ane var utsatt for en bilulykke og i dette øyeblikk ble fraktet med helikopter der Siri lå med veer (mannens navn sto på helsekortet, han hadde velkjent seg farskapet). De visste ikke hvordan det var med babyen, men det så dårlig ut for Ane, så de ville forløse babyen. Mannen ville ikke være med når Anes baby ble født, men Siri sa at han måtte. Mannen gikk og Siri fødte alene. Noen timer etterpå kom mannen tilbake og fikk se sin nyfødte datter og Siri. Han gråt og fortalte at Ane døde og at hun hadde fått en datter, hun også. Nå skulle han bli alene-pappa, for de visste jo begge at Ane ikke hadde noen foreldre som kunne ta seg av barnet. "Nei", så Siri. "Dette klarer vi sammen. I dag er to nydelige jenter kommet til verden. De er søsken, nesten tvillinger. Jeg lover å elske de begge like høyt". I dag lever Siri og mannen lykkelig gift og de to jente e er tenåringer. Barna kjenner historien, og er åpne om alt. Begge sier mamma til Siri, men hun ene vet hun har en annen mamma. Nå sitter jeg her på bussen og små gråter.. For en vakker historie! Anonymous poster hash: 64b5f...026
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #65 Skrevet 9. juli 2013 Naboen til tante hadde vært sammen med ungdomskjæresten i mange år. De var begge over 30. De brukte litt tid på å bli gravid, og det klaffet ikke lenge etter at de flyttet inn i det nybygde huset sitt. Et vanlig lykkelig par, virket som de alltid gjorde ting i lag. Jeg så på de som drømmeparet... Men på føden da babyen ble født, fikk pappaen sitt livs sjokk. Babyen var mørk!!! Dama som var en utro løgner, fortsatte jo med å juge at hun var voldtatt. Men etterhvert kom sannheten frem, takke være at biologisk far, nå voldtekts mistenkt hadde tatt vare på masse meldinger hun hadde sendt... Så viste seg at det var utroskap ikke voldtekt, biologisk far tilga dama og de ble sammen siden mannen ikke var interessert mere. Det nye forholde varte ikke lenge... Anonymous poster hash: 1e544...53f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #67 Skrevet 29. juli 2013 Ekssamboer, far til våre 2 barn hadde et forhold med en kollega i 2 år. Og jammen hadde han ikke et forhold TIL med en ANNEN kollega samtidig i 1 år..! Den ene kollegaen ble både uplanlagt og ..yes.. planlagt (!) gravid mens forholdet stod på. Vi var altså 3 damer som ikke visste om hverandre det siste året. Hun ene gikk jeg i samme klasse med på skolen med da dette foregikk og hun andre hadde han tatt med barna på besøk til flere ganger.. Nice one. Jeg avslørte det ene forholdet, vi gikk så til terapi på Familievernkontoret. Han lovet bot og bedring -jeg var faktisk villig til å vurdere tilgivelse.. Men så viste det seg at han jo hadde en forhold TIL som han bare fortsatte med samtidig som vi gikk i terapi på Familievernkontoret. Nice one igjen. Anonymous poster hash: 3d524...052
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #68 Skrevet 29. juli 2013 Edit; begge damene som han hadde seg med visste jo at han var opptatt med samboer og barn, da.. Det visste de fra før og det ble vel bekreftet da de var på 'besøk' her når jeg ikke var hjemme.. :/ #67 Anonymous poster hash: 3d524...052
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #69 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er født under en ulykkelig stjerne når det gjelder sånne ting, og har ikke bare en, men TO ganger opplevd min kjæreste min gå tilbake til eksen. Han første presterte dette da jeg var gravid med mitt eldste barn, og vi to planla å flytte sammen. Ekskona hans, som selv hadde bedratt ham og stukket av med sin elsker, var blitt singel like i forveien, og klarte ikke å se på at han etablerte seg på nytt. Hun jugde han full av at hun hadde angret så fælt, ville at barna deres skulle vokse opp med to foreldre osv. Da han ikke beit på, kom hun med en lang historie om at hun hadde vært døden nær i en ulykke og hadde revurdert hele livet sitt, at hun ville ha tilgivelse for alt mulig, og at hun dessuten heller ville begå selvmord enn å måtte se ham bli gift med meg. Hun håpte jeg ville bli en god morserstatning etter hennes død og så videre. Et press han ikke kunne stå for, forklarte han meg. I tillegg hadde han nok innerst inne i mange år ønsket å se henne krype og be om unnskyldning. For han grep muligheten med begge hender og innledet et nytt forhold til henne, kastet meg ut mens jeg ennå var gravid, gjorde eksen gravid, og ble skilt fra henne for 2.gang før hun hadde født deres yngste. Mange år etter kom jeg sammen med en fantastisk mann som var min kollega. Vi hadde jo barn fra før på hver vår kant, og syntes selv vi var en god match. Men da vi hadde fått to små på to år, begynte det å ane meg at ikke alt var som det skulle. Han hadde jo alltid hatt en litt over gjennomsnittlig masete ekskone, som ringte og tastet om absolutt alt mulig. Han forholdt seg også alltid til hennes meninger som om de kom fra selve Orakelet i Delfi. (Hvis jeg foreslo noe, var han skeptisk, hvis hun sa samme ting 6 måneder etter var det det eneste riktige. Nyttet ikke å si at det var nøyaktig likt mitt forslag, da lot han bare som om han ikke husket at jeg hadde sagt det samme.) Midt i den mest krevende perioden, med flere bleiebarn i hus, jeg hadde eksamen, selv hadde han pappaperm og mye huslige plikter, skjønte jeg at noe var galt. Og det viste seg at de evinnelige sms-ene fra eksen ikke bare var samarbeid omkring barn og praktiske ting. De drev faktisk og planla hvordan de skulle få et par netter sammen uten at jeg skulle få vite det! Da jeg spurte ham hvordan i alle dager han kunne bedra meg på den måten, jeg som hadde fortalt ham om min fortid, hadde han som grunn at livet med småbarn og alt det der var så grått og trist og slitsomt. Han trengte liksom å ha det litt mer godt! De kom sammen igjen, på bekostning av mine barn og vår lille familie. I følge andre som kjenner paret er det hun som bestemmer alt der hjemme. Men så var det alltid hun som hadde pengene også, da. Livet er nok mindre grått og trist med hennes penger, med vaskehjelper, nye biler ustanselig og alt som hører til! Anonymous poster hash: 2448e...0db
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #70 Skrevet 4. august 2013 Jeg er født under en ulykkelig stjerne når det gjelder sånne ting, og har ikke bare en, men TO ganger opplevd min kjæreste min gå tilbake til eksen. Han første presterte dette da jeg var gravid med mitt eldste barn, og vi to planla å flytte sammen. Ekskona hans, som selv hadde bedratt ham og stukket av med sin elsker, var blitt singel like i forveien, og klarte ikke å se på at han etablerte seg på nytt. Hun jugde han full av at hun hadde angret så fælt, ville at barna deres skulle vokse opp med to foreldre osv. Da han ikke beit på, kom hun med en lang historie om at hun hadde vært døden nær i en ulykke og hadde revurdert hele livet sitt, at hun ville ha tilgivelse for alt mulig, og at hun dessuten heller ville begå selvmord enn å måtte se ham bli gift med meg. Hun håpte jeg ville bli en god morserstatning etter hennes død og så videre. Et press han ikke kunne stå for, forklarte han meg. I tillegg hadde han nok innerst inne i mange år ønsket å se henne krype og be om unnskyldning. For han grep muligheten med begge hender og innledet et nytt forhold til henne, kastet meg ut mens jeg ennå var gravid, gjorde eksen gravid, og ble skilt fra henne for 2.gang før hun hadde født deres yngste. Mange år etter kom jeg sammen med en fantastisk mann som var min kollega. Vi hadde jo barn fra før på hver vår kant, og syntes selv vi var en god match. Men da vi hadde fått to små på to år, begynte det å ane meg at ikke alt var som det skulle. Han hadde jo alltid hatt en litt over gjennomsnittlig masete ekskone, som ringte og tastet om absolutt alt mulig. Han forholdt seg også alltid til hennes meninger som om de kom fra selve Orakelet i Delfi. (Hvis jeg foreslo noe, var han skeptisk, hvis hun sa samme ting 6 måneder etter var det det eneste riktige. Nyttet ikke å si at det var nøyaktig likt mitt forslag, da lot han bare som om han ikke husket at jeg hadde sagt det samme.) Midt i den mest krevende perioden, med flere bleiebarn i hus, jeg hadde eksamen, selv hadde han pappaperm og mye huslige plikter, skjønte jeg at noe var galt. Og det viste seg at de evinnelige sms-ene fra eksen ikke bare var samarbeid omkring barn og praktiske ting. De drev faktisk og planla hvordan de skulle få et par netter sammen uten at jeg skulle få vite det! Da jeg spurte ham hvordan i alle dager han kunne bedra meg på den måten, jeg som hadde fortalt ham om min fortid, hadde han som grunn at livet med småbarn og alt det der var så grått og trist og slitsomt. Han trengte liksom å ha det litt mer godt! De kom sammen igjen, på bekostning av mine barn og vår lille familie. I følge andre som kjenner paret er det hun som bestemmer alt der hjemme. Men så var det alltid hun som hadde pengene også, da. Livet er nok mindre grått og trist med hennes penger, med vaskehjelper, nye biler ustanselig og alt som hører til! Anonymous poster hash: 2448e...0db Fy søren! Han fikk jeg lyst til å kastrere! *KNURR* Anonymous poster hash: af940...d6d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #71 Skrevet 5. august 2013 Et tilsynelatende lykkelig kjærestepar på fødestuen. Hun i store smerter, banner og skriker. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for sin kjære, men prøver så godt han kan med massasje og støtte. Helt til hun skriker til han: "Kom deg vekk fra meg!! Det er ikke ditt barn en gang!" Stakkars mann som hadde sammen med sin familie (foreldre, søsken osv) gledet seg, handlet babyutstyr/klær og vært stolt som en hane i 9. mnd... Anonymous poster hash: 4cd26...a62
Gjest Yzma Skrevet 5. august 2013 #72 Skrevet 5. august 2013 Et tilsynelatende lykkelig kjærestepar på fødestuen. Hun i store smerter, banner og skriker. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for sin kjære, men prøver så godt han kan med massasje og støtte. Helt til hun skriker til han: "Kom deg vekk fra meg!! Det er ikke ditt barn en gang!" Stakkars mann som hadde sammen med sin familie (foreldre, søsken osv) gledet seg, handlet babyutstyr/klær og vært stolt som en hane i 9. mnd... Anonymous poster hash: 4cd26...a62 ...ouch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå