Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #26 Skrevet 5. juli 2013 Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966 "Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet..." Betyr det hva jeg tror det betyr? Din sambo hadde en annen dame? Du ble nok kvalm av nervøsitet for å glemme anonymknappen. Husker dere historien om en russisk mann som ble avslørt av Google street view? Han og elskerinna ble tatt bilde av, og kjæresten hans så det. Og hun fikk sjokk. Anonymous poster hash: 881ab...449
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #27 Skrevet 5. juli 2013 Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966 "Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet..." Betyr det hva jeg tror det betyr? Din sambo hadde en annen dame? Du ble nok kvalm av nervøsitet for å glemme anonymknappen. Husker dere historien om en russisk mann som ble avslørt av Google street view? Han og elskerinna ble tatt bilde av, og kjæresten hans så det. Og hun fikk sjokk. Anonymous poster hash: 881ab...449 Poenget var vel utrohistorier, og dette var min historie, så da var det min samboer og hans bror sin dame.. Anonymous poster hash: 9b55c...966
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #28 Skrevet 5. juli 2013 Poenget var vel utrohistorier, og dette var min historie, så da var det min samboer og hans bror sin dame.. Anonymous poster hash: 9b55c...966 ...og tror du det var en grunn til at ingen av dem gikk for å kikke etter dere? Enten sov de, eller var travelt opptatt med å ikke sove. Anonymous poster hash: 881ab...449
Musemorbr / Skrevet 6. juli 2013 #29 Skrevet 6. juli 2013 Min eks hadde holdt på med en nær venninne av meg. Det tok et halvt år før jeg fikk vite det. Da var forholdet over. Hun oppsøkte meg og slo til meg fordi noen hadde sagt at jeg skulle ha kalt henne en hore i det øyeblikket jeg fikk vite om det. Så jeg ble slått ned og ropt til at man faen ikke er en hore bare fordi man ligger med noen. Senere får jeg vite at han også hadde ligget med min kusine. Dette skulle de ha resonert seg frem til at var rettferdig. I tidlig tenårene hadde nemlig hennes mye eldre eks sjenket oss fulle og forsynt seg av meg når jeg sovnet. Altså mente hun det var hennes rett.
Cat.68 Skrevet 6. juli 2013 #30 Skrevet 6. juli 2013 Dette var for et helt liv siden føles det som og før jeg kom til Norge.Jeg var stormende forelsket og trudde jeg funnet drømmemannen. Da vi bestemte oss for å forlove oss på julaften det året kunne jeg ikke vært mere lykkelig. Han arbeidet som snekrer og skulle gjøre ferdig en jobb i en annen kommune så skulle han hente ringene og komme til meg på formiddagen lille julaften. Spent av forventing stod jeg opp lille julaften og ventet på min tilkommende forlovede. Timene gikk og gikk og gikk og ingen dukket opp.Når dagen ble til kveld ble jeg urolig for at noe hent ham, og da han aldri tok telefonen da jeg ringte ble jeg orntlig bekymret. Dette lignet ikke kjæresten min.Ringte hans foreldre og spurte hans mor om hun hørt noe fra ham men det hadde hun ikke sa hun.Jeg syntes hun virket litt rar på telefon men tenkte ikke mer over det siden jeg var så bekymret. 1 time etterpå ringte hans far opp meg og sa at han ikke kunne holde inne med hva hans sønn gjort, og kunne fortelle meg at han kvelden før flyttet sammen med sin eks. Det var mitt livs sjokk og hadde ikke noen særlig til jul det året.3 mnd etterpå var han gift med henne og 6 mnd etter det igjen ble dem sepatert og senere skilt. Da kom den tosken krypende og ba om tilgivelse, noe han selvsagt ikke fikk. Det viste seg at han drevet på med henne hele tiden vi var sammen. " grøss"
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juli 2013 #31 Skrevet 6. juli 2013 Ja, forresten, jeg har en småvittig en fra Australia. Der er det noen klipper eller hva man nå skal kalle det, som går ut i havet som noen tynne spisser. Disse blir gravd ut av vannet helt nederst, slik at det blir en bue underst og de ser ut som enorme, naturlige broer. Folk går jo ofte ut på disse broene, det er veldig flott og fascinerende og et yndet turistmål. Noen ganger raser "toppen" av disse broene igjen, slik at deler av dette blir stående igjen som topper midt ute i havet, uten landforbindelse, og en dag raste en av disse mens et par var på romantisk tur, slik at de ble stående igjen ute på denne ensomme klippen. De måtte reddes av helikopter og det ble satt igang en stor aksjon og det ble mye mediastyr. Det var dessuten helikopteret til den største TV-stasjonen som hentet dem ut, sies det. Dessverre for dette paret var det meningen forholdet skulle forbli hemmelig, all den tid de begge var gifte. Og de skulle jo vært et helt annet sted utifra det de hadde fortalt sine respektive. Dessverre for dem fikk jo ektefellene deres fort vite hva som foregikk, siden denne redningsaksjonen ble vist i samtlige medier.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #32 Skrevet 6. juli 2013 Jeg var utro da jeg var i et langvarig forhold med x-en. Hadde elskeren min hjemme i vår seng, mens samboeren var på vestlande og hentet en bil han hadde kjøpt til meg! Jeg var mye yngre da, og angret ikke et sekund da det sto på. Men er forferdelig flau og skammer meg veldig den dag i dag. Han fikk aldri vite det, og nå i ettetid synes jeg det er greit at han ikke vet. Vi gikk jo vær vår vei etter vært, så synes bare det hadde vært slemt og unødvendig å fortelle det i ettertid. Eller hva tenker dere? Hadde jeg bare tenkt på meg selv, hadde jeg fortalt han det i ettertid for å lette på samvittigheten min, men tenker at det umulig kan gi ham noen som helst glede av å få høre det, så da holde jeg deg for meg selv. *huske anonym knappen* Anonymous poster hash: 33a6b...f3c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #33 Skrevet 6. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917 Skulle ikke tilfeldigvis være i Oppland dette her? Anonymous poster hash: c0c61...3b3 Nei, mye lenger sør Anonymous poster hash: c07b2...917 Da må jeg spør, er det i aust-agder? Anonymous poster hash: 62166...341
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #34 Skrevet 6. juli 2013 Poenget var vel utrohistorier, og dette var min historie, så da var det min samboer og hans bror sin dame.. Anonymous poster hash: 9b55c...966 ...og tror du det var en grunn til at ingen av dem gikk for å kikke etter dere? Enten sov de, eller var travelt opptatt med å ikke sove. Anonymous poster hash: 881ab...449 ja ja, om du tror det så spiller det ingen rolle for meg.... det hadde bare vært bra det... Var ikke poenget å skrive historier her da???? det var min fadese... om samboeren min hadde seg med henne har jo all den dårlige samvittigheten min vært unødvendig,,,, Anonymous poster hash: 9b55c...966
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #35 Skrevet 6. juli 2013 Ja, forresten, jeg har en småvittig en fra Australia. Der er det noen klipper eller hva man nå skal kalle det, som går ut i havet som noen tynne spisser. Disse blir gravd ut av vannet helt nederst, slik at det blir en bue underst og de ser ut som enorme, naturlige broer. Folk går jo ofte ut på disse broene, det er veldig flott og fascinerende og et yndet turistmål. Noen ganger raser "toppen" av disse broene igjen, slik at deler av dette blir stående igjen som topper midt ute i havet, uten landforbindelse, og en dag raste en av disse mens et par var på romantisk tur, slik at de ble stående igjen ute på denne ensomme klippen. De måtte reddes av helikopter og det ble satt igang en stor aksjon og det ble mye mediastyr. Det var dessuten helikopteret til den største TV-stasjonen som hentet dem ut, sies det. Dessverre for dette paret var det meningen forholdet skulle forbli hemmelig, all den tid de begge var gifte. Og de skulle jo vært et helt annet sted utifra det de hadde fortalt sine respektive. Dessverre for dem fikk jo ektefellene deres fort vite hva som foregikk, siden denne redningsaksjonen ble vist i samtlige medier. Herlig! Anonymous poster hash: 51f98...751
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #36 Skrevet 6. juli 2013 Min egen, krever guts å snakke om den, selv sååå mange år etterpå.... Min eks, faren til min eldste datter og jeg hadde campingvogn. På sommeren kom broren hans og hans kone på besøk til oss...( før vi fikk barn dette da) En kveld ble det litt sånn flørting under bordet, holdt fingrer o.l.... det bare ble sånn, aner ikke hvorfor.... Dette mens alle satt sammen... Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet...( ikke sex, men det meste av annet,,, shit... Det er vinduer ut i teltet da, å vi hadde jo ingen kontroll om noen kom ut... Etter å ha blitt temmelig hete, gikk vi til stranda å hadde sex... herregud, trøster meg med at jeg var 22 år og null moral... Dette ødela jo såklart mitt forhold til henne, uten at hun visste det da.. jeg klarte aldri se henne skikkelig i øynene igjen.. Noen år etterpå fikk de en datter, de bodde i utlandet, og vi skulle dit i barnedåp. Da hadde også vi fått baby.... og tror du ikke vi klarte det igjen æ... når de var i butikken.... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966 Du pulte broren til samboeren min? Tillogmed etter du og samboer og broren til samboeren din og dama hans(som han var utro med med deg) fikk barn? Fy faen du er bare jævlig.... Er du fortsatt sammen med samme mann? Han du pulte broren til.... Anonymous poster hash: 74619...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #37 Skrevet 6. juli 2013 Min egen, krever guts å snakke om den, selv sååå mange år etterpå.... Min eks, faren til min eldste datter og jeg hadde campingvogn. På sommeren kom broren hans og hans kone på besøk til oss...( før vi fikk barn dette da) En kveld ble det litt sånn flørting under bordet, holdt fingrer o.l.... det bare ble sånn, aner ikke hvorfor.... Dette mens alle satt sammen... Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet...( ikke sex, men det meste av annet,,, shit... Det er vinduer ut i teltet da, å vi hadde jo ingen kontroll om noen kom ut... Etter å ha blitt temmelig hete, gikk vi til stranda å hadde sex... herregud, trøster meg med at jeg var 22 år og null moral... Dette ødela jo såklart mitt forhold til henne, uten at hun visste det da.. jeg klarte aldri se henne skikkelig i øynene igjen.. Noen år etterpå fikk de en datter, de bodde i utlandet, og vi skulle dit i barnedåp. Da hadde også vi fått baby.... og tror du ikke vi klarte det igjen æ... når de var i butikken.... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966 Du pulte broren til samboeren min? Tillogmed etter du og samboer og broren til samboeren din og dama hans(som han var utro med med deg) fikk barn? Fy faen du er bare jævlig.... Er du fortsatt sammen med samme mann? Han du pulte broren til.... Anonymous poster hash: 74619...f7b Se nå at det heldigvis er en eks... Anonymous poster hash: 74619...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #38 Skrevet 6. juli 2013 Ei jeg kjenner hadde gått og lagt seg, og våknet på natta av at senga gynga. Der lå gubben hennes og knulla på barnepika. Mens hun lå i samme senga. Den syns jeg er rimelig "grotesk" da. Det er veldig mange år siden da. Men akkurat den historien syns jeg er helt grusomt. Anonymous poster hash: eba9d...baa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #39 Skrevet 6. juli 2013 Dette skjedde med meg for 2 år siden - eksen min bodde i en ganske liten leilighet, så det var jo kun en seng der. Min daværende bestevenninne bodde et stykke unna med tog, så jeg lot henne ofte bli over hos han (jeg bodde jo så og si hos han), sånn at hun slapp den lange reiseveien hjem. Men en natt da jeg våknet så lå jeg i midten, hun ganske tett ved siden av meg, og han tett på meg på min andre side. Da kjente jeg hånden hans lå over magen min, og fingret henne mens hun holdt seg selv for munnen for ikke å vekke meg med stønningen sin. Jeg fløy opp, ga dem en ganske så fin tale, spesielt til henne, og jeg dro. Den dag i dag får jeg fortsatt høre at hun sier "men det var hans feil".. Men nei, hun nøt det ganske kraftig til å være "bare hans feil".. Anonymous poster hash: b61bf...005
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #40 Skrevet 6. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917 Skulle ikke tilfeldigvis være i Oppland dette her? Anonymous poster hash: c0c61...3b3 Nei, mye lenger sør Anonymous poster hash: c07b2...917 Da må jeg spør, er det i aust-agder? Anonymous poster hash: 62166...341 Nei, men nærme. I Vest-Agder faktisk Anonymous poster hash: c07b2...917
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #41 Skrevet 7. juli 2013 Dette skjedde med meg for 2 år siden - eksen min bodde i en ganske liten leilighet, så det var jo kun en seng der. Min daværende bestevenninne bodde et stykke unna med tog, så jeg lot henne ofte bli over hos han (jeg bodde jo så og si hos han), sånn at hun slapp den lange reiseveien hjem. Men en natt da jeg våknet så lå jeg i midten, hun ganske tett ved siden av meg, og han tett på meg på min andre side. Da kjente jeg hånden hans lå over magen min, og fingret henne mens hun holdt seg selv for munnen for ikke å vekke meg med stønningen sin. Jeg fløy opp, ga dem en ganske så fin tale, spesielt til henne, og jeg dro. Den dag i dag får jeg fortsatt høre at hun sier "men det var hans feil".. Men nei, hun nøt det ganske kraftig til å være "bare hans feil".. Anonymous poster hash: b61bf...005 Herrefred... Håper du kuttet henne ut. For et motbydelig menneske! Anonymous poster hash: af940...d6d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #42 Skrevet 7. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917 ÆSJ! At det er mulig!! lenge leve falskhet Anonymous poster hash: d58da...24f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #43 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet også om en gidt voksen mann som fikk bern med sin 16 år gamle barnevakt. De er ikke sammen mer nå. Anonymous poster hash: 450ef...7cf
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 7. juli 2013 #44 Skrevet 7. juli 2013 Jeg kjenner en eldre dame som ble gift med en svensk mann. De fikk tre barn sammen. Mannen pendlet til og fra Sverige i forbindelse med jobb. Etter 15 år sammen finner hun ut at mannen har fire barn og samboer i Sverige! Han levde et dobbeltliv som ingen av damene visste om! Det var også bare en måneds aldersforskjell på eldstebarna :-O men det hadde nok ikke vært like lett å få til nå for tiden med all overvåkning og teknologi...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #46 Skrevet 8. juli 2013 Dytter litt, da jeg syns det var ei som etterlyste denne tråden;) Anonymous poster hash: 37ddd...392
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #47 Skrevet 8. juli 2013 Et vennepar til min samboer hadde knapt vært gift i 8 mnd og med en sønn på litt over ett år, før det kom frem at hun var gravid.. Men hun visste ikke om kameraten til min samboer var faren eller ei. Hun hadde nemlig holdt på med denne fyren fra en mnd før de ble gift.. Grunnen til at hun var utro: hun syns han var blitt så kjedelig..? Anonymous poster hash: 0db1d...dd6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #48 Skrevet 8. juli 2013 Et vennepar til min samboer hadde knapt vært gift i 8 mnd og med en sønn på litt over ett år, før det kom frem at hun var gravid.. Men hun visste ikke om kameraten til min samboer var faren eller ei. Hun hadde nemlig holdt på med denne fyren fra en mnd før de ble gift.. Grunnen til at hun var utro: hun syns han var blitt så kjedelig..? Anonymous poster hash: 0db1d...dd6 Litt rotete: Hun hadde nemlig holdt på med den fyren som også muligens var faren til barn nr 2, i over 9 mnd før hun klarte å bli gravid. Hun beholdet barnet, og kameraten til min samboer har tatt til seg barnet som sitt.. Ingen vet om de virkelig VET hvem sitt barn det er sitt, men barnet ligner ikke på kameraten til samboeren min.. Men det gjenstår jo bare å se.. Anonymous poster hash: 0db1d...dd6
Iiiiik Skrevet 8. juli 2013 #49 Skrevet 8. juli 2013 En venninnes mann tok opp igjen trening etter å ha latt være i lang tid. En dag tok hun barnevogna med for å møte ham når han var ferdig, men han kom aldri ut fra det treningssenteret. Det viste seg at han hadde vært hos den andre dama si i stedet. Han hadde kjøpt leilighet med to damer rett og slett, i samme kvartal. Så sa han til den ene at han var på trening og dro til den andre. Han sa til den andre at han dro på nattevakt når han dro til den første. Barn hadde han fått med begge også, med få måneders mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #50 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bodde hos ex min, hans foreldre og søsken når jeg jobbet seint og begynte tidlig. Så slapp jeg kjøre 1 time hver vei hjem. Mammaen hans var så glad i meg, sa alltid jenta mi... Søsknene hans var lik, lillesøsteren sa storesøster til meg. En dag jeg var på jobb fikk jeg melding om at ex skulle på fest, jeg ble i grunn sur fordi han var på fest titt og ofte. Altfor ofte med meg som sjåfør fordi jeg skulle på jobb tidlig dagen etter. Han dro på fest denne kvelden, og jeg hjem til han etter jobb. Kun broren var våken, han satt å spilte tv spill og jeg la meg på sofaen å skravlet med han. Begge klinke edru. Vi hadde kjent hverandre mye lengre enn jeg og ex. Så gikk vi å la oss og hadde sex, har prøvd å komme på hvem som tok initiativ og hvordan det skjedde. Det værste var at lillesøster kom inn på Morran og fikk hakeslepp, heldigvis hadde jeg alt vært å dusjet å kledd på meg før jeg la meg i senga. Vet hun aldri ble helt sikker på hva som hadde skjedd, for i fylla begynner hun å prate om den episoden... Ex fikk aldri vite noe han, håper han hadde en morsom fest ;-) Anonymous poster hash: 1e544...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå