Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Venninnen min ble bedratt av ektemannen som drev som mannlig luksusprostituert på siden. Hun hadde ingen mistanke da hun avslørte det. Synes det er ganske sykt. Anonymous poster hash: 42362...00f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Mannen som hadde trekant med bestekompisen til kona og dama til bestekompisen. Anonymous poster hash: e48b7...a8f
It's all about me Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Har fortalt det her inne før for de som synes det virker kjent. Min ex-samboer kunne ikke bli med til hjemplassen min en helg og besøke mamma som hadde blitt innlagt med dødlig sykdom. Han skulle jobbe. Viste seg at det å jobbe ville si å ha seg med ei jente (planlagt besøk, de ventet bare på at jeg skulle komme meg ut) i vår seng og vårt badekar.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Min egen. Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. Endret 5. juli 2013 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 LillaGorilla♥♥, on 05 Jul 2013 - 21:57, said: Min egen. Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. LillaGorilla♥♥, on 05 Jul 2013 - 21:57, said: Min egen. Au! Det der lignet litt for mye på mannen til ei venninne av meg...Tør du avsløre ca alder på denne fyren? Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. Anonymous poster hash: b637e...6ab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Svaret mitt ble visst bare tull-klarer du å se det LillaGorilla? Anonymous poster hash: b637e...6ab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Fyren var forlova og skulle gifte seg om 3 mnd. Hun ene som var invitert i bryllupet og ofte var på besøk hos dem var hans andre kjæreste. De hadde vært sammen i noen mnd. og mens han og forloveden skrev bryllupsinvitasjoner satt han samtidig og sendte ekle meld. med henne. Hun ble også sur på han når hans forlovede fikk vite det for hun ville ikke at forloveden skulle bli sint på henne ... -.- Anonymous poster hash: 39ca6...942
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Svaret mitt ble visst bare tull-klarer du å se det LillaGorilla? Anonymous poster hash: b637e...6ab Tja, han er født i 1975. Så han er vel 38 nå.
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Min egen. Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. Skal litt til å toppe den, LillaGorilla.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Min egen. Eksen min viste seg å være transvestitt, samt å foretrekke damer med "vedheng"/mannfolk med frontparti, eller hvordan man nå velger å se på det. Han hadde profiler på en haug nettsider der han søkte "snille onkler" som kunne "ta seg av ham" og diverse enda rarere greier. Han dro hjem til disse og utførte tjenester, uten kondom og gode greier. Og han lever milevis inne i skapet, dessverre for ham og ikke minst hans nye dame. Skal litt til å toppe den, LillaGorilla. Haha, jah- noe skal nå også jeg ha å skryte av!
klg,2 boys now:) Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 En bekjent at meg var gift med barn med en mann som hadde pendlejobb.visste seg han hadde familie på jobb plassen også.jevn gamle barn i tillegg.han lever som singel nå da sjarmisen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Mim bestefar jobbet 1,5times kjøring fra der han og bestemor bodde i hele deres samliv. Så han hadde campingvogn på jobben slik at han ikke trengte å kjøre hele veien hver eneste dag. Iløpet av disse 35årene så ble hans ungdomskjæreste enke og han begynte da å bo der istede for i campingvogna. Etter mange år fant han ut at han ville bo fulltid med kjæresten og flyttet ut fra bestemor. Ingen av hans 5barn snakket til han og etter en periode kom han flyttende tilbake igjen, bare for å flytte for godt noen mnd senere. Eldste barnebarnet snakker ikke til han overhodet, jeg aksepterer at han finnes og resten er vel litt delt. De yngste fikk ikke med seg så mye og for han er han en bestefar de ser ca 2 ganger i året selvom han bor bare en time unna. Og han skaper alltid konflikter med barn/barnebarn fordi at han mener at det er vi som har gjort noe galt og ikke han. Og denne signerer jeg anonymt for den er lett å kjenne igjen for hele storfamilien! Anonymous poster hash: 7df6e...dd0
Peispå! Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 En bekjent av meg var lykkelig forelsket og ventet sin førstefødte. Mannen kom på pappavisitt. En dag etter visittiden og han var gått, gikk min bekjent ut i gangen og så mannen omfavne en annen kvinne og bli med henne inn på rommet. Hun fulgte etter, i undring og sjokk. Den andre kvinnen var hans kone igjennom flere år, som nettopp hadde født deres 3.barn, samtidig som min bekjent hadde født sin første.- og hans 4. da tydeligvis....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Svaret mitt ble visst bare tull-klarer du å se det LillaGorilla? Anonymous poster hash: b637e...6ab Tja, han er født i 1975. Så han er vel 38 nå. Ok, han jeg vet om er litt eldre. Hørtes bare veldig likt ut. Usj!! Anonymous poster hash: b637e...6ab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Svaret mitt ble visst bare tull-klarer du å se det LillaGorilla? Anonymous poster hash: b637e...6ab Tja, han er født i 1975. Så han er vel 38 nå. Oi.. eksen til kusinen min passer også denne beskrivelsen, og han er født i 75.. var det ett spesielt år, eller er det samme person? Anonymous poster hash: bb5ad...837
Klokkeblomst Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Stakkars folk som har blitt utsatt for sånne personer som skal være den kjæreste de har, utenom barna selvsagt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Svaret mitt ble visst bare tull-klarer du å se det LillaGorilla? Anonymous poster hash: b637e...6ab Tja, han er født i 1975. Så han er vel 38 nå. Oi.. eksen til kusinen min passer også denne beskrivelsen, og han er født i 75.. var det ett spesielt år, eller er det samme person? Anonymous poster hash: bb5ad...837 Hehe, si det, kanskje det var noe i vannet det året?
HeltAnonym Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 En bekjent av meg var lykkelig forelsket og ventet sin førstefødte. Mannen kom på pappavisitt. En dag etter visittiden og han var gått, gikk min bekjent ut i gangen og så mannen omfavne en annen kvinne og bli med henne inn på rommet. Hun fulgte etter, i undring og sjokk. Den andre kvinnen var hans kone igjennom flere år, som nettopp hadde født deres 3.barn, samtidig som min bekjent hadde født sin første.- og hans 4. da tydeligvis.... Wow..
Bumblebeee Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 En bekjent av meg var lykkelig forelsket og ventet sin førstefødte. Mannen kom på pappavisitt. En dag etter visittiden og han var gått, gikk min bekjent ut i gangen og så mannen omfavne en annen kvinne og bli med henne inn på rommet. Hun fulgte etter, i undring og sjokk. Den andre kvinnen var hans kone igjennom flere år, som nettopp hadde født deres 3.barn, samtidig som min bekjent hadde født sin første.- og hans 4. da tydeligvis.... Wow.. Høres ut som en film det der
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917 Skulle ikke tilfeldigvis være i Oppland dette her? Anonymous poster hash: c0c61...3b3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Min egen, krever guts å snakke om den, selv sååå mange år etterpå.... Min eks, faren til min eldste datter og jeg hadde campingvogn. På sommeren kom broren hans og hans kone på besøk til oss...( før vi fikk barn dette da) En kveld ble det litt sånn flørting under bordet, holdt fingrer o.l.... det bare ble sånn, aner ikke hvorfor.... Dette mens alle satt sammen... Stemningen var helt spesiell på en måte. Når min sambo og hans dame la seg, holdt vi på i forteltet...( ikke sex, men det meste av annet,,, shit... Det er vinduer ut i teltet da, å vi hadde jo ingen kontroll om noen kom ut... Etter å ha blitt temmelig hete, gikk vi til stranda å hadde sex... herregud, trøster meg med at jeg var 22 år og null moral... Dette ødela jo såklart mitt forhold til henne, uten at hun visste det da.. jeg klarte aldri se henne skikkelig i øynene igjen.. Noen år etterpå fikk de en datter, de bodde i utlandet, og vi skulle dit i barnedåp. Da hadde også vi fått baby.... og tror du ikke vi klarte det igjen æ... når de var i butikken.... kvalm av meg selv... kunne ikke gjort noe slik idag.. de er ikke sammen lenger heldigvis, og har ALDRI sagt dette til noen før Anonymous poster hash: 9b55c...966
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Venninna mi møtte mannen sin når hun dom sekstenåring var barnevakt hos han og hans kone. Hun burde nok begynt å lure når mannen plutselig alltid ville gå tidlig og alene hjem fra fest Ei annen venninne hadde et forhold til sjefen sin. Han var gift med en venninne av henne. Seks år holdt de på, og han fikk to barn med kona disse årene. Gjett hvem dom var førstemann på barselbesøk begge gangene. Joda, det var hun det Anonymous poster hash: c07b2...917 Skulle ikke tilfeldigvis være i Oppland dette her? Anonymous poster hash: c0c61...3b3 Nei, mye lenger sør Anonymous poster hash: c07b2...917
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 En dame som åpnet lokalavisa og fikk se bilde av mannen sin og en fremmed dame som hadde fått barn, sånn nyfødthilsen. Går det an å være så stygg mot sin kone? Hun fikk visstnok psykiske problemer etterpå, noe jeg skjønner godt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 Min eks (utro mot meg og) ble sammen med ei etter meg.Det tok slutt etter 1,5 års tid.Så traff han ei ny ei.Han lå da med hun som han ble sammen med etter meg, 3 uker før kjæresten hans fødte datteren deres..MEN, hun her visste hva hun gikk til..Han har vært utro med alt og alle! Anonymous poster hash: 77392...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå