Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #51 Skrevet 5. juli 2013 Vurderer faktisk KrF pga den gode familiepolitikken. Men så var det dette med abort og homofili osv da... :/ Anonymous poster hash: 6b516...e8d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #52 Skrevet 5. juli 2013 Det blir nok historisk likt mellom Høyre og AP i år. Men jeg har en følelse på at AP vinner igjen. Ikke nødvendigvis det jeg håper på men det jeg tror.. Anonymous poster hash: 61cef...cf3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #53 Skrevet 5. juli 2013 Trenger heldigvis ikke ta standpunkt til det siden jeg ikke har stemmerett Anonymous poster hash: 8621a...2e7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #54 Skrevet 5. juli 2013 Det er hemmelig valg i Norge. Å herrefred så viktig du gjør deg! Er det noen som vet hvem du er bak nicket ditt? Anonymous poster hash: 081d9...3e7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #55 Skrevet 5. juli 2013 Det er hemmelig valg i Norge. Hvorfor svarer du da? Anonymous poster hash: 25ceb...33e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #56 Skrevet 5. juli 2013 Høyre , Frp eller Krf. Desperat etter regjeringsskifte så velger den av disse som ligger best ann kaste vekk jensemann og co. Tror Høyre vil få mange stemmer så kan bli det, har aldri stemt det før forsåvidt. Stemt Krf pga familiepolitikken og Frp for innvandring, straff/ fengsel, privatisering osv. Stemt sv da jeg var ung og blåøyd, aldri mer.... Synd for jeg liker miljøpolitikken deres men alt annet ødelegger for dem. Anonymous poster hash: b0c17...987
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #57 Skrevet 5. juli 2013 Det er hemmelig valg i Norge. Næææ sier du det?! Hvorfor i all verden gidder du svare? Anonymous poster hash: 170c8...384
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #58 Skrevet 5. juli 2013 Ønsker IKKE et regjeringsskifte. Holder mest med SV! Men tenker litt realistisk, så siden AP har størst sjanse mot H, blir det nok dem Anonymous poster hash: e97ff...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #59 Skrevet 5. juli 2013 Høyre , Frp eller Krf. Desperat etter regjeringsskifte så velger den av disse som ligger best ann kaste vekk jensemann og co. Tror Høyre vil få mange stemmer så kan bli det, har aldri stemt det før forsåvidt. Stemt Krf pga familiepolitikken og Frp for innvandring, straff/ fengsel, privatisering osv. Stemt sv da jeg var ung og blåøyd, aldri mer.... Synd for jeg liker miljøpolitikken deres men alt annet ødelegger for dem. Anonymous poster hash: b0c17...987 Hadde jeg hatt stemmerett så hadde jeg også stemt som du gjør. Etter å ha sett hvor talentløst skattepengene blir brukt her til lands for tiden, prioriteringer osv så ønsker man å prøve noe nytt. Anonymous poster hash: 8621a...2e7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #60 Skrevet 5. juli 2013 KrF, på grunn av familiepolitikken deres. Anonymous poster hash: 33d00...461
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. juli 2013 #61 Skrevet 5. juli 2013 Høyre , Frp eller Krf. Desperat etter regjeringsskifte så velger den av disse som ligger best ann kaste vekk jensemann og co. Tror Høyre vil få mange stemmer så kan bli det, har aldri stemt det før forsåvidt. Stemt Krf pga familiepolitikken og Frp for innvandring, straff/ fengsel, privatisering osv. Stemt sv da jeg var ung og blåøyd, aldri mer.... Synd for jeg liker miljøpolitikken deres men alt annet ødelegger for dem. Anonymous poster hash: b0c17...987 Hadde jeg hatt stemmerett så hadde jeg også stemt som du gjør. Etter å ha sett hvor talentløst skattepengene blir brukt her til lands for tiden, prioriteringer osv så ønsker man å prøve noe nytt. Anonymous poster hash: 8621a...2e7 Ja og de som tror skattepengene våre blir brukt forsiktigere og bedre med ei regjering med FrP i de kommer til å få seg et sjokk hvis det skjer....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #62 Skrevet 5. juli 2013 KrF, på grunn av familiepolitikken deres. Anonymous poster hash: 33d00...461 Jeg liker og familiepolitikken til KrF. Men med tanke på abort og homofili, blir det høyre Anonymous poster hash: 3a54c...160
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #63 Skrevet 5. juli 2013 Absolutt alt annet enn ap og Jens. For en kvalm type. Anonymous poster hash: 74224...18b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #64 Skrevet 5. juli 2013 Ja vet du! Jeg tror Frp kommer forvalte pengene våre annerledes når det kommer til innvandring/ asylsøkere. Og det jubler jeg for! Samme med kriminelle. Gidder ikke være redd eller føle meg som en minioritet i eget land. Anonymous poster hash: b0c17...987
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #65 Skrevet 5. juli 2013 Ser at det er få som skal stemme Frp....Det er bra Jeg har lest en god del på nettsidene deres, og vet ikke helt om jeg skal le,- eller bli skremt...De har så "enkle" løsninger på alt, og satsningsområdene og tiltak på disse slår ihjel hverandre gang på gang... Fri flyt av private tilbydere av helsetjenester..Ja, hvordan vil det gå mon tro.... Tror man VIRKELIG at rike investorer vil bygge sykehus og tilby ulike helsetjenserter for og være snill? Drive disse for at folk skal få best mulig behandling, billigst mulig! SElv om det betyr at de må drive med underskudd???? Den dag man er utsatt for en ulykke eller får en sykdom som betyr døden om man ikke får behandling,- så er man vel villig til og betale HVA SOM HELST for og blir frisk, er det ikke så? Private investorer vil selvsagt sørge for og kjøpe opp den beste menneskelige kompentanse innefor slike fagfelt, samt press ut det offentlige på pris ved og kjøre bevisst lave priser og ta over marked og gå underskudd i en periode..Voila, når det offentlige står igjen uten kompetanse eller ressurser til og gi folk god nok behandling for slike skader/sykdommer,- står de private der, helt alene, klar til og håve inne kroner på de som blir utsatt for disse.....De vil jo da bli enerådende på disse områder,- og dermed helt uavhenigng kunne sette den pris de må for og gi investorene ønsket avkasting.. ELler tror FrP at de VIRKELIG vil selge tjenestene med underskudd for og være snill????? Jeg bare skjønner ikke tankegangen til de som tror at fri flyt av private helsetjenester vil gjøre ting bedre, annet enn for de som har ubegrenste med midler..Hjelper ikke om lettet skattetrykk gjør at man i snitt får 5 eller 10 000 mer i måneden og leve for, hvis man får kreft, og behandlingen koster deg totalt flere hundre millioner i operasjon, behandling, medisiner, rehabilitering, og oppfølging..ELler tror dere da at investroer vi tillate sykehus og gi de dette gratis, fordi de synes mer synd på dem enn alle andre som får samme sykdom.. Hvordan tenker man at dette vil fungere i praksis, sånn helt enkelt.. Scenario; 90% av norske sykehus og helsetjenester er eid av private investorere som krever en avkasting på sine penger HVERT år, koste hva det koste vil...Dette er folk som har investert for og TJENE penger på andre folks sykdom og skader......Hva med priser på ulike behandlinger og operasjoner når disse sitter mer eller mindre som enetilbydere av slike tjenester.... Man KAN gå til det offentlige, men de kan kun tilby symtptomlindring, ikke behandling..Pga mangel på ressurser....Hvordan vil helsenorge bli da? Canada har et lignende system som oss, når det kommer til skatt og helsetjenester...En Canadier som ble amerikaner,- sa, etter hun ble syk og IKKE hadde riktig forsikring, på rett sykehus at;- visst var det ofte lang ventetid på våre sykehus, mye og sette fingeren på,-men uansett om man måtte vente i 6 månedere ller 15 måneder, så fikk man hjelp til slutt,- så og si gratis..I Amerika er det enten eller.....Og man VET aldri.....Og fri flyt av private helsetjenester vil langt på vei dra oss den veien.... Det er skremmende, synes jeg... Anonymous poster hash: dacac...a1d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #66 Skrevet 5. juli 2013 Høyre. Anonymous poster hash: 44c64...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #67 Skrevet 5. juli 2013 Seriøst. Privat helsesektor er bedre, og vil redde liv! Skaff dere en bra helseforsikring så er det i boks. Mannen min skulle henvises for å sjekke en kul i testikkelen med ultralyd og biopsi. Vet dere hvor mange mnd han måtte vente før han fikk time på offentlig sykehus? 8!!!! Da haddd han allerede tatt det privat via forsikringen vår. Om dette hadde vært alvorlig ville han dødd i helsekøen, eller vært på nippet for hadde det vært kreft ville den ha spredt seg rimelig godt på 8 mnd! Nei herregud. Norge verdens beste land....... La oss nå ha et valg ivertfalll da. Det vil ikke sv og ap. Jævla kommunister! Anonymous poster hash: b0c17...987
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #68 Skrevet 5. juli 2013 Har ikke helt bestemt meg enda. Har tatt NRKs valgomat og endte på SP (83%) med MDG på andre plass. Jeg er for en levedyktig rovdyrbestand, og mener at miljøhensyn er viktigere enn oljeutvinning i nordområdene (her er jo SP-toppene uenig med hverandre). Likevel altså- SP. Jeg har stemt SP før, og vet at jeg er enig i mange av grunnprinsippene ellers. Skulle imidlertid ønske de hadde politikere som fikk vist frem politikken bedre. Jeg har nok ikke bestemt meg enda. Det blir nok rødgrønt på meg i hvert fall. Jeg ser at mange ønsker et regjeringsskifte, og det er greit nok det- men jeg blir litt nysgjerrig på HVA er det dere er mest misfornøyd med. Når det gjelder feks innvandringspolitikk så er de blant de strengeste i Europa. Jeg skulle ønske at de som får avslag, og klager skal få behandlet klagen raskt så vi slipper barn som bare har bodd i Norge, men som etter ti år blir sendt ut. Jeg vil også ha strengere regler ift EØS-regler og innvandring. Er litt enig med SPu- Sandra i at vi er i ferd med å blir Europas trygdekontor (jobber selv i NAV). Skal vi opprettholde den gode velferdsmodellen (noe jeg er for i prinsippet), må det skje noe her. Vi kommer ikke til å ha råd til denne særlig lenge med den utviklingen vi ser nå. Men jeg mener også at en del av "problemene" som er i ferd med å utvikle seg i Norge skyldes folks holdninger. Folk vil heller motta sosialhjelp enn å ta en "hvilken som helst jobb" (jeg ser det hver dag på jobb). Det er alt for mange ledere og bråkrater og for få til å "jobbe på gulvet" (feks i eldreomsorgen). Derfor trenger vi også arbeidsinnvandringen. Anonymous poster hash: 72c68...fd8
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juli 2013 #69 Skrevet 5. juli 2013 Arbeiderpartiet. Aller mest er det Jens Stoltenberg som får min stemme fordi han er en god statsminister og den eneste aktuelle til jobben.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juli 2013 #70 Skrevet 5. juli 2013 Seriøst. Privat helsesektor er bedre, og vil redde liv! Skaff dere en bra helseforsikring så er det i boks. Mannen min skulle henvises for å sjekke en kul i testikkelen med ultralyd og biopsi. Vet dere hvor mange mnd han måtte vente før han fikk time på offentlig sykehus? 8!!!! Da haddd han allerede tatt det privat via forsikringen vår. Om dette hadde vært alvorlig ville han dødd i helsekøen, eller vært på nippet for hadde det vært kreft ville den ha spredt seg rimelig godt på 8 mnd! Nei herregud. Norge verdens beste land....... La oss nå ha et valg ivertfalll da. Det vil ikke sv og ap. Jævla kommunister! Anonymous poster hash: b0c17...987 Hva med de som ikke har råd til helseforsikring da? Skal de bare gå for lut og kaldt vann?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. juli 2013 #71 Skrevet 5. juli 2013 Seriøst. Privat helsesektor er bedre, og vil redde liv! Skaff dere en bra helseforsikring så er det i boks. Mannen min skulle henvises for å sjekke en kul i testikkelen med ultralyd og biopsi. Vet dere hvor mange mnd han måtte vente før han fikk time på offentlig sykehus? 8!!!! Da haddd han allerede tatt det privat via forsikringen vår. Om dette hadde vært alvorlig ville han dødd i helsekøen, eller vært på nippet for hadde det vært kreft ville den ha spredt seg rimelig godt på 8 mnd! Nei herregud. Norge verdens beste land....... La oss nå ha et valg ivertfalll da. Det vil ikke sv og ap. Jævla kommunister!Anonymous poster hash: b0c17...987 Hva med de som ikke har råd til helseforsikring da? Skal de bare gå for lut og kaldt vann? Det driter vel hun i så lenge hun og hennes får det beste. Det er jo det som er problemet med tankegangen til FrP og velgerne deres. Meg, meg, meg...
Tauriel Skrevet 5. juli 2013 #72 Skrevet 5. juli 2013 Stemmer FRP Er enig i deres meninger ang. politiet som de vil styrke og de vil slå hardere ned på kriminalitet i tillegg til at de vil jobbe med å få ut utenlandske forbrytere. I tillegg til at de vil ha folk mer ut i jobb, satse mer på private bedrifter (ikke alt kan være offentlig, og jeg er for offentlig sektor innen helse sektoren og. Men da under kontroll). De vil få ned tollen, noe som jeg synes er kjempe bra, siden jeg kan da bestille letter klær fra utlandet (Jeg får nesten ikke tak i lange nok klær i Norge) I tillegg til at jeg er veldig for et regjeringskifte i år.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #73 Skrevet 5. juli 2013 OM Frp får særlig makt,- må mange medlemmer krysse fingre og tær for at deres nye kriminalpolitikk ikke får tilbakevirkende kraft..Da vil en god del av de FrP-ere jeg vet av, (som også sitter/har sittet på Stortinget) bli fengslet for ganske mange år fremover pga vold, narkotika, vinningsforbrtyleser osv.... Ja, og de må også håpe på at folk kan og fortsatt VIL stemme FrP fra fengsel........ Anonymous poster hash: dacac...a1d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #74 Skrevet 5. juli 2013 Høyre , Frp eller Krf. Desperat etter regjeringsskifte så velger den av disse som ligger best ann kaste vekk jensemann og co. Tror Høyre vil få mange stemmer så kan bli det, har aldri stemt det før forsåvidt. Stemt Krf pga familiepolitikken og Frp for innvandring, straff/ fengsel, privatisering osv. Stemt sv da jeg var ung og blåøyd, aldri mer.... Synd for jeg liker miljøpolitikken deres men alt annet ødelegger for dem. Anonymous poster hash: b0c17...987 Hadde jeg hatt stemmerett så hadde jeg også stemt som du gjør. Etter å ha sett hvor talentløst skattepengene blir brukt her til lands for tiden, prioriteringer osv så ønsker man å prøve noe nytt. Anonymous poster hash: 8621a...2e7 Ja og de som tror skattepengene våre blir brukt forsiktigere og bedre med ei regjering med FrP i de kommer til å få seg et sjokk hvis det skjer.... Så uansett hva man stemmer så er det bare driten? Anonymous poster hash: 25ceb...33e
Mor Løvehjerte Skrevet 5. juli 2013 #75 Skrevet 5. juli 2013 Det er hemmelig valg i Norge. Jo'a, men det er ingen som bærer deg til skafottet, hvis du har lyst å fortelle hva du stemmer. Jeg stemmer AP. Har gjort det de siste 20 åra. Er sosialdemokrat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå