Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #26 Skrevet 4. juli 2013 FRP!!! Anonymous poster hash: 619f8...def
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #27 Skrevet 4. juli 2013 Jeg stemmer aldri så da kan jeg bruke energien min på å gruble på andre ting. Anonymous poster hash: 35e80...a97
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 Vurderer å stemme KrF pga familiepolitikken. Må da se gjennom fingrene med deres middelalderske syn på abort og homofili.ellers blir det høyre. Arbeiderpartiet har mye bra, men blir kvalm sv samrøre-politikken (arbeiderpartiet og LO,) og etter de siste utspillene til LO - Gerd og Ap- Jonas der de angriper hhv kvinner og sykepleiere er det blitt helt uaktuelt å stemme Ap. Anonymous poster hash: e56de...1bb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 Høyre. Det er på tide med et regjeringsskifte nå! Anonymous poster hash: 170c8...384
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #30 Skrevet 4. juli 2013 Høyre! På tide! Anonymous poster hash: b6813...562
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #31 Skrevet 4. juli 2013 Det er ganske uinteressant å høre hvem alle skal stemme på, når dere ikke kan begrunne ordentlig. I hovedinnlegget står det HVORFOR? Det er jo det som er interessant her. Hva brenner dere for, hva er grunnen til at partiet får din stemme? Anonymous poster hash: f7f1b...7e6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #32 Skrevet 4. juli 2013 Det er ganske uinteressant å høre hvem alle skal stemme på, når dere ikke kan begrunne ordentlig. I hovedinnlegget står det HVORFOR? Det er jo det som er interessant her. Hva brenner dere for, hva er grunnen til at partiet får din stemme? Anonymous poster hash: f7f1b...7e6 At jeg ønsker et skifte må da være grunn god nok?? Anonymous poster hash: 170c8...384
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #33 Skrevet 4. juli 2013 Det jeg mener er at da er det jo interessant å høre hva du i hovedsak var misfornøyd med nå, og hva du håper kan bli bedre ved et regjeringsskifte? Det kan være så mangt, og det er interessant å se hva folket bryr seg mest om i samfunnet generelt. Anonymous poster hash: f7f1b...7e6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #34 Skrevet 4. juli 2013 Jeg skal stemme AP. Mannen min stemmer AP, og jeg stemmer det han stemmer. Anonymous poster hash: a571c...d28
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #36 Skrevet 4. juli 2013 Jeg skal stemme AP. Mannen min stemmer AP, og jeg stemmer det han stemmer. Anonymous poster hash: a571c...d28 Huff, så tragisk! Anonymous poster hash: 25ceb...33e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #37 Skrevet 5. juli 2013 Jeg skal stemme på AP, bla (blant myeee annet) fordi jeg er enig i det at karakter kan gi umotiverte barn. Anonymous poster hash: a5cdd...ebf
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #38 Skrevet 5. juli 2013 Stemmer SV, har alltid gjort, og vil alltid gjøre.. Anonymous poster hash: 36a0b...c3e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #39 Skrevet 5. juli 2013 KrF er det partiet som jeg liker best mtp familiepolitikk, men de er såpass i undertall at jeg føler jeg kaster bort stemmen min Det er kjempeviktig for meg å stemme, jeg mener at de som ikke stemmer ikke har rett til å klage heller! Har sett på miljøpartiet også, men er det realistisk å få de på bane? De virker mindre enn KrF til og med... Anonymous poster hash: e7c14...d38
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. juli 2013 #40 Skrevet 5. juli 2013 Eneste grunnen til at jeg vipper på AP er at de har med seg sv( idiotpartiet, med kronidioten på topp) Men høyre med bla.a sine barneskolekarakterer med FrP på slep er uaktuelle. KrF har bra familiepolitikk, men taper så til de grader på homofili og abortkulturen sin. Miljøpartiet det grønne er et godt alternativ, men jeg er usikker på om det vil ha noe for seg når de er så små. SP kan glemme min stemme pga rovdyrpolitikken dem som er fullstendig bak mål. Nei det blir vel AP og bare håpe at sv ikke får nok stemmer og havner under sperregrensen... (Kryss i taket, kjære Gud i himmelen, håpe, håpe, håpe!)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #41 Skrevet 5. juli 2013 Frpønsker meir fokus på kriminalpolitikk, bedre veier, strengere politikk i forhold til kriminelle innvandrere. Anonymous poster hash: 4764f...cf5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #42 Skrevet 5. juli 2013 Interessant. Jeg er spent på hvordan det ender tilslutt. Jeg TROR ikke AP sanket mange stemmer i år. Anonymous poster hash: d219b...94b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #43 Skrevet 5. juli 2013 Her blir det KrF. Man kan aldri være enig i alt et parti står for. Jeg er helt enig i at abort/homofilimeningene deres er totalt bak mål, men de har så mye annet positivt, at jeg vipper over mot de. Denne tar noen minutter, men er veldig fin! http://www.nrk.no/valg2013/ta-nrks-valgomat-1.11092682 Anonymous poster hash: 2efe3...200
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #44 Skrevet 5. juli 2013 Har alltid stemt FRP, men i år Blir det Høyre og Erna:-) Anonymous poster hash: 7b4ef...aee
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #45 Skrevet 5. juli 2013 Kanskje det er rart, men jeg står mellom Høyre og Venstre. Venstre fordi de ligger mine meninger nærmest, og jeg føler det er et ærlig parti. Hadde Venstre vært større, tror jeg ikke det hadde vært noen tvil. Har også fått Venstre på NRK og TV2's valgtester. Høyre fordi jeg ønske regjeringsskifte. Jeg synes Erna er OK, og tenker at hun er en av dem som lytter best til folket (jada, finnes absolutt motargument her). Anonymous poster hash: 17ad0...970
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #46 Skrevet 5. juli 2013 Interessant. Jeg er spent på hvordan det ender tilslutt. Jeg TROR ikke AP sanket mange stemmer i år. Anonymous poster hash: d219b...94b Det tror dessverre jeg. Det er ekstermt mange innvandrere familier i Norge nå. Og mange "vi elsker alle innvandrere" mennesker Anonymous poster hash: 3a54c...160
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #47 Skrevet 5. juli 2013 Skulle gjerne stemt AP, men liker ikke at de drar med seg SV og SP. Hvis de kunne gått ut av det samarbeidet så ja. Vil mye heller ha en mindretallregjering enn mindretallspartiene sv og sp. Kommer nok til å stemme Høyre i år igjen. Kunne stemt FRP for jeg er for mer privatisering. Jeg ser ikke hvordan velferdsstaten per idag og med de rød grønne er verdiskapende og holdbar. Det er for stor oppbygging av byråkratiet som jeg ønsker en slutt på. Så ønsker jeg at hva vi (folket) kan gjøre på dag til dag basis ikke skal bli noe staten vil ha kontroll over. Jens lovte at skattene ikke skulle øke under hans regjering men han har økt momsen med 2-3 % noe som har gjort det vanskeligere for de som ikke har så mye. Syns generelt sett at de som sitter og skal styre landet vårt har for lite kompetanse til det. Hva hadde en lærer (Kristin Halvorsen) med å være finansminister..og hvordan kan Støre gå fra å være utenriksminister til Helseminister.. Anonymous poster hash: caf7b...1a6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #48 Skrevet 5. juli 2013 Et skifte i regjering nå og da er sundt. Mener jeg. Som opposisjonsparti har man det mye enklere, man kan komme med kritikk og fortelel SIN politikk utne egentlig måtte gjøre noe med det. Samtidig så har man i opposisjon en unik mulighet itl og se hva som har blitt gjort feil, hva som GJØRES feil og hva som BØR gjøres. Dessuten vil et regjeringsbytte føre til at både utenrikspolitikk, miljøpolitikk, økonomisk politikk osv osv vil bytte fokus, og ANDRE verider blir viktigere enn de som er viktig pr dags dato. Et slik bytte i prioriteringer tror jeg er sudnt.:Fordi man ALDRI kan gjøre alle til lags. I 8 år nå, har rød/grønn regjerin ggjort mye bra, for veldig mange. De har hatt SINE fokusområder,- nå er det kanskej på tide at en blå regjering bytter fokuset over på andre områder, som den rød-grønne er oversett/drevet dårlig? MEN, det som er et MEN her, er Frp......Jeg, og mange med meg er LIVREDDE for at de skal få noe makt i det hele tatt.. Mange kvier seg for og stemme blått i frykt for dette. Også velgere av Høyre! (selv er jeg ganske sosialistisk av med, bare for og ha sagt det,- og stemmer ganske mot den røde side) OM så skjer, at en blå sammarbeidsregjering blir aktuell, så tror jeg desverre at Høyre ikke greier og samarbeide med Frp. Selv om jeg langt fra er enig med H sin politikk, så ser jeg at ofte vil de det samme som både AP og minst radikale SV-ere, men de har en annen vei til målet...Frp derimot...De snur kappen etter vinden og tenker ALT for kortsiktig...Skummelt kortsiktig, og pisse i buksa for og holde varmen er vel en grei beskrivelse av politikken.... Nei, så om vi får et regjeringsskfite så må Høyre bli så stor at de kan regjere alene, eller evt at det bli nok med V og KrF som "partnere"......Om så skjer så vet jeg at min familie ikke vil bli særlig påvirket av en "Ny" politikk (og det er nok derfor jeg er såpass åpen for det), men jeg antar en del svakere grupper vil kjenne det på kroppen (desverre er det en god del av disse svakere gruppene som MEST ønsker regjeringsskifte, og som jeg da føler fortjener det osm kommer, men stakkars alle andre i den gruppen....),- men dog....EN ny politikk i en periode for og få nye debatter i media og blant fok tror jeg hadde vært sundt. Og jeg tror at en evt ny regjering heller ikke vil sitte i mer enn maks 8 år før de får passet sitt påskrevet ....Da blir det nye mantra i samfunnsdebatter;-- "Med Jens så var det ihvertfall......." Anonymous poster hash: dacac...a1d
Gjest sussie77 Skrevet 5. juli 2013 #49 Skrevet 5. juli 2013 Skal stemme. Men har ikke helt bestemt meg enda.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #50 Skrevet 5. juli 2013 Interessant. Jeg er spent på hvordan det ender tilslutt. Jeg TROR ikke AP sanket mange stemmer i år.Anonymous poster hash: d219b...94b Det tror dessverre jeg. Det er ekstermt mange innvandrere familier i Norge nå. Og mange "vi elsker alle innvandrere" mennesker Anonymous poster hash: 3a54c...160 Det er mange, veldig mange av det motsatte også. Bare at de sier det ikke høyt. Anonymous poster hash: d219b...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå