Gå til innhold

Ropte dere på mamma da dere fødte?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg ropte "GGGuuuUUD".

Jormoren sa "Den var ny, de fleste roper på han andre"...

Anonymous poster hash: 495dc...92c

Haha :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ropte ikke på mamma :)

Men jeg spurte om det var meninga det skulle gjøre sååå vondt! ..... Det var visst det. :/

Skrevet

Hææ? Nei, mamma var da ikke i mine tanker under noen av mine fødsler.

Anonymous poster hash: 84d18...42c

Skrevet

Var ikke banning engang tror jeg , mest Au au au...

Skrevet

Jeg ropte AU noen ganger. På tredje fødselen hadde jeg dansk jordmor (hyrt inn som vikar fra Danmark...) og hun oppfordret meg stadig vekk til å banne, men banning hadde jeg ikke noe behov for. Likevel ga hun seg ikke med å gi meg lov til å banne.

Skrevet

Hva er det med dere som liksom er så voksne og korrekte at dere: eeeeh nei??? Det er da like normalt å skrike på mamman sin som alt annet man skriker ut i smertehelvetet. Gud bevare så perfekte dere er altså, og barnslige eller hva dere eeeh'er dere over vi andre er.

Anonymous poster hash: 0e193...75c

Skrevet

Jeg ropte på mamma og jeg forbanna gubben høyt og lavt :P
jeg hadde 5timer med press rier før de innså at gutten min var for stor til at jeg fikk vaginal fødsel så når jeg kom ned på ks så var jeg helt ferdig så registrerte ingenting nesten.
Men da hadde jeg vært i fødsel i over 48 timer :(

Anonymous poster hash: 00c0e...8fb
Skrevet

Nei, jeg ropte ikke på noen. Men da jeg satt i den der greia i Tivoli, der man slenges metervis tilværs, da ropte jeg på mamma. ;)

Så søøøøt! :)

Anonymous poster hash: c922e...0b3

Skrevet

Ropte ikke på mamma, eller noe særlig i det hele tatt, skjønner ikke at man har energi til å skrike sånn. Men klynket en del. Og fikk mannen til å love å klippe strengen!

Anonymous poster hash: dde18...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...