Gå til innhold

Ropte dere på mamma da dere fødte?:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gullguttene
Skrevet

Ropte ikke på noen. Men brølte under pressriene ved første fødsel. Blir flau bare av å tenke på det. Så under andre fødsel lot jeg være ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hadde ikke energi nok til å åpne kjeften for å si til samboeren at jeg trengte vann heller, der jeg lå å svetta som en gris under de langtekkelige pressriene.

Anonymous poster hash: 15a7f...201
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg lager veldig lite lyd når jeg føder, men det som kommer er ikke pent, dessverre  :huh:

Mamma har jeg nok ikke ropt på i voksen alder, tror jeg.

Skrevet

Haha, nei....! :D

Jeg ropte ikke, men pustet meg gjennom hele greia.

Mulig jeg slang ut av meg et "faen, så vondt" men ikke noe mer :)

Skrevet

Haha nei hvorfor i all verden skulle jeg ropt på mamma?

Det kom vel heller noen banneord og litt sånn "JEG VIL IKKE VÆRE MED PÅ DETTE HER!" osv ja. Huff, glad jeg er ferdig med fødsler.

Skrevet

Litt som en brunstig okse på en måte hahaha huff

Skrevet

Nei jeg ropte ikke, jeg rautet :P (som kyrene)

Når hodet sprengte igjennom så utbrøt jeg: "fy faaaaaan, æ rævne!" ( bokstavelig talt!)

Sydde i to timer etterpå.

Skrevet

Jeg gjorde det! Men mamma var med på fødselen, og var på toalettet akkuat da jordmoren trodde på at hodet var ute. Jeg hadde mast om det i noe som føltes som en evighet, men hun sa hele tiden at det bare var noe jeg trodde! Så når hun endelig tok en titt og bekreftet at hodet var ute, var mamma typisk nok gått på do. Mamma har i ettertid sagt at det hørtes ut som et dødsskrik.

Jeg var med søstern min når hun fødte, og hun ropte også på mamma... Og pappa... :P

Anonymous poster hash: d402e...e40
Skrevet

Jeg ropte på mamma! hehe.... 

Også sa jeg til samboern min at skulle vi ha flere unger skulle de adopteres! 

Skrevet

JEg var stille som en østers og konsentrerte meg bare om å puste. Eller frika ut to ganger der jeg begynte å grine, men ellers stille. 

Anonymous poster hash: 67b92...e9a
Skrevet

Jeg ler så jeg griner!!

Jeg puster meg gjennom riene, men da jeg skulle presse ut klarte jeg ikke holde tilbake. I tilfelle hastesnitt, sto det 2 mannlige leger rett bak jordmora. Jeg bantes og skrek. Faaen, fitte, satan. Ja, alt egentlig. Sjarmerende. Jeg unnskylde meg i pausene jeg også.

Den ene danske mannlige legen oppfatta visst at jeg prøvde å holde tilbake på stygge ord og sa plutselig "du må gjerne banne" på dansk. Så da ble det til det.

Skrevet

Nei, hverken ropte eller brølte, men har hatt noen gryntelyder når det har stått på som verst. Jeg har ikke fått  til å skrike, snakke eller rope da, og det er jeg glad for.

Skrevet

Nix, ropte ikke på noen. Ikke noen stygge ord heller, mannen min hadde gledet seg til å høre meg ta ibruk hele vokabularet mitt av stygge ord, men kunne skuffet oppsummere at det styggeste ordet han hadde hørt var et lite "au".

Selv synes jeg at det hørtes ut som om jeg rauta som ei ku under pressriene.

Skrevet

Nei men jeg mente pappa kunne komme og hente meg ,for å være på sykehuset mente jeg bare var tull for hervar det for vondt å være.

Anonymous poster hash: db0bf...033

Skrevet

Jeg banna stygt! Mamma var ikke i tankene mine da akkurat, nei.

I pausene mellom riene unnskyldte jeg meg også, og i en pause mellom pressriene sa jeg rolig: "Nei, nå tror jeg vi drar hjem. Dette gidder jeg ikke mer."

Skrevet

Nei, sa veldig lite. Tror jeg ropte en gang med nr 2, og det var at jeg fikk beskjed om å holde igjen, så ropte jeg at jeg klarte ikke mer !!! :P 

Anonymous poster hash: 255c6...254
Skrevet

Ikke mamma nei, men vår herre, Gud, ble ofte tilkalt under pressriene og da ungen ble lagt på magen.

Anonymous poster hash: 41f7b...fb9

Skrevet

Jeg ropte på mamma, faen i helvete, jeg dør og jeg revner fra foran til bak, men fikk beskjed om å være stille og presse ungene ut istedet.

Skrevet

Ropte ikke, men husker jeg presset tennene sammen og tenkte "dette har mamma klart" da jeg fødte eldste :P

Skrevet

Eh neei??

Anonymous poster hash: 7f9df...1aa

Skrevet

Nei, men nå har jeg aldri vært noen mammajente. Tror heller at jeg hadde ropt på pappa hvis jeg måtte velge.

Første fødselen hylte jeg som jeg aldri før har trodd var mulig, i tre timer i strekk. Men det var en igangsatt styrtfødsel uten smertelindring. Husker at jeg hadde vondt i halsen i flere dager etterpå ;)

Andre fødselen ropte jeg ikke så mye. Bare stønnet og hulket under pressriene.

Ja, og så krevde jeg keisersnitt! Men fikk ikke det, da...

Også uten smertelindring, men den var spontan, og tok lengre tid, så jeg var ikke sånn i sjokk som med første.

Anonymous poster hash: 4495f...78a

Skrevet

Nope!

Skrevet

Jeg ropte litt for mye satan... Det er flaut det.

Da jeg fikk pressriee men ikke klarsignal til å presse ropte jeg på mamma......

Anonymous poster hash: 39acc...bff

Skrevet

Nei....

Yngstemann er født til de klingende ordene: "HELVETE HELLER!!!" 

Skrevet

Nei, var mest opptAtt av å raute som ei ku :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...