Gå til innhold

Ropte dere på mamma da dere fødte?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på fødeavd på FEM at mange roper på mamma når de har d vondt. Så også på jordmødrene sesong 1 om Helene og Atle, at hun ropte på mamma.

Synes jo d er litt søtt jeg når voksne kvinner roper på mamma:) jeg gjorde ikke d, men lurer på om dere andre ropte på mamma (eller noen andre)?

Anonymous poster hash: 5e5e7...aae

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Nei ropte ikke i det hele tatt. Da bryte jeg opp alle kreftene min :/ jeg pustet og nynner litt :)

Skrevet

Nei ropte ikke på mamma... Ropte egentlig ikke i det hele tatt. Eneste jeg sa var : få den ungen ut nååååå! :P

Gjest Morn du
Skrevet

He he, nei det gjorde jeg ikke. Var mer på banning jeg...

Skrevet

He he, nei det gjorde jeg ikke. Var mer på banning jeg...

Samme her. Utenom siste, gikk så kjapt at jeg ikke rakk å banne en gang ;)
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Overhodet ikke. Banna og skreik, men ropte ikke på andre enn faen sjøl

Skrevet

Nisj. Ropte ikke i det hele tatt. Freste litt "faenihelvetesåinnigrønnjævligvondt" og lignende mellom tenna noen ganger, men ellers brukte jeg tiden på å puste meg gjennom det.

Skrevet

Hehe, nei. Banna under Riene og unnskyldte meg til jordmor og barnepleier i pausene. Hehe... :D

Fikk streng beskjed om å ikke unnskylde meg men det gikk automatikk i det! :P

Skrevet

Nei, men jeg var illsint og STAKKARS jordmora som prøvde å massere meg på ryggen!

Hun satte knyttneven i den ekstremt ømme korsryggen min og pressa med alle krefter.

Mannen bare tenkte "Oj, shit!"

Og jeg brøla litt diverse om helvetes kjærring, hva faen, dra deg unna, ubrukelig osv...

Jaggu trivelig fødende dame!
Var en intens fødsel på 1,5 timer, måtte bare konse - ikke bli avbrutt...

Skrevet

Jeg ropte på svigerfar

Anonymous poster hash: ebe63...aa7

Gjest Lagå
Skrevet

Nei, har kommet over stadiet hvor jeg roper på mamma når jeg har vondt :P Hehe :P

Ropte ikke i det hele tatt med unntak av en gang hvor jeg måtte få ut et brøl :P

Skrevet

Nei det gjorde jeg ikke.. ropte og skreik mange andre ting da :)

Skrevet

He he:) jeg ropte helvete,helvete, helvete 1x for at de skulle gi meg epidural. Som om d hjalp! Ellers hadde jeg mer en nok med å puste. Talte antall pusterunder for hver ri i hodet og var i min egen verden. Sutret litt til samboer innimellom;) han som fikk æren av å formidle mine behov. Måtte jo gjøre noe han også.

HI

Anonymous poster hash: 5e5e7...aae

Skrevet

Nei, jeg ropte "GGGuuuUUD".

Jormoren sa "Den var ny, de fleste roper på han andre"...

Anonymous poster hash: 495dc...92c
Skrevet

Jeg tror jeg ropte på både himmel og helvete :P  Men ho mor ropte jeg ikke på. 

Anonymous poster hash: 4850f...9aa
Skrevet

Nei, jeg ropte ikke på noen. Men da jeg satt i den der greia i Tivoli, der man slenges metervis tilværs, da ropte jeg på mamma. ;)

Skrevet

Hehe, nei det gjorde jeg ikke.

Akkurat når hodet sto og sprengte i åpningen og det kjentes ut som jeg gikk istykker ropte jeg akkurat det: Jeg går istyyyyyyyyyyyyyyyykker!

Jordmor svarte rolig: Det er det som er så fint, for du gjør ikke det...

Anonymous poster hash: 145fd...9af
Skrevet

Når ting var som verst så ropte jeg visstnok "å Guuuuuuuuuud". Det samme roper jeg når jeg får orgasme. Ganske sært :-)

Anonymous poster hash: da24f...981

Skrevet

Når ting var som verst så ropte jeg visstnok "å Guuuuuuuuuud". Det samme roper jeg når jeg får orgasme. Ganske sært :-)

Anonymous poster hash: da24f...981

jeg er enig

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Med første ropte jeg mye «helvete».... :rolleyes:

Nå ropte jeg ingen ord, var mer en høylydt jamring og «oååh» og under pressriene sånn «presselyder» hehe...og jeg var så STOLT etterpå for at jeg ikke hadde bantes, hihi...som om det hadde noe å si!

Skrevet

Ropte på faen.. Og andre stygge ting!

Anonymous poster hash: e8747...f89

Skrevet

Nei, ropte ikke i det hele tatt. Sa nesten ikke ett ord underveis, var så vondt at her kom det ikke mange lyder.

Anonymous poster hash: f4da7...d1b

Skrevet

Jeg ropte bare au au au au au au !!!!!! Og "det kjennes ut som jeg skal drite ut en kommode"! Jordmor svarte :jeg har hørt mye rart,men den var ny!!!

Skrevet

Haha, nei!

Men jeg ropte helvete, og at jeg ikke gadd/ville ha en pause. 

Anonymous poster hash: c5826...285
Skrevet

I følge samboer bantes jeg ikke, sa ikke noe sæli i det heletatt. Men til gjengjeld hulkegråt jeg under åpningsriene og hyyylte under hver ei pressrie:-p

Men nei, jeg ropte ikke på manma:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...