Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #51 Skrevet 29. juni 2013 Synes jeg bare hører her på DiB at folk drikker seg dritings når de har unger hjemme. Har aldri hørt om noe sånt i min omgangskrets. Et vennepar av meg er glade i øl, og kan DELE EN (!!) øl, altså halv mannen og halv dama, når de har ungene hjemme. Anonymous poster hash: a86c4...a48 Drikker seg dritings? Det er bare på DIB det er så mange hysteriske kjerringer på ett sted mener jeg da Anonymous poster hash: e528e...374
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #52 Skrevet 29. juni 2013 Er ikke hysterisk kjerring av mene at når man har ansvar for barn være seg eget eller andres burde man ikke drikke såpass at man dagen etter har 0,7 i promille. Da er man påvirket og oppfører seg annerledes enn det barnet er vant med ( får håpe HI ikke pleier være brisen/ full foran ungen) hva om ungen hadde våknet kl 2 på natta? Uansvarlig av HI. Skaff deg barnevakt om du skal drikke på deg sånn promille! Anonymous poster hash: 43171...42f
mrsrogaland. Skrevet 29. juni 2013 #53 Skrevet 29. juni 2013 Syntes VELDIG synd i barnet ditt, det må jeg bare innrømme. Håper for din del du heller legger energien din i dårlig samvittighet enn skam fordi du har drite deg ut. Ta deg sammen!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 29. juni 2013 #54 Skrevet 29. juni 2013 Syntes VELDIG synd i barnet ditt, det må jeg bare innrømme. Håper for din del du heller legger energien din i dårlig samvittighet enn skam fordi du har drite deg ut. Ta deg sammen! Word!
Trultemor85 Skrevet 29. juni 2013 #55 Skrevet 29. juni 2013 Hva slags ærend skulle din venninne og dattera før 9 på en Lørdag?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #56 Skrevet 29. juni 2013 Hva slags ærend skulle din venninne og dattera før 9 på en Lørdag? dem skulle treffe faren til datteren. Anonymous poster hash: c83aa...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå