Mrs Smith Skrevet 28. juni 2013 #26 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har aldri likt det og mener det er uhygienisk! Såg noen som tok en bakterietest fra en slik dreads, de fant en helt ny type bakterie Anonymous poster hash: 7ebc1...d5a Æsj !!!
Magia Skrevet 28. juni 2013 #27 Skrevet 28. juni 2013 Ikke noe er finere enn fine dreads OG ikke noe er styggere enn stygge dreads. Syns det er viktig at den som har dreadsene ellers ser ren og pen ut. Man bør helst ha litt annerledes stil, men likevel se litt ryddig og ren ut. Hvis man ser urenslig ut fra før, forsterker dreadsene bare det inntrykket.
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #28 Skrevet 28. juni 2013 Hehe...de fleste her inne er jammen mer konservative og "ordentlige" enn mora mi på 80;) Det er vel ikke nødvendigvis konservativt å ikke like en stil? Det handler jo bare om forskjellig smak. Anonymous poster hash: 4a3e6...62d
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #29 Skrevet 28. juni 2013 Arg...hvorfor får jeg ikke svart direkte?? Joda, det jeg ville si var at utsagn som "æsj, uhygenisk, folk som røyker hasj, ekstremt grusomt" etc ikke bare handler om å ikke like en stil;)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #30 Skrevet 28. juni 2013 Har man stilen til det er det ufattelig stilig. Har flere venner med det, og de er langt fra uhygieniske Lukter heller ikke vondt. De vasker håret som alle andre, bare ikke så ofte (Noe som i bunn og grunn bare er sunt) Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5
Katteskinnet Skrevet 28. juni 2013 #31 Skrevet 28. juni 2013 Ikke noe er finere enn fine dreads OG ikke noe er styggere enn stygge dreads. Syns det er viktig at den som har dreadsene ellers ser ren og pen ut. Man bør helst ha litt annerledes stil, men likevel se litt ryddig og ren ut. Hvis man ser urenslig ut fra før, forsterker dreadsene bare det inntrykket. Signerer denne!
Miamimom Skrevet 28. juni 2013 #32 Skrevet 28. juni 2013 Jeg var forelsket i en raddisgutt på slutten av 80tallet som hadde fantastiske dreads. Så klipte han de av fordi det ble mark?!? i de !! Ææææsj. Etter det fikser jeg ikke dreads. Og så er det ikke min stil heller. Smaken i menn har forandret seg på 20 år :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #33 Skrevet 28. juni 2013 Stygt. Lurer på om det er lenge siden hun har vasket håret og fått det rent. Anonymous poster hash: c7270...546
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #34 Skrevet 28. juni 2013 Ja nå måtte jeg le litt for meg selv her. Mannen min hadde dreads og sånn "teppejakke" da jeg møtte han. Det er 14 år siden. Nå har han blitt voksen og har kort hår og går med piquet-trøyer, og jeg synes det er mye finere enn sånn han så ut før. Men dette har med alder og livsfase å gjøre og. Jeg synes ikke dreads er så veldig fint. Ser jeg en mor med det så tenker jeg at hun er alternativ og vil skille seg ut. Anonymous poster hash: 0d171...79c
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. juni 2013 #35 Skrevet 28. juni 2013 Tynne, fine dreads er det kuleste som fins! Venninnen min har det, hun vasker det 2 ganger i uken med sjampo og lukter på ingen måte vondt. Hun er høyt utdannet småbarnsmor, og så langt fra hasjrøykende/soppspisende man kan komme. Hun er rå!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #36 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde dreads da jeg var 18, savner de litt. Men kommer aldri til å ta det igjen, er 26 nå. Dreadsen min hører til tiden med hullete dongribukse, roskildefestival og converse (bruker fortsatt converse da.. ) Hadde de ca i 6 mnd, og ikke var det sopp eller dyr inni mine da jeg tok de ut. Anonymous poster hash: 289d7...0d5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #37 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #38 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Bob Marley VAR jo en hasjrøykende dust da, ingen bombe at han ikke vasket seg. Lager man dreadsene så tettpakket som de må være så lever det ikke noe i dem. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #39 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Bob Marley VAR jo en hasjrøykende dust da, ingen bombe at han ikke vasket seg. Lager man dreadsene så tettpakket som de må være så lever det ikke noe i dem. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5 Bob er en legende, Africaaa unite!! Anonymous poster hash: 13d45...23f
SogG Skrevet 28. juni 2013 #40 Skrevet 28. juni 2013 Mamma eller ei, tenker ikke annet enn at alle har vær sin smak;) men syns ikke det er fint
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #41 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Bob Marley VAR jo en hasjrøykende dust da, ingen bombe at han ikke vasket seg. Lager man dreadsene så tettpakket som de må være så lever det ikke noe i dem. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5 Bob er en legende, Africaaa unite!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Deg om det. Jeg syns han er et motbydelig hasjhue. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5
lillepixie Skrevet 28. juni 2013 #43 Skrevet 28. juni 2013 Syns det er fint på rette dama Tenker ikke noe spesielt om en mamma som har dreads.
Trimsi Skrevet 28. juni 2013 #44 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Krmmt! her skorter det vist ikke bare på kunnskap om dreads og at man selvfølgelig vasker de... men som du sikkert ikke vet, Bob Marley døde av langt fremskreden kreft. Han måtte ta cellegift og mistet håret. Utrolig at folk finner på slike teite ting, men at man tror på slike myter sier nesten enda mere...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #45 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Krmmt! her skorter det vist ikke bare på kunnskap om dreads og at man selvfølgelig vasker de... men som du sikkert ikke vet, Bob Marley døde av langt fremskreden kreft. Han måtte ta cellegift og mistet håret. Utrolig at folk finner på slike teite ting, men at man tror på slike myter sier nesten enda mere... Hva? Men han nektet da å la seg behandle/operere...? Strider i mot rastafarireligionen. Det er hva jeg har hørt! Anonymous poster hash: 5d9f6...1d5
Saft suse! Skrevet 28. juni 2013 #46 Skrevet 28. juni 2013 Kan være kult på folk med afrohår som får dette mer naturlig. Blir fort vanskeligere å holde rent på hvite som gjerne trenger produkter og ikke får dem tette nok. Da klør jeg litt. Men tenker at mammaen gjerne ikke er så konform. Tenker ikke så mye mer enn det.
Trimsi Skrevet 28. juni 2013 #47 Skrevet 28. juni 2013 Når Bob Marley døde fant de 42 ulike slag mark i dreadsa hans, altså typer mark, ikke antall individ... Rastafaaaaaraaay!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Bob Marley VAR jo en hasjrøykende dust da, ingen bombe at han ikke vasket seg. Lager man dreadsene så tettpakket som de må være så lever det ikke noe i dem. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5 Bob er en legende, Africaaa unite!! Anonymous poster hash: 13d45...23f Deg om det. Jeg syns han er et motbydelig hasjhue. Anonymous poster hash: 5d7c0...fa5 Nå er Bob Marley ikke noe mere... men han var en utrolig begavet musiker og låtskriver. Bittelitt kunnskap om musikkhistorie så hadde du fått med deg det. Svogeren min var så heldig å treffe han i 1980, han har fortalt at Marley var en reservert, oppegående og veldig hyggelig fyr. Men siden du tydeligvis fremdeles treffer han og synes ditt og datt, bør du kanskje oppsøke noen menn i hvite frakker...
Tigerpote Skrevet 28. juni 2013 #48 Skrevet 28. juni 2013 Det er rett og slett noe av det mest heslige jeg ser. Med samme jeg er i gang kan jeg heller ikke utstå tatoveringer, sidecut og "frisyrer"! Sånne liksom fancy, korte, hårfrisyrer som man må frisere og vedlikeholdsklippe jevnlig, litt sånn frisk og fjong-grøss! :-Q Hull i øyenbryn, leppe, nese ellet i det hele tatt i ansiktet er også helt forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #49 Skrevet 28. juni 2013 Kult, men umodent. Mange er typete og kler det Anonymous poster hash: 7c0d3...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå