Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Og om dere ser en mamma med dreads, hva tenker dere da? Anonymous poster hash: 66b13...b47
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Grusomt! Tenker at hun nok er litt spess... Anonymous poster hash: 54849...cd2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Ufattelig stygt! Dessverre så klarer jeg ikke å tenke annet enn "kråkereir" som sikkert er fullt av sopp og lukter ille Anonymous poster hash: 3855f...4b7
Serepta Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Grusomt uansett om det er på damer eller menn, mødre eller fedre. Klarer ikke la være å tenke på hvilke krypdyr som måtte bo inni der. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Fjortis og åttitalls. Anonymous poster hash: 4a3e6...62d
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Kjempefint synes jeg:)Har faktisk 5-6 dreads selv. Uten sopp og sånt da...hehe
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Ikke min stil.Dårlig smak Anonymous poster hash: 2e871...eda
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Vulgært, gammeldags og litt uhygienisk. Anonymous poster hash: 356ae...b30
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har aldri likt det og mener det er uhygienisk! Såg noen som tok en bakterietest fra en slik dreads, de fant en helt ny type bakterie Anonymous poster hash: 7ebc1...d5a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Stygt, ekkelt og shabby Anonymous poster hash: 0db6e...cd4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Grusomt! Anonymous poster hash: d64d6...63a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Hehe. Er en del myter ute og går, og helt sikkert en del uhygieniske dreads der ute. Den største feilen folk gjør er å putte voks i dem, som suger til seg støv og skitt og holder fuktighet inni dem. Da vil de råtne og lukte ekkelt. Har man ikke alt mulig stæsj i dem, og vasker dem jevnlig med sjampo uten alle mulige rare stoffer i, vil de holde seg rene og pene Men gøy å se hva dere mener HI Anonymous poster hash: 66b13...b47
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 vil de holde seg rene og pene Anonymous poster hash: 66b13...b47 Rene, kanskje... Anonymous poster hash: 356ae...b30
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Hehe. Er en del myter ute og går, og helt sikkert en del uhygieniske dreads der ute. Den største feilen folk gjør er å putte voks i dem, som suger til seg støv og skitt og holder fuktighet inni dem. Da vil de råtne og lukte ekkelt. Har man ikke alt mulig stæsj i dem, og vasker dem jevnlig med sjampo uten alle mulige rare stoffer i, vil de holde seg rene og pene Men gøy å se hva dere mener HI Anonymous poster hash: 66b13...b47
klg,2 boys now:) Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Heslig!!uhygenisk.får ikke vasket så det blir rent det sier seg selv.har vasket noen i årene som frisør.grøss
valkyrien Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Det ser ekkelt ut, uhygienisk... Tenker automatisk hasjrøyker/soppspiser.
Trimsi Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Synes dreads er kult jeg, så lenge man er typen, har litt attitude og litt tøff klesstil. Synes en mamma med dreads bare er stilig...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Noe av det aller styggeste jeg ser. På alle. Anonymous poster hash: 38cf7...243
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Hehe...de fleste her inne er jammen mer konservative og "ordentlige" enn mora mi på 80;)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 jeg tenker at: Æsj Anonymous poster hash: e8418...311
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 Æsj! Anonymous poster hash: 1c507...5ad
♥Nemi♥ Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Vet ikke helt. Kommer helt an på typen, men mange som er "typen" til det, kler det egentlig ikke! :-) Jeg har sett et fåtall som kler dreads. Har ei venninne som er mulatt, og hun hadde det en gang i ungdommen. Hun kledde det godt, faktisk :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #23 Skrevet 28. juni 2013 Hehe...de fleste her inne er jammen mer konservative og "ordentlige" enn mora mi på 80;) Det er vel ikke nødvendigvis konservativt å ikke like en stil? Det handler jo bare om forskjellig smak. Anonymous poster hash: 4a3e6...62d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #24 Skrevet 28. juni 2013 Ekstremt stygt og ekkelt. Anonymous poster hash: 42cb1...42f
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2013 #25 Skrevet 28. juni 2013 Hehe...de fleste her inne er jammen mer konservative og "ordentlige" enn mora mi på 80;) Det er vel ikke nødvendigvis konservativt å ikke like en stil? Det handler jo bare om forskjellig smak. Anonymous poster hash: 4a3e6...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå