Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. juni 2013 #51 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde en tights fra Uff en gang, den var helt grusom, men det var sånn jeg likte det da jeg var 16 (sorry, måtte bare!) Jeg syns det kommer helt an på, selv er jeg litt lei tunika og tights. Sett det for lenge. Mye annet man kan gjøre for å ikke ha helt nakne ben, det fins mange kule strømpebukser f.eks. Strømpebukse på sommeren? Nei, takk! Kort tights er mye bedre! Anonymous poster hash: fc06b...71c Jeg hadde en tights fra Uff en gang, den var helt grusom, men det var sånn jeg likte det da jeg var 16 (sorry, måtte bare!) Jeg syns det kommer helt an på, selv er jeg litt lei tunika og tights. Sett det for lenge. Mye annet man kan gjøre for å ikke ha helt nakne ben, det fins mange kule strømpebukser f.eks. Strømpebukse på sommeren? Nei, takk! Kort tights er mye bedre! Anonymous poster hash: fc06b...71c Nå snakker jeg ikke om tykke ullstrømper da Mange kule tynnere strømpebukser også
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #52 Skrevet 30. juni 2013 Jeg syns det er fint og praktisk med korte tights under kjole og lange tunikaer, men er ikke fint til genser. Jeg syns heller ikke det er fint med dongeribukse. Anonymous poster hash: 7973f...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #53 Skrevet 30. juni 2013 Som alt annet er det smak og behag, liker du det ikke så bruk det ikke enkelt og greit Anonymous poster hash: 1bd61...a89
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #54 Skrevet 1. juli 2013 Ps: Hva går du med, HI? Anonymous poster hash: fc06b...71c Kjoler enten med bare bein eller strømpebukse. Jeans og topper. Gensre. Spørs hva anledningen er. Tunika og tights brukte jeg for 8 år siden Anonymous poster hash: 26e1a...73e Ooohhhh.... for åtte år siden. Du er så nymotens, altså. Også "gensre" da, hva er det? Og hvm har sagt noe om tunika? Må du ha på tunika om du skal ha på tights, liksom? Anonymous poster hash: fc06b...71c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #55 Skrevet 1. juli 2013 Ps: Hva går du med, HI? Anonymous poster hash: fc06b...71c Kjoler enten med bare bein eller strømpebukse. Jeans og topper. Gensre. Spørs hva anledningen er. Tunika og tights brukte jeg for 8 år siden Anonymous poster hash: 26e1a...73e Ooohhhh.... for åtte år siden. Du er så nymotens, altså. Også "gensre" da, hva er det?Og hvm har sagt noe om tunika? Må du ha på tunika om du skal ha på tights, liksom? Anonymous poster hash: fc06b...71c Jeg skrev i hovedinnlegget at jeg ikke syns det er fint med kjole eller tunika med tights under. Ser flere bruker det når de skal være fin. Vel det er ikke fint. Å bruke tights uten å dekke over rumpen utenom til trening er heller ikke fint. Anonymous poster hash: 26e1a...73e
Gjest Skofantomet Skrevet 1. juli 2013 #56 Skrevet 1. juli 2013 Døds harry jeg da. For i skapet mitt er det ca 40 tunikaer og 15 tightser;) jeg eier ikke annet.. Å går kun i det:) får alltod skryt for tøyet mitt.. Juger alle da?? Neida, de er bare like harry som deg
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #57 Skrevet 1. juli 2013 Ps: Hva går du med, HI? Anonymous poster hash: fc06b...71c Kjoler enten med bare bein eller strømpebukse. Jeans og topper. Gensre. Spørs hva anledningen er. Tunika og tights brukte jeg for 8 år siden Anonymous poster hash: 26e1a...73e Ooohhhh.... for åtte år siden. Du er så nymotens, altså. Også "gensre" da, hva er det?Og hvm har sagt noe om tunika? Må du ha på tunika om du skal ha på tights, liksom? Anonymous poster hash: fc06b...71c Jeg skrev i hovedinnlegget at jeg ikke syns det er fint med kjole eller tunika med tights under. Ser flere bruker det når de skal være fin. Vel det er ikke fint. Å bruke tights uten å dekke over rumpen utenom til trening er heller ikke fint. Anonymous poster hash: 26e1a...73e Syns bare det blir en skikkelig merkelig påstand! Som å si: huff, gensere... Det er så stygt med gensere.. Eller: huff, sokker altså... Det er stygt det! Alt kommer an på tilbehør, anledning, stil, kropp, type. Anonymous poster hash: fc06b...71c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #58 Skrevet 1. juli 2013 Ja, det er grusomt stygt! At noen tør å vise seg utendørs i et antrekk som var in for 10-12 år siden er for meg et stort mysterium. Det er tjukkasuniform nr en og jeg kommer alltid til å grøsse når jeg ser noen i tights (og tunika). Anonymous poster hash: 4e63d...fb1 No veit eg ikkje kor gammal du er, men for 10-12år sidan var det ingen som brukte tights og tunika, det fanst ikkje i butikkane eingong. men det var vel ein tightsperiode på seint åttital, tidleg nittital om eg ikkje hugsar feil ;-)Men når det er sagt så har det vore mote leeeenge, og eg har vore lei, men syns ikkje det er stygt eller harry. No etter at eg vart gravid er eg sjeleglad for at det framleis er "lov". Iallefall til ei viss grad, ser utifrå svara her at det er delte meiningar om saken;-) forresten, hadde du vore tjukkas sjølv, så hadde du visst at det er vanskeleg å finne fine klede, og tights og tunika er ofte det beste alternativet. Det veit eg av erfaring. Anonymous poster hash: 4daff...649
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #59 Skrevet 1. juli 2013 Herregud damer, hva vi gidder å diskutere ;-) Noen liker tights og kjole/tunika over, noen liker det ikke. Noen liker jeans, mens andre synes det er helt grusomt. Noen mener skjørt er tjukkas uniform, noen synes tights er tjukka uniform og andre igjen aner ikke hva en tjukkasuniform er. Hele poenget er at med variasjon i befolkningen så vil alle ting/trender både ha sin fanskare og sine motstandere. Jeg er ikke veldig begeistret for skinny jeans, men det er min subjektive mening og jeg går jo ikke rundt og mener at dette er et faktum som er stadfestet. Mao moralen her er at HI får mene hva hun vil, men det er hennes subjektive mening og ikke sannheten, akkurat som at skinny jeans ikke er pent er min subjektive menig og ikke en stadfestet sannhet. Anonymous poster hash: c7725...333
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #60 Skrevet 1. juli 2013 Herregud damer, hva vi gidder å diskutere ;-) Noen liker tights og kjole/tunika over, noen liker det ikke. Noen liker jeans, mens andre synes det er helt grusomt. Noen mener skjørt er tjukkas uniform, noen synes tights er tjukka uniform og andre igjen aner ikke hva en tjukkasuniform er. Hele poenget er at med variasjon i befolkningen så vil alle ting/trender både ha sin fanskare og sine motstandere. Jeg er ikke veldig begeistret for skinny jeans, men det er min subjektive mening og jeg går jo ikke rundt og mener at dette er et faktum som er stadfestet. Mao moralen her er at HI får mene hva hun vil, men det er hennes subjektive mening og ikke sannheten, akkurat som at skinny jeans ikke er pent er min subjektive menig og ikke en stadfestet sannhet. Anonymous poster hash: c7725...333 Og det er akkurat det HI ikke er glup nok til å fatte, at dette er hennes subjektive mening. Anonymous poster hash: fc06b...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå