Gå til innhold

Uff tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser så Harry ut med de som bruker tights under kjoler eller tunika, nei det er ikke fint

Anonymous poster hash: 26e1a...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg ja:)

Anonymous poster hash: a319b...dea
Skrevet

Det er fint hvis man bruker det riktig.. og Guuud så godt det er å daffe rundt i ;)

Anonymous poster hash: 3beb1...74a
Skrevet

Er det bedre å gå med de årete beina nakne under en kort sommerkjole da? 

Skrevet

Synes det er pent så lenge det ikke er mønster med stooor M! ;-) ensfarget tights men pen tunika/kjole ol:-)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Ikke skyt meg, men jeg er helt enig. Grøsser av tights+tunika.

Skrevet

Spesielt Uff-Tights er fælt ja...

Anonymous poster hash: e2c36...64c

Skrevet

Jeg gir tommel opp for tights til kjole. Anstendig og ikke sjelden mer elegant.

Skrevet

Og jeg er helt sikker på at du har noe i skapet ditt som jeg syns er direkte stygt. Men jeg syns du skal gå med det likevel jeg, dersom du syns det er fint :-) I likhet med at de som liker tights bør bruke det når de har lyst.

Anonymous poster hash: a9314...865

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg hadde en tights fra Uff en gang, den var helt grusom, men det var sånn jeg likte det da jeg var 16 ;) (sorry, måtte bare!) Jeg syns det kommer helt an på, selv er jeg litt lei tunika og tights. Sett det for lenge. Mye annet man kan gjøre for å ikke ha helt nakne ben, det fins mange kule strømpebukser f.eks. 

Skrevet

Jeg elsker det :)

både pyntet til kjoler, tunika osv

og til å slenge i hjemme.

Bruker også strømpebukser når det passer seg.

Synes det er strålende at ikke alle går kledd i det samme :)

Skrevet

Kan til nød være enig i at strømpebukse er et finere alternativ i forhold til lang tights, men sånn på sommeren syns jeg det er fint å ha en kort tights (sånn til rett under knærne) under kjole :)

Skrevet

Tights og tunika er fint:)

Anonymous poster hash: bf405...9db

Skrevet

Jeg hater dongeri aldri likt det bruker tights  hver dag jeg elsker det :P bare kalle meg hary driter i det jeg går i det jeg liker uannsett.

Anonymous poster hash: 80d81...416
Skrevet

Lang tights er koseplagg, bruker det å daffe i hjemme på lik linje med joggebukse. Skal man ha kjole er det mye penere med strømpebukse og til tunika er det mye penere med en slimfit bukse.

Kort tights er også koseplagg, men det kan jeg driste meg til å vise meg ute blant folk i sammen med en tunika eller kort sommerkjole. Det er helt ok, selv om jeg ser på det som tjukkas-uniform og ikke føler meg helt vel i det ute blant folk (er str 42/44 så sikkert derfor jeg føler jeg har tatt på meg tjukkas-uniformen, hadde sikkert ikke tenkt over det engang om jeg fremdeles var str 38 som jeg var før).

Anonymous poster hash: e31aa...d79
Skrevet

Jeg er tjukk, gravid, bruker tights og er strålende fornøyd med det! Om jeg hadde klart å springe, skulle jeg tatt springfart og driti i det dersom noen har problemer med min fabelaktige tjukkasuniform. Er så godt å ikke bry seg om hva andre mener! :)

Skrevet

Dere bare tror dere er fine. Og dessuten er det utrolig kjerring aktige "å så fin og ungdommelig jeg er " jo det er dessverre Harry. Det er greit å bruke det som kose plagg inne, men når en skal være fin da er det ikke fint. Beklager damer

Anonymous poster hash: 26e1a...73e

Skrevet

Jeg synes bare det er stygt når noen jenter går med tights som er tydeligvis for små, sånn at de blir helt gjennomsiktig på rumpa og man kan se ALT! 

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke st det er spesielt fint. Og det er sikkert 3 år siden jeg kastet alt av tights ut av klesskapet...

Men etter at magen har kommet opp i størrelse som en voksen vannmelon, så har det jammen meg sneket seg inn 2 par i skapet mitt igjen :P

Behagelig når man går rundt å vralter ja, lekkert nei

Skrevet

Vel, det er valget mellom tights og telt, da foretrekker jeg tights.

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg er helt enig, men jeg synes at tights og genser/topp til er mye verre. Altså genser som slutter ved hoftene.

Jeg har en gravidtights som jeg daffer rundt i hjemme da og den er så behagelig!

Skrevet

Men, dere som mener man må isåfall bruke tighsten riktig, hva er å bruke den riktig da? :)

Skrevet

Hehe, finnes jo litt flere alternativer enn det da ;)

Skrevet

Hehe, finnes jo litt flere alternativer enn det da ;)

Jeg klarer faktisk ikke finne bukser som funker for meg. Mye mage uten å hå stor rumpe og store lår er en håpløs kropp å putte bukse på :P

Skrevet

Jeg synes tights og tunika/kjole er fint, men synes ikke det er særlig pent når personer bruker tights med topp eller genser. 

Anonymous poster hash: acadc...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...