Gå til innhold

Uff tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døds harry jeg da. For i skapet mitt er det ca 40 tunikaer og 15 tightser;) jeg eier ikke annet.. Å går kun i det:) får alltod skryt for tøyet mitt.. Juger alle da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Døds harry jeg da. For i skapet mitt er det ca 40 tunikaer og 15 tightser;) jeg eier ikke annet.. Å går kun i det:) får alltod skryt for tøyet mitt.. Juger alle da??

Nei, det tviler jeg på at de gjør.

Som du kan lese i tråden her er det mange som synes det er fint, og de gir deg komplimenter.

Så kan du også lese at det er mange som synes det er dørsharry og direkte stygt, det er nok de som ikke sier noe til deg  ;)

De som synes det er ok, men ikke noe de ville gått i selv skryter nok av overdelen din og sier ingenting om underdelen.

Anonymous poster hash: e31aa...d79

Skrevet

Kan være de bare har like grusom stil som deg eller så juger de ja

Anonymous poster hash: 26e1a...73e

Skrevet

Jeg er gravid og er SÅ glad for at jeg kan bruke leggings med tunika over! Det er utrolig deilig - som å gå i pysjamas nesten, men jeg synes det ser ordentlig ut så lenge både leggins og tunika er hele og pene (og tunikaen strøket, selvfølgelig). Jeg ville aldri funnet på å ta det på i ikke-gravid tilstand, men det er ikke sånn at jeg grøsser når jeg ser "vanlige" damer gå sånn på gaten heller.

Anonymous poster hash: 292b4...356
Skrevet

Det er fint hvis man bruker det riktig.. og Guuud så godt det er å daffe rundt i ;)

Anonymous poster hash: 3beb1...74a

Hva er riktig bruk da?

Anonymous poster hash: bdd4a...fa9

Skrevet

Ja, det er grusomt stygt! At noen tør å vise seg utendørs i et antrekk som var in for 10-12 år siden er for meg et stort mysterium. Det er tjukkasuniform nr en og jeg kommer alltid til å grøsse når jeg ser noen i tights (og tunika).

Anonymous poster hash: 4e63d...fb1
Skrevet

Det ser så Harry ut med de som bruker tights under kjoler eller tunika, nei det er ikke fint

Huff, det er så harry med sånne innlegg.

Bedre å gå med strekkmerker/sprengte blodårer/gnissende lår på vift? 

Anonymous poster hash: fc06b...71c

Skrevet

Og jeg ELSKER tights! Under en fin kjole. Liker ikke å gå med bare lår, eller risken for at kjolen skal blåse opp og vise fram underbuksa.

Perfekt for varme dager når jeg vil lufte bena og føttene!

Og jeg er ikke tykk en gang, haha!

Skrevet

Ps: Hva går du med, HI? 

Skrevet

Jeg hadde en tights fra Uff en gang, den var helt grusom, men det var sånn jeg likte det da jeg var 16 ;) (sorry, måtte bare!) Jeg syns det kommer helt an på, selv er jeg litt lei tunika og tights. Sett det for lenge. Mye annet man kan gjøre for å ikke ha helt nakne ben, det fins mange kule strømpebukser f.eks. 

Strømpebukse på sommeren? Nei, takk! Kort tights er mye bedre! :)

Skrevet

er faktisk mange "store" mennesker som ikke finner dongeri eller bukser som har rett passform. enten er det for stramme i livet og passer i låra, ellers er de passe i livet og aaaltfor store i beina..

Dermed synes jeg det ser finere ut med noe som strekker seg etter kroppen (tights) for du ser faktisk tynnere ut da enn med en bukse som absolutt har feil passform..

er ikke mange butikker som selger olabukser i str 44 og oppover som ser fine ut på eller?

Om man bruker tights med en lang genser eller tunika over ser jeg ingen problemer med det.

Men en ting jeg syns er styggere er kne-lengde tights (særlig HVIT) under kjoler.... da kan man like gjerne gå uten vel ? hvite tights gir jo maks bleikt utseende..

Anonymous poster hash: f876c...ac3
Skrevet

og hvite tights viser ALT av det som måtte være av cellulitter og det hele... grøss

Anonymous poster hash: f876c...ac3
Skrevet

Hvorfor kan man ikke ha bare ben under sommerkjolen?

Anonymous poster hash: e9d5c...290
Gjest sussie77
Skrevet

Syntes det er fint jeg, så lenge man bruker det riktig.

Skrevet

synes tights er er kult

Anonymous poster hash: 3468c...579
Skrevet

Jeg liker det, !!¨sa da er jeg vel Harry, men en ting jeg ikke kan fordra er er Shorts  og strømpebukser eller tights!

Anonymous poster hash: 6481d...a43
Skrevet

Vel det ser bra ut på meg, så æda bæda

Skrevet

Sånne som dette er fint under kjoler, de synes ikke men er behagelige å ha på og hindrer trusa å synes når man høyer seg eller svette lår å gnisse mot hverandre.. 

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/leggings/ccollection-cleggings-p1.html#product_145324

Hvite tights er helt grusomt, ser sikkert greit ut når du står rolig foran et speil men så fort du begynner bevege deg synes hver eneste lille ujevnhet, appelsinhud osv gjennom tightsen. Men sorte eller andre mørke farger tights med en tunika over er helt ok, selv om det jo er en tjukkasuniform og 90% av de som går i det er overvektige.

Shorts med tights under synes jeg også er grusomt, kan gå på barn under 10 år, men på voksne...uff, nei.

Anonymous poster hash: e31aa...d79
Skrevet

I dag skal jeg ha på meg tights.......og tunika :)

Anonymous poster hash: 3468c...579
Skrevet

Haha ... trodde det var en tråd om å kjøpe tights på UFF :D

Synes tights er et superkjedelig, men har vært deilig under graviditeten. Graviditet er en gyldig grunn for BEGRENSET bruk av tights og tunika - ellers burde tunika (i tillegg til bl.a. bukseskjørt forbys ved lov). Tights er greit på trening, da.

Skrevet

Jeg synes tights og tunika/blues er veldig lite fint. Men sommerkjole med tights og høye sandaler er fint, og veldig ok når det norske sommervejr ikke er så varmt ;)

Anonymous poster hash: 2f4c4...b38

Skrevet

Er tights et tjukkasplass? Og jeg som trodde kun sylslanke, veltrente jenter uten cellulitter og tykke lår som gnisser sammen  kunne gå i det... 

Jeg synes tights kan være dritkult jeg, så lenge man har kropp til det, og enten har støvletter til eller det er en capri-tights. Men den kan selvsagt ikke være hvit, mønstrete etc. Svart er best, dongri kan gå. Og må for Guds skyld ikke være gjennomsiktig.

Anonymous poster hash: a2e54...cf8
Skrevet

Ps: Hva går du med, HI?

Kjoler enten med bare bein eller strømpebukse. Jeans og topper. Gensre. Spørs hva anledningen er. Tunika og tights brukte jeg for 8 år siden

Skrevet

Dere bare tror dere er fine. Og dessuten er det utrolig kjerring aktige "å så fin og ungdommelig jeg er " jo det er dessverre Harry. Det er greit å bruke det som kose plagg inne, men når en skal være fin da er det ikke fint. Beklager damer

Synes du!! Jeg synes jeg er fin, jeg... Om du ikke er enig, så klager det meg særdeles lite, for jeg liker meg når jeg har tights og tunika på, og er ikke det strengt tatt det viktigste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...