Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #51 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er livredd edderkopper, og ganske redd krypdyr og insekter generelt. Jeg er også ekstremt var for ting som strammer rundt halsen (gensere, t-skjorter må være åpne og romslige i halsen), og går jeg tur (blir varm), tar jeg meg konstant til halsen fordi det føles som om noe strammer. Har jeg jakka lukket, er jeg nødt til å dra glidelåsen godt ned for å ikke bli "kvalt". Jeg takler derfor ikke gå med smykker, eller å ha håret rundt løst, særlig når det er uregjerlig og alltid legger seg fremover. Synd jeg ikke kler kort hår, altså (går nesten alltid med det i strikk. Prøver å variere stilen med å lage knuter i forskjellige varianter, men skulle gjerne likt å ha håret løst). Anonymous poster hash: 09870...e48 Jeg glemte å skrive at jeg er livredd bunnen av vann om den ikke er fullt synlig! Er det mørkt under meg i vannet, klarer jeg ikke svømme ordentlig engang, jeg hundesvømmer helt på overflaten, og tør ikke ta beina en halv meter ned engang.... Anonymous poster hash: 09870...e48
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #52 Skrevet 26. juni 2013 At det skal skje noe med de jeg elsker. Sykdom (Spesielt oppkast)Månen og alt annet i verdensrommet. Bjørner Dragsug Tannleger Motorsag Blodprøve i fingeren At jeg ikke skal kunne ha barn. Anonymous poster hash: afb33...b19
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. juni 2013 #53 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er redd for mye.. Fly, dypt vann, berg- og dalbaner, skiheiser, høyde, kjøre bil.. Men mest redd er jeg for selve redselen. Det å miste kontroll over mine egne følelser. Få panikk.
Tigerpote Skrevet 26. juni 2013 #54 Skrevet 26. juni 2013 Kjøre fort med bil, døden, ulv og bjørn, det er mannen som har fått meg på de tankene om rovdyr, har blitt redd for havet etter at jeg ble tatt av to bølger i Tyrkia, karuseller, bergogdalbane, edderkopper og mennesker med forakt for andre. Kanskje jeg skulle være redd muslimer også? hehe
ms.Pond Skrevet 26. juni 2013 #55 Skrevet 26. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner Klovner er creepy! Hadde en plakat av Melvin Tix på veggen da jeg var liten, og våknet midt på natta av at jeg følte at den stirret på meg. Rev den ned og har aldri taklet klovner siden. Grøss og gru!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #56 Skrevet 26. juni 2013 Akkurat nå er det at samboer ikke skal få seg jobb før dagpengene går ut. Det er virkelig en lammende frykt. Ellers er jeg mest redd for at noe skal skje barna mine, høyder og naturkatastrofer. Det meste annet føles mer overkommelig. Anonymous poster hash: 899ec...e40
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #57 Skrevet 27. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner Klovner er creepy! Hadde en plakat av Melvin Tix på veggen da jeg var liten, og våknet midt på natta av at jeg følte at den stirret på meg. Rev den ned og har aldri taklet klovner siden. Grøss og gru! Er du pervers eller? Hvorfor hadde du det på veggen??? Anonymous poster hash: afb33...b19
Hewe Skrevet 27. juni 2013 #58 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er redd for mørket, om jeg sover alene (noe eg heldigvis aldri gjør lengre så og si) må jeg ha døren igjen og et lite lys på.. Er redd for dypt vann, svømmer bra, men får meg sjeldent til å hoppe ut av en båt f.eks Klovner! Hater klovner..skumle Redd for å miste de nærmeste
MammantilNurket Skrevet 27. juni 2013 #59 Skrevet 27. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner Klovner er creepy! Hadde en plakat av Melvin Tix på veggen da jeg var liten, og våknet midt på natta av at jeg følte at den stirret på meg. Rev den ned og har aldri taklet klovner siden. Grøss og gru! Gudbedre!! Melvin Tix er den verste av alle Han er verre enn McD's-klovnen!!Vi skulle på "show" med Melvin Tix på barneskolen - jeg nektet!!! Jeg ble også (i voksen alder) antastet av McDonald's-klovnen på Aker Brygge. Han skulle liksom gi meg et ballongdyr (rosa hjerte med to fugler inni - hah!!) men jeg vet med sikkerhet at han egentlig skulle volde meg en langsom og smertefull død!! Lar meg ikke lure så lett. (Hvis noen lurer - min coulorofobi strekker seg tilbake til traumatisk sirkusbesøk som treåring).
ms.Pond Skrevet 27. juni 2013 #60 Skrevet 27. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner Klovner er creepy! Hadde en plakat av Melvin Tix på veggen da jeg var liten, og våknet midt på natta av at jeg følte at den stirret på meg. Rev den ned og har aldri taklet klovner siden. Grøss og gru! Er du pervers eller? Hvorfor hadde du det på veggen??? Anonymous poster hash: afb33...b19 For at ingen skumle anonyme skulle komme snikende inn på rommet mitt mens jeg sov.
ms.Pond Skrevet 27. juni 2013 #61 Skrevet 27. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner Klovner er creepy! Hadde en plakat av Melvin Tix på veggen da jeg var liten, og våknet midt på natta av at jeg følte at den stirret på meg. Rev den ned og har aldri taklet klovner siden. Grøss og gru! Gudbedre!! Melvin Tix er den verste av alle Han er verre enn McD's-klovnen!!Vi skulle på "show" med Melvin Tix på barneskolen - jeg nektet!!! Jeg ble også (i voksen alder) antastet av McDonald's-klovnen på Aker Brygge. Han skulle liksom gi meg et ballongdyr (rosa hjerte med to fugler inni - hah!!) men jeg vet med sikkerhet at han egentlig skulle volde meg en langsom og smertefull død!! Lar meg ikke lure så lett. (Hvis noen lurer - min coulorofobi strekker seg tilbake til traumatisk sirkusbesøk som treåring). Jøje meg, det er flere som er redd for klovner enn jeg trodde! Rart de ikke tar det til etterretning i "businessen". Nå er Melvin Tix (og hans kolleger) som mannen med bukkefoten for meg, ikke snakk om at jeg nærmer meg noe som ligner mannfolk med hvite ansikter og store, røde munner. Huttetu.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #62 Skrevet 27. juni 2013 Er redd for at jeg skal få en sykdom, eller ha en alvorlig ulykke, som gjør at jeg dør fra mine fire nydelige barn før de kan ta vare på seg selv... Anonymous poster hash: 17c5c...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå