Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #26 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kom på flere ting (meg med frykt for ulver, bjørn, edderkopper, flått og hjerteinfarkt ): - Høyder - Maskerte menn... - Hester... (Jeg liker å se hester og klappe på de litt, men om de går løs rundt meg eller begynner å vrinske så stivner jeg). Og så er jeg selvfølgelig også redd for å miste noen eller at barna skal miste meg, spesielt siden eldstemann kun har meg etter at vi mistet pappan hans for noen år siden. Anonymous poster hash: 0c4c2...972
chrisallic Skrevet 25. juni 2013 #27 Skrevet 25. juni 2013 At noe skal hende barna. Å fly Slanger og makker
BikkjeBisk Skrevet 25. juni 2013 #28 Skrevet 25. juni 2013 Før var jeg kjempe redd for mørket, var så redd at jeg fikk pustevansker - angst med andre ord. Fant en natt ut at jeg skulle overvinne denne frykten. Tok med meg hundene å gikk til fjells med lommelykt alene. Jeg trodde jeg skulle pisse på meg å så for meg at det skulle hoppe ut zombier bak hvert tre. Kvelden etter gikk jeg opp igjen - like redd. MEN så går lommelykten på toppen av fjellet...! Herregud DA var jeg redd, men etter det har jeg overvunnet frykten. Enda er jeg livredd for å fly, må vell overvinne den frykten også.... huff
MammantilNurket Skrevet 25. juni 2013 #29 Skrevet 25. juni 2013 Ikke le!! Jeg er dødsredd for klovner
<3 Skrevet 25. juni 2013 #30 Skrevet 25. juni 2013 Redd for å dø fra barna mine og at det skal hende barna mine noe, grøss. Alt annet blir bagateller.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #31 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tenkte før jeg klikket inn her at det er ikke så mye jeg er redd, men jo det er en del ting: Jeg hater mørke, altså jeg må ha det helt mørkt når jeg sover, men det å gå ute i mørke gjør jeg kun hvis jeg virkelig må, og det å gå inn i mørke rom er helt forferdelig! Må alltid se bak døren og bak sengen om det er noen der. ( har vokst opp med skrekkfilmer ) var på loftet isted , og plutselig gikk lyset av, for å så komme på igjen etter en stund. Hjelp. Etter det følte jeg at det var noen der oppe, så jeg fortet meg ned og lukket luken! Knis FLY!! Jeg er livredd fra den dagen jeg vet jeg må ut å fly snart. (Tro det eller ei, skal fly imorgen, hyyyyyyl) Insekter og slanger! Grøss Utenlandske mennesker som ringer på dørene og skal selge meg ting. Jeg tør ikke å åpne døren for de etter en holdt igjen døren en gang og kom INN i leiligheten min. Jeg var 19 og hadde akkurat flytter for meg selv for første gang med baby på 8 uker :-O Anonymous poster hash: f3c5a...706
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2013 #32 Skrevet 25. juni 2013 Redd for å dø fra barna mine Redd for å gå ute etter det er blitt mørkt Redd for innbrudd når jeg er hjemme alene ( har hatt innbrudd mens jeg sov en gang og er jeg alene om natten sover jeg i stua med alle lys på og tv på.) Har veldig vannskrekk og bader ikke i sjøen. Holdt på å drukne når jeg var barn. Redd for store hunder jeg ikke kjenner til tross for at jeg har hatt 4 hunder selv. både små og store. Det går litt i perioder hvor redd jeg er. Enkelte perioder er jeg veldig redd for for eksempel å være hjemme alene og for mørket , andre perioder er jeg nesten ikke redd. Jeg var bla alene i det store huset til søsteren min en hel uke og da var jeg ikke redd i det hele tatt, mens noen ganger om mannen er på byen så tør jeg ikke legge meg før han er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #33 Skrevet 26. juni 2013 Å miste noen jeg er glad i. Og utlendinger. Muslimer, for det meste. Anonymous poster hash: 63639...bbd Den måtte jo bare komme ! Naut ! Anonymous poster hash: 5491b...578
Tauriel Skrevet 26. juni 2013 #34 Skrevet 26. juni 2013 Er redd X-en, edderkopper og andre insekter, bergogdalbane og høyder. Så har jeg litt problem med trange rom og fly Men går gjerne gjennom alle fobier enn å tilbringe tid med X-en....
IceNose Skrevet 26. juni 2013 #36 Skrevet 26. juni 2013 Etter at gutten min kom så er jeg blitt litt hysterisk når mannen min kjører!!Synes han kjører for fort,hjelper han og bremse , at han ikke ser nok på veien osv..Er jo redd det skal skje noe med lille i bilen.. Også er jeg ikke begeistret for store hunder.Jeg er redd for at de skal hoppe opp og da bli lengre enn meg.. Å gå på ukjente veier når det er skumt/mørkt.Skremmer meg så lett selv.. Å surfe!!!Det var utrolig skummelt.Jeg ble dratt under vann og hadde null kontroll.Jeg så at neste bølge kom til å ta meg med under.Jeg kom meg ikke utenom.Tror jeg aldri har vært så redd før.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #37 Skrevet 26. juni 2013 * Redd for å miste de som står meg nærmest(barn, kjæreste, familie og venner) * Er sikkelig husredd(redd noe går igjen, noen bryter seg inn osv) * Kan ikke se skrekkfilmer, sitter knytt i hele kroppen, skvetter og må ha en pute foran meg. Er helt ødelagt når filmen er halvveis.. :/ * Redd for å miste samboeren min, at han går ifra meg/ er utro (ikke at jeg tror han kommer til å gjøre det, men tidligere erfaringer) * Redd for skumle dyr i sjøen når vi bader midtfjords Sikkert en hel del masse annet også. Anonymous poster hash: 177cb...957
Catlady Skrevet 26. juni 2013 #39 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er livredd for å fly !! Klovner er også skikkelig creepy. Snek meg inn til storebror og så IT når jeg var liten, og ikke blitt den samme etter det Flott er noe av det ekleste jeg vet, og blir lettere panisk og må ta meg litt rødvin når det må fjernes fra katten, grøsser og fantomklør i mange timer etterpå. Også er jeg dritredd hai !!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2013 #40 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er redd det skal skje noe med min nærmeste familie, og jeg er redd for at barna skal miste meg. Jeg vet jo hvor glad de er i meg. Jeg er veldig redd for å bli begravd uten å være død. Er redd for edderkopper og hai og for rare lyder når jeg er hjemme alene.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #41 Skrevet 26. juni 2013 Vaksiner... Sikker på samme måten som folk er redde for å fly. Du vet at sjansen for at noe skal skje er helt minimal, men klarer ikke å overvinne frykten. Forskjellen med vaksiner i forhold til flyskrekk er at frykten varer i mange år etter vaksinen er satt. Med fly så vet en at en er ferdig med det når en har landa. Jeg er fortsatt redd for at barna mine skal få bivirkninger etter svineinfluensavaksinen. Anonymous poster hash: 78fca...41b
Honningmelon Skrevet 26. juni 2013 #42 Skrevet 26. juni 2013 Alvorlige og dødelige sykdommer. Og døden i seg selv.
mrsrogaland. Skrevet 26. juni 2013 #43 Skrevet 26. juni 2013 Min største frykt og angst: døden. Jeg vil leve. Jeg vil ikke dø og være dø i all uendelighet. Jeg vil smake, lukte, føle, kysse mannen min og klemme barna mine. Jeg vil treffe mamma, jeg vil reise. Jeg vil kjenne spenning, håp og forelskelse. Jeg vil ha hverdag og latskap. Jeg vil ha alt! Jeg har levd et vanskelig liv, men jeg elsker å leve. Jeg frykter uendelighet og døden. Etter å ha jobbet på sykehjem er jeg redd for å bli dement og gammel på sykehjem. Jeg er redd for å fly. Må alltid ha valium;p Jeg er redd for å være alene. Ensomhet. Jeg er redd for å være ingen. Å ikke bety noe. Jeg har allerede mistet familien min. Jeg hadde ikke klart å miste barnet og mannen min. Også er jeg redd for mørke og mordere;)
Gjest sussie77 Skrevet 26. juni 2013 #44 Skrevet 26. juni 2013 Svømme i åpen sjø. Og hai. Mulig de to henger sammen. Har tidligere hatt skikkelig sprøyteskrekk, men har faktisk nesten blitt "kurert" for det. Noe jeg trodde aldri skulle skje.
Gjest sussie77 Skrevet 26. juni 2013 #45 Skrevet 26. juni 2013 Og så er jeg veldig mørkeredd. Noe som har blitt verre med årene.
Gidder ikke! Skrevet 26. juni 2013 #46 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er livredd for å frontkollidere, har ikke lappen selv ennå, skal tørre å ta den UANSETT. Kan jo ikke la angsten ta helt overhånd heller! Kanskje frykten forsvinner litt når man selv kjører og ikke bare er passasjer, jeg vet ikke. Er så ille at jeg må ta meg sammen kraftig når vi kjører og biler kommer i mot, spesielt trailere, for å ikke kjøre de verst tenkelige scenarioene som filmer i hodet mitt Og brann!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #47 Skrevet 26. juni 2013 Miste mine nære og kjære - selvsagt... Redd for å kjøre på vinterføre. Hater å ikke ha full kontroll over bilen Anonymous poster hash: f6f95...d9f
3barnsmor_to_be Skrevet 26. juni 2013 #49 Skrevet 26. juni 2013 Så morsomt å lese! Jeg er egentlig en sterk og tøff kvinne, men når jeg leser dette så skjønner jeg at jeg er redd for en hel del... Jeg er ikke redd for mørket, men ville aldri gått i skogen alene midt på natta i frykt for å bli spist opp av en hjort, selv om de er planteetere Jeg er redd for insekter, hater edderkopper, veps, mygg, øyenstikkere, maur, ja til og med fluer liker jeg ikke. Jeg er ikke redd for døden, men redd for at jeg skal miste folk jeg er glad i. Sånn som mannen, eller at det skal skje barna noe. Jeg er redd for at noen skal kjøre på meg på veien, fordi den andre sovner f.eks eller kjører uforsvarlig. Når jeg er i utlandet se jeg etter om andre mennesker ser truende ut.. så kanskje en redsel der og?? hehe, skal ikke være lett. Men ingenting av dette påvirker livet mitt i noe stor grad heldigvis
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #50 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er livredd edderkopper, og ganske redd krypdyr og insekter generelt. Jeg er også ekstremt var for ting som strammer rundt halsen (gensere, t-skjorter må være åpne og romslige i halsen), og går jeg tur (blir varm), tar jeg meg konstant til halsen fordi det føles som om noe strammer. Har jeg jakka lukket, er jeg nødt til å dra glidelåsen godt ned for å ikke bli "kvalt". Jeg takler derfor ikke gå med smykker, eller å ha håret rundt løst, særlig når det er uregjerlig og alltid legger seg fremover. Synd jeg ikke kler kort hår, altså (går nesten alltid med det i strikk. Prøver å variere stilen med å lage knuter i forskjellige varianter, men skulle gjerne likt å ha håret løst). Anonymous poster hash: 09870...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå