Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Vi er vel alle redd for et eller annet. Hva er din store skrekk? Kanskje vi kan hjelpe hverandre, eller i det minste finne ut at vi er flere i samme båt? Jeg er livredd for å fly. Og å gå ute i naturen når det er skumring eller mørkt, da får jeg nesten åndenød og innbiller meg at det kommer rovdyr og tar meg. Anonymous poster hash: 026d7...c53
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har siste året blitt redd for å møte dyr når jeg går i skogen Skjønner ikke hvorfor (og vet at de stort sett er mer redd enn oss), men livredd for å møte på f.eks ulv eller bjørn Så har jeg helt noian for edderkopper og forsåvidt flått også.. Jeg er også redd for å få hjerteinfarkt eller lignende, men heldigvis ikke i en så stor grad at det ødelegger livet mitt Anonymous poster hash: 0c4c2...972
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Hehe, jeg er også redd for å fly, og også redd for skogen/utmarken når det er mørkt, men ikke pga rovdyr, pga KRYPDYR! Huttetu! I tillegg er jeg veldig hemmelig redd for spøkelser og blir redd i mange måneder etter filmer som the ring.. Pysa, det er meg:/ Anonymous poster hash: 75895...c3d
ms.Pond Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kan ikke se skrekkfilmer. Har fortsatt mareritt om sånne tåpelige skrekkfilmer som Scream, 13 ghosts og lignende som jeg har sett i overmot og med masse selskap. Nå har jeg endelig lært, og skygger banen enten når det kommer skumle filmer, eller folk vil fortelle skumle historier. For jeg VET at det kommer og biter meg en viss plass når det blir mørkt og jeg skal legge meg.
Gjest meg&mini Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kan ikke se skrekkfilmer. Har fortsatt mareritt om sånne tåpelige skrekkfilmer som Scream, 13 ghosts og lignende som jeg har sett i overmot og med masse selskap. Nå har jeg endelig lært, og skygger banen enten når det kommer skumle filmer, eller folk vil fortelle skumle historier. For jeg VET at det kommer og biter meg en viss plass når det blir mørkt og jeg skal legge meg. Samme her! Kan faktisk ikke se skrekkfilmer..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er redd hver natt, fordi jeg er helt alene, mannen jobber natten, så jeg sover nesten ikke fordi jeg er redd for å være alene. Men mest av alt er jeg redd for edderkopper, selv den aller minste. Sover på soverommet vårt, og her om dagen så jeg en på senga, og tør ikke sove lenger på soverommet. Byttet rom, men der så jeg også en på gulvet på Søndag, så der tør jeg heller ikke sove lenger. Nå sover jeg i stua og det er ikke så behagelig, men kommer meg gjennom natten. Om jeg ser en her så vet ikke jeg hva jeg gjør. Anonymous poster hash: 98a02...146
Tarssan Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kan ikke se skrekkfilmer. Har fortsatt mareritt om sånne tåpelige skrekkfilmer som Scream, 13 ghosts og lignende som jeg har sett i overmot og med masse selskap. Nå har jeg endelig lært, og skygger banen enten når det kommer skumle filmer, eller folk vil fortelle skumle historier. For jeg VET at det kommer og biter meg en viss plass når det blir mørkt og jeg skal legge meg.Akkurat slik er jeg og blir så skremt av slike filmer enda fornuften min vet at det bare er tull! Ellers er jeg så rasjonell og ikke lettskremt, men slike filmer tåler jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 1. Redd for tyver og innbrudd mens jeg sover 2. Livredd mørket å hadde heller brukket både en arm og fot med vilje enn å passert i en sko alene i mørket..grøss Anonymous poster hash: 47362...515
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Redd for alvorlig sykdom og død. Ingen grunn til å frykte noe, men kan bli vettskremt av å tenke på det. Anonymous poster hash: 70561...51e
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Det jeg er aller mest redd for i hele verden, er å miste mine kjære. Er livredd for at de skal dø fra meg. Aller mest redd for at min kjære skal dø. Når jeg var liten var jeg alltid redd for at mamma sku dø. I tillegg er jeg redd for brann. Har oppleved det før, og vil ikke oppleve det igjen. Verste jeg har opplevd...
mamma_bergen Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er redd for bjørner av en eller annen grunn Jeg er også redd for mørke rom,går ikke inn uten å slå på lys,jeg går heller ikke forbi trapper når det er mørkt.. Men det merkeligste av alle ting jeg er redd, er orker(de fra Ringenes herre) ser for meg at de kommer løpende ut av skogen,det var så gale at jeg måtte snu når jeg gikk tur med hunden..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Det eneste jeg er ordentlig redd for, er å miste mine aller nærmeste. Ellers er jeg ikke redd, men heller ikke jeg er særlig tøff på skrekkfilm, så denslags underholdning unngår jeg.
Voilà Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Maur, edderkopper og huggorm. "Fart og spenning" (type kjøre for fort i bil, karuseller og berg- og dalbaner og strikkhopp, f.eks) Stå i kassen uten dekning/penger på kortet med masse/dyre varer. Husbrann etc.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Alle insekter. Det er ikke ett insekt jeg ikke er redd for Sladding på glatta. Havnet på taket en gang og får panikk om bilen sklir. Jeg blir av og til livredd for at noe skal skje med barna mine og er en skikkelig løvemamma Anonymous poster hash: 44d4e...8a4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er redd for bjørner av en eller annen grunn Jeg er også redd for mørke rom,går ikke inn uten å slå på lys,jeg går heller ikke forbi trapper når det er mørkt.. Men det merkeligste av alle ting jeg er redd, er orker(de fra Ringenes herre) ser for meg at de kommer løpende ut av skogen,det var så gale at jeg måtte snu når jeg gikk tur med hunden..[/quote Samboern min er også redd for bjørner. Oppdaget det da jeg for litt siden foreslo at vi kunne dra til bjørneparken i flå i sommer. Med frykt i øynene sa han bestemt at nei det skulle vi hvertfall ikke!! Anonymous poster hash: 25ed4...d1d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Å miste noen jeg er glad i. Og utlendinger. Muslimer, for det meste. Anonymous poster hash: 63639...bbd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #20 Skrevet 25. juni 2013 Kommer faktisk ikke på noe jeg er redd for, synes noen ting er ubehagelig. Jeg har en teori om at jeg ikke orker å gå rundt å være redd for ting som jeg ikke kan reagere på før det skjer eks at barna skal skade seg, flyet skal dette ned eller at noen skal overfalle meg/bryte seg inn i akkurat mitt hus osv. Føler jeg lever et fullverdig liv uten masse irrasjonell frykt.. Anonymous poster hash: c298b...4c5
BellaSuz Skrevet 25. juni 2013 #21 Skrevet 25. juni 2013 Å miste de jeg er glade i. At barna mine skal bli foreldreløse (tenker på det ofte når kun jeg og mannen kjører bil sammen f.eks). Døden, verdens undergang (??!! ) hva og hvordan det skjer, er det vondt, blablabla.... Å bli voldtatt av en gjeng/mishandlet osv. Være helt hjelpesløs uten å kunne røre meg (har nok sett for mange CSI med tema "lammet kropp utsatt for groteske ugjerninger", Haha! men sett bort i fra dette så ER> jeg normal altså, og fungerer helt fint i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #22 Skrevet 25. juni 2013 I det siste har jeg blitt livredd å gå tur der det går kuer. Lister meg alltid veldig stille forbi mens hele kuflokken glaner på meg. Livredd de bare skal springe og stange/trampe meg ned. Ellers er jeg livredd insekter, fly, bade en plass det er dypt og ikke kan se bunnen, livredd å svømme blant masse tang og tare. Anonymous poster hash: bdca4...1ff
Gjest Skofantomet Skrevet 25. juni 2013 #23 Skrevet 25. juni 2013 Døden, at jeg skal dø fra barna mine. Tenker ofte på at jeg må skrive ned alle ting ang ungene siden jeg styrer det meste av ansvaret, sånn i tilfelle. Kontrollfreak hvor?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #25 Skrevet 25. juni 2013 Være hjemme alene når det er mørkt ute og krypdyr. Anonymous poster hash: 9f076...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå