Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hcg nivået var mye høyere denne uka enn forrige uke...da er de vel ikke noe å bekymre seg for? Hcg nivået kan vel ikke øke ved sa/Ma???

Håper noen vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt økte ,men det økte veldig sent, så det var liksom ingen tvil den gangen! Hvor mye hadde ditt økt da? Går nok helt sikkert kjempefint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: jeg trodde dette skulle gå som en lek jeg, etter å ha sett på de andre rundt meg son er gravid ;) men men... i dag er jeg 11 uker, håper det roer seg snart ;) begynner på jobb igjen på mandag, så da må jeg konsentrere meg om å ikke vise noe tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk apex.familie på 6, med sa øker ikkje hcg. ved ma kan den gjera det. då eg mista første gong slutta den vesle å veksa i veke 5, i veke 9 var den 89000 og stigande. seier ikkje dette for å skremme deg. det siste eg vil , men sidan du spør. føler ikkje hcg er ein god indikator for å finna utstatus. du får svar på ultralyd. eg krysser fingrene og håpar inderleg du får gode nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg steg såpass langsomt og lite at det var åpenbart en MA, men siden de sa til deg at hcg hadde økt betraktelig så går det nok fint:-) Uansett er UL den eneste måten å få ett skikkelig svar på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme fra ul..hentet resultatet fra hcg, og den hadde økt til 16000, fra 4000 på en uke...fikk se lille fnugget, og hjertet slo!!! Er såå glad nå...tre uker med blødninger har gjort meg bekymret og dårlig, men jeg føler meg bedre allerede! Noen nevnte tidligere at de hadde fått babyen målt til 3mm...det fikk jeg også, og legen satt meg tilbake 4 dager, så er 7+2 ..syntes det også hørtes veldig lite ut, men alt sto bra til sa han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så utruleg fantastisk! No må du berre nyta dette og gleda deg! Håpar du kalrer å slutta å bekymra deg for blødningane, no kan du tenka at slikt er dit svangerskap når alt er i orden- for det har du sett i dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul i dag og de fant ingen hjerteaktivitet:( er 8+3 så trolig må jeg ta en abort i helga :(((( tok hcg blodprøve i dag og en på lør for å være sikker! :(((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra ul..hentet resultatet fra hcg, og den hadde økt til 16000, fra 4000 på en uke...fikk se lille fnugget, og hjertet slo!!! Er såå glad nå...tre uker med blødninger har gjort meg bekymret og dårlig, men jeg føler meg bedre allerede! Noen nevnte tidligere at de hadde fått babyen målt til 3mm...det fikk jeg også, og legen satt meg tilbake 4 dager, så er 7+2 ..syntes det også hørtes veldig lite ut, men alt sto bra til sa han!

Hurra hurra! Noe sååååå bra. Disse målene skjønner jeg ikke noe av. Det var da en annen her som nevnte tre mm og beregnet til syv uker,maltså som deg. Jeg fikk 9 mm på presis syv dager.....pussig da. Alle hjertene slår og alt bra med alle fnugg, men målene forvirrer meg sinnsykt. Samma søren. Brae de vokser fint videre er vi vel alle kjempefornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er jeg hjemme fra ul..hentet resultatet fra hcg, og den hadde økt til 16000, fra 4000 på en uke...fikk se lille fnugget, og hjertet slo!!! Er såå glad nå...tre uker med blødninger har gjort meg bekymret og dårlig, men jeg føler meg bedre allerede! Noen nevnte tidligere at de hadde fått babyen målt til 3mm...det fikk jeg også, og legen satt meg tilbake 4 dager, så er 7+2 ..syntes det også hørtes veldig lite ut, men alt sto bra til sa han!

Hurra hurra! Noe sååååå bra. Disse målene skjønner jeg ikke noe av. Det var da en annen her som nevnte tre mm og beregnet til syv uker,maltså som deg. Jeg fikk 9 mm på presis syv uker....pussig da. Alle hjertene slår og alt bra med alle fnugg, men målene forvirrer meg sinnsykt. Samma søren. Brae de vokser fint videre er vi vel alle kjempefornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er jeg hjemme fra ul..hentet resultatet fra hcg, og den hadde økt til 16000, fra 4000 på en uke...fikk se lille fnugget, og hjertet slo!!! Er såå glad nå...tre uker med blødninger har gjort meg bekymret og dårlig, men jeg føler meg bedre allerede! Noen nevnte tidligere at de hadde fått babyen målt til 3mm...det fikk jeg også, og legen satt meg tilbake 4 dager, så er 7+2 ..syntes det også hørtes veldig lite ut, men alt sto bra til sa han!

Hurra hurra! Noe sååååå bra. Disse målene skjønner jeg ikke noe av. Det var da en annen her som nevnte tre mm og beregnet til syv uker, målt som deg. Jeg fikk 9 mm på presis syv uker....pussig da. Alle hjertene slår og alt bra med alle fnugg, men målene forvirrer meg sinnsykt. Samma søren. Bare de vokser fint videre er vi vel alle kjempefornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjære babysmurf. så utruleg lei på dine og dekas vegne! huffi syns me var mange som mista no. eg har opplevd dette to gongar, berre skriv til meg om du ønsker det. eg vil fråråda deg cytotek heime. håpar du får god hjelp. så vondt dette. stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, me er faktisk ti som har mista i mars-gruppa, og fleire har skrive her at dei mista kort tid før dei blei gravide denne gongen. prosentvist så skulle resten vera trygge!Dersom nokon av deko som har mista ser inn her enno: Ein stor klem i frå meg. Eg håpar me treffes i mai eller juni eller juli- gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok mange her inne som er oppriktig skuffet over at det gikk skeis i denne omgang for så mange andre, og ikke over at vi fortsatt (så vidt vi vet) henger med enda. Men vi heier dere frem, om dere så havner i juni, juli eller desember-grupper :) Vi prøvde i nesten 3 år før vi gikk over på prøverør, så vet at venting, håping og skuffelser tar på.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at så mange har mistet! Masse lykke til videre! :)

 

Her er jeg nå i uke 12 ;) eller dvs 11+1 ! Har så lyst på ul for å se at alt er bra og at det bare er 1 inni der (litt redd for om det skal være 2) men, men får vel bare smøre meg med tålmodighet til ordinær ul!

 

Kvalmen er avtagende nå, og jeg spiser litt igjen.etter 11 kg ned er det deilig med mat gitt ;) har time hos legen om en uke og da skal vi fylle ut skjema og den biten der. JM timr har jeg og fått. I november vel og merke ;) blir stas!

 

Håper dere andre føler dere spreke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Babysmurf, jeg føler med deg og kommer nok til å sende deg noen tanker i helga.

 

Slenger over en klem til dere andre også, her forberedes det til hyttetur så jeg gleder meg til samboeren kommer hjem fra jobb - det skal bli deilig med noen dager i skogen nå som høsten begynner å gjøre seg gjeldende i naturen! :)  Har et håp om å finne bær så vi får assorterte bær med vaniljesaus til dessert en av dagene, det er plenty av blåbær og bringebær like ved og jeg har noen jordbærplanter som donerer ei og anna jordbær med ujevne mellomrom. Kan vel trygt si det slik at etterspørselen er større enn leveransen på det området! :D

Har snakket med ledelsen på nytt og vi ble enige om at jeg skulle jobbe mine egne vakter neste runde også, så får man heller kaste inn håndkleet om jeg ikke klarer å sove nok på dagtid til å våke om natta. Har heldigvis ikke noe særlig til sykefravær ellers, så om jeg hiver inn håndkleet ei natt eller to får det gå bra! Når jeg er ferdig med dem, har jeg en ny friperiode før jeg så får gå over til å jobbe dagtid med diverse støttefunksjoner på kontorsiden - noe jeg gleder meg til å starte med. Vi har et forbedringspotensiale på mange fronter så jeg vet det ikke bare blir tusling med tekoppen og tomprat frem til permisjon i begynnelsen av mars! Gleder meg til å ta fatt på det, MÅ en likevel opp tidlig om morgenen er det greit å like det en gjør og holde seg i aktivitet til man skal hjem! :P

 

Vel, snupper - god helg og klem til dere fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå et det bare tiner igjen til ul hos Mortensen... gru-gleder meg... hadde nå to dager uten å "pynte porselens skålen", men i dag er det værre enn værst.. dårli og klarer ikke holde på så mye :/ men, må vel bli værre for at det skal bli bedre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå et det bare tiner igjen til ul hos Mortensen... gru-gleder meg... hadde nå to dager uten å "pynte porselens skålen", men i dag er det værre enn værst.. dårli og klarer ikke holde på så mye :/ men, må vel bli værre for at det skal bli bedre? ;)

Om du holder deg til du kommer på kontoret, så er jo toalettet rett utenfor døren :D  Oppdater her inne hvordan det gikk da, VELDIG spent på resultat og hva du syns om "drømmelegen" vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal gjøre mitt beste for å holde meg... først er det jo å kjøre e 40 min for å komme inn... bare det blir en prøvelse ;)

Skal oppdatere så fort jeg får mulighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mortensen var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!!!! Dette var en gøy gøy opplevelse!! Var en sprell levende og vilter liten krabat som lå inni meg og koste seg :D vi fikk mye skryt for god jobb ;) alt var helt helt fint...sjekket overleppe, ryggrad, nakkefold, hånd og fingrer og alt.. størrelsen på minien tilsvarte dagen i dag som er 11+1 :D vi er ganske rørte og fornøyde her vi sitter å nyter en kaffi i parken nå :D skuldrene er senket, og vi fikk beskjed om at vi kunne være offentli om det nå :) :) ha en STRÅLENDE helg alle sammen, det skal vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Det er trist og lese om de som har mistet, og godt og høre om de som har vært på ul og sett noe sprell levende.

Her kommer det et helt annet tema...pga blødninger i flere uker, har jeg fått beskjed om å ikke ha samleie, så lenge man har blødninger... Hvor farlig er egentlig dette?? Hva kan det skade? Jeg skjønner jo at man kan få en blødning etter samleie, men hvordan skader det? Jeg har vært på ul, og alt står bra til, og det er 3 dager siden siste blødning.. Det er helg, og alle de tre barna er borte frem til mandag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah..tilbake etter tre uker på nettfri teltferie. Trodde tidvis jeg skulle forgå av svangerskapsplager, men klapper meg på skulderen for "vel overstått". Er helt euforisk av lykke over å være hjemme i den herlige heimen, samt litt overrasket over at formen ser ut til å bedrer seg noe allerede. Er nå 10+ 2 og alt vel så langt. Skal på ultralyd til guru Mortensen i neste uke...he he..ser at flere søker til ham :)

 

Hvordan er det med dere her inne, men jeg begynner allerede nå å bli tykk! Og virkelig sliter med å skjule graviditeten...allerede nå!

 

Sender en trøsteklem til alle dere som har mistet. Det var utrolig leit å høre! Mistet selv i siste svangerskap, og vet hvor lammende tomt det kan oppleves.

 

Ønsker ellers alle en deilig lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig mage om ettermiddagen/kvelden, men er nok bare opplåst. Klarer ikke å gå i vanlige olabukser, så i dag var jeg og kjøpte meg noen romslige slags joggebukser. Gleder meg til å begynne å få ordentlig mage og å handle gravidklær!

Er nå 8+4 og synes dagene går såå tregt, ønsker jeg var i uke 12 da vi planlegger å si det til alle. Denne uka var jeg hos legen, og hun jublet da jeg fortalte at jeg var gravid. Virker som alt er i orden, har ikke fått noen tall på hcg.

 

Jeg har heldigvis ingen store plager, kun litt småkvalm og sulten av og til. Det varierer forresten fra dag til dag, noen dager har jeg ikke lyst på noe å spise, evt kun en spesiell ting. Stakkars alle dere som har mange plager!!

 

Lykke til videre alle sammen, og veldig synd å høre om dere som har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...