mietutto Skrevet 1. august 2013 #526 Skrevet 1. august 2013 Hehe, skal gjøre det ;-) ba om å få time neste fredag, slik at jeg har bikket 11 uker :-D
vintervarme Skrevet 1. august 2013 #527 Skrevet 1. august 2013 Humlefrøken; det blir sikkert mye mer spennende lenger ut i svqngerskapet :-) Kanskje jeg var heldig med så fine bilder, bevegelse og lyd nå. :-) Uansett; unner deg ordentlige bilder osv., noe du helt sikkert får i uke 12 :-)
vintervarme Skrevet 1. august 2013 #528 Skrevet 1. august 2013 Hei,er fra Oslo jeg også og er førstegangs:) Hvor gammel er du?Hvor gikk du på tidlig ultralyd? Jeg bikka akkurat 29selv. :-) spennende dette! Jeg var på majorstuaklinikken i går, hos carsten tollesen eller noe. Jeg likte han. Hqn var presis og kort men likevel personlig og trygg.synes jeg da :-) når har su termin?
SallySue Skrevet 1. august 2013 #529 Skrevet 1. august 2013 Jeg var også på Majorstuaklinikken i uke 7 hos Carsten trolle og var veldig fornøyd. Fikk både se og høre at alt var bra koster 1300,- men om du skal på priv ul så er det absolutt å anbefale
Lillababy Skrevet 1. august 2013 #530 Skrevet 1. august 2013 Eg har vore på volvat og hos mortensen. Eg hadde rett og slett avlyst volvat viss eg var deg. Det errett og slett klasse-forskjell.
Lillababy Skrevet 1. august 2013 #531 Skrevet 1. august 2013 Oj las visst ikkje godt nok, bra du har bytta, du blir nok fornøgd
mietutto Skrevet 1. august 2013 #532 Skrevet 1. august 2013 Eg har vore på volvat og hos mortensen. Eg hadde rett og slett avlyst volvat viss eg var deg. Det errett og slett klasse-forskjell. Venter på timebekreftelse hos mortensen, så når jeg får den avbestiller jeg volvat velger å høre på folk som har vært her og der
mietutto Skrevet 1. august 2013 #533 Skrevet 1. august 2013 Da har jeg fått time hos Mortensen neste fredag.. eller, regner med det er han... fikk time først "tidli" på morgenen hos han, men siden jeg er så trøtt og dårli fikk jeg byttet til tidlig kveld, regner med det blir fremdeles hos han og ikke en annen? så i morgen blir det å ringe volvat og avbestille hos de. Skal og på haukeland i morgen pga stoffskiftet, de følger meg ekstra opp med det siden det ikke var blitt stabilisert før jeg ble gravid, så føler jeg er i trygge hender :)
Lillababy Skrevet 1. august 2013 #534 Skrevet 1. august 2013 Kanskje du kan snika deg til ein ultralyd på haukeland og? Ja det blir Mortensen, han har praksis aleine. Lykke til!
MayNa Skrevet 2. august 2013 #535 Skrevet 2. august 2013 Er det noen her som er interiserte i å bli medvi en hemmelig fb gruppe? Syns fb er mye lettere ettersom jeg bruker kun mobil.
mietutto Skrevet 2. august 2013 #536 Skrevet 2. august 2013 Kanskje du kan snika deg til ein ultralyd på haukeland og? Ja det blir Mortensen, han har praksis aleine. Lykke til! Ble henvist til poliklinikken for gravide på haukeland i dag, så håper jeg får tine der snart mye kav med de på kk, da de ikke ville si hvorfor de avviste emg først, men han som avviste meg henviste meg da altså videre i dag Gleder meg til neste fredag når jeg skal til Mortensen, håper han ta utvendi på meg så mannen kan få se og og krysser fingrene for at barnet er friskt og alt
mietutto Skrevet 2. august 2013 #537 Skrevet 2. august 2013 Er det noen her som er interiserte i å bli medvi en hemmelig fb gruppe? Syns fb er mye lettere ettersom jeg bruker kun mobil. Jeg er med på den om flere er med
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #538 Skrevet 2. august 2013 Er det noen her som er interiserte i å bli medvi en hemmelig fb gruppe? Syns fb er mye lettere ettersom jeg bruker kun mobil.Jeg er med på den om flere er med De fleste er med i den fra før. Anonymous poster hash: d31bd...130
Lillababy Skrevet 2. august 2013 #540 Skrevet 2. august 2013 Eg hadde både mann og barn med på innvendig ultralyd hos Mortensen Ingen problem!
MissAlma Skrevet 3. august 2013 #541 Skrevet 3. august 2013 Gleder meg til neste fredag når jeg skal til Mortensen, håper han ta utvendi på meg så mannen kan få se og og krysser fingrene for at barnet er friskt og alt Hvorfor kan ikke mannen se hvis det er innvendig?
mietutto Skrevet 3. august 2013 #542 Skrevet 3. august 2013 Eg hadde både mann og barn med på innvendig ultralyd hos Mortensen Ingen problem! Ahaaaa, jammen det høres veeeldi bra ut
mietutto Skrevet 3. august 2013 #543 Skrevet 3. august 2013 Gleder meg til neste fredag når jeg skal til Mortensen, håper han ta utvendi på meg så mannen kan få se og og krysser fingrene for at barnet er friskt og alt Hvorfor kan ikke mannen se hvis det er innvendig? Jeg vet ikke, leste en eller annen plass at mannen ikke hadde fått være med ved innvendi... jeg har ingen snøring på hva som er lov eller ikke
Gjest Østfold-80 Skrevet 3. august 2013 #544 Skrevet 3. august 2013 I går var jeg på min første svangerskaps kontroll (9 uker),godt å endelig få fyllt ut papirer og registrert seg som fødende. Har også fått sendt rekvisisjon til ultralyd på Riksen til ny ultralyd innen uke 12,det blir godt å kunne se 1 gang til om alt er bra! Var på utralyd i uke 7 også,var jo så herlig å se en liten bønne med hjerte aktivitet.
xnkx Skrevet 3. august 2013 #545 Skrevet 3. august 2013 Jeg går å verker med å ringe legen, men vil vente til jeg har vært på innvendig ul til onsdag. Da er jeg 7 uker. Vil bare få bekreftet at det er et frø der og et hjerte som banker. :-)
Gjest Østfold-80 Skrevet 3. august 2013 #546 Skrevet 3. august 2013 Det forstår jeg,er liksom mye venting i svangerskapet... Etter UL kan du jo trygt ringe legen din,det blir spennende! Masse lykke til!
xnkx Skrevet 3. august 2013 #547 Skrevet 3. august 2013 Ja blir godt å endelig ringe legen når man vet alt er bra:) Blir mye mer trygg når man har vært å sett det lille nurket og at alt er som det skal:-) Takk for det Østfold-80 :-)
MissAlma Skrevet 3. august 2013 #548 Skrevet 3. august 2013 Jeg vil rett og slett bare ønske velkommen alle nye og gratulere dere med positive tester Husker ikke alle i farten, har vært på ferie i tre uker og bare sett innom sånn av og til på mobilen. Hjelpe meg for en gjeng vi er blitt her nå! Idag er jeg 10+1 og gleder meg over hver dag. Skal på UL på tirsdag, da tror jeg nok alt blir mye mer virkelig Fortsatt god helg damer!
gsn68 Skrevet 3. august 2013 #549 Skrevet 3. august 2013 Ja blir godt å endelig ringe legen når man vet alt er bra:) Blir mye mer trygg når man har vært å sett det lille nurket og at alt er som det skal:-) Takk for det Østfold-80 :-) Hva er greia med å vente med å gå til lege til etter at man har vært på UL? Høres veldig rart ut, så antar jeg har misforstått noe. Men hva?
xnkx Skrevet 3. august 2013 #550 Skrevet 3. august 2013 Gsn68: er 2 uker siden jeg fant ut at jeg var gravid med andre mann. Følte at jeg ville ha en tidlig ul for å sjekke alt er som det skal før jeg drar til legen og tar første svangerskaps kontroll. Jeg er som alle andre mødre, litt redd for at ting skal gå galt. Med førstemann var jeg hos legen dagen etter positiv test og alt gikk bra. Men denne gangen er jeg kanskje litt mer redd. Bare derfor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå