Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #51 Skrevet 1. juni 2013 Ja den tabben for mange år siden slutter aldri å straffe seg. Men hva skal jeg gjøre da? Jeg kommer ingen vei jeg, han er overbevist om utroskap. I følge denne GPS har jeg vært hos kompisen i to (!) timer, noe som er riv ruskende galt. HI Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a La ham gå. Du valgte å pule på en annen og forsake familien for en stund tilbake, og svært mange klarer ikke å tilgi det. La ham velge ei som skal være trofast og ikke egoistisk. Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb
Mrs Smith Skrevet 1. juni 2013 #52 Skrevet 1. juni 2013 Ja den tabben for mange år siden slutter aldri å straffe seg. Men hva skal jeg gjøre da? Jeg kommer ingen vei jeg, han er overbevist om utroskap. I følge denne GPS har jeg vært hos kompisen i to (!) timer, noe som er riv ruskende galt. HI Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a La ham gå. Du valgte å pule på en annen og forsake familien for en stund tilbake, og svært mange klarer ikke å tilgi det. La ham velge ei som skal være trofast og ikke egoistisk. Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb Håper du aldri kommer opp i en situasjon der du må tilgi eller trenger tilgivelse. Dømmende er du :-/
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2013 #53 Skrevet 1. juni 2013 Jeg kan til dels forstå de som sjekker facebook/sms om de mistenker utroskap, i den grad at de har noe konkret å se etter, og ikke går inn på alle meldinger for å "finne bevis".. Enda jeg ikke synes det er 100% rett, så kan jeg forstå dette.. Men å spore noens bevegelser på denne måten, det klarer jeg ikke forstå.. Mannen din leter etter bråk. Jo, greit du har vært utro før, og det kan ligge til grunne for nytt utroskap, men når man velger å beholde den som er utro, bør man også legge det bak seg, og prøve å få tillitt tilbake, eller så får man bryte forholdet.. Man KAN ikke gå å straffe partneren resten av livet for et utroskap, da burde man gått fra en i første omgang. Kan jo forstå han føler seg usikker på at du ikke vil være utro igjen, men da får han vel heller kommunisere med deg, i stede for å gå bak din rygg slik.. Nei... Dere har begge gjort en feil i forholdet, men enten får dere snakke om det, gjøre hva dere kan for å få et funksjonelt forhold, eller så får dere bryte ut, ingen av dere kan da vel ha det noe godt av å ha det slik dere har det nå?!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #54 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har problemer med å tro på denne tråden. Det skal svært godt gjøres å få tak i gps utstyr som sender informasjon direkte til en pc, eller som kan leses av i etterkant uten at noen fysisk har slått på apparatet. Samtidig trenger gps satelittforbindelse, noe som gjør at den må plasseres i et vindu eller utenpå bilen (biler med innebygget gps har egen antenne for dette). Ergo dersom han nylig har montert denne gps'en i bilen, så må den enten ha vært synlig for deg. Eller bilen må ha vært på verksted for å få montert inn en innebygget. Og hvordan den da har slått seg på uten at du har merket det? Ikke vet jeg. Jeg kaller deg et troll. Anonym poster: b15227eebacffd13046abd22a904b433 Det var mobilen hans. Med et program på. Ikke utstyr. Jeg er dessverre ikke et troll. Hi Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a I overskriften skriver du "i bilen min", mens du senere skriver at det er begges bil? Tror heller ikke noe på dette. Tror det er du som overvåker mannen din jeg! Anonym poster: 90bda6b92ea8fd63e96874bc1cf91dfb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #55 Skrevet 1. juni 2013 Tror heller ikke hun gir alt av fakta. Anonym poster: e25595fd8eb51d36e9a29c69da53c6f3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #56 Skrevet 1. juni 2013 Jeg bruker bilen, han har firmabil. Men det er jo familiebilen, så den anses jo som begge sin. Hi. Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #57 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har problemer med å tro på denne tråden. Det skal svært godt gjøres å få tak i gps utstyr som sender informasjon direkte til en pc, eller som kan leses av i etterkant uten at noen fysisk har slått på apparatet. Samtidig trenger gps satelittforbindelse, noe som gjør at den må plasseres i et vindu eller utenpå bilen (biler med innebygget gps har egen antenne for dette). Ergo dersom han nylig har montert denne gps'en i bilen, så må den enten ha vært synlig for deg. Eller bilen må ha vært på verksted for å få montert inn en innebygget. Og hvordan den da har slått seg på uten at du har merket det? Ikke vet jeg. Jeg kaller deg et troll. Anonym poster: b15227eebacffd13046abd22a904b433 Det var mobilen hans. Med et program på. Ikke utstyr. Jeg er dessverre ikke et troll. Hi Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a I overskriften skriver du "i bilen min", mens du senere skriver at det er begges bil? Tror heller ikke noe på dette. Tror det er du som overvåker mannen din jeg! Anonym poster: 90bda6b92ea8fd63e96874bc1cf91dfb Og hvorfor tror du det da? Hvorfor lager hi en tråd hvor hun lyver om det? Har du for vane å tro at alle mennesker lyver til deg? Anonym poster: 01d54d0e515a29d7947ecded98748014
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #58 Skrevet 1. juni 2013 I overskriften skriver du "i bilen min", mens du senere skriver at det er begges bil? Tror heller ikke noe på dette. Tror det er du som overvåker mannen din jeg! Anonym poster: 90bda6b92ea8fd63e96874bc1cf91dfb Herregud, alt man skal henge seg opp i! Jeg kan veksle på å kalle det min og vår bil. Vi har to biler, men har hver vår vi bruker til daglig, selv om vi eier dem sammen. Anonym poster: 144a4089f456e7ff53f0369e088d0822
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #59 Skrevet 1. juni 2013 Ja den tabben for mange år siden slutter aldri å straffe seg. Men hva skal jeg gjøre da? Jeg kommer ingen vei jeg, han er overbevist om utroskap. I følge denne GPS har jeg vært hos kompisen i to (!) timer, noe som er riv ruskende galt. HI Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a La ham gå. Du valgte å pule på en annen og forsake familien for en stund tilbake, og svært mange klarer ikke å tilgi det. La ham velge ei som skal være trofast og ikke egoistisk. Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb Håper du aldri kommer opp i en situasjon der du må tilgi eller trenger tilgivelse. Dømmende er du :-/ Jeg er ikke dømmende, jeg har opplevd gjentatt utroskap og tilgitt. Gjenvant tilliten til mannen, og da gjorde han det igjen. Så jeg forstår veldig godt at enkelte ikke klarer å tilgi første gangs utroskap heller. Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #60 Skrevet 1. juni 2013 Jeg kan til dels forstå de som sjekker facebook/sms om de mistenker utroskap, i den grad at de har noe konkret å se etter, og ikke går inn på alle meldinger for å "finne bevis".. Enda jeg ikke synes det er 100% rett, så kan jeg forstå dette.. Men å spore noens bevegelser på denne måten, det klarer jeg ikke forstå.. Mannen din leter etter bråk. Jo, greit du har vært utro før, og det kan ligge til grunne for nytt utroskap, men når man velger å beholde den som er utro, bør man også legge det bak seg, og prøve å få tillitt tilbake, eller så får man bryte forholdet.. Man KAN ikke gå å straffe partneren resten av livet for et utroskap, da burde man gått fra en i første omgang. Kan jo forstå han føler seg usikker på at du ikke vil være utro igjen, men da får han vel heller kommunisere med deg, i stede for å gå bak din rygg slik.. Nei... Dere har begge gjort en feil i forholdet, men enten får dere snakke om det, gjøre hva dere kan for å få et funksjonelt forhold, eller så får dere bryte ut, ingen av dere kan da vel ha det noe godt av å ha det slik dere har det nå?! Hvis din partner hadde vært utro, og så unnlot å fortelle at han besøkte ei venninne før han dro på trening, dusjet på forhånd og plutselig dro på en butikk langt unna istedet for nærbutikken dere vanligvis bruker, hadde du trodd 100% at partneren din hadde alt på sitt tørre? Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #61 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har problemer med å tro på denne tråden. Det skal svært godt gjøres å få tak i gps utstyr som sender informasjon direkte til en pc, eller som kan leses av i etterkant uten at noen fysisk har slått på apparatet. Samtidig trenger gps satelittforbindelse, noe som gjør at den må plasseres i et vindu eller utenpå bilen (biler med innebygget gps har egen antenne for dette). Ergo dersom han nylig har montert denne gps'en i bilen, så må den enten ha vært synlig for deg. Eller bilen må ha vært på verksted for å få montert inn en innebygget. Og hvordan den da har slått seg på uten at du har merket det? Ikke vet jeg. Jeg kaller deg et troll. Anonym poster: b15227eebacffd13046abd22a904b433 Det var mobilen hans. Med et program på. Ikke utstyr. Jeg er dessverre ikke et troll. Hi Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a I overskriften skriver du "i bilen min", mens du senere skriver at det er begges bil? Tror heller ikke noe på dette. Tror det er du som overvåker mannen din jeg! Anonym poster: 90bda6b92ea8fd63e96874bc1cf91dfb Og hvorfor tror du det da? Hvorfor lager hi en tråd hvor hun lyver om det? Har du for vane å tro at alle mennesker lyver til deg? Anonym poster: 01d54d0e515a29d7947ecded98748014 Fordi man ser nesten daglig her inne at man vrir på en historie for å høre andres mening før man avslører at man egentlig snakker om seg selv. Og nei, jeg har ikke for vane å tro at alle mennesker lyver til meg He he, for et pussig spørsmål Anonym poster: 90bda6b92ea8fd63e96874bc1cf91dfb
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2013 #62 Skrevet 1. juni 2013 Det er jo bare trist at det blant hønene her inne er folk som er enig med din mann og mener du bør gjøre rede for alt du har gjort om dagen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #63 Skrevet 1. juni 2013 Min mann gjorde noe lignende og når jeg fant det ut så ble det et helvete for han for å si det mildt. Nå ett år senere er jeg takk og pris snart skilt, kjøpte ut han fra huset for et år siden, har omsorgen for barnet vårt og priser meg lykkelig hver dag for at jeg er kvitt en sjalu taper Forskjellen er at jeg aldri hadde vært utro eller gitt han noen grunn til å bli mistenksom, men hadde det vært utroskap i fortiden så hadde ikke det vært formildende for meg. Han hadde fortsatt gått på hue ut av samlivet vårt. Anonym poster: 025635d91ed1094294ec9d0078f21721
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2013 #64 Skrevet 1. juni 2013 Jeg kan til dels forstå de som sjekker facebook/sms om de mistenker utroskap, i den grad at de har noe konkret å se etter, og ikke går inn på alle meldinger for å "finne bevis".. Enda jeg ikke synes det er 100% rett, så kan jeg forstå dette.. Men å spore noens bevegelser på denne måten, det klarer jeg ikke forstå.. Mannen din leter etter bråk. Jo, greit du har vært utro før, og det kan ligge til grunne for nytt utroskap, men når man velger å beholde den som er utro, bør man også legge det bak seg, og prøve å få tillitt tilbake, eller så får man bryte forholdet.. Man KAN ikke gå å straffe partneren resten av livet for et utroskap, da burde man gått fra en i første omgang. Kan jo forstå han føler seg usikker på at du ikke vil være utro igjen, men da får han vel heller kommunisere med deg, i stede for å gå bak din rygg slik.. Nei... Dere har begge gjort en feil i forholdet, men enten får dere snakke om det, gjøre hva dere kan for å få et funksjonelt forhold, eller så får dere bryte ut, ingen av dere kan da vel ha det noe godt av å ha det slik dere har det nå?! Hvis din partner hadde vært utro, og så unnlot å fortelle at han besøkte ei venninne før han dro på trening, dusjet på forhånd og plutselig dro på en butikk langt unna istedet for nærbutikken dere vanligvis bruker, hadde du trodd 100% at partneren din hadde alt på sitt tørre? Anonym poster: f4e181fad050aa99924041aa1cefd0cb Samboeren min har ikke vært utro, ikke i fysisk form hvertfall.. Men eksen min var det... Og vi prøvde å få forholdet til å fungere videre, sikkert mange ganger jeg kunne hylt "du MÅ være utro igjen!", men gjorde det ikke, fordi målet var å stole på han igjen, han forklarte etter beste emne, og jeg forsto på reaksjonen hans når jeg tok opp med han mine mistanker, at han høyst sannsynlig ikke var utro igjen. Det handler om å prøve å kommunisere, ikke bestemme seg for at den andre gjør noe galt, før man har bevis for det. Han har jo tydeligvis bestemt seg for at HI gjør noe galt, siden han velger å følge med på hva hun gjør via GPS. Eksen min gjorde merkelige ting han også, men jeg sporet han da ikke av den grunn, jeg snakket med han. Den dagen han ikke serverte en forklaring som jeg så troverdig, var den dagen jeg gikk ifra han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå