Gå til innhold

Mannen har hatt GPS i bilen min


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har jeg forklaringsproblemer om hvorfor jeg har vært ulike steder. Var på trening, men stoppa hos en kompis på veien og prata. Kjørte til en butikk langt unna istedet for den nærmeste og lignende.

Jeg er veldig sjokkert og syns dette er en krenkelse! Husker jo ikke alt jeg har gjort til enhver tid og klarer fks ikke å si akkurat hvor jeg kjørte på fks mandag.

 

Måtte bare få det ut. Dette var som et slag i magen, vet hvordan han ser på meg siden han gjør slikt.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde av prinsipp nekta å gi ei einaste forklaring. Derimot hadde eg krevd forklaring frå han, og den burde vere usansynleg god!

Skrevet

Forklaringa hans er at jeg dusjet før trening og dermed ble han mistenksom.

HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Forklaringa hans er at jeg dusjet før trening og dermed ble han mistenksom.

HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Dette er i same kategori som å sjekke mobil/facebook/mail, ein kan vel slutte at 70% her inne synes det er på sin plass når du endrar dusjvaner. Eg finn det uakseptabelt!
Skrevet

Ja. Grunnen til at jeg dusjet var fordi jeg våknet vær av svette.

Men så stoppet jeg hos en venn noe jeg ikke fortalte. Jeg sa bare at jeg var på trening, så da tror han noe mer har skjedd.

 

Dette hindret han ikke i å oppføre seg normalt og ha sex med meg i går. Jeg føler meg brukt. Han tror det verste om meg, men kan alikevel bruke meg for sex.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Er det i det hele tatt lovlig å overvåke andre på den måten? Er det din bil?

 

Anonym poster: 269c4d85ffa209a7c1abd89eba8929ef

Skrevet

Hadde min mann gjort det hadde jeg fortalt han rett ut at det er ulovelig å overvåke en annen person på den måten, og jeg ikke kommer til å gi han noen forklaringer på noe som helst. Hvor jeg er til en hver tid, har ikke han noe med

 

Anonym poster: b9b78f290283e33997b2daafd77d425e

Skrevet

Men i himlenes navn! Det er da for faen ikke normalt!

Du skal da ikke forklare deg for mannen ! Du har ingen meldeplikt ovenfor han.

 

Forklaringsproblem er det vel heller han som bør ha!

 

Hadde nok pakket snippveska mi og tusta ut døra , gitt...

Skrevet

Det er begges bil, ikke bare min. Jeg føler meg helt tom. Samme hva jeg sier, han tror meg ikke uansett.

HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Men i himlenes navn! Det er da for faen ikke normalt!

Du skal da ikke forklare deg for mannen ! Du har ingen meldeplikt ovenfor han.

 

Forklaringsproblem er det vel heller han som bør ha!

 

Hadde nok pakket snippveska mi og tusta ut døra , gitt...

Ja, hadde det ikke vært for barn så hadde jeg gjort det..

Jeg har løyet i følge han fordi jeg sa jeg var på trening. Ikke at jeg også var innom en kompis.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Et forhold skal vel være basert på tillit, om dere ikke har det til hverandre, så hadde jeg forlatt ham.

 

Anonym poster: ce0d919391e55abe3eed8e3a418b3d4e

Skrevet

Hm, sel vom du våknet svett er det faktisk rart å dusje FØR trening.

 

Og du har unnlatt å fortelle ham sannheten, noe som i grunn er det samme som å lyve.

Dersom din relasjon til denne kompisen er helt ufarlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fortalt at du har vært innom og hilst på.

GPS er ikke greit, men det du har gjort er heller ikke greit.

 

Anonym poster: b253e1c0238b1cffa2de671ae0d0a98e

Skrevet

Hm, sel vom du våknet svett er det faktisk rart å dusje FØR trening.

 

Og du har unnlatt å fortelle ham sannheten, noe som i grunn er det samme som å lyve.

Dersom din relasjon til denne kompisen er helt ufarlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fortalt at du har vært innom og hilst på.

GPS er ikke greit, men det du har gjort er heller ikke greit.

 

Anonym poster: b253e1c0238b1cffa2de671ae0d0a98e

Har du for vane å gjere greie for alt du gjer i løpet av dagen? Og kvifor i all verden skulle ein det?

 

Den dagen forholdet blir eit fengsel er det på tide å sette strek..

Skrevet

Hm, sel vom du våknet svett er det faktisk rart å dusje FØR trening.

 

Og du har unnlatt å fortelle ham sannheten, noe som i grunn er det samme som å lyve.

Dersom din relasjon til denne kompisen er helt ufarlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fortalt at du har vært innom og hilst på.

GPS er ikke greit, men det du har gjort er heller ikke greit.

 

Anonym poster: b253e1c0238b1cffa2de671ae0d0a98e

Har du for vane å gjere greie for alt du gjer i løpet av dagen? Og kvifor i all verden skulle ein det?

 

Den dagen forholdet blir eit fengsel er det på tide å sette strek..

 

Jeg pleier ikke å gjøre rede for alt jeg gjør i løpet av en dag, men jeg synes vennene mine er høydepunkter i mine dager og forteller med iver og glede til min mann når jeg treffer dem, og jeg pleier å hilse også, siden de fleste av våre venner kjenner oss begge godt...

 

Anonym poster: b253e1c0238b1cffa2de671ae0d0a98e

Skrevet

Men i himlenes navn! Det er da for faen ikke normalt!

Du skal da ikke forklare deg for mannen ! Du har ingen meldeplikt ovenfor han.

 

Forklaringsproblem er det vel heller han som bør ha!

 

Hadde nok pakket snippveska mi og tusta ut døra , gitt...

Ja, hadde det ikke vært for barn så hadde jeg gjort det..

Jeg har løyet i følge han fordi jeg sa jeg var på trening. Ikke at jeg også var innom en kompis.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

men hvorfor nevnte du ikke at du var innom en kompis?

Det bør ikke ha noe å si, men kanskje han syns det er litt rart?

 

Men når vi har lagt ungene og satt oss for kvelden, pleier vi å prate sammen og fortelle om dagen.

Hva vi har gjort og hvem vi har truffet, ikke fordi det er meldeplikt, men fordi det er hyggelig å vite hva den andre har gjort den dagen:)

 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er begges bil, ikke bare min. Jeg føler meg helt tom. Samme hva jeg sier, han tror meg ikke uansett.

HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

 

Du skal ikke sitte med en slik følelse, du skal bli forbannet! Det er ikke du som har gjort noe galt, som har tråkket over grenser, som har gjort ting i det skjulte og som har brutt all tillit. Det er ham!

 

Barn eller ei, forbannet må du da kunne bli!/

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det er begges bil, ikke bare min. Jeg føler meg helt tom. Samme hva jeg sier, han tror meg ikke uansett.

HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

 

Da hadde jeg droppet hele mannen. Å oppleve politietterforskning i regi av mannen i mitt eget hjem hadde jeg ikke giddet. Hvorfor hadde du sex med ham etter dette da???? I all verden...

Skrevet

Det er ikke lov å overvåke sånn nei.

Men om du skjuler at du er hos en kamerat begynner jeg å lure selv?

 

Har man virkelig mistanke om at partner er utro mener jeg man har rett på å vite det.

 

Anonym poster: 7f7e677609b194aab7c7cad45a8815e3

Skrevet

Det var ikke i min hensikt å skjule det, jeg bare sa det ikke. Vi snakker ikke om dagen våres vanligvis. Så tenkte rett og slett ikke på det.

 

Hadde sex med han i går, men han fortalte meg det ikke før i dag. Enda han visste det i hele går.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Det var ikke i min hensikt å skjule det, jeg bare sa det ikke. Vi snakker ikke om dagen våres vanligvis. Så tenkte rett og slett ikke på det.

 

Hadde sex med han i går, men han fortalte meg det ikke før i dag. Enda han visste det i hele går.

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Dette var meg, HI

 

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Har du vært utro før?

 

Anonym poster: e25595fd8eb51d36e9a29c69da53c6f3

Skrevet

Ligger det mer bak som gjør at dere har problemer ift tillit i forholdet? Fra hans eller din side?

 

Hvis jeg skal ut og jogge meg en tur dusjer jeg aldri på forhånd. Men skal jeg på treningssenter om morgenen og har svettet mye i løpet av natten så kan jeg godt ta en kjapp dusj før jeg drar på trening om jeg føler for det.

 

Det jeg synes er merkelig er hvis du én gang tar en dusj før du skal på trening og mannen springer ut og monterer gps i bilen du bruker. Da tenker jeg at enten så har han mistanker om noe fra før eller så er han sykelig sjalu? Hvis du ofte dusjer før trening så hadde jeg sett det som naturlig at mannen bare spurte deg hvorfor du gjør det, ikke bare antar det verste og begynner å overvåke deg.

 

At han mistenker det han gjør og likevel har sex med deg uten å ha fortalt deg hva han har gjort - det synes jeg er forkastelig av ham.

 

Det virker på meg som dere uansett har et kommunikasjonsproblem i forholdet siden det ikke er naturlig for dere å fortelle hverandre hva dere har gjort i løpet av en dag (ikke for å stå til rette for alt man gjør, men bare fordi det er naturlig å være interessert i hva den andre gjør, og koselig å dele).

 

 

Anonym poster: a0eea5632cbc39dde0b10eb1a8ee4c94

Skrevet

Jeg forstår han godt. Dette er noe jeg selv kommer til å gjøre den dagen jeg får dårlige vibber med mannen. Men kommer ikke til å innrømme det, bare si at noen har observert bilen der og der. Og bedt han om å forklare. Hadde han ikke gjort det hadde jeg sjekket mobil og pc.

 

Anonym poster: f0d0b47f117d195f8ad56a2bd8d4d375

Skrevet

Overrasket over hvor mange som synes mannen er syk. Dersom dama hadde gjort dette fordi hun mistenkte at mannen hadde vært utro så hadde alle synes at det hadde vært greit.

 

 

Anonym poster: ae23ab69e7bd7357c27f6f4b6a8f50c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...