Gå til innhold

Mannen har hatt GPS i bilen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er rett og slett lavmål av mannen din.

Be ham droppe spørsmålene,ellers dropper du ham. Du har ingen forklaringsplikt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er greit å snoke på mannens Facebook, mobil, pc osv men død over mannen som gjør noe tilsvarende? Den gjennomsnittlige dibber er altså hypokritisk så det holder......

Skrevet

Har vært utro en gang for mange mange år siden. Så ja det er vel til en viss grad fortjent, men alikevel GPS i bilen syns jeg er hårreisende.

HI

Anonym poster: c1c88412181befabcaaf423262bd0c0a

Skrevet

Har vært utro en gang for mange mange år siden. Så ja det er vel til en viss grad fortjent, men alikevel GPS i bilen syns jeg er hårreisende.

HI

Vel, om han mistenker utroskap så skjønner jeg det faktisk. Det er ikke noe godt å mistenke at partneren er utro, det er faktisk en grusom følelse!

Da gjør man gjerne det man kan for å bekrefte/avkrefte.

Anonym poster: ae23ab69e7bd7357c27f6f4b6a8f50c0

Skrevet

HI

Vel, om han mistenker utroskap så skjønner jeg det faktisk. Det er ikke noe godt å mistenke at partneren er utro, det er faktisk en grusom følelse!

Da gjør man gjerne det man kan for å bekrefte/avkrefte.

Men det førte jo bare til at han er overbevist om at jeg har vært utro, noe jeg ikke har :(

Hi

Skrevet

Det var råttent gjort av mannen, ja. Helt klart! Men jeg må ærlig innrømme at når du sier du har vært utro før så kan jeg forstå at han gjorde det. Gjerne i desperasjon?! Og at du da var innom en kompis uten å fortelle det, er det ikke rart at han fatter mistanke, med tanke på at han helt sikkert husker ditt forrige utroskap. Lett å bli mistenksom da. Jeg hadde nok også blitt det om det gjaldt min mann.

Skrevet

Jeg kan faktisk skjønne han..

Skrevet

Overrasket over hvor mange som synes mannen er syk. Dersom dama hadde gjort dette fordi hun mistenkte at mannen hadde vært utro så hadde alle synes at det hadde vært greit.

Dette er jeg helt sikker på at er feil.

Anonym poster: 19751804f00c4d044a4cca2e08b3fb5d

Skrevet

Da har du vel ikke klart å gjenopprette tillitsforholdet siden han ikke klarer å stole på deg. Jeg tenker at det ikke er noen vits å dvele ved hva den ene eller andre gjør, men heller jobbe med dere som par og hvordan dere kan få full tillit til hverandre.

Jeg kan til en viss grad kjenne meg igjen i hans sted.. Mannen var utro.. Etterpå la vi til en gps app på mobilen som viser hvor vi er (vi kan se hverandre).. Dette var noe vi gjorde sammen av fri vilje.. Han ville på en måte bevise at han ikke hadde noe å skjule.. Jeg sjekket han ofte i starten, men etterhvert kunne jeg bli tryggere på han og nå sjekker jeg han så å si aldri. Men for meg ble det en trygghet å få vite hvor han var til en hver tid, og han synes det var greit.. han hadde tross alt driti seg ut.

Men.. å gjøre dette uten at du vet det tenker jeg blir feil.. jeg kan forstå det.. men for tilliten i forholdet er det ikke bra.. som sagt.. se fremover og se hva dere kan gjøre for å styrke forholdet.

Anonym poster: 1951d5959c3411c1bbcc913b60fcaa08

Skrevet

Ja den tabben for mange år siden slutter aldri å straffe seg.

Men hva skal jeg gjøre da? Jeg kommer ingen vei jeg, han er overbevist om utroskap. I følge denne GPS har jeg vært hos kompisen i to (!) timer, noe som er riv ruskende galt.

HI

Skrevet

Hvor lenge var du der da?

Anonym poster: e25595fd8eb51d36e9a29c69da53c6f3

Skrevet

Hm, sel vom du våknet svett er det faktisk rart å dusje FØR trening.

Og du har unnlatt å fortelle ham sannheten, noe som i grunn er det samme som å lyve.

Dersom din relasjon til denne kompisen er helt ufarlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fortalt at du har vært innom og hilst på.

GPS er ikke greit, men det du har gjort er heller ikke greit.

Anonym poster: b253e1c0238b1cffa2de671ae0d0a98e

Mannen min bruker altid å dusje før trening, og etter trening. Han kan ikke fordra å gå udusja ut døra om morgenen. Dette er ikke noe jeg har stusset over eller har funnet mistenkelig i det hele tatt.

Hadde min mann plantet GPS i bilen min, ville jeg blitt illsint. Vil han absolutt vite nøyaktig hvor jeg har vært må han spørre, og jeg skal fortelle. Hadde han overvåket meg på den måten, ville jeg ikke forklart en dritt til han. Jeg ville nok sagt noe sånt som "Du ser jo hvor jeg har vært, så gi f*** i å spørre". Hadde han vært mistenksom til hvor jeg hadde vært, ville jeg latt ham fortsette å være det, og bare sagt at han er en idiot som ikke stoler på meg.

Anonym poster: 04da6b6c3075f050fbfc07d3c24145f2

Skrevet

Hvor lenge var du der da?

Anonym poster: e25595fd8eb51d36e9a29c69da53c6f3

20-30 min. GPS på mobil han har brukt. Lagt igjen den ene mobilen sin i bilen.

Skrevet

HI - mannen burde helt klart ikke ha gjort det han har gjort.

Men det at han gjorde det han gjorde nå viser vel bare hvor mye du såret han den gangen du var utro.

Du skal selvfølgelig ikke straffes i evigheter fordi du var utro en gang, men du må likevel forstå at fordi du valgte å være utro den gangen så har du pålagt deg selv en del "restriksjoner" ift frihet. En av de "restriksjonene" er å ikke utelate å fortelle mannen at du har besøkt en kompis. Jeg kan forstå at du der og da kan ha glemt å nevne det til ham, men dette er noe du må bli bevisst på.

Da du var utro en gang såret du mannen din enormt og det vil alltid ligge i hans bakhode. En del av ham vil lure på om du kan være utro igjen. Det er faktisk noe du må respektere. Det betyr ikke at han skal styre deg, men det betyr at du må være helt åpen med ham slik at han vet at han kan stole på deg. Endrer du adferd, som ved at du begynner å dusje før trening hvis du ikke har gjort det før, så må du faktisk si noe om det slik at han forstår hvorfor du gjør det. Da har du vært åpen med ham. Om han da likevel skulle være mistenksom, da er det han som fremdeles har større problemer med din tidligere utroskap.

Mannen burde ikke gjort det han gjorde. Men du må se din rolle i det her.

Som jeg skrev over her - det virker som om dere har et kommunikasjonsproblem i forholdet!

Anonym poster: a0eea5632cbc39dde0b10eb1a8ee4c94

Skrevet

Anonym 10.01

Takk for langt og fint svar :) jeg da på morgenen at jeg måtte dusje fordi jeg var dyvåt av svette.

Skjønner at han har vanskelig for å tilgi og stole på meg, men da burde han gitt slipp på meg istedet. Hvis han ikke klarer å leve med det.

Og nå tror han jo at jeg har vært utro igjen, så da blir det vel vare verre fremover :/

Hi

Skrevet

Jeg tror jeg forstår dere begge, til en viss grad. Det er ikke noe kjekt å ikke stole på partneren, og du mener du ser endring i adferd, osv.

Men heller ikke kjekt å bli mistrives når du ikke har gjort noe (denne gangen). Og uansett er GPS overvåking i overkant av hva som er ok å gjøre.

Dere må snakke sammen og finne ut om dere ønsker å jobbe med forholdet eller ikke. Hvis svaret er ja, bør nok dere vurdere profesjonell hjelp for å vinne tilliten tilbake.

Skrevet

hvis holdningen din er at det blir verre og verre så blir det jo også det.

Anonym poster: 1951d5959c3411c1bbcc913b60fcaa08

Skrevet

Overrasket over hvor mange som synes mannen er syk. Dersom dama hadde gjort dette fordi hun mistenkte at mannen hadde vært utro så hadde alle synes at det hadde vært greit.

Dette er jeg helt sikker på at er feil.

Anonym poster: 19751804f00c4d044a4cca2e08b3fb5d

Der ligger sikkert 10 "hvordan kan jeg hacke mannens facebook/mobil/mail for å djekke hvem han snakker mer" tråder her inne som beviser at det, i følge flesteparten her inne, er helt greit når det er kvinnen som bedriver overvåkningen og snokingen. ...

Skrevet

For å være irriterende ærlig så syns jeg det er en helt grei konsekvens om en har vært utro og tilliten er svekket. Men å overvåke deg i det skjulte er kanskje ikke den riktige måten å håndtere det på.

Skrevet

Skjønner deg godt HI, dette er lavmål. Hvis han valgte deg til tross for at du bar utro så må han klare å leve med det.

Btw, hvis han behandler seg som du er utro når du ikke er det, så vil du kanskje etterhvert tenke "hvorfor ikke bare være utro" du blir jo uansett behandlet deretter.

Skrevet

Sykt!

Og jeg skjønner at du dusja før trening om du våkna svett. Hender jeg dusjer før trening og.

Og da løy jeg for mannen igår også da? Jeg sa jeg var på vei hjem fra mamma, men egentlig var jeg på vei hjem fra rema for hadde stoppa innom der på vei hjem

Anonym poster: d2498e578e2a8fb1a0f91843db9f2f2e

Skrevet

Jeg har problemer med å tro på denne tråden. Det skal svært godt gjøres å få tak i gps utstyr som sender informasjon direkte til en pc, eller som kan leses av i etterkant uten at noen fysisk har slått på apparatet. Samtidig trenger gps satelittforbindelse, noe som gjør at den må plasseres i et vindu eller utenpå bilen (biler med innebygget gps har egen antenne for dette).

Ergo dersom han nylig har montert denne gps'en i bilen, så må den enten ha vært synlig for deg. Eller bilen må ha vært på verksted for å få montert inn en innebygget. Og hvordan den da har slått seg på uten at du har merket det? Ikke vet jeg.

Jeg kaller deg et troll.

Anonym poster: b15227eebacffd13046abd22a904b433

Skrevet

Jeg har problemer med å tro på denne tråden. Det skal svært godt gjøres å få tak i gps utstyr som sender informasjon direkte til en pc, eller som kan leses av i etterkant uten at noen fysisk har slått på apparatet. Samtidig trenger gps satelittforbindelse, noe som gjør at den må plasseres i et vindu eller utenpå bilen (biler med innebygget gps har egen antenne for dette).

Ergo dersom han nylig har montert denne gps'en i bilen, så må den enten ha vært synlig for deg. Eller bilen må ha vært på verksted for å få montert inn en innebygget. Og hvordan den da har slått seg på uten at du har merket det? Ikke vet jeg.

Jeg kaller deg et troll.

Det var mobilen hans. Med et program på. Ikke utstyr.

Jeg er dessverre ikke et troll. Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja den tabben for mange år siden slutter aldri å straffe seg.

Men hva skal jeg gjøre da? Jeg kommer ingen vei jeg, han er overbevist om utroskap. I følge denne GPS har jeg vært hos kompisen i to (!) timer, noe som er riv ruskende galt.

HI

Hvis han skal være i et forhold, må han ha tillit. Hvis du skal være i et forhold, må du være trofast (så sant ikke andre avtaler gjelder).

Hvis han skal henge over deg fram til gullbryllupet pga noe som skjedde for lenge siden, er dere ikke i et forhold, noen av dere - du er under overvåkning, og han er i en 24-timersjobb som Dydens Vokter.

Så DU må bestemme deg for hvor mye og hvor lenge det er greit å "sone" for dine dumheter, og om du skal være i et forhold der du straffes resten av livet. HAN må bestemme seg for hvor mye han trenger å vite om hver eneste en av dine dager før det er greit for ham å lene seg tilbake og føle seg trygg. Må han vite absolutt alt, bør han ikke være i et intimt forhold til noen som helst. Å være to er ikke å være en og samme individ.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg kaller deg et troll.

Hørt om Endomondo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...