Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #76 Skrevet 23. mai 2013 ALLE skjønner da at innlegget er bare tull, eller? Likevel fortsetter dere å svare opp og i mente hva en hodefoting er. HI vil ikke avslutte tråden, så derfor fortsetter hun å gnåle. Og Sug Lut hogger ikke hodet av noen i dette innlegget. Hvor i huleste ser dere det? Anonym poster: b30051f81c24dddb8b8bc22e18b0f852
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #77 Skrevet 23. mai 2013 jeg vill ikke sende pm for da må jeg vise nicket mitt og det er ikke sikkert at hun vil svare det kan hende det men jeg spør jo bare hva hode foting er... men det er jo så ille at jeg nesten brude blitt drept for det skall jeg tro dere i hvertfall noen a dere som skriver her... menmen.... jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på og det var hva det er kan leve med det. Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #78 Skrevet 23. mai 2013 dytt Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2013 #79 Skrevet 23. mai 2013 Du har jo fått mange svar... og nei, man kan ikke bli en hodefoting, det er nok bare overført betydning, som mye annet
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #80 Skrevet 23. mai 2013 ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum.... Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a Hvis du får hugget av deg hodet, mister du muligheten til å bli en hodefotting. Nei da blir hun bare en foting.. Anonym poster: 8d05c1ba48bbdf8c67d766884b08311d Men det er jo greit, ikke alle kan ha hode. Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #81 Skrevet 23. mai 2013 Ha ha, dette er jo lik tråd som den hvor Annie spør hva HI og TS er Det må jo være samme person, som kjeder seg igjen... Anonym poster: beee322127201a9779e6d1ee54f49390
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #82 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #83 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Trollbinde eller målbinde? Skal jeg gjette, så har hun også skjønt for lenge siden at dette bare er tull, og gidder ikke å være med lenger Anonym poster: d686854aefa1cfdefa409af630f5c3c8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #84 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Hun er vel like uinteressert som alle andre vettuge i å piske døde hester.Og du, vet du hva trollbinde betyr? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #85 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Hun er vel like uinteressert som alle andre vettuge i å piske døde hester.Og du, vet du hva trollbinde betyr? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1 Ja. Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #86 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Hun er vel like uinteressert som alle andre vettuge i å piske døde hester.Og du, vet du hva trollbinde betyr? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1 Ja. Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Og likevel bruker du det på en måte som gjør at setningen din blir svært, svært komisk og slett ikke på en måte du ville like å assosieres med? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #87 Skrevet 24. mai 2013 Legger merke til at sug lut, som alltid er raskt ute med å svare tilbake, droppet å komme med noe tilbakemelding her Har noen endelig klart å trollbinde henne? Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Hun er vel like uinteressert som alle andre vettuge i å piske døde hester.Og du, vet du hva trollbinde betyr? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1 Ja. Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec Og likevel bruker du det på en måte som gjør at setningen din blir svært, svært komisk og slett ikke på en måte du ville like å assosieres med? Anonym poster: 9e7b6200c7dfb880409d4f7f2c5b17e1 Jeg assosieres ikke med den setningen. Jeg er anonym. Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #88 Skrevet 24. mai 2013 Den tråden her har trollbundet meg i alle fall... Hehehe Anonym poster: 27ecfa4da5ba48a76742ad669b48f6fa
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #89 Skrevet 24. mai 2013 Enig, merkelig mobbing av HI her, jeg forsto heller ikke innlegget. Og sug lut? Saklig?? HAHA! Anonym poster: f11f40caf9ee084f554b3d348c911858 Sug Lut burde skifte navn til Sur Lut... Anonym poster: d53d083f77ea83f9c8efd3adc2b7aab3
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #90 Skrevet 24. mai 2013 Enig, merkelig mobbing av HI her, jeg forsto heller ikke innlegget. Og sug lut? Saklig?? HAHA! Anonym poster: f11f40caf9ee084f554b3d348c911858 Sug Lut burde skifte navn til Sur Lut... Anonym poster: d53d083f77ea83f9c8efd3adc2b7aab3 Hihi Anonym poster: f11f40caf9ee084f554b3d348c911858
Iiiiik Skrevet 24. mai 2013 #91 Skrevet 24. mai 2013 ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum.... Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a Du har fått svar på hva en hodefoting er (det heter forresten ikke hode foting hvis du skulle være interessert i det) sånn i allmenntale. Du har imidlertid ikke fått svar på hva en annen bruker mener når hun omtaler seg selv som hodefoting. Get over it! Jeg vet heller ikke hva hun mener, men tenker at det er ikke viktig at jeg skjønner det. Hvis hun ønsket en generell forklaring eller at informasjonen skulle nå alle, så hadde hun uttrykt seg annerledes. For min egen del må jeg si, at det er du HI og de andre med personangrep på Sug Lut er de eneste som hugger hodene av noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå