Gå til innhold

Hva er en hode foting????


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

I min tid het de hodebeinere??

Men det kan jo ligne litt for mye på en idrettsutøver, skjønner jeg nå. En som hat gått Hodebeinerrennet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget :)

 

For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden.

 

At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta....

Gjør ikke det kosteskaftet vondt?

 

At du ble valgt som brukermodrator er meg en stor gåte.....

 

Anonym poster: c5b6514c297321ad03a62006f80bd461

Skrevet

Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget :)

 

For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden.

 

At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta....

Gjør ikke det kosteskaftet vondt?

 

Du er så J***** BARNSLIG sug lut! Få deg et liv!

 

Anonym poster: f11f40caf9ee084f554b3d348c911858

Skrevet

Ja ja... takk til dere som har oppført dere fint i tråden!!! den andre...... ja hva skal man si??? moderator??

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Skrevet

Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget :)

 

For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden.

 

At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta....

Gjør ikke det kosteskaftet vondt?

 

Det som er så merkelig med deg, sug lut, er at du alltid er så villig til å hogge hodet av dem som har en annen mening om deg, eller har en negativ kommentar om noen, mens du selv sitter der å gjør akkurat det samme. Du er ikke lenger vittig og sarkastisk, du har bare blitt AKKURAT som de menneskene du elsker å kritisere. Dobbeltmoralsk og ekkel mot andre.

 

Sier som anonym over, er en gåte at du kunne få bli brukermoderator.

Skrevet

venninna mi sier at en hode foting kanskje er en som har slanka seg masse og samtidig for eksempel bruker masse kortison medisiner for da går man ganske stort ansikt. kanskje slanke operasjon men jeg vet ikke det var bare et forslag. tror ikke det har aldri hørt om det skjønner ikke at noen feirer at de går på kortison medisiner d adet er jo litt rart syntes jeg

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Skrevet

Ja ja... takk til dere som har oppført dere fint i tråden!!! den andre...... ja hva skal man si??? moderator??

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

 

Glem det, sug lut får aldri problemer, uansett hva hun gjør. Aner ikke om det er bekjentskap eller hva.

 

 

Anonym poster: 75aee3afbfe731dab484ee4e6fd22f65

Skrevet

ja er ikke akkurat som at jeg henger ut noen her det var snakk om en offentlig tråd!! hvis det er veldig hemmelig så får folk ta det på msn eller facebook chat eller noe sånt noe! var ikke akkurat slem mot noen jeg bare spør hva en hode foting er og hvorfor noen feirer at dem er det! men det var visst veldig slemt av meg så a fikk jeg besjed om og ikke bry meg!!! snakk om å være hyggelig.....

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Skrevet

Ja ja... takk til dere som har oppført dere fint i tråden!!! den andre...... ja hva skal man si??? moderator??

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

 

Glem det, sug lut får aldri problemer, uansett hva hun gjør. Aner ikke om det er bekjentskap eller hva.

 

 

Anonym poster: 75aee3afbfe731dab484ee4e6fd22f65

 

kan ikke skjønne hvorfor noen skal være beskytta for moderatorene men pytt sann javel tenker jeg!! men går ann å oppføre seg som et med menneske og ikke bli så sur og tverr bare fordi noen mener at noe er teit for eksempel... syntes alle skal ha lik behandling her inne av moderatorene!!

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Gjest amandine
Skrevet

Er vel ikke noe å lage så jækla mye styr for, vel? Det er ikke alt som blir postet her(eller på krangle) som er ment til alle. Lurer du på noe, HI, så foreslår jeg at du spør høflig i en pm. Ellers er det sånn at ikke alt forståes av alle og sånn er det bare.

Skrevet

Er vel ikke noe å lage så jækla mye styr for, vel? Det er ikke alt som blir postet her(eller på krangle) som er ment til alle. Lurer du på noe, HI, så foreslår jeg at du spør høflig i en pm. Ellers er det sånn at ikke alt forståes av alle og sånn er det bare.

 

Men det er vel lov og spørre hvis man lurer på noe?

 

Anonym poster: c5b6514c297321ad03a62006f80bd461

Gjest amandine
Skrevet

Selvfølgelig. Men om du ser en tråd som det, og du ser at andre svarer dom om de forstår hva det går i, tenker du muligens at det er noe mer? Og er du nysgjerrig så spør du? Der og da, og kanskje uten en egen tråd hos annie?

Skrevet

jeg spør jo bare hva en hode foting er!!!!! det må vel være lov å lure litt eller er det liksom galt hvis det er så hemmelig så skriver vel ingen om det! trenger ikke vare da hvis det er så hemmelig men litt dumt å skrive om det d.a trenger ikke hågge hodet mitt av for det akkurat!

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Gjest amandine
Skrevet

Ja ja. Så har du vel også fått svar. Ut fra det hvem som helst har av referanse så et det den omtalte tegningen som er en.hodefoting. Det visste du vel fra før, så det er vel ikke grunnen til at du spør. Så da får du spørre hun det gjelder om du lurer mer..

Gjest @---;-
Skrevet

Er vel ikke noe å lage så jækla mye styr for, vel? Det er ikke alt som blir postet her(eller på krangle) som er ment til alle. Lurer du på noe, HI, så foreslår jeg at du spør høflig i en pm. Ellers er det sånn at ikke alt forståes av alle og sånn er det bare.

 

HI må vel få spørre....? Hvis folk ikke vet eller ønsker å fortelle henne det så treng vel de ikke svare. Gjør de vel...?

 

Det er et offentlig forum hvor vi kan spør om hva vi vil. Hvis noen ønsker å svare bør man forvente en viss høflighet i svaret er min personlige mening. (Men, den kan være litt påvirket av et kosteskaft som i følge enkelt skal gi meg noe ubehag.)

 

Hvis det vi legg ut derimot ikke er ment for alle bør vi kanskje vurdere å bruke pm til de som dette gjelder for...?

Skrevet

nei dette er generelt tenker hun ikke er dne eneste hode fotingen i verden?? spør her for at hun ikke trenger å si det for seg selv! folk kan kanskje være hode foting av flere grunner??? hvorfor er folk så sjukt hemmelighets fulle?

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Skrevet

ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum....

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

Skrevet

ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum....

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

 

Det var da grusomt til mas da!

 

Man har prøvd å svare deg, men enten skjønner du lite eller så har du det veldig moro med å svare som en furten 10 åring.

 

Siden du ikke får det svaret du ønsker foreslår jeg at du sender en pm til den det gjelder. Det er helt sikkert et forsøk på å være morsomt og ingenting hemmelig ved å være en hode foting!!!

 

Anonym poster: aab98309eb0c9ad5eb2cdb0c6ca8b432

Skrevet

Til hi, ikke spør her inne om ting fra krangle. Der er de sin egen klubb og gjeng! Synd de er så lite inkluderende og av og til sånn som nå, litt stygge mot hi.

 

Anonym poster: 286be1e30e30560a2a6cf2acad533624

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du forsøkt å spørre hi i den opprinnelige tråden? Kanskje hun kunne forklart?

Skrevet

HI må jo tulle da, det er vel ingen som er så blåst?

 

Anonym poster: f5100650aefb558fc007708521e631ec

Skrevet

Hi hvis dette er så viktig for deg så spør du vedkommende i en PM

Skrevet

ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum....

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

 

Hvis du får hugget av deg hodet, mister du muligheten til å bli en hodefotting.

 

Nei da blir hun bare en foting..

 

Anonym poster: 8d05c1ba48bbdf8c67d766884b08311d

Skrevet

ja ja skulle tro jeg var innsatt på ila for drap slik som enkelte hågger av meg hodet for et uskydig spørsmål om noe jeg leste på et offentlig forum....

 

Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a

 

Hvis du får hugget av deg hodet, mister du muligheten til å bli en hodefotting.

 

Nei da blir hun bare en foting..

 

Anonym poster: 8d05c1ba48bbdf8c67d766884b08311d

 

Og hvem vil være det, lizzom :o

 

Anonym poster: aab98309eb0c9ad5eb2cdb0c6ca8b432

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha, dette er jo lik tråd som den hvor Annie spør hva HI og TS er ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...