Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. mai 2013 #26 Skrevet 22. mai 2013 Det betyr vel ingenting, ingen kan bli en «tegneseriefigur»? Så det er nok noe internt vi ikke skjønner, spør henne da vel
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2013 #27 Skrevet 22. mai 2013 Jeg vil tippe at ungen hennes har bursdag i dag
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #28 Skrevet 22. mai 2013 hvorfor blir hu hode foting av det? skjønner ingenting her.... Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #29 Skrevet 22. mai 2013 ingen???? Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #30 Skrevet 22. mai 2013 Første gang ungen tegnet henne tenker jeg og da som hodefoting. Anonym poster: 54b5e3ea6736221399811a22616e4fbb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #31 Skrevet 22. mai 2013 hmmmm er det noe å være så takknemmelig for??? Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #32 Skrevet 22. mai 2013 Gir snart opp!!! Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #33 Skrevet 22. mai 2013 hæ?? er lov til og spørre! trenger ikke å være så sur!! Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a Du fikk et saklig svar. Forhold deg til det. Hjelpes, det må da være lov til og spørre uten at folk skal komme med dumme kommentarer. Har du ikke noe og si, så kan du være og si det Anonym poster: c5b6514c297321ad03a62006f80bd461
*SommerFrisk* Skrevet 22. mai 2013 #34 Skrevet 22. mai 2013 Beklager at jeg ler fryktelig høyt nå. Men kjære hi, nå har du fått det forklart på kryss og tvers. Det finnes ikke mer å si om emnet, men jeg kan gjenta det en annen her sier; Barnet hennes har sikkert hodefotet henne (tegnet henne), også er hun stolt av det:) Og såklart går det an å være takknemlig for det. Herreli, hu er stolt nå du skjønne:) Og forresten, fant mannen din bilen?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #35 Skrevet 22. mai 2013 Beklager at jeg ler fryktelig høyt nå. Men kjære hi, nå har du fått det forklart på kryss og tvers. Det finnes ikke mer å si om emnet, men jeg kan gjenta det en annen her sier; Barnet hennes har sikkert hodefotet henne (tegnet henne), også er hun stolt av det:) Og såklart går det an å være takknemlig for det. Herreli, hu er stolt nå du skjønne:) Og forresten, fant mannen din bilen? Unnskyld meg, men det er ingen av dere som har svart på det hi faktisk spør om Anonym poster: c5b6514c297321ad03a62006f80bd461
*SommerFrisk* Skrevet 22. mai 2013 #36 Skrevet 22. mai 2013 Neimen så svar du da hvis du forstår hva hu spør om. I alle dager. .. haha
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #37 Skrevet 22. mai 2013 nei ingen som har svart på de jeg spør om ingen lager en tråd om takknemmelighet for at ungen tegna en hodefoting.... herre gud Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #38 Skrevet 22. mai 2013 Neimen så svar du da hvis du forstår hva hu spør om. I alle dager. .. haha Så hyggelig du var da Anonym poster: c5b6514c297321ad03a62006f80bd461
Edelweis Skrevet 22. mai 2013 #39 Skrevet 22. mai 2013 jeg skjønner heller ikke hca hi mener med at hun er blitt en hodefoting. men det som slo meg var at ungen hadde tegnet henne som en hodefoting. hva hun vil med det innlegget aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #40 Skrevet 22. mai 2013 Du, jeg tror det innlegget du sikter til HI, er ment som en spøk! Hun har en HODEFOTING som profilbilde, og snakker om en dag det er lov å feire alt mulig, og så feirer hun liksom at det er ett år siden hun ble det. Men altså, hun bare tuller! Dere andre har jo bare svart på det samme om igjen, hun vet jo at det er slik arn tegner! Anonym poster: d27e42a2101c1e470671298a182e5cf3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #41 Skrevet 22. mai 2013 Enig, merkelig mobbing av HI her, jeg forsto heller ikke innlegget. Og sug lut? Saklig?? HAHA! Anonym poster: f11f40caf9ee084f554b3d348c911858
Gjest @---;- Skrevet 22. mai 2013 #42 Skrevet 22. mai 2013 Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden. At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #43 Skrevet 22. mai 2013 Ja jeg lurer jo bare... ikke lov det nei jeg synes det virka som om det var noe annet som og få livet i gave igjen eller noe aldri møtt noen som feirer at de blei hode foting for et år sida.. menmen vi er vel kanskje forkjellig.... Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #44 Skrevet 22. mai 2013 Jeg ble en hode foting for halvannet år siden og livet mitt er aldri blitt det samme. Jeg oppfordrer alle til å joyne oss, da vil verden bli et bedre sted. Det finnes ikke ondskap i en hode foting! Anonym poster: aab98309eb0c9ad5eb2cdb0c6ca8b432
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #45 Skrevet 22. mai 2013 hva er en hode foting hvis du er det da? hvorfor finnes det ikke ondskap i en hode foting?? er det noe spesielt?? Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #46 Skrevet 22. mai 2013 En hode foting er akkurat det som ordet sier. Vi er ikke så mange enda, men søker stadig nye forbundsfeller. Kunne du vært interessert i å bli med? Det er noen kriterier for å bli godtatt, men de er ikke så strenge. Det viktigeste er at du ikke er et ballonghode! Ellers er det meste godtatt. Anonym poster: aab98309eb0c9ad5eb2cdb0c6ca8b432
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #47 Skrevet 22. mai 2013 Setter pris på seriøse svar... vitsen med å være frekk her eller??? Anonym poster: 4c775dee8cf9abbce43354eb1711835a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #48 Skrevet 22. mai 2013 Voldsomt så mye "kjedermeg" innlegg vi skulle ha her for tiden da! Og fruene biter på som sultne gjedder. Anonym poster: d686854aefa1cfdefa409af630f5c3c8
Gjest sug lut Skrevet 22. mai 2013 #49 Skrevet 22. mai 2013 Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden. At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta.... Gjør ikke det kosteskaftet vondt?
Gjest @---;- Skrevet 22. mai 2013 #50 Skrevet 22. mai 2013 Det som HI i linken refererer til er nok at hun fikk sin første tegning av seg selv som barnet hennes har laget For enkelte mennesker er dette en stor sak på lik linje med at enkelte feirer første daten med mannen og bursdagen til hunden. At du Sug Lut og flere med deg hogger hode av HI i denne tråden pga at hun var nysgjerrig på hva dette var og hvorfor det burde feires trodde jeg du holdt deg for voksen til. Men, så feil kan man ta.... Gjør ikke det kosteskaftet vondt? Tja, jeg veit ikke... Bruker det stort sett til å feie for egen dør og ikke til å kappe hode av folk med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå