Gå til innhold

Kaller mannen deg stygge ting under krangel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest det er bra av deg, og du gjer det rette. Fortsett slik, lat han forstå at det er over. For slik som han har behandla deg, bør ingen finna seg i. Tippar du etterkvart får stygge meldingar av han igjen, når han forstår at han ikkje kjem nokon veg med beklagelsar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du står opp for deg selv :) Han prøver jo å legge skylden over på deg når det er han som har problemer. Om du velger å ta han tilbake er det bare et spørsmål om tid før han kaller deg stygge ting igjen. Om du gjør det MÅ dere gå til familievernkontoret. Spar på alle meldinger. Inners inne tror jeg du vet at du ikke kan være sammen med denne mannen. Han ødelegger jo livet ditt :(

Anonym poster: 1461d3e905c6150aaa2098eff72d8dbc

Skrevet

Denne mannen er en piece of shit - så enkelt er det. Han behandler deg som en dritt og når du forsøker å gjøre noe med det, er det ikke måte på hvor høyt han elsker deg, så du blir forvirret og usikker og begynner å tenke på alle de "gode sidene hans"..

Jeg håper virkelig du kommer deg ut av dette, for ingen fortjener å være i et slikt forhold og det er trist hvis du kaster bort mer av livet ditt på en sånn manipulerende drittsekk. Jeg kan love deg at hvis du kommer deg ut av dette forholdet, så vil den tiden komme at du ser deg tilbake og ryster hodet over at du fant så deg så lenge i å bli behandlet slik - av en mann som ikke var verdt noe..

Anonym poster: 60a5dcafdf18a307743c40e03fc92275

Skrevet

Å jøss... Ingen av mennene jeg har vært borti har noen gang sagt noe sånt til meg... selv under de verste krangler, om jeg hadde bråstoppet ham og sagt: er jeg fin/elsker du meg? osv hadde jeg ikke fått noe dritt tilbake...! Og hadde jeg det skulle han jammen fått angre.

Ikke F som han der er verdt parterapi. Er det noe å lure på? Jeg har den formening om at en partner kun skal gjøre livet bedre, mer fantastisk, lettere å utholde... osv. ikke på noen måte bidra til problemer, misnøye, sorg eller sinne. Hadde jeg fått en melding ifra mannen min om at jeg var en fitte tror jeg at blikket mitt alene hadde drept ham :o

Skrevet

Ja, i mitt forrige forhold. Orker ikke rippe opp i det igjen. Har gått til psykolog lenge pga min x. Min x (og, desverre, far til mine 2 minste barn) er psykopat. Og din beskrivelse av din samboer høres AKKURAT ut som en beskrivelse av min x.. Kom meg ikke ut av forholdet før det var gått 5 år! Kom deg ut av det mens du kan. Vær sterk! Hold ut at han melder, ringer. Gi han først klar beskjed at det er over og at du ikke ønsker kontakt og ikke vil komme til å svare på mld. Det blir nok å komme masse mld ol. Ta vare på alt, men ikke svar.

Anonym poster: ff9de6b91babfb89fb142dd56676d1ef

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg har hatt det sånn jeg også.

Gikk fra en som mishandlet meg og fikk meg voldtatt og til og bli sammen med en annen 2 år etter bruddet med forje type.

Var kjempefint i forholdet, til han var trygg i forholdet og begynte vise sitt sanne jeg. Hvor han ikke ville drikke med meg og gikk på byen og kom hjem full og gjorde meg skremt og såret meg med og kalle meg stygge ting.

Skulle nesten tro vi har hatt samme type vi to.

Men pakk tingene og løp.

Ikke skriv eller ring og flytt hjem til noen som respekterer deg og er glad i deg.

Ikke forsett og vær i det forholdet.

Du blir bare mere ødelagt.

Skrevet

Dette er ikke vanlig, men mange har det sånn. Min x gjorde akkurat det samme, til slutt ble jeg så underkuet at jeg ba om unnskyldning selv om det var han som gjorde ting mot meg bare for og ha det rolig i huset. Nå derimot har jeg funnet en skikkelig mann, han sier aldri stygge ting om meg eller til meg når vi krangler 😊

Anonymous poster hash: 26883...723

Skrevet

Innlegget er 3 år gammelt. La oss håpe hi tok til fornuft 😉

Anonymous poster hash: e246c...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...